Technische gegevens:
quote:Meer pics op http://www.carver.nl
Top speed
Acceleration
Max. tilting angle
Max. tilting speed
Turning Circle (curb to curb)
Engine
Displacement
Power Output
Max. Torque
Transmission
Brakes
Wheels & Tyres
180 km/h
0-100 km/h in 8.2 s.
45°
85°/s
Turning Circle (curb to curb) 8.5 m
4 cylinder 16 valve turbo intercooler
660 cc
48kW (65 bhp) at 7.500 rpm
100 Nm at 4.000 rpm
5 speed manual & reverse
Ventilated discs on all wheels
Front 17" 140/70
Rear 15" 195/45
Oh, nog even de prijs:
starting from 49 999 EURO (including all taxes)
quote:Lijkt mij ook enorm tof. Misschien ga ik er wel eens achteraan. Soort van proefrit maken ofzo, onder het mom van een artikel voor fok.
Op zaterdag 14 december 2002 13:29 schreef vosss het volgende:
Ik heb dat programma toen ook gezien, stoer karretje, lijkt me wel gaaf om daar eens mee rond te scheuren
quote:Strak plan, en dan strepen trekken met dat apparaat, gummen godverdomme
Op zaterdag 14 december 2002 13:30 schreef Kreator het volgende:[..]
Lijkt mij ook enorm tof. Misschien ga ik er wel eens achteraan. Soort van proefrit maken ofzo, onder het mom van een artikel voor fok.
.
quote:Mailing is onderweg. Ik heb om brochures en een proefrit gevraagd.
Op zaterdag 14 december 2002 13:34 schreef vosss het volgende:[..]
Strak plan, en dan strepen trekken met dat apparaat, gummen godverdomme
quote:En foto's uiteraard
Op zaterdag 14 december 2002 13:36 schreef Kreator het volgende:[..]
Mailing is onderweg. Ik heb om brochures en een proefrit gevraagd.
. Toch leuk, zo'n extra stukje. Misschien lukt het wel. Kan ik er een mooie rapportage van maken.
Maar goed, tot die tijd sparen En een iets strakker design kan er in de loop van de tijd nog wel komen, kan zelf al een aantal dingen "verbeteren"
quote:werkt volgens een ander principe, maar vergroot idd de wegligging ook...
Op zaterdag 14 december 2002 13:35 schreef jacco het volgende:
Heeft mercedes met hun F-400 carving project dit van hun gejat of andersom:
quote:Ook een filmpje maken en posten.
Op zaterdag 14 december 2002 13:36 schreef Kreator het volgende:[..]
Mailing is onderweg. Ik heb om brochures en een proefrit gevraagd.
. Toch leuk, zo'n extra stukje. Misschien lukt het wel. Kan ik er een mooie rapportage van maken.
quote:You're damn right, hell yeah!
Op zaterdag 14 december 2002 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
werkt volgens een ander principe, maar vergroot idd de wegligging ook...
Ook een strakke kar hoor, maar de Carver heeft vooralsnog een extra coolness-factor
quote:Nee waarom? Hier zit je droog en warm(er)! En de passagier kan tenminste lekker zitten. Dit is gewoon leuk speelgoed. tevens heb je op een motor geen 2 achterwielen.
Op zaterdag 14 december 2002 15:11 schreef MacBeth het volgende:
Als je in bochten wil hangen koop je gewoon 'n motor..
quote:Mjah, 'n vergelijkbare kick voor de niet-motorfanaat maar dan wat luxer.. Als motor-fanaat vind ik 't veel te duur en te weinig extreem, maar smaken verschillen, ik zoek heel wat anders
Op zaterdag 14 december 2002 15:12 schreef Kreator het volgende:[..]
Nee waarom? Hier zit je droog en warm(er)! En de passagier kan tenminste lekker zitten. Dit is gewoon leuk speelgoed. tevens heb je op een motor geen 2 achterwielen.
Dit vind ik erg vreemd, aangezien je volgens mij ook met natuurlijke krachten die scheefstand moet kunnen bewerkstelligen. En waarom zou je een natuurkracht heel moeilijk gaan nabootsen, wat alleen maar faal-punten in je systeem geeft?
quote:De slimme mensen achter deze carver zullen ongetwijfeld wel voor het beste/fijnste systeem hebben gekozen.
Op zondag 3 augustus 2003 01:04 schreef Bose het volgende:
Nadeel van die carver is dat ik het erg geknutsel vind, de manier waarop hij scheef gaat hangen in de bochten. Er zit een computer in en aan de hand van je snelheid en de stand van je stuur gaat die berekenen hoe schuin je moet hangen. Een hydraulisch systeem zet vervolgens het apparaat schuin.Dit vind ik erg vreemd, aangezien je volgens mij ook met natuurlijke krachten die scheefstand moet kunnen bewerkstelligen. En waarom zou je een natuurkracht heel moeilijk gaan nabootsen, wat alleen maar faal-punten in je systeem geeft?
quote:Dan is het denk ik een heel nerveus en zoekerig bakje .. nu zal het redelijk comfortabel rijden.
Op zondag 3 augustus 2003 01:04 schreef Bose het volgende:
Dit vind ik erg vreemd, aangezien je volgens mij ook met natuurlijke krachten die scheefstand moet kunnen bewerkstelligen. En waarom zou je een natuurkracht heel moeilijk gaan nabootsen, wat alleen maar faal-punten in je systeem geeft?
- Om nog maar niet te zeggen dat de meeste automobilisten zich dan regelmatig rot zouden schrikken van het (nu ook al spectaculaire) weggedrag.
Marketing dus.
maar zeker een geinig ding!
quote:Leuk als de computer crasht, en hij plots max naar een kant gaat hangen terwijl je rechtdoor gaat.
Op zondag 3 augustus 2003 01:04 schreef Bose het volgende:
Nadeel van die carver is dat ik het erg geknutsel vind, de manier waarop hij scheef gaat hangen in de bochten. Er zit een computer in en aan de hand van je snelheid en de stand van je stuur gaat die berekenen hoe schuin je moet hangen. Een hydraulisch systeem zet vervolgens het apparaat schuin.Dit vind ik erg vreemd, aangezien je volgens mij ook met natuurlijke krachten die scheefstand moet kunnen bewerkstelligen. En waarom zou je een natuurkracht heel moeilijk gaan nabootsen, wat alleen maar faal-punten in je systeem geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |