Nu heb ik dus verschillende berichten gehoord over de draagwijze van deze stenen? De een zegt dat gewoon om je nek hangen voldoende is, de ander dat je 'm op je blote huid moet dragen op de plek waar het moet werken. Iemand van een mailinglist had het er over dat ie in dit geval het beste onder je broek ter hoogte van je baarmoeder gedragen moet worden.
Kan iemand hier misschien opheldering geven? Een uitgebreidere uitleg over de werking en behandeling? Wat is nu de beste manier om 'm te dragen voor mij en voor Swets?
En o ja, Swets is zo sceptisch als wat dus ik moet 'm nog om z'n nek zien te krijgen.. Please enlighten him
Ik ben meer het type: "ik wil er alles aan gedaan hebben om tot een goed eindresultaat te komen, baat 't niet, schaadt 't niet"
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 13-12-2002 23:46]
Hij hoeft niet aan je piel, hoor Swets.
Doe hem bijvoorbeeld in je borstzak. Ziet niemand en E.T. is blij.
Het is namelijk wel de bedoeling, dat jullie er allebei 1 bij je dragen.
quote:nee, je mag 'm gewoon om je nek hangen
Op vrijdag 13 december 2002 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Met alle respect, maar moet ik'm dan om mijn piel binden?
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:43 schreef E.T. het volgende:[..]
nee, je mag 'm gewoon om je nek hangen
(helpt altijd al meer dan niets)
quote:]
dat je 'm op je blote huis moet dragen op de plek waar het moet werken.
quote:worden je zaadjes in je piel gemaakt ?
Op vrijdag 13 december 2002 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Met alle respect, maar moet ik'm dan om mijn piel binden?
nee toch ?
Ik meen iets hoger......................
quote:Vreemde vent heb jij
Op vrijdag 13 december 2002 23:45 schreef Mirage het volgende:[..]
worden je zaadjes in je piel gemaakt ?
nee toch ?
Ik meen iets hoger......................
quote:Hahahahaha
Op vrijdag 13 december 2002 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Vreemde vent heb jij
en nu serieus.. waar denk jij dat ze gemaakt worden ?... waar worden ze " bewaard " ?
Niet in je piemelmans...
OFFTOPIC: Heel veel succes !!!
* Mirage duimt voor jullie !!
quote:Gemaakt in de testikels, bewaard in de bijballen...
Op vrijdag 13 december 2002 23:47 schreef Mirage het volgende:[..]
Niet in je piemelmans...
ennuh...thanks
quote:Ow.... dan heb ik waarschijnlijk iets te hard gedrukt en geknepen in die van mijn mannetje....
Op vrijdag 13 december 2002 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Gemaakt in de testikels, bewaard in de bijballen...
Bij mij hangen die er toch echt onder.ennuh...thanks
Ik voel ze in zijn lies ?
Oh, en E.T. jade en/of chrysopraas is goed voor de bevalling.
Ga trouwens niet allemaal stenen om je nek hangen. De ene steen kan namelijk de andere beinvloeden.
Tip:
Als je stenen oid gebruikt... talismans..andere hulpmiddelen bij wat dan ook..
Belangrijk is om ze voor JOUW gevoel even te " reinigen " en " energie " te geven..
Laat ze even " connecten " met JULLIE...
Dat kan door ze vast te houden... ze een nacht onder je kussen te leggen...
bij jullie bijvoorbeeld door ze in jullie handpalmen te leggen en erlkaar een dike houden van knuffel te geven...
wat goed voelt voor jullie !!
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:49 schreef Mirage het volgende:[..]
Ow.... dan heb ik waarschijnlijk iets te hard gedrukt en geknepen in die van mijn mannetje....
![]()
Overigens kan je ook lymfklieren voelen in de lies.
Overigens heb ik geen enkel geloof in mineralen om je nek hangen als zijnde werkend. Eerlijk gezegd vind ik het eerder een beetje spotten met de natuur en heb ik er eerder een slecht gevoel bij dan goed gevoel.
Aangezien de werking in mijn opinie tussen de oren moet zitten van dit soort huismiddelen, denk ik eerder dat het effect averechts is in mijn geval.
Maar goed ik maak E.T. happy, dus dat is weer positief en DIE moet het meeste werk doen
quote:Dat kan .. het kan zijn dat ze terug springen in de lies maar daar kan een medicus meer over vertellen ..
Op vrijdag 13 december 2002 23:49 schreef Mirage het volgende:[..]
Ow.... dan heb ik waarschijnlijk iets te hard gedrukt en geknepen in die van mijn mannetje....
![]()
ET en Zwets.. succes ..ik duim voor jullie
hoezo spotten met de natuur ?
Vind je het ook spottend als je ´snachts naar d emaan kijkt en haar bedankt voor bijvoorbeeld de liefde van je leven die je ziet als je in je bedje kijkt ?
Of als je een wens doet bij het zien van een vallende ster ?
Erg sportief trouwens van je...erg lief ook dat je er toch aan meewerkt.. puur omdat het voor E.T. zovele betekend. Siert je !!
quote:Dat is juist het spottende.
Op vrijdag 13 december 2002 23:58 schreef Mirage het volgende:
Swets..hoezo spotten met de natuur ?
Vind je het ook spottend als je ´snachts naar d emaan kijkt en haar bedankt voor bijvoorbeeld de liefde van je leven die je ziet als je in je bedje kijkt ?
Een steen 'geneest' geen genetische verminderde vruchtbaarheid...
Jezelf blij maken met een dooie mus steen dus.
Met alle respect, maar voor je het weet zit je op een dieet van duivenvoer omdat een of andere gek heeft verzonnen dat duiven haast nooit onvruchtbaar zijn, dus duivenvoer is goed voor het zaad.
-edit- wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je in een emotioneel moeilijke situatie al snel vatbaar bent voor zaken welke rationeel gezien geen enkele invloed kunnen hebben en je daarom al snel 'slachtoffer' kan worden van mensen met een bizar gevoel voor humor of uit op winstbejag.
IK ben van mening dat je dit soort situaties alleen het hoofd kan bieden wanneer je probeert met beide voetjes op de grond te blijven...
ik bedoel hier nu niet mee dat E.T. opeens een of andere wazige zweefteef is geworden, en ze is te nuchter om me inderdaad opeens duivenvoer voor te zetten (ik trek HIERBIJ de grens ) maar in tijden van nood maakt men gekke sprongen enzo
Baat het niet dan schaadt het niet, Swets en het is voor een goed doel.
quote:Er zijn ook mensen die geen hoofdpijn meer hebben als ze alle tanden uit hun bek laten trekken, ik weet niet wat er erger is, het middel of de kwaal.
Op zaterdag 14 december 2002 00:07 schreef MUUS het volgende:
Er zijn mensen die ineens geen last meer hebben van bv. migraine nadat ze een steen bij zich zijn gaan dragen.Baat het niet dan schaadt het niet, Swets en het is voor een goed doel.
Ik bem het dus niet zo eens met de baadt het niet schaadt het niet theorie... zie mijn eerdere reactie
quote:exactly my thoughts
Op zaterdag 14 december 2002 00:07 schreef MUUS het volgende:
Baat het niet dan schaadt het niet, Swets en het is voor een goed doel.
en ach, als ik nou om de haverklap met een of ander 'lapmiddeltje' aan kom zetten.. of er honderden euro's aan uitgeef..
twee van die steentjes, kettinkje.. 6 euro.. kan geen kwaad lijkt me
's ochtens vult swetsje het potje daar zoeken ze dan de beste/actiefste cellekes uit en die gaan vervolgens met een spuit ingebracht worden ...
Dus: hang een steen om die microscoop en de andere om de spuit.
quote:Swets, je bent weer geweldig met de vergelijkingen.
Op zaterdag 14 december 2002 00:08 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Er zijn ook mensen die geen hoofdpijn meer hebben als ze alle tanden uit hun bek laten trekken, ik weet niet wat er erger is, het middel of de kwaal.
Ik bem het dus niet zo eens met de baadt het niet schaadt het niet theorie... zie mijn eerdere reactie
Je moet er ook geen honderden euro's aan uitgeven. Dat schaadt de knip behoorlijk...
Er zijn middelen die praktisch niets kosten, zoals deze steentjes.
Ook zijn er mensen die jullie op een andere manier een beetje kunnen helpen. Velen van hen kosten een boel geld, sommigen kosten helemaal niets.
Kwestie van uitzoeken.
quote:uhuh, maar dan moeten er wel genoeg actieve zaadcelletjes zijn en ook genoeg eicelletjes..
Op zaterdag 14 december 2002 00:12 schreef Furby het volgende:
IVF gaat toch met een microscoop en een reageerbuiske's ochtens vult swetsje het potje daar zoeken ze dan de beste/actiefste cellekes uit en die gaan vervolgens met een spuit ingebracht worden ...
Dus: hang een steen om die microscoop en de andere om de spuit.
quote:De discussie gaat helemaal niet over kosten
Op zaterdag 14 december 2002 00:15 schreef MUUS het volgende:[..]
Swets, je bent weer geweldig met de vergelijkingen.
Je moet er ook geen honderden euro's aan uitgeven. Dat schaadt de knip behoorlijk...
Er zijn middelen die praktisch niets kosten, zoals deze steentjes.
Ook zijn er mensen die jullie op een andere manier een beetje kunnen helpen. Velen van hen kosten een boel geld, sommigen kosten helemaal niets.Kwestie van uitzoeken.
maar nog ff:
quote:dit wil ik dus te weten komen adhv dit topic
Op vrijdag 13 december 2002 23:30 schreef E.T. het volgende:Kan iemand hier misschien opheldering geven? Een uitgebreidere uitleg over de werking en behandeling? Wat is nu de beste manier om 'm te dragen voor mij en voor Swets?
quote:Anaal en vaginaal ingebracht denk ik zo.
Op zaterdag 14 december 2002 00:21 schreef E.T. het volgende:
Wat is nu de beste manier om 'm te dragen voor mij en voor Swets?
quote:Je hebt wel gelijk. De meeste mensen grijpen pas naar die middelen als ze het ff helemaal niet meer weten.
Op zaterdag 14 december 2002 00:21 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
De discussie gaat helemaal niet over kosten
De discussie gaat over het verzanden in vage middeltjes omdat je emotioneel vatbaar ben
Maar stenen worden al zolang als de wereld draait, gebruikt.
quote:Sinds wanneer zijn er maanstenen op de aarde dan ???
Op zaterdag 14 december 2002 00:26 schreef MUUS het volgende:Maar stenen worden al zolang als de wereld draait, gebruikt.
Nou, nou ... nou ?
o.a.
Tegen steriliteit
Bevordert zwangerschap
Bevordert vruchtbaarheid
Oh en Swets :
Tegen hysterie
Succes met alles in ieder geval!
quote:Misschien hebben ze alles al geprobeerd en doen ze nu dit . wie weet helpt het , als iedereen nu gewoon positief denkt dan erkt het misschien sneller, baadt het niet dan schaadt het zeer zeker niet.
Op zaterdag 14 december 2002 15:41 schreef mvt het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe je erbij komt om dit soort stenen te gebruiken. Ik neem aan dat je van de dokter eerder pilletjes krijgt dan het advies om stenen te dragen.
Succes Zwets en ET
quote:Een reguliere dokter houdt zich daar niet mee bezig, en terecht. Ieder z'n vak toch?
Op zaterdag 14 december 2002 15:41 schreef mvt het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe je erbij komt om dit soort stenen te gebruiken. Ik neem aan dat je van de dokter eerder pilletjes krijgt dan het advies om stenen te dragen.
quote:Aha. En een dokter in de geologie dan
Op maandag 16 december 2002 22:57 schreef fokje het volgende:Een reguliere dokter houdt zich daar niet mee bezig, en terecht. Ieder z'n vak toch?
quote:Vage middeltjes, oke. Noem het zoals je wilt. Maar ze kunnen best helpen, je weet het niet. De natuur biedt meer dingen die we niet snappen of kunnen verklaren met moderne/reguliere geneeskunde. Acupunctuur is ook zoiets, dat geloof je vast ook niet, dat ze met een paar naalden dingen kunnen bereiken...
Op zaterdag 14 december 2002 00:21 schreef Swetsenegger het volgende:De discussie gaat over het verzanden in vage middeltjes omdat je emotioneel vatbaar ben
Hang dat steentje gewoon onder je shirt, niemand die het daar ziet
hoe kunnen stenen nou genezende en positieve invloeden hebben? Volgens mij is het puur psychisch. Als je denkt dat het werkt, dan werkt het ook.. maar als je denkt dat het niet werkt, en het toch moet dragen, dan brengt het weer andere gevoelens teweeg en die kunnen denk ik eerder negatief dan positief zijn. Maarjah..
Volgens mij is een steen ook gewoon een klompje elementen in vaste vorm bij elkaar. Zo is ijs ook een vaste vorm van water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |