quote:Het is een geweldige vereniging met leuke leuzen
Op donderdag 12 december 2002 17:17 schreef CloudBox het volgende:
Of is het gewoon een rare vereniging met domme leuzen? Vraag ik me al heel lang af eigenlijk.
quote:de wereld bestaat nog niet zo lang voor jou zeker?
Of is het gewoon een rare vereniging met domme leuzen? Vraag ik me al heel lang af eigenlijk.
quote:Maar het is wel altijd politiek getint, die leuzen. Waar komt dat geneuzel dan vandaan? Bestaat Loesje allang en wie werken er?
Op donderdag 12 december 2002 17:18 schreef wijsneus het volgende:
Het is een geweldige vereniging met leuke leuzen
meer info over loesje is te vinden op:
quote:Loesje bestaat volgens mij zo'n 20 jaar. Komt oorspronkelijk uit Amersfoort of zo. En ik denk dat het allemaal vrijwilligers zijn.
Op donderdag 12 december 2002 17:19 schreef CloudBox het volgende:[..]
Maar het is wel altijd politiek getint, die leuzen. Waar komt dat geneuzel dan vandaan? Bestaat Loesje allang en wie werken er?
Is Loesje lid.....
quote:Precies, dat is een goed voorbeeld van een Loesje-leus.
Op donderdag 12 december 2002 17:19 schreef Nyrem het volgende:[..]
de wereld bestaat nog niet zo lang voor jou zeker?
Wie verzint ze eigenlijk?
quote:Oke, je kunt lid worden dus. En dan? Moet je verplicht plakken en zijn er Loesjedagen?
Op donderdag 12 december 2002 17:20 schreef Luchtbel het volgende:
Is Loesje lid.....
Dat heb ik dus, dan ben je passief lid, maar je mag wel aan alles meedoen, dan wordt je dus actief lid.
Waar je aan mee kan doen zijn: posters plakken, teksten schrijven, mee vergaderen et cetera
quote:Arnhem! Schaam je!
Op donderdag 12 december 2002 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Loesje bestaat volgens mij zo'n 20 jaar. Komt oorspronkelijk uit Amersfoort of zo. En ik denk dat het allemaal vrijwilligers zijn.
quote:Kut. Ik wist dat het met een A begon en in Gelderland lag. Verkeerde gekozen.
Op donderdag 12 december 2002 17:29 schreef Slarioux het volgende:[..]
Arnhem! Schaam je!
Loesje is opgericht in 1983. Zij is begonnen vanuit zes mensen die uit verschillende actie-bewegingen kwamen. (Bijvoorbeeld: anti-kernenergie-beweging, kraak-beweging, zulke dingen.) Maar in al die clubs zat in 1983 niet veel beweging meer en bovendien waren ze overal tegen, dus die mensen zochten een andere manier om hun betrokkenheid bij de wereld te ventileren. Na een vruchtbare verzin-avond rond de keukentafel kwam dit eruit. De eerste jaren was Loesje nog alleen plaatselijk in een paar steden, maar na te hebben meegedaan met de verkiezingen in 1986 kreeg zij landelijke bekendheid.
quote:Figures
Op donderdag 12 december 2002 17:35 schreef hielkej het volgende:
mensen die uit verschillende actie-bewegingen kwamen.
quote:ps: het is inmiddels een internationale organisatie
Op donderdag 12 december 2002 17:36 schreef CloudBox het volgende:[..]
Figures
quote:
Op donderdag 12 december 2002 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Loesje bestaat volgens mij zo'n 20 jaar. Komt oorspronkelijk uit Amersfoort of zo. En ik denk dat het allemaal vrijwilligers zijn.
quote:Amersfoort ligt in Utrecht
Op donderdag 12 december 2002 17:31 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Kut. Ik wist dat het met een A begon en in Gelderland lag. Verkeerde gekozen.
[Dit bericht is gewijzigd door freako op 12-12-2002 18:00]
quote:Het respect, het intellect en de zin om zelf even wat op internet op te zoeken zijn weer ver te zoeken...
is het (..) een rare vereniging met domme leuzen? Vraag ik me al heel lang af eigenlijk.
quote:voel je je aangesproken?
Op donderdag 12 december 2002 17:59 schreef Alcatraz het volgende:[..]
Het respect, het intellect en de zin om zelf even wat op internet op te zoeken zijn weer ver te zoeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |