Verder staat er nog niets op de site.
Of zijn ze heropgericht ?
* Ceased2Be rend gillend rondjes
daar MOET ik heen!
quote:Ze hebben vorig jaar in Belgie of Duitsland op een festival opgetreden, viel geloof ik tegen.
Op donderdag 12 december 2002 10:34 schreef Seborik het volgende:
Dit is overigens het aanvangsconcert (volgens de site) voor een tour door Europa met de meeste concerten in Duitsland. Dit is het enige concert dat ze in Nederland geven, er is ook nog een concert op de 16de april in de Brielpoort in België.
En die zaal in Bekgie waar ze komen, weet iemand waar dat precies is, en wanneer?
Wil er zoooo graag heen. Heb ze 2 keer live gezien, maar ik wil nog een 3e keer!!!!
quote:Heineken Muziek Hall, het kwartje viel wat laat. Maar die in Belgie?
Op donderdag 12 december 2002 18:28 schreef Roosje01 het volgende:
Wat is de HMH en waar is dat precies in Amsterdam?En die zaal in Bekgie waar ze komen, weet iemand waar dat precies is, en wanneer?
Wil er zoooo graag heen. Heb ze 2 keer live gezien, maar ik wil nog een 3e keer!!!!
quote:De Brielpoort is in Deinze.
Op donderdag 12 december 2002 18:52 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Heineken Muziek Hall, het kwartje viel wat laat. Maar die in Belgie?
quote:
Op donderdag 12 december 2002 19:09 schreef Downer het volgende:[..]
De Brielpoort is in Deinze.
http://www.canteclaer.be/deinzewww/brielpoort/plan.htmHee, dank je wel! Is toch een beetje ver weg vanaf Tilburg. Zal toch Amsterdam worden!
http://www.cclive.be/Anl/Sisters.html
quote:013. Voor mij heel erg dichtbij. Vera is veel te ver weg en te klein. Effenaar is ook te klein.
Op vrijdag 13 december 2002 09:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dit is wel grappig natuurlijk... jammer dat het in die klote zaal is... had natuurlijk in een Vera of Effenaar gehouden moeten worden
quote:013 is voor mij ook het dichtst bij maar ik aangezien ik Vera en Effenaar (oude staat) de ideale clubs voor zo'n concert vindt. 013 is misschien ook weer wat groot.
Op vrijdag 13 december 2002 10:31 schreef Roosje01 het volgende:[..]
013. Voor mij heel erg dichtbij. Vera is veel te ver weg en te klein. Effenaar is ook te klein.
quote:Ik ben bang dat Eldritch en co. gezien hun bekendheid zich toch richten op de grotere zalen. Bij 013 zagen ze in ieder geval weinig kans op the Sisters in Tilburg.. bovendien is deze tour al bijna een half jaar (intern) bekend dus ik betwijfel of er nog veel wijzigingen zullen plaatsvinden.
Op vrijdag 13 december 2002 10:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
013 is voor mij ook het dichtst bij maar ik aangezien ik Vera en Effenaar (oude staat) de ideale clubs voor zo'n concert vindt. 013 is misschien ook weer wat groot.
quote:http://www.heineken-music-hall.com/index2.html?flash=1&item=programma
Op zondag 30 maart 2003 is de eigenzinnige band The Sisters of Mercy te zien in de Heineken Music Hall. In het kader van de Europese tournee "Smoke and Mirrors" doen zij volgend ons land aan voor een eenmalig concert.De in 1980 in Engeland opgerichte band The Sisters of Mercy is na meer dan twintig jaar nog steeds een fenomeen met een grote achterban en fanatieke fans. De band bracht ne verschillende EP's in 1985 haar eerste album uit: "First and Last and Always". Naast frontman Andrew Eldritch speelde ook Wayne Hussay en Craig Adams in de controversiele groep, die later nog meerdere malen van samenstelling veranderde. Na deze eerste plaat verlieten Hussay en Adams The Sisters of Mercy om met hun eigen band, The Mission, verder te gaan. Eldritch stond met The Sisters of Mercy aan de wieg van de gothic stroming waar acts als Within Temptation en The Gathering momenteel door zijn geinspireerd.
Andrew Eldritch maakte na de eerste Sisters of Mercy plaat nog twee andere albums: op de tweede CD "Floodland" was Patricia Morisson te horen op bas en zang (van o.a. Gun Club en tegenwoordig lid van The Damned). De singles "Dominion", "This Corrossion" en "Lucretia My Reflection" werden frequent gedraaid op MTV. In 1990 kwam "The Vision Thing" uit, de single "Temple Of Love" werd een bescheiden hit. Begin jaren negentig trad The Sisters of Mercy voor het laatst op in Nederland.
quote:Ik heb geen id, maar ik heb gewoon simpelweg t geld er niet voor op het moment
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef ranja het volgende:
Is het uitverkocht?
ook hier heb ik opnamens van, en wil graag ruilen tegen andere opnamen of The Sisters items !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |