quote:Nou... de hardware heb ik ooit al eens ter sprake gebracht: een simpel kijkshop keyboard van tussen de 100 en 150 EUR en een kabeltje voor tussen de uitgang van de koptelefoon en geluidskaart. Ter visualisatie heb ff een fototootje geschoten.
Op maandag 9 december 2002 21:56 schreef Mikula het volgende:[..]
Vertel eens wat over je soft/hardware.
Voor de andere twee instrumenten ontbreekt het me helaas aan goeie aansluitmogelijkheden, wat resulteert in een hoop ruis.
De software: cooledit pro 2.0
quote:Cool toch... ik wil ook nog een keyboard hebben. Die kan je nl erg makkelijk op Reason aansluiten en dat is beter want dan kan je lekker op je keyboard rammen om deuntjes te verzinnen (ipv alles in de sequencer tekenen
Op dinsdag 10 december 2002 00:23 schreef wingdings het volgende:[..]
Nou... de hardware heb ik ooit al eens ter sprake gebracht: een simpel kijkshop keyboard van tussen de 100 en 150 EUR en een kabeltje voor tussen de uitgang van de koptelefoon en geluidskaart. Ter visualisatie heb ff een fototootje geschoten.
Voor de andere twee instrumenten ontbreekt het me helaas aan goeie aansluitmogelijkheden, wat resulteert in een hoop ruis.
De software: cooledit pro 2.0
- BC
quote:Is dat je dekbed op die foto??
Op dinsdag 10 december 2002 14:55 schreef Bad_Company het volgende:[..]
- BC
quote:niemand?
Op donderdag 5 december 2002 16:07 schreef LesPaul het volgende:
eens een filmpje voor de verandering :Vinnie Moore - Rain
http://www.johanfitie.com/rain-johanfitie.wmv
tsja.. ik speel ook pas maar 2 jaar
/Johan
quote:Gaaf man! Ik denk dat ik ook maar eens zo'n V-amp ga halen (al kan ik jouw kunsten niet nadoen).
Op dinsdag 10 december 2002 17:18 schreef LesPaul het volgende:[..]
niemand?
quote:Not mine
Op dinsdag 10 december 2002 14:58 schreef Yolien het volgende:[..]
Is dat je dekbed op die foto??
Mijn dekbed is veeeeeeeeeeeeel mooier, met grijs en rood...
- BC
[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Company op 10-12-2002 22:42]
Nog een maal de link van mijn nummer: Plaap - Night at the Beach
Zeg eens wat jullie ervan vinden en speel er anders eens iets voor... (Ben best wel nieuwsgierig naar een metal stukje door mijn nummertje heen... )
Als jullie nog wat andere nummers willen horen moet je maar op mijn site kijken en dan bij muziek. (Oh ja? Ja.)
- BC
quote:Klopt, het is gewoon veel minder prutserig om iets wat in je hoofd ff te spelen op een echte synth. Veel relaxer. Enuh, HOERA WEER EEN NIEUW DEEL POST HIER JE !!! Allemaal reuze bedankt voor de mp3's en feedback
Op dinsdag 10 december 2002 14:55 schreef Bad_Company het volgende:[..]
Cool toch... ik wil ook nog een keyboard hebben. Die kan je nl erg makkelijk op Reason aansluiten en dat is beter want dan kan je lekker op je keyboard rammen om deuntjes te verzinnen (ipv alles in de sequencer tekenen
)
- BC
quote:Ja, en ik zie het al helemaal voor me. Dit nummer past perfect als achtergrondmuziek bij een racespel, heel erg typisch zelfs. Respect, je komt niet zo snel gamemuziek tegen. Tegenwoordig wil men allemaal rock enzo maken
Heeft er uberhaupt al iemand naar mijn muziek geluisterd?
Verdorie, ik wil feedback hebben...
Nog een maal de link van mijn nummer: Plaap - Night at the Beach
Mogelijke oorzaak van te weinig feedback, omdat mensen snel ff alle shit tegelijk downloaden. Schande he Maar je muziekje heb ik inmiddels al 40x gehoord, en die van Mikula staat nog steeds op nr.1 Fatimasong heb ik inmiddels meer dan 200x gehoord
Er lopen hier genoeg creatieve mensen rond, dus in dit deeltje 6 moet het zeker weer mogelijk zijn samen een nummertje te maken! Dat mag natuurlijk ook wacko shit zijn, maar dat zien we nog wel. Er is nog nooit een standaard amateur punk nummertje voorbij gekomen, dus zo diep zijn we nooit gezonken
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 10-12-2002 23:13]
quote:Niet verkeerd kerel, al zou ik (hoe kan het ook anders) er toch wat meer melodie in gooien. Maar gewoon blijven posten hoor!!! Vrienden?
Op dinsdag 10 december 2002 22:41 schreef Bad_Company het volgende:
Verdorie, ik wil feedback hebben...- BC
En...
1. van mijn dekbed blijven jullie af!
2. ik snap geen r**t van dat programma 'reason' al zie ik wel dat je er aardig wat geintjes mee uit kan halen. Toch maar eens de tijd (pffff) nemen om de helpfile te lezen.
quote:Ligt eraan wat de bedoeling is, het nummer mag gerust eentonig zijn als het slechts als achtergrondmuziek/ondersteunend nummer dient voor een bepaald doel. (zoals een spel)
Op dinsdag 10 december 2002 23:16 schreef wingdings het volgende:[..]
Niet verkeerd kerel, al zou ik (hoe kan het ook anders) er toch wat meer melodie in gooien. Maar gewoon blijven posten hoor!!! Vrienden?
Als het gewoon een nummer opzicht is zou ik er ook meer melodievariatie in gooien, maar misschien was het maar een dEta versie.
quote:
1. van mijn dekbed blijven jullie af!
quote:Gave sample van die trompet(?), verder een beetje eentonig en een beetje kort...wel een lekkere flow overigens.
Op dinsdag 10 december 2002 22:41 schreef Bad_Company het volgende:
Verdorie, ik wil feedback hebben...- BC
quote:RnB? Dit klinkt meer als vette drum & bass in de blender met Meat Beat Manifesto...erg fucked up...erg gaaf...de vocalen komen erg goed naar voren, maar hij is wel erg overstuurd.
Op woensdag 11 december 2002 05:15 schreef MurW het volgende:
Hier kun je een trekkie luisteren waar ik op dit moment mee bezig ben...
Het is een soort gefukte RnB-stijl (178 bpm)
Ben benieuwd of jullie er iets van vinden!!!
- BC
PS: Kennen jullie dat, heb je een ontzettend lekker deuntje in je kop, heb je hem eindelijk in je pc, klinkt ie onwijs vernaggeld...
-edit-
Mijn mooie WAV to MP3 converter heeft een mooie *TICK* toegevoegd aan het begin van mijn nummer. Dat is dus geen sample van mij...
quote:Hij is grappig, maar mag van mij dus wel flink sneller!!!
Op woensdag 11 december 2002 14:12 schreef Bad_Company het volgende:
Het is weer woensdag. Een mooie (maar vooral ook koude) dag om niet naar colleges te gaan en muziek te maken. Jullie wilden melodie erin horen. Ik heb wat geprobeerd, hier het resultaat (onafgemaakt). Luister maar en becommentariseer (mooi woord).
- BC
PS: Kennen jullie dat, heb je een ontzettend lekker deuntje in je kop, heb je hem eindelijk in je pc, klinkt ie onwijs vernaggeld...
quote:Opfukken, zoals jij op je site????
Op woensdag 11 december 2002 14:27 schreef MurW het volgende:[..]
Hij is grappig, maar mag van mij dus wel flink sneller!!!
Ook kan je eens proberen je sounds wat meer op te fukken met compressie enzoo...
- BC
quote:Drumtracks kunnen juist veel vetter en grootser klinken door ze met een compressor te bewerken.
Ook kan je eens proberen je sounds wat meer op te fukken met compressie enzoo...
quote:Als je dat nummer wat versnelt kun je het prima gebruiken in een spel, bij voorkeur een shoot em up. Ik weet niet wat voor stijl muziek jij maakt maar elke keer schiet mij meteen binnen van "heuj als je dit nou es in dit spel gebruikt, past perfect". En dat komt echt weinig voor, goed gedaan weer!
Het is weer woensdag. Een mooie (maar vooral ook koude) dag om niet naar colleges te gaan en muziek te maken. Jullie wilden melodie erin horen. Ik heb wat geprobeerd, hier het resultaat (onafgemaakt). Luister maar en becommentariseer (mooi woord).
- BC
-edit-
Mijn mooie WAV to MP3 converter heeft een mooie *TICK* toegevoegd aan het begin van mijn nummer. Dat is dus geen sample van mij...
Als dit bpm 140 is (ofzo) moet je het eens proberen op 170-180. Enuh, Wingdings ik ben al bezig met je melodielijn
quote:Ja, dat bedoelde ik dus ook!!!
Op woensdag 11 december 2002 17:02 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Drumtracks kunnen juist veel vetter en grootser klinken door ze met een compressor te bewerken.
S.v.p. niet letten op de timing fouten e.d. Het is maar een vluggertje waar ik een beetje de balen van heb omdat het niet uit de verf komt.
[Dit bericht is gewijzigd door Niakmo op 11-12-2002 21:16]
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:11 schreef Niakmo het volgende:
yeah muziek instrumenten pats topic ff foto's zoeken van mijn zoooi
nou verder ik heb een squier gitaar met omgebouwde schakelingvoor mijn Bill Lawrence humbucker
nog een oude 2 x 12" transistor verterker
een wah wah pedaal
ewn nog wat kleine zooi
en wat muziek van mijn band
http://members.chello.nl/a.menkovic/ktprg.mp3
betere opnames heb ik helaas niet
quote:Mja je ragt naar mijn idee iets te lang dezelfde akoorden achter elkaar. Mag wel wat meer afwisseling in. Na het eerste stuk komt er weer een clean stuk en daarna weer precies hetzelfde riffje wat daarvoor kwam. Wel grappige solo trouwens, al zou er van mij wat minder tremelo picking in mogen en wat meer melodie
Op woensdag 11 december 2002 21:29 schreef Niakmo het volgende:
nou verder ik heb een squier gitaar met omgebouwde schakelingvoor mijn Bill Lawrence humbuckernog een oude 2 x 12" transistor verterker
een wah wah pedaal
ewn nog wat kleine zooi
en wat muziek van mijn bandhttp://members.chello.nl/a.menkovic/ktprg.mp3
betere opnames heb ik helaas niet
Maar voor de rest wel grappig nummertje, al is het niet echt mijn muzieksmaak maar goed
quote:Yo mister BC, ik heb hier een remix staan van je track...
- BC
Ik ben benieuwd wat je ervan vind en aan verder iedereen die ook iets weet, ga die track luisteren!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |