abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7237955
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:56 schreef Mikula het volgende:

[..]

Vertel eens wat over je soft/hardware.

Nou... de hardware heb ik ooit al eens ter sprake gebracht: een simpel kijkshop keyboard van tussen de 100 en 150 EUR en een kabeltje voor tussen de uitgang van de koptelefoon en geluidskaart. Ter visualisatie heb ff een fototootje geschoten.

Voor de andere twee instrumenten ontbreekt het me helaas aan goeie aansluitmogelijkheden, wat resulteert in een hoop ruis.

De software: cooledit pro 2.0

dinsdag 10 december 2002 @ 14:55:18 #2
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_7245927
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:23 schreef wingdings het volgende:

[..]

Nou... de hardware heb ik ooit al eens ter sprake gebracht: een simpel kijkshop keyboard van tussen de 100 en 150 EUR en een kabeltje voor tussen de uitgang van de koptelefoon en geluidskaart. Ter visualisatie heb ff een fototootje geschoten.

[afbeelding]

Voor de andere twee instrumenten ontbreekt het me helaas aan goeie aansluitmogelijkheden, wat resulteert in een hoop ruis.

De software: cooledit pro 2.0

Cool toch... ik wil ook nog een keyboard hebben. Die kan je nl erg makkelijk op Reason aansluiten en dat is beter want dan kan je lekker op je keyboard rammen om deuntjes te verzinnen (ipv alles in de sequencer tekenen )

- BC

[ Quote: Wie het laatst lacht......... is traag van begrip ][br][[b][url=http://www.ebeatz.nl]----> E-Beatz muziek forum <----[/url][/b]]
pi_7245992
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:55 schreef Bad_Company het volgende:

[..]

- BC

Is dat je dekbed op die foto??
pi_7249403
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:07 schreef LesPaul het volgende:
eens een filmpje voor de verandering :

Vinnie Moore - Rain

http://www.johanfitie.com/rain-johanfitie.wmv

tsja.. ik speel ook pas maar 2 jaar

/Johan

niemand?
pi_7250271
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:18 schreef LesPaul het volgende:

[..]

niemand?

Gaaf man! Ik denk dat ik ook maar eens zo'n V-amp ga halen (al kan ik jouw kunsten niet nadoen).
  dinsdag 10 december 2002 @ 22:36:20 #6
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_7257131
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:58 schreef Yolien het volgende:

[..]

Is dat je dekbed op die foto??

Not mine
van wingdings

Mijn dekbed is veeeeeeeeeeeeel mooier, met grijs en rood...

- BC

[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Company op 10-12-2002 22:42]

[ Quote: Wie het laatst lacht......... is traag van begrip ][br][[b][url=http://www.ebeatz.nl]----> E-Beatz muziek forum <----[/url][/b]]
  dinsdag 10 december 2002 @ 22:41:26 #7
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_7257262
Heeft er uberhaupt al iemand naar mijn muziek geluisterd?
Verdorie, ik wil feedback hebben...

Nog een maal de link van mijn nummer: Plaap - Night at the Beach
Zeg eens wat jullie ervan vinden en speel er anders eens iets voor... (Ben best wel nieuwsgierig naar een metal stukje door mijn nummertje heen... )

Als jullie nog wat andere nummers willen horen moet je maar op mijn site kijken en dan bij muziek. (Oh ja? Ja.)

- BC

dinsdag 10 december 2002 @ 23:07:13 #8
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7258009
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:55 schreef Bad_Company het volgende:

[..]

Cool toch... ik wil ook nog een keyboard hebben. Die kan je nl erg makkelijk op Reason aansluiten en dat is beter want dan kan je lekker op je keyboard rammen om deuntjes te verzinnen (ipv alles in de sequencer tekenen )

- BC

Klopt, het is gewoon veel minder prutserig om iets wat in je hoofd ff te spelen op een echte synth. Veel relaxer. Enuh, HOERA WEER EEN NIEUW DEEL POST HIER JE !!! Allemaal reuze bedankt voor de mp3's en feedback
quote:
Nog een maal de link van mijn nummer: Plaap - Night at the Beach
Ja, en ik zie het al helemaal voor me. Dit nummer past perfect als achtergrondmuziek bij een racespel, heel erg typisch zelfs. Respect, je komt niet zo snel gamemuziek tegen. Tegenwoordig wil men allemaal rock enzo maken

Mogelijke oorzaak van te weinig feedback, omdat mensen snel ff alle shit tegelijk downloaden. Schande he Maar je muziekje heb ik inmiddels al 40x gehoord, en die van Mikula staat nog steeds op nr.1 Fatimasong heb ik inmiddels meer dan 200x gehoord

Er lopen hier genoeg creatieve mensen rond, dus in dit deeltje 6 moet het zeker weer mogelijk zijn samen een nummertje te maken! Dat mag natuurlijk ook wacko shit zijn, maar dat zien we nog wel. Er is nog nooit een standaard amateur punk nummertje voorbij gekomen, dus zo diep zijn we nooit gezonken

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 10-12-2002 23:13]

pi_7258331
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 22:41 schreef Bad_Company het volgende:

- BC

Niet verkeerd kerel, al zou ik (hoe kan het ook anders) er toch wat meer melodie in gooien. Maar gewoon blijven posten hoor!!! Vrienden?

En...

1. van mijn dekbed blijven jullie af!

2. ik snap geen r**t van dat programma 'reason' al zie ik wel dat je er aardig wat geintjes mee uit kan halen. Toch maar eens de tijd (pffff) nemen om de helpfile te lezen.

dinsdag 10 december 2002 @ 23:22:56 #10
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7258515
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:16 schreef wingdings het volgende:

[..]

Niet verkeerd kerel, al zou ik (hoe kan het ook anders) er toch wat meer melodie in gooien. Maar gewoon blijven posten hoor!!! Vrienden?

Ligt eraan wat de bedoeling is, het nummer mag gerust eentonig zijn als het slechts als achtergrondmuziek/ondersteunend nummer dient voor een bepaald doel. (zoals een spel)

Als het gewoon een nummer opzicht is zou ik er ook meer melodievariatie in gooien, maar misschien was het maar een dEta versie.

quote:
1. van mijn dekbed blijven jullie af!
pi_7262582
Hier kun je een trekkie luisteren waar ik op dit moment mee bezig ben...
Het is een soort gefukte RnB-stijl (178 bpm)
Ben benieuwd of jullie er iets van vinden!!!
pi_7262586
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 22:41 schreef Bad_Company het volgende:

- BC

Gave sample van die trompet(?), verder een beetje eentonig en een beetje kort...wel een lekkere flow overigens.
[b]This profile is no longer in use[/b] | [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=43693]MaartenGrendel[/url]
pi_7262588
quote:
Op woensdag 11 december 2002 05:15 schreef MurW het volgende:
Hier kun je een trekkie luisteren waar ik op dit moment mee bezig ben...
Het is een soort gefukte RnB-stijl (178 bpm)
Ben benieuwd of jullie er iets van vinden!!!

RnB? Dit klinkt meer als vette drum & bass in de blender met Meat Beat Manifesto...erg fucked up...erg gaaf...de vocalen komen erg goed naar voren, maar hij is wel erg overstuurd.
[b]This profile is no longer in use[/b] | [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=43693]MaartenGrendel[/url]
  woensdag 11 december 2002 @ 14:12:32 #14
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_7268632
Het is weer woensdag. Een mooie (maar vooral ook koude) dag om niet naar colleges te gaan en muziek te maken. Jullie wilden melodie erin horen. Ik heb wat geprobeerd, hier het resultaat (onafgemaakt). Luister maar en becommentariseer (mooi woord ).

Plaap - Melodie!

- BC

PS: Kennen jullie dat, heb je een ontzettend lekker deuntje in je kop, heb je hem eindelijk in je pc, klinkt ie onwijs vernaggeld...

-edit-

Mijn mooie WAV to MP3 converter heeft een mooie *TICK* toegevoegd aan het begin van mijn nummer. Dat is dus geen sample van mij...

pi_7268993
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:12 schreef Bad_Company het volgende:
Het is weer woensdag. Een mooie (maar vooral ook koude) dag om niet naar colleges te gaan en muziek te maken. Jullie wilden melodie erin horen. Ik heb wat geprobeerd, hier het resultaat (onafgemaakt). Luister maar en becommentariseer (mooi woord ).

Plaap - Melodie!

- BC

PS: Kennen jullie dat, heb je een ontzettend lekker deuntje in je kop, heb je hem eindelijk in je pc, klinkt ie onwijs vernaggeld...

Hij is grappig, maar mag van mij dus wel flink sneller!!!

Ook kan je eens proberen je sounds wat meer op te fukken met compressie enzoo...
  woensdag 11 december 2002 @ 15:03:47 #16
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_7269980
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:27 schreef MurW het volgende:

[..]

Hij is grappig, maar mag van mij dus wel flink sneller!!!

Ook kan je eens proberen je sounds wat meer op te fukken met compressie enzoo...

Opfukken, zoals jij op je site????
Man, ik heb hoofdpijn gekregen!
Ma wel cool hoor...

- BC

woensdag 11 december 2002 @ 17:02:45 #17
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7272569
quote:
Drumtracks kunnen juist veel vetter en grootser klinken door ze met een compressor te bewerken.
  woensdag 11 december 2002 @ 17:06:59 #18
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7272650
quote:

Plaap - Melodie!

- BC

-edit-

Mijn mooie WAV to MP3 converter heeft een mooie *TICK* toegevoegd aan het begin van mijn nummer. Dat is dus geen sample van mij...

Als je dat nummer wat versnelt kun je het prima gebruiken in een spel, bij voorkeur een shoot em up. Ik weet niet wat voor stijl muziek jij maakt maar elke keer schiet mij meteen binnen van "heuj als je dit nou es in dit spel gebruikt, past perfect". En dat komt echt weinig voor, goed gedaan weer!

Als dit bpm 140 is (ofzo) moet je het eens proberen op 170-180. Enuh, Wingdings ik ben al bezig met je melodielijn

pi_7273104
quote:
Op woensdag 11 december 2002 17:02 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Drumtracks kunnen juist veel vetter en grootser klinken door ze met een compressor te bewerken.

Ja, dat bedoelde ik dus ook!!!
compressie, distortionz en lo-fi-bit crushers, waar zouden we zonder ze zijn???
pi_7276675
Oke dan; even een vluggertje van mij als toegift. Komende tijd zal het wel weer stil worden rondom mij - maar is wel voor een goed doel

S.v.p. niet letten op de timing fouten e.d. Het is maar een vluggertje waar ik een beetje de balen van heb omdat het niet uit de verf komt.

http://www.onlinerock.com/services/wingdings/whispers.mp3

pi_7278383
yeah muziek instrumenten pats topic ff foto's zoeken van mijn zoooi

[Dit bericht is gewijzigd door Niakmo op 11-12-2002 21:16]

pi_7278690
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:11 schreef Niakmo het volgende:
yeah muziek instrumenten pats topic ff foto's zoeken van mijn zoooi

[afbeelding]

pi_7278881

nou verder ik heb een squier gitaar met omgebouwde schakelingvoor mijn Bill Lawrence humbucker

nog een oude 2 x 12" transistor verterker
een wah wah pedaal
ewn nog wat kleine zooi

en wat muziek van mijn band

http://members.chello.nl/a.menkovic/ktprg.mp3

betere opnames heb ik helaas niet

pi_7282970
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:29 schreef Niakmo het volgende:

nou verder ik heb een squier gitaar met omgebouwde schakelingvoor mijn Bill Lawrence humbucker

nog een oude 2 x 12" transistor verterker
een wah wah pedaal
ewn nog wat kleine zooi

en wat muziek van mijn band

http://members.chello.nl/a.menkovic/ktprg.mp3

betere opnames heb ik helaas niet

Mja je ragt naar mijn idee iets te lang dezelfde akoorden achter elkaar. Mag wel wat meer afwisseling in. Na het eerste stuk komt er weer een clean stuk en daarna weer precies hetzelfde riffje wat daarvoor kwam. Wel grappige solo trouwens, al zou er van mij wat minder tremelo picking in mogen en wat meer melodie

Maar voor de rest wel grappig nummertje, al is het niet echt mijn muzieksmaak maar goed

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_7285607
quote:

Plaap - Melodie!

- BC

Yo mister BC, ik heb hier een remix staan van je track...
Er zitten wat (mix) foutjes in maar in 3 uur gemaakt is niet slecht (d8 ik zo)
Ik d8 toen ik je pianootje hoorde gelijk aan engelse breakbeat begin jaren 90 , vandaar deze mix...

Ik ben benieuwd wat je ervan vind en aan verder iedereen die ook iets weet, ga die track luisteren!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')