abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7130345
vanavond weer even naar 'char' het medium zitten kijken...
ik vraag me af waarom iedereen blijkbaar naar de hemel gaat en het erg goed vergaat daarboven.
ik heb nog nooit een medium gezien die melde dat een overledene brande in de hel oid. of is het dan zeer snel gedaan met je medium?
  dinsdag 3 december 2002 @ 22:20:41 #2
25542 ZTiK
WHO THE MAN »»» méééééééééé
pi_7130524
maar dan zullen ze toch ook nix meer verdienen ???

Zigeunster tegen weduwe : "Uw man brandt in hel, heeft net een deal gemaakt met lucifer, en hang nu in zijn smkelder"

[b]If man is 5[br]And the devil is 6[br]Than that must make me 7[/b]
pi_7130568
Hahahah ja man klopt!!! ik zit altijd geanimeerd te kijken naar het spel der illusies wat zij altijd probeert te tentoonstellen, hopende dat er altijd iets onverwachts van 'gene zijde' komt. Hahah man het lijkt alsof alles altijd in kannen en kruiken is, terwijl de realiteit toch in meeste gevallen zo anders kan zijn.
Interessante vrouw! Hoe laat is het er vanavond op?
pi_7130614
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 22:11 schreef handige_harry het volgende:
ik heb nog nooit een medium gezien die melde dat een overledene brande in de hel oid
Misschien moeten ze Hitler, Stalin of Mao maar eens channelen.. dat zorgt volgens mij wel voor een leuke uitzending
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7130768
quote:
Misschien moeten ze Hitler, Stalin of Mao maar eens channelen.. dat zorgt volgens mij wel voor een leuke uitzending
statistisch gezien moeten er minimaal hier en daar bijv. een moordenaar of pedofiel oid. gechanneld worden. zegt zo'n medium dan het gaat goed met hem... hij heeft allemaal leuk kleine doodsbange kindertjes op schoot? hij laat weten dat hij zich kostelijke vermaakt?
  Moderator woensdag 4 december 2002 @ 11:22:36 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7137240
Dit lijkt me meer wat voor TRUTH...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_7145217
Ik vond het eng
.
  woensdag 4 december 2002 @ 17:50:56 #8
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7145401
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 22:11 schreef handige_harry het volgende:
vanavond weer even naar 'char' het medium zitten kijken...
ik vraag me af waarom iedereen blijkbaar naar de hemel gaat en het erg goed vergaat daarboven.
ik heb nog nooit een medium gezien die melde dat een overledene brande in de hel oid. of is het dan zeer snel gedaan met je medium?
die hele Char is toch ook een kermisattractie van hier tot tokio en weer terug.

Naar dat soort nonsense kijk ik niet. Echt te stompzinnig voor woorden...

pi_7145410
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 22:25 schreef Zander het volgende:
dan zeggen ze gewoon dat diegene op dat moment geen contact wil hebben, of dat ze niet op commando met willekeurig wie contact kan maken, of dat dat niet kan omdat er geen familie ofzo van de bewuste persoon aanwezig is ... zo weet ze zich er altijd uit te lullen
yankee charlie dinges
pi_7145525
Heleboel van die zgn. mediums worden gemanipuleerd met complete disinformatie door negatieve astrale entiteiten,
- Wat zowel mediums als onstoffelijke entiteiten betreft; Geloof gewoon niet klakkeloos in externe autoriteiten!
  woensdag 4 december 2002 @ 18:03:35 #11
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7145619
....en het zit op RTL.... dan weet je al genoeg he...
pi_7145669
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:03 schreef Anemoon het volgende:
....en het zit op RTL.... dan weet je al genoeg he...
als het SBS6 was, dan wist je het zeker
yankee charlie dinges
  woensdag 4 december 2002 @ 18:08:38 #13
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7145702
maakt niets uit..RTL....of .. SBS 6.

Tis allemaal één pot nat.

pi_7145735
Ik heb er een stukje van gezien .. het is een aanfluiting voor het paranormale .. de manier hoe het er neer wordt gezet gewoon om te .. maar ja idd RTL
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_7145749
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:06 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

als het SBS6 was, dan wist je het zeker

De publieke omroepen houden over dit soort zaken hun lippen stijf op elkaar en de commercieelen brengen het naar buiten op een platvloerse en disinformatieve manier; Allen echter verbloemen ze de werkelijkheid omtrent dit soort fenomenen !!
  woensdag 4 december 2002 @ 18:30:26 #16
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7146041
Precies.

Je hoeft echt niet te verwachten dat via de gevestigde media eerlijk en betrouwbaar
informatie wordt gegeven over deze en aanverwante onderwerpen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')