Zigeunster tegen weduwe : "Uw man brandt in hel, heeft net een deal gemaakt met lucifer, en hang nu in zijn smkelder"
quote:Misschien moeten ze Hitler, Stalin of Mao maar eens channelen.. dat zorgt volgens mij wel voor een leuke uitzending
Op dinsdag 3 december 2002 22:11 schreef handige_harry het volgende:
ik heb nog nooit een medium gezien die melde dat een overledene brande in de hel oid
quote:statistisch gezien moeten er minimaal hier en daar bijv. een moordenaar of pedofiel oid. gechanneld worden. zegt zo'n medium dan het gaat goed met hem... hij heeft allemaal leuk kleine doodsbange kindertjes op schoot? hij laat weten dat hij zich kostelijke vermaakt?
Misschien moeten ze Hitler, Stalin of Mao maar eens channelen.. dat zorgt volgens mij wel voor een leuke uitzending
quote:die hele Char is toch ook een kermisattractie van hier tot tokio en weer terug.
Op dinsdag 3 december 2002 22:11 schreef handige_harry het volgende:
vanavond weer even naar 'char' het medium zitten kijken...
ik vraag me af waarom iedereen blijkbaar naar de hemel gaat en het erg goed vergaat daarboven.
ik heb nog nooit een medium gezien die melde dat een overledene brande in de hel oid. of is het dan zeer snel gedaan met je medium?
Naar dat soort nonsense kijk ik niet. Echt te stompzinnig voor woorden...
quote:dan zeggen ze gewoon dat diegene op dat moment geen contact wil hebben, of dat ze niet op commando met willekeurig wie contact kan maken, of dat dat niet kan omdat er geen familie ofzo van de bewuste persoon aanwezig is ... zo weet ze zich er altijd uit te lullen
Op dinsdag 3 december 2002 22:25 schreef Zander het volgende:
Misschien moeten ze Hitler, Stalin of Mao maar eens channelen.. dat zorgt volgens mij wel voor een leuke uitzending
quote:als het SBS6 was, dan wist je het zeker
Op woensdag 4 december 2002 18:03 schreef Anemoon het volgende:
....en het zit op RTL.... dan weet je al genoeg he...
quote:De publieke omroepen houden over dit soort zaken hun lippen stijf op elkaar
Op woensdag 4 december 2002 18:06 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
als het SBS6 was, dan wist je het zeker
Je hoeft echt niet te verwachten dat via de gevestigde media eerlijk en betrouwbaar
informatie wordt gegeven over deze en aanverwante onderwerpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |