abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2002 @ 09:00:36 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7097494
Hij was net in goedemorgen Nederland en hij heeft een goed verhaal en weet goed aan de mensen uit te leggen hoe het zit. Bovendien is hij een charistmatisch man, die omdat hij nog zeer jeugdig is en bij de tijd door zijn 538 en TMF verbondenheid. Slim, welbespraakt en een goede uitstraling , DE eigenschappen voor een succesvol politicus.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7097513
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hij was net in goedemorgen Nederland en hij heeft een goed verhaal en weet goed aan de mensen uit te leggen hoe het zit. Bovendien is hij een charistmatisch man, die omdat hij nog zeer jeugdig is en bij de tijd door zijn 538 en TMF verbondenheid. Slim, welbespraakt en een goede uitstraling , DE eigenschappen voor een succesvol politicus.

[afbeelding]

Weet je wie de politiek in moet:
Erik Hulschebosch - die praat zo grappig
Paul Witteman - Die ziet er zo intelligent uit !
Anouk - Die kan zo goed zingen

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

pi_7097517
hij komt op mij net zo geloofwaardig over als mental theo als politicus.

Alsjeblieft niet dus

maandag 2 december 2002 @ 09:05:37 #4
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_7097520
Kvond het maar bullshit wat 'ie zei. Hij zat feitelijk een pleidooi te houden voor 9 dezelfde commercieële zenders die allemaal top40 muziek zouden moeten draaien
pi_7097546
nog meer clowns in de politiek ??

doe me een lol . .stuur alleen politici naar de kamer .. ipv. iedere debiel die wat te zeggen heeft. . .

Religion : Mankind's worst invention !
  maandag 2 december 2002 @ 09:10:32 #6
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7097548
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:05 schreef Tijn het volgende:
Kvond het maar bullshit wat 'ie zei. Hij zat feitelijk een pleidooi te houden voor 9 dezelfde commercieële zenders die allemaal top40 muziek zouden moeten draaien
Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat er voldoende ruimte is voor doelgroepenzenders. Commerciéle zenders (de naam zegt het al) zijn zijnders die voor het winstbejag rtadio maken. Die moet je daar niet in gaan beknotten, maar volledig vrij laten. Trouwens voor 9 dezelfde soort radiozenders zijn toch geen luisteraars, dus ze zijn wel gedwongen aan spreiding te doen. In dit geval vind ik overheidsbemoeienis volledig onjuist.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 december 2002 @ 09:10:59 #7
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_7097551
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:04 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Weet je wie de politiek in moet:
Erik Hulschebosch - die praat zo grappig
Paul Witteman - Die ziet er zo intelligent uit !
Anouk - Die kan zo goed zingen

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

You made your point, en ik ben er volkomen mee eens.
"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
  maandag 2 december 2002 @ 09:11:59 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7097557
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:10 schreef Sluggie het volgende:

[..]

You made your point, en ik ben er volkomen mee eens.

In China hebben ze wel succesvol mensen uit het bedrijfsleven in de politiek laten integreren, dat moet hier toch ook kunnen?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7097566
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat er voldoende ruimte is voor doelgroepenzenders. Commerciéle zenders (de naam zegt het al) zijn zijnders die voor het winstbejag rtadio maken. Die moet je daar niet in gaan beknotten, maar volledig vrij laten. Trouwens voor 9 dezelfde soort radiozenders zijn toch geen luisteraars, dus ze zijn wel gedwongen aan spreiding te doen. In dit geval vind ik overheidsbemoeienis volledig onjuist.

Dus jij wil hem de politiek in terwijl je het niet met hem eens bent ?
pi_7097583
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:10 schreef Flierp het volgende:
nog meer clowns in de politiek ??

doe me een lol . .stuur alleen politici naar de kamer .. ipv. iedere debiel die wat te zeggen heeft. . .

Hahaha
Hoeveel politici zijn denk je opgeleid tot politicus dmv een opleiding politicologie?
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  maandag 2 december 2002 @ 09:15:36 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7097591
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:12 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Dus jij wil hem de politiek in terwijl je het niet met hem eens bent ?

Wat betreft zijn radio standpunt ben ik het dus wel met hem eens. Commerciële zenders moet je als overheid niet willen reguleren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 december 2002 @ 09:16:59 #12
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7097606
Al bij de topictitel had ik al een idee wie de topicstarter kon zijn...
ontopic: Erik de Zwart als politicus zie ik echt niet zitten. Het presenteren van radio-/tv programma's en directeur zijn van een radiostation is heel wat anders dan politiek bedrijven. Een 2e Heinsbroek hebben we dacht ik niet nodig... (De Zwart kan namelijk ook zo verschrikkelijk doorzeiken over bepaalde zaken).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 2 december 2002 @ 09:19:06 #13
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_7097625
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Wat betreft zijn radio standpunt ben ik het dus wel met hem eens. Commerciële zenders moet je als overheid niet willen reguleren.

Aangezien de overheid de frequenties verkoopt, mogen ze vind ik best eisen stellen aan de inhoud hiervan.

Misschien heb je wel gelijk en zou 'ie best een verhaal kunnen verkopen in de 2e kamer, maar ik kan onmogelijk achter iemand staan waar ik het in de basis mee oneens ben.

pi_7097628
Yow, hang a sloth over this topic heen
pi_7097633
Anders gaat iedereen uit de showbizz wereld de politiek in en gaan al die politici een plaatje maken ofzo.
pi_7097635
Wat?? de politiek in? Ach tis toch al een circus
pi_7097681
Ik zie hem het nog wel een keer doen. Niet dat hij geschikt ervoor is, maar ik denk dat hij er ijdel en aandachtsgeil genoeg voor is. Misschien moet Heinsbroek hem een keertje bellen.
  maandag 2 december 2002 @ 09:27:50 #18
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_7097703
Jaaaaaaaaaaaaaah! Maar stop 'm dan wel bij groenlinks, SP of sow, dan neemt het aantal stemmen daarop af.
  maandag 2 december 2002 @ 09:28:50 #19
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_7097713
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:25 schreef QBZZ het volgende:
Ik zie hem het nog wel een keer doen. Niet dat hij geschikt ervoor is, maar ik denk dat hij er ijdel en aandachtsgeil genoeg voor is. Misschien moet Heinsbroek hem een keertje bellen.
Dat doen ze al vaak zat.
538 en arcade zijn dikke maatjes
pi_7097730
Ja kom, nu we toch bezig zijn laten we dan ook maar Carlo Boszhard erin doen, en Ron Brandsteder.
Robert ten brink misschien?

ga toch fietsen. dat is echt het domste idee ooit. Politiek is voor politici, niet voor tv-personaliteiten.

Iedereen ergert zich toch ook zo aan Acteurs/Actrices die gaan zingen? Dit is precies hetzelfde.. idioot is het.

maandag 2 december 2002 @ 09:31:27 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7097733
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:25 schreef QBZZ het volgende:
Juist want NA de VOLGENDE verkiezingen gaat Herman aan de slag met de list nieuwe politiek en reken maar dat die sterk terug gaan komen dan. de Zwart zou goed op die lijst passen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 december 2002 @ 09:38:56 #22
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_7097804
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:31 schreef Henkmanz het volgende:
Politiek is voor politici, niet voor tv-personaliteiten.
Nee, politiek is voor volksvertegenwoordigers en als iemand denkt daar geschikt voor te zijn, moet ie dat vooral doen. Dat je eerst een compleet andere baan gehad hebt, betekent nog absoluut niet dat je geen politicus kunt worden.
quote:
Iedereen ergert zich toch ook zo aan Acteurs/Actrices die gaan zingen?
Helemaal niet, als ze goed kunnen zingen niet. Zie bijvoorbeeld Kate Winslet... zeker niet onverdienstelijk als zangeres.
pi_7097903
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:38 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nee, politiek is voor volksvertegenwoordigers en als iemand denkt daar geschikt voor te zijn, moet ie dat vooral doen. Dat je eerst een compleet andere baan gehad hebt, betekent nog absoluut niet dat je geen politicus kunt worden.
[..]

Helemaal niet, als ze goed kunnen zingen niet. Zie bijvoorbeeld Kate Winslet... zeker niet onverdienstelijk als zangeres.

Ik ben van mening dat mensen als Erik de Zwart met hun tv-achtergrond de politiek alleen maar één groot "circus" maken zoals het zoveel genoemd wordt nu.
Mensen gaan vanaf dat moment niet meer kijken naar de programmapunten van een partij, maar naar wie "hun" partij vertegenwoordigd. en dat is slecht.

Over Kate Winslet: die heeft gewoon mazzel gehad. Ik ga als vormgever toch ook niet aan auto's sleutelen? ik vind het gewoon achterlijk dat dat soort mensen vanwege hun "bekendheid" maar eens even van alles gaan proberen.

maandag 2 december 2002 @ 09:59:45 #24
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_7098024
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:49 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben van mening dat mensen als Erik de Zwart met hun tv-achtergrond de politiek alleen maar één groot "circus" maken zoals het zoveel genoemd wordt nu.
Dat is in het geheel niet afhankelijk van waar ze vandaan komen, maar hoe ze politiek bedrijven. Die twee kunnen gerelateerd zijn, maar dat hoeft absoluut niet. Voor hetzelfde geldt ontpopt Erik de Zwart zich als een goed debater... zolang hij zijn politieke kunnen niet heeft laten zien, kun je daar geen oordeel over vellen.
quote:
Mensen gaan vanaf dat moment niet meer kijken naar de programmapunten van een partij, maar naar wie "hun" partij vertegenwoordigd. en dat is slecht.
Dat gebeurt nu ook al. Zie o.a. Melkert, de volksverhuizing van stemmers van LN naar LPF op het moment dat Pim Fortuyn daar vertrok, het inkakken van de peilingen voor Groenlinks na Rosenmöllers vertrek...
quote:
Over Kate Winslet: die heeft gewoon mazzel gehad.
Niks mazzel, het is een actrice die ook nog eens kan zingen. Met jouw instelling van 'het is een actrice dus kan ze niet zingen, had ze dit nooit bereikt.
quote:
Ik ga als vormgever toch ook niet aan auto's sleutelen?
Waarom niet? Voor hetzelfde geldt heb je er aanleg voor. Zonder het te doen zul je daar nooit achter komen. Hoe ben je trouwens ooit op vormgever gekomen? Was je dat al vanaf geboorte of heb je het ooit een keer geprobeerd en bleek je er goed in te zijn?
quote:
ik vind het gewoon achterlijk dat dat soort mensen vanwege hun "bekendheid" maar eens even van alles gaan proberen.
Waaruit trek jij de conclusie dat hij dat eventueel vanuit z'n bekendheid wil doen? Mogen bekende mensen dus niets nieuws meer proberen, omdat dan automatisch alles vanwege hun bekendheid gedaan wordt?
  maandag 2 december 2002 @ 10:04:21 #25
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_7098097
Sowieso, als de Verenigde Staten het vier jaar uit kunnen houden met een mislukte westernacteur als president, kan Nederland het ook wel redden met een versleten discjockey in een klein oppositiepartijtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')