abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2002 @ 21:58:43 #251
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7167501
Radio commercial van (ik meen) trance energy, zit een lekker plaatje achter, weet iemand welke dit is?

bvd.

-edit-
En de tekst van de merci reclame misschien ook hier??

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 5 december 2002 @ 22:09:51 #252
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_7167713
Voor de mixfreaks: In dit topic een top-link!
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:02 schreef TimeClypse het volgende:

[..]

Klein schopje; Niemand een idee?

Nee. Wel een andere oplossing. Klinkt gek maar er is nog een trance versie opgenomen (die dichter bij het origineel zit dan hetgeen jij vraagt). Desalnietemin ook een erg lekker nummer. Zoek naar:

Jamie Starr Scenario - Welcome to thee lite

De jongens van Soulwax (oftewel 2manydj's ) gebruikten dit nummer ook in hun "Hang the DJ" kerstmix op BBC's radio1, 25 december 2001. Als je deze mix vindt mag je je gelukkig prijzen. Die is 2 uur lang en ruim 140 megabyte groot (in de versie die ik heb). Het is één van de meest gezochte mixen op het www.

Als toetje vond ik nog een gedeelte, zo'n dikke 79 minuten, die via Real Audio® te beluisteren zijn. Volledig legaal! Veel van deze platen komen ook voor op de mix Cd van 2manyDJ's.

Hier de link!

Let vooral hoe na 9 minuten "Sergeant Pepper's lonely hearts club band" van de Beatles vermixed is!
Jamie Starr Scenario begint na 17 minuten en 2 seconden als je wilt zoeken. Door dit nummer worden Mick Jagger? Michael Jackson - "State of shock" en Britney Spears gemixt! Niks is heilig!!! Na 34 minuten worden de Spice Girls binnenstebuiten gehaald. Direct daarna gevolgd dor Adena Howard/Gary Numan - Freak. Die plaat werd dit jaar een grote hit voor de Sugarbabes. Hier het de originele mix gemaakt door "Freelance Hellraiser". Na precies een uur nog een geniale vonst. Playgirl - ladytron gemixt met Late in the evening van Paul Simon.

Op FOK! zijn diverse topic te vinden over deze twee genieën uit Belgïe. Even zoeken met de zoekmachine en je vindt een hoop.

Maar waar begon ik dit verhaal ook alweer mee?

Stand back. Je had wat moeite met een antwoord vinden. Nou, ik vond die uiteindelijk wel. Hier een rijtje waar hij wellicht tussen kan zitten.

Dus:
Jamie Starr Scenario - Welcome to Thee Lite (Stand Back remix) Een instrumentale versie van Stand Back.

En verder van de band zelf:
Stevie Nicks & Fleetwood Mac Remixes, Volume IV:
Stand Back (extended distance mix)
Stand Back (Razormaid mix)
Stand Back (Discotech Remix #9)
Stand Back 2002, (Felix Da Housecat Remix)

Die laatste kon de goede wel eens zijn.

Heb ik nog Pure Polly-Esther in de aanbieding met een cover van dit nummer, wat weer gebaseerd is op Jamie Starr Scenario.

Jou mix klinkt iets sneller. Ik weet niet of het wel de goede is.

[Dit bericht is gewijzigd door Beetle op 05-12-2002 22:25]

pi_7167861
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
  donderdag 5 december 2002 @ 22:22:35 #254
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7167914
quote:
Op woensdag 4 december 2002 20:22 schreef Trainspotter het volgende:
Ik wil nu wel eens weten wat de titel is van het nummer dat steeds terugkeert in de film Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Het nummer staat niet op de soundtrack-cd.
Dat Grieks aandoenende instrumentale deuntje bedoel je, dat steeds wordt gedraaid op de achtergrond bij scenes met Nick the Greek? Weet niet of je die bedoelt omdat je omschrijving nogal vaag is (probeer anders wat specifieker te zijn ), maar dat is in ieder geval La Danse de Zorba van Trio Hellenique.
pi_7175692
Ik zoek het liedje van die reclame van Fred Perry van MTV. Met dat logo dat zo dom heen en weer gaat...

Iemand?

pi_7176939
En dit was het laatste bericht. Tijd voor deel 26
pi_7177046
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')