Ik heb een PST file te (Personal Folder File) binnen Outlook 2000 waarop een password zit. Ik weet deze echter niet meer en nu heb ik dus echt een probleem wie weet een mooie crack voor me?
Ik reken op jullie steun
[Dit bericht is gewijzigd door pmponer op 22-11-2002 10:28]
quote:nee, kan niet.
Op vrijdag 22 november 2002 10:25 schreef VSGdotcom het volgende:
maakt me niet uit als ik er maar in kom, anders zijn zeer belangrijke mailtjes verdwenen!!!!
Betalen +- 100$ (Dollar) voor die sjit heb ik er niet voor over, free soft?? En niet tot 3 characters?????
quote:Geef je email adres en ik stuur je een filetje met uitleg.
Op vrijdag 22 november 2002 10:20 schreef VSGdotcom het volgende:
Wie kan mij helpen ...Ik heb een PST file te (Personal Folder File) binnen Outlook 2000 waarop een password zit. Ik weet deze echter niet meer en nu heb ik dus echt een probleem wie weet een mooie crack voor me?
Ik reken op jullie steun
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 23-04-2003 20:32]
quote:Heb het nog niet getest omdat ik het programma zelf nog niet heb kunnen vinden. Ben NU druk bezig in Google, maar zo gauw ik het heb laat ik het weten...
One of my users lost the password to a password-protected .pst file. How can I remove the password?The official Microsoft answer is succinct: Microsoft doesn't support any method of removing, changing, or cracking a .pst file's password. That statement doesn't mean you can't do it, just that Microsoft understandably doesn't want to get involved with the messy legal overhead of deciding whose personal folders it will help open (although I understand that Microsoft responds to requests from law enforcement agencies).
The unofficial solution is to use the pst19upg.exe utility, which is on the TechNet CD-ROMs and available from a variety of online sources (try doing a Web search and you'll see what I mean). This utility strips the existing password from a .pst file, effectively removing password protection. This tactic works because .pst files use passwords only for access controlthe passwords aren't encrypted to protect confidentiality.
bron: http://www.exchangeadmin.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=5101
Bovenste link werkt. Maar nog niet getest!!!
quote:sluit maar weer meteen.
Op woensdag 23 april 2003 21:40 schreef Lucille het volgende:
Deze gaat na overleg weer open. Let wel, geen warez links neerzetten graag.
Er is geen legale manier om het wachtwoord op de PST te verwijderen, aangezien er geen agent is ingebakken voor dit soort dingen...
Mijn bevindingen:
Gisteren had ik het probleem met één van onze gebruikers op 2!!!! PST files van allebei rond de 140 Mb groot en ik heb bovenstaand tooltje gebruikt en het WERKT!!!!
Lees de handleiding eventjes goed zoals in het zip file vermeld staat. Eerst dus backup maken van het PST bestand (voor de zekerheid)..
LET OP: je gaat 3 keer de ruimte nodig op je HDD dat je PST file groot is.
1. Tik in: PST19UPG -x filename.pst
Dit genereert een nieuw bestand genaamd : filename.psx
2. Tik in: PST19UPG -i filename.psx
Dit hernoemt het *.pst bestand naar *.bak en maakt een nieuw bestand aan genaamd: filename.pst
Probeer of het werkt in Outlook. Zo ja flikker de twee resterende bestanden: filename.bak & filename.psx weg en je hebt een PST bestand zonder wachtwoord.
Hij kraakt het dus niet, maar hij verwijderd het wachtwoord uit het PST bestand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |