abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6939865
Wie kan mij helpen ...

Ik heb een PST file te (Personal Folder File) binnen Outlook 2000 waarop een password zit. Ik weet deze echter niet meer en nu heb ik dus echt een probleem wie weet een mooie crack voor me?

Ik reken op jullie steun

vrijdag 22 november 2002 @ 10:22:19 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_6939886
Brute force? Ik weet niet of lopth het kan...
heet het wel eens zo

[Dit bericht is gewijzigd door pmponer op 22-11-2002 10:28]

Drop you like an ill, bad habit
pi_6939941
maakt me niet uit als ik er maar in kom, anders zijn zeer belangrijke mailtjes verdwenen!!!!
pi_6940103
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:25 schreef VSGdotcom het volgende:
maakt me niet uit als ik er maar in kom, anders zijn zeer belangrijke mailtjes verdwenen!!!!
nee, kan niet.
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:44:11 #5
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6940331
Kan dus blijkbaar wel .. alleen dient ervoor betaald te worden. Ik kan een progje dloaden dat een " fake" password aanmaakt. Het schijnt onmogelijk te zijn om het originele password te verwijderen/veranderen.

Betalen +- 100$ (Dollar) voor die sjit heb ik er niet voor over, free soft?? En niet tot 3 characters?????

pi_6940944
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:20 schreef VSGdotcom het volgende:
Wie kan mij helpen ...

Ik heb een PST file te (Personal Folder File) binnen Outlook 2000 waarop een password zit. Ik weet deze echter niet meer en nu heb ik dus echt een probleem wie weet een mooie crack voor me?

Ik reken op jullie steun

Geef je email adres en ik stuur je een filetje met uitleg.
pi_6940976
serial keys ophalen bij xxx.xxx.xxx.xxx en er staan ook bere veel cracks.

[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 23-04-2003 20:32]

Proud Skinhead
pi_6960148
'gewoon' lukt idd niet
Ehhhh... Ik zou zo snel ook geen proggie kunnen bedenken die het kan 'kraken'
pi_6960623
Ik was een keer mijn admin password kwijt voor een database van Visual sourcesave.
Ik heb toe via google uiteindelijk uitleg gevonden hoe dat password te verwijderen, moest je doen met een hex editor, dus het kan vast wel ook voor een pst file.
Er zat trouwens ook C code bij voor als je het niet aandurfde met een hex editor.
Atheism is a non-prophet organisation.
pi_6960888
dit werkt wel!!

file
readme

[Dit bericht is gewijzigd door ensifex op 23-11-2002 13:45]

pi_6962953
I will try it, thank you anyway for al your time 2 solve my problem!
Ik laat het weten wanneer het gelukt is.
pi_8913111
Ik heb nu hetzelfde probleem, maar de link werkt niet meer. Is er misschien iemand die een andere link weet? Alvast bedankt!
pi_8918175
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar probeer het hier eens:

http://www.elcomsoft.com/prs.html#aolpr

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
  woensdag 23 april 2003 @ 09:17:04 #15
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9953565
Ik had hetzelfde probleem met een gebruiker bij ons op het werk. Wat ik vond op het internet was het volgende:
quote:
One of my users lost the password to a password-protected .pst file. How can I remove the password?

The official Microsoft answer is succinct: Microsoft doesn't support any method of removing, changing, or cracking a .pst file's password. That statement doesn't mean you can't do it, just that Microsoft understandably doesn't want to get involved with the messy legal overhead of deciding whose personal folders it will help open (although I understand that Microsoft responds to requests from law enforcement agencies).

The unofficial solution is to use the pst19upg.exe utility, which is on the TechNet CD-ROMs and available from a variety of online sources (try doing a Web search and you'll see what I mean). This utility strips the existing password from a .pst file, effectively removing password protection. This tactic works because .pst files use passwords only for access controlthe passwords aren't encrypted to protect confidentiality.

bron: http://www.exchangeadmin.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=5101

Heb het nog niet getest omdat ik het programma zelf nog niet heb kunnen vinden. Ben NU druk bezig in Google, maar zo gauw ik het heb laat ik het weten...
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  woensdag 23 april 2003 @ 09:20:51 #16
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9953609
pi_9953640
Deze sluit ik ff. Even overleggen met Tijn....
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9970548
Deze gaat na overleg weer open. Let wel, geen warez links neerzetten graag.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9977178
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:40 schreef Lucille het volgende:
Deze gaat na overleg weer open. Let wel, geen warez links neerzetten graag.
sluit maar weer meteen.

Er is geen legale manier om het wachtwoord op de PST te verwijderen, aangezien er geen agent is ingebakken voor dit soort dingen...

donderdag 24 april 2003 @ 09:12:30 #20
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9977190
Dank je Lucille..

Mijn bevindingen:
Gisteren had ik het probleem met één van onze gebruikers op 2!!!! PST files van allebei rond de 140 Mb groot en ik heb bovenstaand tooltje gebruikt en het WERKT!!!!

Lees de handleiding eventjes goed zoals in het zip file vermeld staat. Eerst dus backup maken van het PST bestand (voor de zekerheid)..

LET OP: je gaat 3 keer de ruimte nodig op je HDD dat je PST file groot is.

1. Tik in: PST19UPG -x filename.pst
Dit genereert een nieuw bestand genaamd : filename.psx

2. Tik in: PST19UPG -i filename.psx
Dit hernoemt het *.pst bestand naar *.bak en maakt een nieuw bestand aan genaamd: filename.pst

Probeer of het werkt in Outlook. Zo ja flikker de twee resterende bestanden: filename.bak & filename.psx weg en je hebt een PST bestand zonder wachtwoord.

Hij kraakt het dus niet, maar hij verwijderd het wachtwoord uit het PST bestand.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')