Ik heb net Mores uit, van Onno te Rijdt. Een erg lekker lezend, kort boekje, lichte literatuur. Het gaat over een Corps huis en een eerstejaars student tijdens de ontgroening en de eerste tijd in het huis. Best leuk om eens te lezen en voor mij des te meer omdat er twee vrienden van mij in het betreffende huis wonen.
Een groot minpunt is het laatste hoofdstuk. Niet lezen want het einde is erg slecht. Volgens mij had Te Rijdt er genoeg van en besloot zijn planning er maar in 1 hoofdstuk doorheen te rammen.
Ga straks beginnen in Juliet Marillier's De triologie van de 7 wateren.
Lees normaal nooit maar dit moet voor Engels op school..
Raar verhaal vind ik, maar het kan erger
Verder bezig in de Trap Familie, het boek waar de Sound of Music op gebaseerd is.
*zwaait ff naar andere Pratchett fans
quote:The day of the triffids - Wyndham...erg mooi boek
Op dinsdag 19 november 2002 20:14 schreef hp22 het volgende:
The Triffids van iemand waar ik de naam van vergeten benLees normaal nooit maar dit moet voor Engels op school..
Raar verhaal vind ik, maar het kan erger
Ik heb in de vakantie een hele stapel typisch vakantieleesvoer verslonden.
- de verborgen geschiedenis - mevrouw Tartt (geweldig)
- Max and the city - Max Westerman (leuk herkenbaar over NY)
- The Bourne Identity - Ludlum (wat een bagger schrijver...sorry)
- De gelukkige huisvrouw - Heleen van Royen (en ik wil geen kinderen meer )
- Pride and prejudice - Jane Austen (had ik al een hele tijd in de kast)
- Poes - Midas Dekkers (typische Midas Dekkers stijl, wel aardig)
- begin gemaakt in Red Dragon van Thomas Harris (en net de film gezien, dus al veel verpest)
Verder heb ik nog gesnorkelt, gezwommen, in mangrove woud gevaren, met dolfijnen gezwommen etc. Ik bedoel...zo lijkt het net of ik de hele vakantie heb gelezen...
quote:Uit vakkundige overwegingen moet ik zeggen: Kom in mijn armen kleintje!
Op dinsdag 19 november 2002 20:43 schreef beeer het volgende:
Ik lees momenteel de Discorsi van Niccolo Machiavelli. De bijbel voor elke staatkunde-, geschiedenis-, Romeinse rijk-nerd.
quote:Nou, De kleine vriend is een draak van een boek, trouwens.
Op dinsdag 19 november 2002 20:40 schreef Isabeau het volgende:
quote:De verborgen geschiedenis óók. Maar daar zijn vast al topics over
Op dinsdag 19 november 2002 21:05 schreef MeneerTim het volgende:Nou, De kleine vriend is een draak van een boek, trouwens.
en daarna Nicci French - Beneath the skin
ook erg spannend, zelfs al heb ik m 3x gelezen en weet ik de afloop
quote:Super idd!!!!!!! Geweldig boek! Wil hem nog steeds in mijn eigen boekenkast thuis hebben...
Op dinsdag 19 november 2002 20:40 schreef Isabeau het volgende:[..]
The day of the triffids - Wyndham...erg mooi boek
Echt een klassieker en voor iedereen een aanrader.
quote:
Ik heb in de vakantie een hele stapel typisch vakantieleesvoer verslonden.
heb ik thuis staan, op aanraden van een vriendin blindelings gekocht. Ben erg benieuwd omdat de meningen verschillen van 'geweldig!' tot 'lesbi-boek'- Pride and prejudice - Jane Austen (had ik al een hele tijd in de kast)
Ook erg mooi!!!!
quote:wereld van sofie!!! yesyesyes!!!!!! HET boek in mijn boekenkast. Ga m binnenkort nog eens herlezen. ben er de eerste keer wel een maandje of twee/drie mee bezig geweest, duss...
Op woensdag 20 november 2002 13:05 schreef Malawi het volgende:
Ben begonnen aan Underworld van Don Delillo en verder Claudius, the God aan het herlezen (jaja, ik wordt oud) en dan nog Sophie´s World, want die moet ik toch echt een keertje uitlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |