Nomineer in dit topic uw keuze.
meen je het echt serieus dit?? kan het dan niet beter in gc?
quote:
Op woensdag 6 november 2002 10:43 schreef Lucille het volgende:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Topics]:Grappigste topic ---> leuke (matige) grap op een rommelmarkt Nomineer in dit topic uw keuze.
quote:
Op woensdag 6 november 2002 10:43 schreef Lucille het volgende:Grappigste topic
Kijk hier niet want is geheel onbelangrijk!Het meest geviewde topic
Zwangerschap en kindertjes ... deel 9 tot en met nu!
quote:En dan vandaag: Wat zal ik met mijn haar doen? Wees creatief :P
Op maandag 28 oktober 2002 17:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb er genoeg van... Ben zo doodmoe van bepaalde figuren hier, het eeuwige gediscussieer om niks, intolerantie, persoonlijke aanvallen en zelfs het verneuken van vrolijke topics met negatieve berichten...
quote:
Op woensdag 6 november 2002 12:21 schreef Mini_rulez het volgende:
(Jah en ik weet dat ik van het forum afging, maar bij nader inzien heb ik toch maar besloten om af en toe terug te komen, maar dan wel POL e.d. links te laten liggen.)
* Angel22 stemt VOOR!!!!
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:04 schreef Kreator het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarktIk nomineer dit topic ook. Het beste topic op FOK ooit.
quote:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Topics]:Grappigste topic Ik werd net geduwd door een Nederlander :( Beste Feedback rel Het meest geviewde topic Leukste SC-serie EINDHOVEN Vervelendste SC-serie MUUS Het beste "ik kom hier nooit meer terug" topic Meest verwarrende/onduidelijke topic titel Nomineer in dit topic uw keuze.
quote:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Topics]:Grappigste topic Beste Feedback rel Het meest geviewde topic Zwangerschap en Kindertjes en Koele Kids Leukste SC-serie 30+ Vervelendste SC-serie Het beste "ik kom hier nooit meer terug" topic Meest verwarrende/onduidelijke topic titel Nomineer in dit topic uw keuze.
quote:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Topics]:Grappigste topicFietsnerd (wel minder dat ie van tweakers is) Beste Feedback rel Het meest geviewde topic Leukste SC-serie Triviant (als is dat niet echt een serie) Vervelendste SC-serie Allemaal Het beste "ik kom hier nooit meer terug" topic Meest verwarrende/onduidelijke topic titel Nomineer in dit topic uw keuze.
Sinds wanneer ben ik een SC serie?!
Cloudbox,ik weet dat je me niet mag,maar dit is overdreven
quote:Ik weet niet of ik je al of niet mag, ik ken je niet. Alleen die MUUS topics in SC komt op mij over als een hele vervelende hype. Ja, ik moest wat noemen en dat werd jij.
Op donderdag 7 november 2002 21:56 schreef MUUS het volgende:
Vervelendste SC-serie : MUUS ????
Sinds wanneer ben ik een SC serie?!Cloudbox,ik weet dat je me niet mag,maar dit is overdreven
Maarre, dat jij dit serieus neemt zeg, tssssss
Loopt al een tijd, heeft enorm veel lurkende mensen. Geen geflame, geen getrol.
Gewoon gezellig, liefdevol en men staat daar altijd voor elkaar klaar.
quote:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Topics]:Grappigste topic
Alle alberto checkt de park-topics...
D
quote:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Topics]:Grappigste topic Peter Joustra is een lul. Beste Feedback rel Het meest geviewde topic Mary-Kate & Ashley Olsen Leukste SC-serie Vervelendste SC-serie Het beste "ik kom hier nooit meer terug" topic Meest verwarrende/onduidelijke topic titel Nomineer in dit topic uw keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |