abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44935
Landingsplaats voor UFO's in Houten

HOUTEN - Buitenaardse wezens die in Nederland willen landen, kunnen vanaf begin volgend jaar terecht in Houten. Kunstenaar Martin Riebeek legt bij twee rotondes bij de afritten van de A27 nar Houten namelijk een landingsbaan voor UFO's aan.

Het project werd donderdag in Houten gepresenteerd.
Het kunstwerk bestaat uit een betonnen 'UFO-platform' met blauw licht dat spiegelt in kunststof en een met schijnwerpers verlichte verkeerstoren. Langs de 500 meter lange weg daartussen komen zuilen die blauw licht uitstralen.

De 'landingsbaan voor buitenaardse culturen' is een initiatief van de Junior Kamer Kromme Rijn en kost een kwart miljoen gulden. De kamer, een organisatie in en rond Houten die zich onder andere inzet voor goede doelen, wil de twee rotondes daarmee opvrolijken, met instemming van het gemeentebestuur.

Bron: Telegraaf

Een kwart miljoen! Kan hier nu niet echt vrolijk van worden. Is dat nu normaal?

Overall beste user 2022 donderdag 27 april 2000 @ 15:03:00 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_44936
ja hoor

als ze er inderdaad landen dan heb je het er zo uit

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 27 april 2000 @ 15:11:00 #3
2949 Abma
Nu Skool Nihilist
pi_44937
In een andere krant zou 2,5 ton gestaan hebben.

En het geld komt waarschijnlijk uit de promotiepot van de gemeente om Houten weer op de kaart te zetten.

Ikzelf heb een soortgelijk voorstel bij de gemeente in mijn woonplaats Lelystad ingediend. Werd jammergenoeg afgewezen omdat 'lelystad al genoeg gedonder heeft'.

--------

graag alleen serieuze reacties van bartypes..
pi_44938
Yeah right ik zie het al voor me (fragment van een conversatie tussen de gemeente Houten en een of ander buitelands wezen)

*Houten come in please, requesting premission to land...Houten come in....*
*This is Houten alien, we have a "go", please land on platform two*
*Thank you Houten, have a nice day *

pi_44939
is het niet handig als ze dat ook even tegen die buitenaardse wezens vertellen. Dat ze toch wel echt even daaro moeten landen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 27 april 2000 @ 23:05:00 #6
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_44940
Zullen de aliens de weg niet voor landingsbaan aanzien?

Vinden de automobilisten dat wel leuk?

Of onderschat ik de aliens nu?

donderdag 27 april 2000 @ 23:07:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44941
Ik zie tot mijn grote grote schrik dat de plaatselijke politiek in Houten ook al afgedaald is naar het SBS6 nivo. Een rechtzaak om af te dwingen dat belastinggeld niet in rook op mag gaan, is dat geen idee ????
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 28 april 2000 @ 00:16:00 #8
2646 webber
Enough already
pi_44942
quote:
op 04-27-2000 om 02:59 PM schreef blauwe m&m het volgende: Een kwart miljoen! Kan hier nu niet echt vrolijk van worden. Is dat nu normaal?

quote:
op 04-27-2000 om 03:11 PM schreef Abma het volgende:
In een andere krant zou 2,5 ton gestaan hebben.

Uhhh.... effe rekenen... een kwart miljoen... 2,5 ton....

pi_44943
quote:
op 04-27-2000 om 03:15 PM schreef blauwe m&m het volgende:

*Houten come in please, requesting premission to land...Houten come in....*
*This is Houten alien, we have a "go", please land on platform two*
*Thank you Houten, have a nice day *

Nou .... Ik als ex-luchtmacht verkeersleiding kan wel merken dat jij geen ruk verstand hebt van wat ze roepen

En daarbij , twee en een halve ton voor 500 meter renweg (runway) is geen geld , daar wil schiphol wel 50 Km van

Overall beste user 2022 vrijdag 28 april 2000 @ 11:02:00 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_44944
quote:
op 04-27-2000 om 11:07 PM schreef buzzer het volgende:
Ik zie tot mijn grote grote schrik dat de plaatselijke politiek in Houten ook al afgedaald is naar het SBS6 nivo. Een rechtzaak om af te dwingen dat belastinggeld niet in rook op mag gaan, is dat geen idee ????

Yep, en laten we alle kunst in nederland gewoon verkopen. Zijn we gelijk uit de schulden.

En een foto van de nachtwacht lijkt toch ook precies?

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 29 april 2000 @ 03:13:00 #11
3272 Axel
Let there be peace
pi_44945
Pikken wij dit als belastingbetalers ?? Geld uit geven aan zo iets onzinnigs als dit.
Verdeel het aan de mensen die elke maand rond moeten komen van een schamel inkomen.
Wat is nou mooier ? Een kunststuk of een blij gezin ?

pi_44946
Loopt er niet toevallig een route van El Al naar het oosten toe over Houten heen?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 29 april 2000 @ 04:58:00 #13
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44947
Is er in het bestemmingsplan wel ruimte voor een luchthaven?
Life is what you make it.
  zaterdag 29 april 2000 @ 08:19:00 #14
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_44948
quote:
op 04-29-2000 om 04:58 AM schreef Schanulleke het volgende:
Is er in het bestemmingsplan wel ruimte voor een luchthaven?

Het is denk ik de bedoeling als bestemming die landingsplaats te kiezen..

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 29 april 2000 @ 20:51:00 #15
2646 webber
Enough already
pi_44949
quote:
op 04-28-2000 om 12:40 AM schreef Guus Muisarm het volgende:
Nou .... Ik als ex-luchtmacht verkeersleiding kan wel merken dat jij geen ruk verstand hebt van wat ze roepen

Vertel eens Guus? Hoeveel UFO's krijgt de landmacht nou binnen op een goede dag? Bedoel, ik heb geen flauw idee wat die groene mannen roepen? (Wel toevallig dat die landmacht mannen ook in het groen rondlopen trouwens )

pi_44950
quote:
op 04-29-2000 om 08:51 PM schreef webber het volgende:

Hoeveel UFO's krijgt de landmacht nou binnen op een goede dag

Weet ik veel ..... zal niet veel zijn denk ik ......

pi_44951
Toch wat vraagjes:
Als ze een landingsbaan maken, dan komt het er op neer dat Ufo's niet verticaal landen en opstijgen?
En als dat zo is, is die landingsbaan dan 1 richtingsverkeer?
En liggen er klinkers? Normaal asfalt? ZOAB?
Wordt er 's winters wel gestrooid?
komt er ook een kerosine pomp naast?
Worden er flitspalen geplaatst om snelheidsovertredende UFO's te kunnen beboeten?
Is het groen front op de aangewezen plek al begonnen met het planten van een 'Bulderbos'?

Vertel me meer Blauwe, vertel me meer, mijn hoofd zit vol vragen....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_6800517
quote:
Op zondag 30 april 2000 16:44 schreef DIGGER het volgende:
Toch wat vraagjes:<BR>Als ze een landingsbaan maken, dan komt het er op neer dat Ufo's niet verticaal landen en opstijgen?<BR>En als dat zo is, is die landingsbaan dan 1 richtingsverkeer?<BR>En liggen er klinkers? Normaal asfalt? ZOAB?<BR>Wordt er 's winters wel gestrooid?<BR>komt er ook een kerosine pomp naast?<BR>Worden er flitspalen geplaatst om snelheidsovertredende UFO's te kunnen beboeten?<BR>Is het groen front op de aangewezen plek al begonnen met het planten van een 'Bulderbos'?<P>Vertel me meer Blauwe, vertel me meer, mijn hoofd zit vol vragen....<P>
Nu hij ligt er inmiddels hoor, en mooi dat ie is , het is een zoab geworden, maar de "Aanvliegroute" gaat ook gewoon gebruikt worden voor autoverkeer wat naar de snelweg moet. Er staat wel een pomp naast, maar helaas niet voor kerosine, geen flitspalen, daar doen van in Houten niet aan, 's winters wordt er cker al gestrooit, het strooibedrijf ligt er ook aanvast. Het is geen 1 richtingsverkeer, omdat er verkeer naar en van de snelweg vanaf gevoerd wordt.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_6800533
Owja:

KICK!

pi_6800839
quote:
Op zaterdag 29 april 2000 22:22 schreef Guus Muisarm het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><HR>op 04-29-2000 om 08:51 PM schreef webber het volgende: <BR> <BR> Hoeveel UFO's krijgt de landmacht nou binnen op een goede dag<P><BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Weet ik veel ..... zal niet veel zijn denk ik ......<P>
AHA, hij ontkent niet! Zie je wel dat het leger in Nederland ook in het UFO-complot zit! Lijkt de VS wel!
Krekker is de bom!
  donderdag 14 november 2002 @ 16:08:46 #21
7966 eRR_
Op donderdag 27 april 2000 14:59 schreef blauwe het volgende:
Is dat nu normaal?
ach..zolang het niet gesubsidieerd wordt doet ie z'n best maar. Overigens is zo'n landingsbaan 2 jaar geleden al ergens gebouwd. Of er ooit een UFO is komen landen heb ik niet vernomen.
the internet makes you stupid
pi_6801678
quote:
Op donderdag 14 november 2002 15:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

AHA, hij ontkent niet! Zie je wel dat het leger in Nederland ook in het UFO-complot zit! Lijkt de VS wel!

Misschien omdat de langmacht nix met lucht te maken heeft, dat heet nl. luchtmacht.
pi_6802569
hahaha is dit een hoax?
pi_6803694
nodeloze topickick.

slotje

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')