Op een gegeven moment ging iemand van rijk naar het kolenhok, ik keek wat ie daar deed en het bleek dat hij oude tijdschriften daar haalde, ik vroeg hem wat hij most met oude tijdschriften en hij zei dat ze van 1991 waren en dat er in die tijd veel betere magazines werden gemaakt. Stiekum volgde ik hem en zag daar een dik meisje dat werd verkracht door een jongen, zij schreeuwde het uit en iedereen van rijk stond eromheen om de jiongen aan te moedigen. Ik liep naar binnen om er wat aan te doen, de jongen was al klaar en ik ging het meisje troosten in een kamertje achteraf, ik gaf haar koekjes en een drankje, het was een kamer die eigenlijk verboden was voor mij, maar ik had de deur op slot gedraaid. I besefte me dat de moraal in rijk eigenlijk erg arm was.
quote:Wijze dromen krijg je
Op woensdag 30 oktober 2002 07:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
I besefte me dat de moraal in rijk eigenlijk erg arm was.
Ik was vrachtwagenchauffeur en moest onderdelen leveren bij een nucleaire opwerkingsfabriek , die heette urenko. Ik rij met met oplegger daarheen en moet achteruit insteken naar een laadstationnetje. Vreemd genoeg deed ik dat buiten de vrachtwagen met een joystick. Toen de vrachtwagen helemaal stond begon het uitladen met de heftruck en liep ik maar eens naar binnen. Door allerlei gangen kwam ik in een soort kamer terecht. Overal troep en lekkende buizen en er bekroop me het gevoel dat het wel eens gevaarlijk radioactief zou kunnen zijn daar.
Ik vroeg dat aan een medewerker en die zei, dat het soms wel radioactief was maar dat het wel meeviel.. Ondertussen moest ik onder allerlei lekkende buizen heen en door poeltjes. Een onheilspellend gevoel bekroop me, het zag er tamelijk luguber uit. Aan het eind van de gang kwam ik echter ineens bij een modern ogend zwembad.
Ik dat zwembad waren allerlei mensen aan het zwemmen en beloot er ook maar in te duiken, vreemd genoeg kon ik enorm lang onder water blijven, wan ik zwom enorme einden onder water. Op een gegeven moment trok er iemqand aan mijn been en ik kwam niet meer vooruit hoe hard ik ook zwemde ,wat heel irritant voelde. Het was een donker meisje en vroeg me af wat ze wel niet van me wilde, want ik moest immers naar de oppervlakte om adem te halen. Het likte me niet me los te rukken. Ik besloot me maar te laten zakken naar de bodem en bleef daar zitten, in ademnood kwam ik niet.
Even later wilde ik doigraag weer naar boven, maar was er ineens een harde laag gevormd op het zembad, zodat ik niet er doorgheen kon. Met mijn hoofd duwde ik zo hard mogelijk, maar het veerde mij terug onder water. Later nam ik een aanloop en scheurde het vlies en was ik weer boven water gekomen.
Wil je een vakantie plannen en loopt er iemand te zieken? Je moet iets afmaken voordat je verder kunt?
Ik gok maar wat
quote:Ah, wat herkenbaar, van dat zwembad iig! Zo'n soort droom heb ik ook meerdere malen gehad! Ook dat vlies wat er op het water ligt.
Op donderdag 31 oktober 2002 07:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik dat zwembad waren allerlei mensen aan het zwemmen en beloot er ook maar in te duiken, vreemd genoeg kon ik enorm lang onder water blijven, wan ik zwom enorme einden onder water. Op een gegeven moment trok er iemqand aan mijn been en ik kwam niet meer vooruit hoe hard ik ook zwemde ,wat heel irritant voelde. Het was een donker meisje en vroeg me af wat ze wel niet van me wilde, want ik moest immers naar de oppervlakte om adem te halen. Het likte me niet me los te rukken. Ik besloot me maar te laten zakken naar de bodem en bleef daar zitten, in ademnood kwam ik niet.Even later wilde ik doigraag weer naar boven, maar was er ineens een harde laag gevormd op het zembad, zodat ik niet er doorgheen kon. Met mijn hoofd duwde ik zo hard mogelijk, maar het veerde mij terug onder water. Later nam ik een aanloop en scheurde het vlies en was ik weer boven water gekomen.
Wat het betekent.... zoek je soms redenen om geen keuzes te hoeven maken? Of zit je te zwemmen in besluiteloosheid oid? en laat je je afleiden door je omgeving om besluiten uit- dan wel af te stellen? Volgens mij heeft het daarmee te maken, al zal iedere interpretatie een heel persoonlijke zijn die niet echt vergelijkbaar is.
Ik ben nogal omgevingsgevoelig, laat me van nature erg leiden door wat er om me heen gebeurt, wat je keuzes dus ook beïnvloedt. Misschien is zoiets bij jou ook wel het geval. Hoeft niet natuurlijk.
Ik viste ook vissen mee, maar die bleken doordat de waterplanten wegwaren ineens weer tot leven te komen en weg te zwemmen en dacht dat ik goed bezig was derhalve. Op een gegeven moment kwamen er steeds allerlei mensen die me afraadden de waterplanten uit de sloot te scheppen ,omdat het later meer geld op zou brenegen. Ik was verbaasd waarom verder dan niemand het deed en ging ondanks alle adviezen er toch maar mee door.
Het was er wel een zooitje en de huisbazin wilde ook sex met mij wat ik steeds wilde vermijden. Later kwam het er toch van. Ik voelde me er prettig, maar toch ook wel verlaten van alles en wilde eigenlijk toch wel, iedereen leek erg afstandelijk en had er geen boinding mee, omndanks alle sexuele relaties. Het ging erg slecht in argentinië en ioveral waren rellen, dat deerde mij echter niet, ook al lagen de gordijnrails door mijn appartement en kwam de huishoudster niet opdagen om de rommel op te ruimen. (kwam blijkbaar niet op het idee het zelf te doen) dat irriteerde me enorm.
Vannacht gedroomd:
Ik droomde vannacht dat Tsjetsjeense rebellen een nieuwe terreuractie hadden gepleegd. Het ging dacht ik om 4 terroristen.
Ik hoorde Poetin zeggen over de inzet van niet-conventionele wapens, al wist hij dat dat wel in tegenstrijd met een VN verdrag zou zijn, hij zou er wel direct gebruik van maken.
Ik was daarna bang om in het vliegtuig van Moskou naar Japan te stappen.
Het vreemde is, dat ik na ik wakker werd moest vragen wat de term "niet-conventionele wapens" inhield. Iets wat niet zo direct in mijn vocabulaire voorkomt. En VN-vedrag? Ik concludeerde in mijn droom dat het in tegenstrijd was met een bepaald verdrag, is dat echt zo?
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[niemand nog een totaal analyse van mij?]
Ik heb best vaak dat ik ergens voor weg ren, maar dan telkens struikel en dat m'n benen heel slap voelen. Best angstig
Ik zit in mijn auto (lopende motor) en ik had een enorme berg cd's in mijn cd-vakje (passen er maar 5 in ofzo, maar deze keer waren het er zeker 500 ofzo ) en ik kon dus niet kiezen
En ik heb in die droom naar mijn beleving zeker een half uur tussen al die cd's lopen zoeken, voordat ik eindelijk eentje had die ik wel wilde spelen. Dus ik eindelijk die cd (Artension) in de speler gemikt. Toen kreeg ik ineens 3rd person view en zag ik dat ik mijn auto in de straat tegenover de straat waar ik woon stond. Ik stak dus 1 straat over en ik was thuis waar ik gewoon uitstapte....
zwaar zinloos...
Je vecht, je wint niet, je verliest niet....
Oftewel je zit vast, je komt geen steek verder, het is tijd om te stoppen met vechten en het lot zijn werk te laten doen.
Je vecht in allebei de dromen terwijl degene tegen wie je vecht uiteindelijk niets doet, ook jouw inspanningen hebben geen effect.
Laat je angsten los, het mag, stop met vechten, want het heeft geen zin.
3de droom, die met de tante's.
Je tante wrijft over je handpalm, in je handpalm zit een best wel belangerijke chakra, deze word door oa wrijven geactiveerd.
Heeft dit iets met de bovenstaande dromen te maken?
Is er een verband tussen iets spiritueels en het vechten tegen????
Begin je een waarheid te zien, een verandering in je geest en vecht je geest hiertegen????
Dromen zijn moeilijke dingen, laat ze op je inwerken, het antwoord zal vanzelf wel komen.
quote:bedankt voor je uitleg ,dat van die hand chakra wist ik niet, het leek me een detail, maar wel één die me heel helder bijbleef, ook in m'n droom was ik er zeer verbaasd over en snapte ik er niets van. De allerlaatste droom van mij maakt wellicht het minste sense, ook al omdat die me iets minder helder was bijgebleven na het ontwaken. (al wist ik me Buenos Aires en dat appartement en de rare relaties heel goed te herinneren)
Op zaterdag 16 november 2002 21:30 schreef erodome het volgende:
Mogelijke verklaring voor de 1ste 2 dromen...Je vecht, je wint niet, je verliest niet....
Oftewel je zit vast, je komt geen steek verder, het is tijd om te stoppen met vechten en het lot zijn werk te laten doen.Je vecht in allebei de dromen terwijl degene tegen wie je vecht uiteindelijk niets doet, ook jouw inspanningen hebben geen effect.
Laat je angsten los, het mag, stop met vechten, want het heeft geen zin.
3de droom, die met de tante's.
Je tante wrijft over je handpalm, in je handpalm zit een best wel belangerijke chakra, deze word door oa wrijven geactiveerd.Heeft dit iets met de bovenstaande dromen te maken?
Is er een verband tussen iets spiritueels en het vechten tegen????Begin je een waarheid te zien, een verandering in je geest en vecht je geest hiertegen????
Dromen zijn moeilijke dingen, laat ze op je inwerken, het antwoord zal vanzelf wel komen.
Het volgende moment werd ik achterna gezeten door een enorme kudde koeien in een schoolgebouw. Ik was niet bang, omdat ik al eens vaker door de koeien achternagezeten was en ze altijd makkelijk voorbleef, toch had ik een onbehagelijk gevoel, gezien hetgeen sweetsixteen16 tegen mij gezegd had. Tot mijn schrik waren de koeien nu ook sneller dan ik en ik moest alles doen om de koeien voor te blijven.
Het was een achtervolging door het trappenhuis, van boven naar beneden, Ik sprong hele trappen tegelijk naar beneden en het lukte maar net de koeien voor te blijven. Beneden gekomen rende ik door de gangen en daar stond het schoolhoofd, verkleed als vleermuis met een pistool. Voorheen was hij mij niet slecht gezind, maar nu keek hij moeilijk en ik had een slecht gevoel toen ik hem zag. Dit bleek terecht want hij richtte het pistool op mij en wilde mij neerschieten, zodat ik vertrapt werd door de koeien. Ik bukte en renden al zigzaggend langs het schoolhoofd, de kogels ontwijkend.
De koeien kwamen steeds dichterbij
quote:En toen? Werd je wakker?
Op maandag 9 december 2002 13:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik droomde dat ik een relatie had met Vava, Alles ging goed en wel alleen zaten we elkaar af en toe in de haren. Sweetsixteen16 gaf aan dat we elkaar niet met vanalles in de haren moesten zitten, want de koeien zouden komen, ik was bezorgd om haar intonatie, maar wist niet wat ermee te doen,...Het volgende moment werd ik achterna gezeten door een enorme kudde koeien in een schoolgebouw. Ik was niet bang, omdat ik al eens vaker door de koeien achternagezeten was en ze altijd makkelijk voorbleef, toch had ik een onbehagelijk gevoel, gezien hetgeen sweetsixteen16 tegen mij gezegd had. Tot mijn schrik waren de koeien nu ook sneller dan ik en ik moest alles doen om de koeien voor te blijven.
Het was een achtervolging door het trappenhuis, van boven naar beneden, Ik sprong hele trappen tegelijk naar beneden en het lukte maar net de koeien voor te blijven. Beneden gekomen rende ik door de gangen en daar stond het schoolhoofd, verkleed als vleermuis met een pistool. Voorheen was hij mij niet slecht gezind, maar nu keek hij moeilijk en ik had een slecht gevoel toen ik hem zag. Dit bleek terecht want hij richtte het pistool op mij en wilde mij neerschieten, zodat ik vertrapt werd door de koeien. Ik bukte en renden al zigzaggend langs het schoolhoofd, de kogels ontwijkend.
De koeien kwamen steeds dichterbij
Wel leuk dat je over mij en Sweetsixteen16 hebt gedroomd alleen de droom is wat minder, nogal vermoeiend lijkt me.
quote:Ja leuk he, jullie kwamen er echt in voor (in het eerste deel)..
Op maandag 9 december 2002 15:58 schreef Vava het volgende:[..]
En toen? Werd je wakker?
Wel leuk dat je over mij en Sweetsixteen16 hebt gedroomd alleen de droom is wat minder, nogal vermoeiend lijkt me.
Ik droomde dat ik op een grasveld liep in Arnhem. Er was een buurtfeest en er waren glooiende heuvels. Er waren jongeren aan het voetballen en overal stionden kratten bier. Opeens kwamen er lui naar mij toe die mij moesten hebben en ik had het gevoel dat ze mij wilden vermoorden. Ik rende weg, maar hoe hard ik ook probeerde, ik kwam geen meter vooruit.
Toen begonnen ze mij te slaan en ik voelde dat ik bij elke dreun zwakker werd, maar ik vermande me en sloeg uit alle macht terug. Het leek echter wel of er geen enkele kracht in mijn armen was, want hoe hard ik ook sloeg, het had nauwlijks effect. De gezichten van de jongeren werden steeds kwader en het werd steeds bedreigender. Opvallend was dat ze allemaal maar één tand in de mond hadden.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 09-12-2002 16:25]
In de meeste dromen ben je druk bezig met vluchten en terugvechten terwijl dat geen zin heeft.
Kijk nu naar je leven zoals het nu gaat, zie je overeenkomsten, ben je ergens voor aan het "vluchten"(stel je iets uit, ben je ergens bang voor, laat je belangerijke beslissingen wachten enz. enz. enz. enz.).
Vecht je tegen dingen waartegen je niet zou moeten vechten?
Iemand een idee?
Ik herinner me een droom dat ik in huis achterna gezeten werd door een leeuw. Dit kwam omdat een huisgenoot zo stom was om een deur open te laten staan terwijl ik wist dat er een leeuw was... ..denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |