abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:02:04 #1
35508 Overwinnen.nl
Politiek Rechtdoor
pi_6346653
van hun site geplukt: www.nnp.nu

STEUN DE NIEUWE NATIONALE PARTIJ (NNP)

Naar aanleiding van de val van het kabinet, ligt er nu een taak voor de NNP, mee te doen aan de kamerverkiezingen. Dit is hard nodig, want de roep om een originele volksnationalistische partij wordt luider. De roep om een eerlijk en ander beleid, de stem tegen:

- de Islamisering van onze cultuur
- de verkwanseling van onze normen en waarden, gewoonten, kortom onze manier van leven
- het gedoogbeleid
- corruptie en baantjesjagers

En voor:

- het behoud van ons volk
- een onafhankelijk Nederland
- zero- tolerantie t.a.v. de misdaad
- echte democratie

Kortom: 'Baas in Eigen Land'

-------------------------------------------------------------
Zo gaat ie goed.

Nieuwe coalitie:
CDA-LPF-NNP

Tja want als de NCPN al mee mag doen, kun je dan nog klagen over NNP?

[sub]-edit- oproep om de partij te steunen verwijderd. Discussie graag over de uitgangspunten/ideeën/kandidaten![/sub]

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 18-10-2002 11:06]

[url=www.overwinnen.net]Overwinnen.net - het rechtse alternatief[/url]
pi_6346665
krijg hier wel een spammerig onderbuik-gevoel...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_6346685
Laat ze eerst eens een domein in Nederland regelen.
123
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:04:16 #4
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_6346690
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:02 schreef Overwinnen.nl het volgende:
van hun site geplukt: www.nnp.nu
Nieuwe coalitie:
CDA-LPF-NNP
Brrr, moet er niet aan denken. Het CDA en de LPF denk ik ook niet. Bovendien, hoe moet je met 0 kamerzetels (NNP) in de regering komen?
pi_6346724
Ik wens ze veel geluk.

Ik denk alleen nijet dat de mensen weer snel op een nieuwe, onbekende partij zullen stemmen.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:07:06 #6
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_6346735
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:03 schreef K3 het volgende:
Laat ze eerst eens een domein in Nederland regelen.
www.nnp.nl is al geregistreerd door een bedrijf...
pi_6346758
Discussie graag over uitgangspunten/ideeën/kandidaten/etc. Oproepen en telefoonnummers om de partij actief te steunen worden verwijderd (geldt voor elke partij, niet alleen voor de NNP).
pi_6346776
het gedoogbeleid roeleert!

dus fuk maar een end op met je nieuwe politieke rommel

I am the god of hell fire... and i bring you.... FIRE!
pi_6346780
quote:
De stem tegen:

- het gedoogbeleid

Denk het niet...
quote:
En voor:

- een onafhankelijk Nederland

En de economie nog verder om zeep helpen zeker... Nederland kan niet echt zonder de EU...

Maar verder is het wel oke..

[Dit bericht is gewijzigd door pindakaas op 18-10-2002 11:17]

vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:11:57 #10
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_6346805
zeg dit is toch gewoon spam?
eigenschappen van die user:
aantal posts 1

...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_6346815
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:10 schreef GodOfHellFire het volgende:
het gedoogbeleid roeleert!

dus fuk maar een end op met je nieuwe politieke rommel

Dus we moeten ook maar winkeldiefstallen gaan gedogen, zakkenrollerij gaan gedogen? Kost de politie immers allemaal tijd.
het is tijd voor een zero-tolerance beleid!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6346848
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:11 schreef DaafAzuil het volgende:
zeg dit is toch gewoon spam?
eigenschappen van die user:
aantal posts 1

Het staat een ieder vrij om een discussie over een politieke partij te starten. Of het nu de NNP, NCPN, SP of CDA is. User heeft overigens al een aantal posts op zijn naam, maar al was het zijn eerste dan nog mag hij hier een topic openen.

Nu graag ontopic verder!

pi_6346963
check nieuws > jongerendag>
foto nou als dat geen neonazis zijn dan weet ik het ook niet ;-)
When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
pi_6346980
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:23 schreef mixologist het volgende:
Jij ziet aan iemand zijn hoofd of hij/zij neo-nazi is. Knap van je.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:25:55 #15
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:29:03 #16
35508 Overwinnen.nl
Politiek Rechtdoor
pi_6347039
Uitgangspunten:
quote:
De NNP is een nationalistische partij. Dat houdt in dat wij de belangen van het Nederlandse volk als belangrijkste uitgangspunt nemen voor ons denken en handelen. De NNP gelooft dat elk volk en elke cultuur recht heeft op een eigen plaats in deze wereld. Deze zienswijze geldt uiteraard ook voor het Nederlandse volk en de Nederlandse cultuur. Wij streven naar het behoud van onze eigen cultuur en identiteit en wijzen consequent de ongecontroleerde en grootschalige instroom van mensen uit andere culturen af. Wij kiezen onvoorwaardelijk voor ons eigen volk en voor ons eigen land en eisen een in alle opzichten gezond, leefbaar en veilig Nederland waar we als volk weer trots op kunnen zijn. De wereld is van iedereen, Nederland is dat niet.

De NNP heeft de democratie hoog in het vaandel staan. Democratie houdt voor ons echter iets anders in dan wat er nu in Nederland gaande is. Wij vinden dat vrijheid van meningsuiting in ons land moet worden gegarandeerd en dat kiezers direct moeten worden betrokken bij belangrijke beslissingen die in ons land worden genomen.

De NNP heeft het beste met het Nederlandse volk voor. Daarom zijn we voor een harde aanpak van de criminaliteit en drugshandel, voor een terughoudend immigratiebeleid, voor verplichte remigratie van criminele vreemdelingen en asielzoekers, voor een schoner milieu en voor het herstel van Nederland in het algemeen. Daarnaast zal ook het Nederlanderschap moeten worden geherwaardeerd en eisen wij een grondige sanering van overheidsdiensten en de regering zelf. Om dit alles mogelijk te maken is het herstel van onze nationale eenheid van essentieel belang. Ondermijning van deze nationale eenheid beschouwen wij dan ook als een ernstige misdaad tegen de rechten van het Nederlandse volk.

Voordat ik de site bezocht had vond ik zelf ook al dat 'de wereld misschien van iedereen is, maar Nederland toch zeker niet.'

Ze hebben 2 zetels in de deelgemeente Feyenoord in Rotterdam en doen in ieder geval mee in Zwijdrecht. Sinds de val van het kabinet willen ze ook meedoen met de niewe 2e Kamer-verkiezingen. Zouden werkelijke alle LPF-stemmen terugvloeien naar het 'centrum'? Ik geloof het niet. Volgens mij krijgen we nu juist een veel verdere polarisering:

twee stromen:
1 PvdA --> GroenLinks --> SP --> (NCPN?)
2 Van de LPF zullen er veel naar CDA gaan, wat VVD en misschien juist verder naar rechts, bijvoorbeeld NNP. Als ze meedoen met de verkiezingen denk ik dat ze wel 1 of 2 zetels krijgen.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:29:04 #17
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_6347040
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:25 schreef freako het volgende:
Deze foto dus:

http://www.nieuwenationalepartij.org/nnpsite/nieuws/images/jongeren.gif

Om nou te zeggen dat ze eruitzien als neonazi's, neuh..

idd wel een prototype ja
Gekloond: ♫
pi_6347055
Het lijkt me sowieso al heel erg sterk als het CDA nog met de LPF wil regeren

En ik krijg nou niet bepaald een goed gevoel als ik die site van hun zie. Sterker nog ik heb het idee dat dit een bijna extreem rechtse partij is (als dit niet zo is zet het gerust recht hoor, ik kan me ook vergissen)

vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:33:40 #19
35508 Overwinnen.nl
Politiek Rechtdoor
pi_6347120
quote:
Kom ik een kale zwarte op straat tegen: 'hee kijk, een neo-zoeloe'.
pi_6347127
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:29 schreef Overwinnen.nl het volgende:

twee stromen:
1 PvdA --> GroenLinks --> SP --> (NCPN?)
2 Van de LPF zullen er veel naar CDA gaan, wat VVD en misschien juist verder naar rechts, bijvoorbeeld NNP. Als ze meedoen met de verkiezingen denk ik dat ze wel 1 of 2 zetels krijgen.

Ik denk dat je inderdaad die twee stromingen krijgt, met daarbij een vaste groep kiezers die de kleine Christelijke partijen zal steunen.
De groep die op LPF stemde zal nu op CDA of VVD stemmen, een deel zal naar de SP gaan, een groot deel zal thuis blijven en een deel zal inderdaad NNP stemmen,
Het opkomstpercentage zal waarschijnlijk een stuk lager zijn, want betekent dat daar onder andere SGP van gaat van profiteren, omdat zijn kunnen rekenen op een groep trouwe kiezers die altijd de weg naar de stembus zal maken en SGP zal stemmen.

Als NNP meedoet, en komt met een goed programma en kandidaten die vertrouwen wekken dan halen ze wel een zeteltje of 4.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:35:04 #21
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_6347135
Zoek de verschillen tussen de NVU:
quote:
1. Tegen vervreemding van onze maatschappij en cultuur
- nationale identiteit is een stuk vaderland in de wereld

- aanmoediging van gezinnen en jeugd tot gemeenschapszin in plaats van egoďsme en materialisme

- geen opname van nieuwe asielzoekers of vluchtelingen een stopzetting daarvan NU!

- immigratiestop NU!

- onmiddellijke uitzetting van alle illegale en criminele vreemdelingen!

2. Voor de beste veiligheid van de burgers

- doodstraf voor zware misdadigers zoals moordende pedofielen

- strijd tegen de alom tegenwoordige corruptie

- meer geld voor politie in de strijd voor de veiligheid in het vaderland

3. Tegen de internationale kapitalistische uitbuiting van de burgers

- deelname van de arbeiders in het ondernemingskapitaal (winstverdeling)

- bestraffen en onteigenen van uitbuitende en criminele bedrijven

- ondersteuning van kleine ondernemingen tegenover de multinationals

- wettelijke referenda tegen internationale bedrijfsovername

4. Voor een gemeenschappelijk Europa der volkeren

- tenietdoen van de heksenjachtwetten tegen de Europese nationalisten

- onmiddellijke uittreding uit de EU

- voor de vrijheid van de Europese volkeren bij het vastleggen van hun eigen orde

5. Voor een leefbaar milieu en een zorgzaam natuurbehoud

- stopzetting van onnodige dierproeven

- diervriendelijkere landbouw en veehouderij

- stopzetting van pelsfokkerijen

en de NNP:
quote:
De NNP is een nationalistische partij. Dat houdt in dat wij de belangen van het Nederlandse volk als belangrijkste uitgangspunt nemen voor ons denken en handelen. De NNP gelooft dat elk volk en elke cultuur recht heeft op een eigen plaats in deze wereld. Deze zienswijze geldt uiteraard ook voor het Nederlandse volk en de Nederlandse cultuur. Wij streven naar het behoud van onze eigen cultuur en identiteit en wijzen consequent de ongecontroleerde en grootschalige instroom van mensen uit andere culturen af. Wij kiezen onvoorwaardelijk voor ons eigen volk en voor ons eigen land en eisen een in alle opzichten gezond, leefbaar en veilig Nederland waar we als volk weer trots op kunnen zijn. De wereld is van iedereen, Nederland is dat niet.
De NNP heeft de democratie hoog in het vaandel staan. Democratie houdt voor ons echter iets anders in dan wat er nu in Nederland gaande is. Wij vinden dat vrijheid van meningsuiting in ons land moet worden gegarandeerd en dat kiezers direct moeten worden betrokken bij belangrijke beslissingen die in ons land worden genomen.

De NNP heeft het beste met het Nederlandse volk voor. Daarom zijn we voor een harde aanpak van de criminaliteit en drugshandel, voor een terughoudend immigratiebeleid, voor verplichte remigratie van criminele vreemdelingen en asielzoekers, voor een schoner milieu en voor het herstel van Nederland in het algemeen. Daarnaast zal ook het Nederlanderschap moeten worden geherwaardeerd en eisen wij een grondige sanering van overheidsdiensten en de regering zelf. Om dit alles mogelijk te maken is het herstel van onze nationale eenheid van essentieel belang. Ondermijning van deze nationale eenheid beschouwen wij dan ook als een ernstige misdaad tegen de rechten van het Nederlandse volk.

pi_6347180
gedoogbeleid slaat toch op het (soft)drugsbeleid?
zero-tolerance : farce voor 65+ en andere wereldvreemde mensen die denken dat het daardoor veiliger wordt op straat... Het leidt vnl. tot verharding v/d maatschappij.

NNP lijkt me toch duidelijk nazi trekjes te hebben hoor, alleen het woord nationalistisch zegt al genoeg.
en dan met dezelfde onderbuik slogans als de LPF, op een LPF-manier, zieltjes winnen. Nou NNP : er staan 1,6 miljoen mensen op jullie te wachten!

vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:38:00 #23
35508 Overwinnen.nl
Politiek Rechtdoor
pi_6347188
3. Tegen de internationale kapitalistische uitbuiting van de burgers

- deelname van de arbeiders in het ondernemingskapitaal (winstverdeling)

- bestraffen en onteigenen van uitbuitende en criminele bedrijven

- ondersteuning van kleine ondernemingen tegenover de multinationals

- wettelijke referenda tegen internationale bedrijfsovername

Komt deze paragraaf niet van de SP?

En deze niet van GroenLinks?

pi_6347191
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:35 schreef freako het volgende:
Zoek de verschillen tussen de NVU:
[..]

en de NNP:
[..]

Dat je die partijen met elkaar durft te vergelijken.

NVU is hetzelfde als de SP, maar dan met een nationalistisch sausje.

NNP is een nationalistische partij, maar bij lange na niet zo radicaal als de NVU. Kijk ook maar eens naar de mensen die er in de partij zitten, en zoek de verschillen.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:45:53 #25
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_6347287
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:38 schreef Overwinnen.nl het volgende:

Komt deze paragraaf niet van de SP?

En deze niet van GroenLinks?

Het lijkt er wel sterk op ja. Die 'SP-paragraaf' zal er wel instaan om de bijstandstrekkers onder hun stemmers tevreden te stellen (is waarschijnlijk hun belangrijkste doelgroep). Die 'GL-paragraaf' is zo algemeen opgesteld dat iedereen het daar wel mee eens is:
quote:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')