quote:neem OP ZIN MINST ff de moeite om de rest door te lezen....
Op dinsdag 14 januari 2003 14:27 schreef PIANOMAN het volgende:Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb nl. geen zin om AL die berichtjes te lezen. Daarom plaatst ik dit berichtje.
Ikzelf heb puistjes echt al heel lang. Zelf ben ik nu 23 en heb puistjes al vanaf de basisschool.:r Weet een van jullie bij welke leeftijd die stomme dingen weg zijn?? Of weet iemand een wondermiddeltje??
Ik hoor graag van jullie!
wel er voor zorgen dat je dit met beleid doet anders is de rest van je hoofd oo binnen no time te schraal. Je moet wel uitkijken als je IR licht icm ultrvuiolet licht(zonnebank e.d.) gebruikt want daar verbrand je als de neten van, maar dt mag wel algemeen bekend worden geacht...
quote:Hydrocortison zwaarste dosis, echt een paardemiddel
Op woensdag 9 oktober 2002 23:32 schreef Cici het volgende:
Kennen jullie ook een goed werkend middel tegen eczeem dan?
Een vriendin lijd hier erg aan en heeft ze erge pijn door de eczeem/wonden.Tis heel zielig om te zien. Die pijn dan.
De eczeem doet me nix, tis niet besmettelijk en ik hoop dat er geen rot antwoorden op komen.Zalfjes helpen niet en haar dermatoloog zit al met z'n handen in het haar wat hij haar nu weer kan voorschrijven.
Mijn vriendin is 23 en lijd haar hele leven al aan eczeem.
Frustrerend.
ps: Op de een of andere manier word de huid van
mijn zoontje ook beter als hij olijven eet.
Echt blij dat me huisarts 't toen aangeraden heeft..
quote:Bedoel je zoiets;
Op zondag 26 januari 2003 19:16 schreef mabit het volgende:
wat echt helpt is infrarood licht, daarvan drogen je puistjes op je voorhoofd zo hard uit dat er binnen 2 dagen alleen nog maar korsten overblijven die er van zelf afvallen, je hoeft dus nooit meer te knijpen...wel er voor zorgen dat je dit met beleid doet anders is de rest van je hoofd oo binnen no time te schraal. Je moet wel uitkijken als je IR licht icm ultrvuiolet licht(zonnebank e.d.) gebruikt want daar verbrand je als de neten van, maar dt mag wel algemeen bekend worden geacht...
De BioBeam anti-acné is uitgebreid klinisch getest. De resultaten van dit werk zijn gepresenteerd op een internationaal congres in Canada in 1992 en zijn enthousiast ontvangen in medische kringen. De volgende conclusies kwamen uit bovenstaande tests:
De Biobeam anti-acné is een effectief middel tegen acné in de ontstekingsfase. De positieve resultaten zijn zichtbaar binnen 3 tot 6 weken na de start van de behandeling. Binnen 6 weken is 20% van de patiënten geheel genezen, bij 50% van de patiënten is een aanzienlijke verbetering opgetreden en bij 20% van de patiënten is enige verbetering opgetreden. In het geval van ernstige acné wordt een combinatie van antibiotica en een behandeling met de Biobeam geadviseerd.
Volg de instructies zorgvuldig op en stop niet met de behandeling als u een behandeling mist!
Gevonden op www.wehkamp.nl Alleen is hij wel duur, zo'n 160 euro. Maar hey, als het werkt, heeft iemand er ervaringen mee?
IR licht (komt ook voor in zonlicht) zorgt ervoor dat je huid warmte voelt...
Als je puistjes warm worden, drogen ze uit... Maar om daar nou 160 euro voor te gaan betalen...
(Niet de rode want dan doet het au)
- elke dag paar keer je gezicht wassen.
- VEEL water drinken (ongeveer 2 liter extra per dag)
- NIET vet eten... dus geen varkensvlees, geen chocola.. you got the point..
- biergist tabletten slikken (vitamine B)
- elke dag de sloop van je kussen verwisselen.
Als je dit weet vol te houden zie je zeker weten na 1 of 2 weken al duidelijk resultaat... het vergt wat doorzettingsvermogen maar dan heb je ook wat..
En ik bedoel dan grote dosissen B5, niet dat lullige beetje wat in biergist zit. Op het moment slik ik 9 capsules a 550 mg per dag. Helpt top hoor, nog beter in combinatie met een dieet.. weinig vette dingen (kaas, volle melk etc..) en veel water. Dr zit een hele theorie achter maar het zorgt er uiteindelijk voor dat je huid FLINK minder vet wordt. Voordat ik B5 slikte was mijn huid aan het einde vd dag gewoon supervet, kon het met een vinger eraf vegen. Nu is het aan het einde van de dag gewoon normaal, heel klein beetje vet..
Ook heb ik hier thuis een klein tubetje liggen met een chemische peeling van de huidtherapeute.. ph 1,44.. brrr.. maar dat helpt ook wel dus, peelen..
Ik had het in het begin flink erg, ze wouden me eigenlijk op de roaccutane zetten maar dat wou ik echt pas doen als er NIKS meer was te proberen. Toen las ik zelf ergens op een site over B5..
Enne, kent iemand dat ding op tellsell (of hoe heet dat tegenwoordig), dat je over je huid moet bewegen en die dan je porien schoonzuigt? Soort van stofzuigertje lijkt het wel! Ben de naam alleen ff kwijt.. benieuwd of dat helpt..
http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=02121122200936&CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2720
T is niet zo heel erg duur, 36 euro. Denk dat ik het eens ga proberen. Het idee erachter is namelijk wel goed. Ik ben voor het grootste gedeelte van mn acne af maar zie nog wel hier en daar kleine witte vlekjes als ik mn huid strak trek, de bekende meeeters.. of eigenlijk gewoon een verstopte porie. Kan drukken wat ik wil, krijg ze niet weg En dat worden dus wel puistjes.. maybe kan het met dit ding wel
Ben wel beetje huiverig voor die telsell dingen maar ik heb ook gehoord dat ze ook best wel kwaliteit spul hebben.. naja het is iig geen 200 euro ofzo.
quote:Mocht je hem bestellen, kun je het hier dan je ervaringen plaatsen? Daar ben ik wel benieuwd naar. En waar heb je die B5 gekocht, bij de apotheker?
Op woensdag 29 januari 2003 00:27 schreef roobje het volgende:
Ik heb t gevonden!http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=02121122200936&CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2720
T is niet zo heel erg duur, 36 euro. Denk dat ik het eens ga proberen. Het idee erachter is namelijk wel goed. Ik ben voor het grootste gedeelte van mn acne af maar zie nog wel hier en daar kleine witte vlekjes als ik mn huid strak trek, de bekende meeeters.. of eigenlijk gewoon een verstopte porie. Kan drukken wat ik wil, krijg ze niet weg
En dat worden dus wel puistjes.. maybe kan het met dit ding wel
Ben wel beetje huiverig voor die telsell dingen maar ik heb ook gehoord dat ze ook best wel kwaliteit spul hebben.. naja het is iig geen 200 euro ofzo.
quote:Dit werkte bij mij redelijk. Helaas hadden al mijn T-shirts na verloop van tijd witte randjes langs de hals, waren mijn kussenslopen en bovenrand van mijn dekbedhoed uitgebleekt en ga zo maar door.
Op woensdag 9 oktober 2002 22:59 schreef Gijsbrecht het volgende:
Ik had nogal wat last van puistjes op mijn gezicht. Ik heb bijna alle soorten middeltjes van de drogist al geprobeert, maar natuurlijk niets helpt.Nu heb ik laatst van iemand een tip gekregen om het middel Benzoylperoxide Hydrogel 10% PCH te gebruiken. En het is echt een wondermiddel volgens mij! Na 2 dagen al aanzienlijke vermindering!
Dit middel is niet verkrijgbaar bij de drogist, maar wel bij de Apotheek, zonder recept!.
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met dit middel?
Nu gebruik ik het nog, en als ik heel veel erop smeer gaan ze alemaal weg, als ik er niets op smeer komen ze terug.
Dus nog maar even een tube halen morgen.
/edit
Ik denk als ik mijn eet gewoonte zou aanpassen dat ik er maar een beetje op hoef te smeren. Want ik eet bijna elke dag een reep chocolade, en ook bijna iedere dag uit school een patatje oorlog..
Maar vind het prima zo..
quote:Heb m inmiddels maar gewoon besteld ook, kan dr altijd nog mee gaan tenissen ofzo
Op vrijdag 31 januari 2003 12:57 schreef Herfst het volgende:[..]
Mocht je hem bestellen, kun je het hier dan je ervaringen plaatsen? Daar ben ik wel benieuwd naar. En waar heb je die B5 gekocht, bij de apotheker?
Over die B5, dat bestel ik bij een online winkel omdat dat nogal scheelt, het is best duur spul. Eigenlijk niet zo heel duur maar je slikt er zo veel van.. Zeg maar 70 euro/maand. Ik heb dan ook tientallen dingen eerder geprobeerd, het was of B5 of roaccutane. Keuze snel gemaakt. Ik zou eerst nog ff allerlei andere dingen proberen, t is beetje laatste redmiddel. Ik ga dat 10% benzol spul ook eens proberen trouwens, ik heb nu bijna geen puistjes meer maar ben wel benieuwd wat het met de huid doet. Klinkt nogal agressief namelijk..
quote:Lees nou eens dan..
Op dinsdag 4 februari 2003 12:17 schreef Tyzmanian het volgende:
Als je echt last hebt van puistjes, en niet zoals in de reclames waar al de jongens en meisjes ineens 1 puisje hebben.
Ga dan gewoon naar je huisarts. Ik kreeg ERYTHROCINE-ES voorgescheven. Werkt perfect bij mij.
maar ze zitten vol vocht.. uitknijpen wordt alleen maar lelijker toch..? en ik WIL ZE PERCE weg eigenlijk
Het is dus voor mensen die ALLES al geprobeerd hebben (alles uit de drogist, homeopatische artsen, chineze artsen, alles van de huisarts, de pil, antibiotica, voedingspatroon veranderen, etc. etc. )
Als niks helpt, kan je aan de Roaccutane. Wel is het een erg omstreden medicijn omdat er zoveel ernstige bijwerkingen zijn (het medicijn staat op nummer 4 van de lijst van medicijnen met ernstigste bijwerkingen ofzo). Ik heb er een half jaar over nagedacht of ik het zou doen of niet. Maar ik doe het! Ik ben doodsbenauwd voor de bijwerkingen, maar ik ga het toch proberen! Al helpen al die horrorverhalen op het internet niet echt: de positieve verhalen op het internet hebben me over de streep getrokken!!!
Nou, vandaag begint dus mijn avontuur. En het is nog online te volgen ook!!! Alle ranzigste details zal ik met jullie delen. En zo hoop ik beeld te geven van mijn ervaringen. En over 6 maand hoop ik weer clean and clear te zijn.
Dus, twijfel je ook nog over accutane, of wil je gewoon meer info, ga dan eens naar mijn site. Ben je zelf ook aan de accutane, en wil je je ervaringen delen, of tips geven of vragen stellen, schrijf dan eens in het gastenboek!!!
klinkt ranzig, is het ook...maar het helpt wel
quote:Na jouw bericht gelezen te hebben, ga ik dit ook maar eens testen.
Op woensdag 29 januari 2003 00:04 schreef roobje het volgende:
En ik bedoel dan grote dosissen B5, niet dat lullige beetje wat in biergist zit. Op het moment slik ik 9 capsules a 550 mg per dag. Helpt top hoor, nog beter in combinatie met een dieet.. weinig vette dingen (kaas, volle melk etc..) en veel water. Dr zit een hele theorie achter maar het zorgt er uiteindelijk voor dat je huid FLINK minder vet wordt. Voordat ik B5 slikte was mijn huid aan het einde vd dag gewoon supervet, kon het met een vinger eraf vegen. Nu is het aan het einde van de dag gewoon normaal, heel klein beetje vet..
Hier wat info over vitamine B5 (pantotheenzuur) voor de andere fokkers:http://www.b5supplements.com
quote:Roobje, bij welke onlineshop heb jij het vandaan en welke precies?
How it works - the importance of B5 as an essential nutrient.
While you may have heard that acne is caused by different factors including bacteria, the micro-texture of the skin, stress, diet, the immune system, poor hygiene, etc... the truth is that these are merely sub-causes.
While one could focus on the sub-causes of acne with applied skin products, B5 takes the same approach as Accutane (isotretinion) by focusing closer to the root cause, which is why it's so much more effective. The ultimate root cause is genetics, but short of genetic engineering we cannot fix this problem. We can however focus right above it.
Without overproduction of oil acne wouldn't be possible and none of the other sub-causes would be able to play even the slightest role in acne. Applied products fail because they cannot successfully regulate skin oils. The key to curing acne is to stop the overproduction of oil at its source. That's why Accutane (isotretinion) is so effective, but it has numerous side effects and other downsides. B5 on the other hand, has virtually zero side effects.
Hier wat meer search links:
http://www.google.nl/search?num=20&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&q=%2Bb5+%2Bacne&btnG=Google+zoeken&lr=
Heb je nog last gehad van deze mogelijke bijwerkingen?
quote:www.vitadvice.nl . Ik haal altijd het merk 'Solgar', ik haal potten van 250 stuks. Twee potten per keer, hoef je geen verzendkosten te betalen..
Op maandag 24 maart 2003 03:24 schreef mwuhaha het volgende:
Roobje, bij welke onlineshop heb jij het vandaan en welke precies?
quote:
Op maandag 24 maart 2003 03:24 schreef mwuhaha het volgende:
Heb je nog last gehad van deze mogelijke bijwerkingen?</li>
- A lightening of the stool is the main side effect.
Yup..
Maar dat was bij mij tijdelijk, wat ik wel heb ondervonden is dat als ik veel vette dingen eet terwijl ik B5 slik ik hier last van krijg maar zolang ik daar vanaf blijf ik er geen last van heb. Ik weet niet zeker of het daaraan ligt hoor..
- Mild diarrhea happens in some cases but is not very common.
Zie hierboven
- Severe diarrhea is very unusual. Please stop taking B5 however, if you get severe diarrhea. Generally within the first three months, the body will adjust to the high B5 intake levels and stool thickness will return to normal.
Zie hierboven, ik heb er inmiddels geen last meer van.. dus zou heel goed kunnen kloppen
- Mild stomach irritation happens occasionally. Take B5 in lower amounts and at greater frequencies if this happens. Try to take it with food. If it persists reduce the amount of B5 taken per day. Again, the body tends to adjust to this and the stomach irritation fades over time.
Nope..
- Skin flushing (a sporadic warming sensation on the skin) is an effect from the niacin, which is one of the nutrients added to our B5 formula. It is not exactly a side effect because it is part of the cleansing process. The niacin helps increase bloodflow to the epidermis. It is however, an effect you should be aware of. It also fades over time.
Dit snap ik niet helemaal, ik slik gewoon B5, geen niacin. Dit gaat om een bepaalde B5 formula?
- Sensitive teeth is an extremely rare side effect.
Ehh.. nee..
- Possible headaches during the initial detoxification (the 1st week or so of starting). It is a rare effect. It is more common among women.
Geen last van gehad
- Some people experience an increase in energy and sense of well being while taking B5.
Geen idee eigenlijk! Zou best kunnen maar ik heb niet echt iets bijzonders gemerkt.
- Some people experience a decrease in energy and sense of well being while taking B5.
Zie hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |