abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6155334
Is er een geheime Alien-basis onder Denver Airport waar buitenaardsen samenwerken met leden van de Amerikaanse geheime regering en de geheime diensten, volgens veel researchers wel.

Feit is dat Denver Airport vol is van sinistere Illuminatie symboliek zoals een Vrijmetselaars-herdenkingssteen, muurschilderingen waarop o.a. een buitenaardse staat afgebeeld die boven een paar kinderen staat met een wapen in zijn hand, beelden van "gargoyles" zoals je die bijv. ook vindt op de Notre Dame te Parijs, een muurschildering van een zwart, indiaans en joods meisje die in een graf liggen terwijl er verderop een blond jongetje in een tiroler pakje te lachen staat terwijl hij een zwaard aan het smeden is.
Hoe zouden we reageren als Schiphol zulke bizarre muurschilderingen had?

zie; http://anomalous-images.com/christo.html (met foto's van betreffende muurschilderingen)

pi_6155377
Dus omdat er gargoyles geplaatst zijn en er kunstwerken aanwezig zijn, waarop ik overigens geen aliens ofzo kan ontdekken, zal er wel een soort Area 51 onder zitten? Denk 't niet.
Ik geloof trouwens wel in het bestaan van Area 51, dus volledig skeptisch sta ik hier niet tegenover, mocht je dat soms denken. Al weet ik niet wat er op Area 51 gebeurt.
pi_6155395
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:42 schreef Disorder het volgende:
Dus omdat er gargoyles geplaatst zijn en er kunstwerken aanwezig zijn, waarop ik overigens geen aliens ofzo kan ontdekken, zal er wel een soort Area 51 onder zitten? Denk 't niet.
Ik geloof trouwens wel in het bestaan van Area 51, dus volledig skeptisch sta ik hier niet tegenover, mocht je dat soms denken. Al weet ik niet wat er op Area 51 gebeurt.
Heb je het artikel ook GELEZEN, of heb je alleen de plaatjes bekeken?
pi_6155422
Wat een onzin, die zogenaamde researchers zijn volledig .

Ten eerste: ik zie geen aliëns op die plaatjes, het zijn gewoon mooie muurschilderingen.

Ten tweede: hoe moeten die aliëns onder de luchthaven komen Boren ze zich door de start/landingsbanen heen of nemen ze de korte weg door de vertrek/aankomst terminals

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 7 oktober 2002 @ 18:47:49 #5
36861 Dr.Demento
A Caddy is not a car to scorn.
pi_6155429
Ja. Beetje jammer trouwens dat ze zichzelf verraaden hebben dmv die muurschilderingen nu is het niet zo geheim meer. Elke avond is er een vlucht NQ321 om 22.43 (lokale tijd) wat eigenlijk een UFO is.

Dit is een feit.

Grappig is trouwens dat de vliegtuigen op baan 17L rechts van het midden moeten landen ivm de ruimte onder de baan.

They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa!
  maandag 7 oktober 2002 @ 18:52:41 #6
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_6155487
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:39 schreef PHETEP het volgende:
Is er een geheime Alien-basis onder Denver Airport waar buitenaardsen samenwerken met leden van de Amerikaanse geheime regering en de geheime diensten, volgens veel researchers wel.

Feit is dat Denver Airport vol is van sinistere Illuminatie symboliek zoals een Vrijmetselaars-herdenkingssteen, muurschilderingen waarop o.a. een buitenaardse staat afgebeeld die boven een paar kinderen staat met een wapen in zijn hand, beelden van "gargoyles" zoals je die bijv. ook vindt op de Notre Dame te Parijs, een muurschildering van een zwart, indiaans en joods meisje die in een graf liggen terwijl er verderop een blond jongetje in een tiroler pakje te lachen staat terwijl hij een zwaard aan het smeden is.

zie; http://anomalous-images.com/christo.html (met foto's van betreffende muurschilderingen)

Heeeeeeeeeej VET man!
effe uitprinten die hap en klaarleggen op de plee.
Dit soort crap werkt bij mij beter dan welk laxeermiddel dan ook.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_6155504
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:47 schreef Dezz het volgende:
Wat een onzin, die zogenaamde researchers zijn volledig .

Ten eerste: ik zie geen aliëns op die plaatjes, het zijn gewoon mooie muurschilderingen.

Ten tweede: hoe moeten die aliëns onder de luchthaven komen Boren ze zich door de start/landingsbanen heen of nemen ze de korte weg door de vertrek/aankomst terminals

Die ondergrondse basis was er al, die luchthaven hebben ze er pas gebouwd, midden in de woestijn en tig kilometer van Denver-city vandaan.
Volgens velen wordt Denver Airport tijdens de aankomende Nieuwe Wereld Orde een verzamelplaats/concentratiekamp voor ongehoorzame mensen(lees; mensen die zich niet willen laten micro-chippen, zich niet als vrijwillige slaven onderwerpen aan de Illuminatie en hun reptilian meesters)en worden ze te werk gesteld in de ondergrondse basis en de verschillende FEMA concentratie-kampen die de VS-regering in het geheim hebben laten bouwen in onbewoonde gebieden.
pi_6155518
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:47 schreef Dr.Demento het volgende:
Ja. Beetje jammer trouwens dat ze zichzelf verraaden hebben dmv die muurschilderingen nu is het niet zo geheim meer. Elke avond is er een vlucht NQ321 om 22.43 (lokale tijd) wat eigenlijk een UFO is.

Dit is een feit.

Grappig is trouwens dat de vliegtuigen op baan 17L rechts van het midden moeten landen ivm de ruimte onder de baan.

waarom moeten het nou per se buitenaardse wezens zijn vraag ik me af

ik denk zelf dat de zwarte vloot van de USAF daar zit, supergeheime stealth toestellen die niemand kent, uit bepaalde investeringen kan je opmaken dat de zwarte vloot bijna even groot is als de witte (bekende) vloot, tenminste qua budget

en er zijn ook al toestellen van de zwarte vloot gefotografeerd door vliegtuigspotters bij de basis Groom Lake (beter bekend als Area 51)

ze moeten wel meer plekken hebben om die geheime toestellen te verbergen en die zijn er ook zeker weten wel

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_6155528
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:44 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Heb je het artikel ook GELEZEN, of heb je alleen de plaatjes bekeken?

Dat is de vraag aan zekere Disorder, waar je nog steeds geen antwoord op hebt gekregen.

Dan weet je eigenlijk al genoeg (alleen maar plaatjes kijken is al moeilijk zat natuurlijk)

pi_6155530
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:54 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Die ondergrondse basis was er al, die luchthaven hebben ze er pas gebouwd, midden in de woestijn en tig kilometer van Denver-city vandaan.
Volgens velen wordt Denver Airport tijdens de aankomende Nieuwe Wereld Orde een verzamelplaats/concentratiekamp voor ongehoorzame mensen(lees; mensen die zich niet willen laten micro-chippen, zich niet als vrijwillige slaven onderwerpen aan de Illuminatie en hun reptilian meesters)en worden ze te werk gesteld in de ondergrondse basis en de verschillende FEMA concentratie-kampen die de VS-regering in het geheim hebben laten bouwen in onbewoonde gebieden.

Tikt het daarboven nog , teveel science-fiction gekeken volgens mij
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 7 oktober 2002 @ 18:57:39 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_6155544
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:54 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Hoe verzinnen jullie het toch ?
En ik vind het allemaal een beetje vergezocht, heb het wel gelezen hoor voordat daar weer over geziekt wordt.
  maandag 7 oktober 2002 @ 19:00:58 #12
36861 Dr.Demento
pi_6155574
NEE nee nee, die zwarte toestellen vermommen ze door zich voor te doen als "witte" toestellen. Amerika heeft een vloot geheime vliegtuigen met buitenaardse techniek en die laten ze starten door bv in de romp van een B52 op te stijgen en hoger pas te lanceren vanuit de romp.

Denver airport is wel degelijk een basis van buitenaardsen. Welk zinnig mens gaat daar nu uit vrije wil wonen

pi_6155575
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:57 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Hoe verzinnen jullie het toch ?
En ik vind het allemaal een beetje vergezocht, heb het wel gelezen hoor voordat daar weer over geziekt wordt.

I agree
pi_6155591
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:00 schreef [b]Dr.Demento het volgende:[/b]
NEE nee nee, die zwarte toestellen vermommen ze door zich voor te doen als "witte" toestellen. Amerika heeft een vloot geheime vliegtuigen met buitenaardse techniek en die laten ze starten door bv in de romp van een B52 op te stijgen en hoger pas te lanceren vanuit de romp.

Denver airport is wel degelijk een basis van buitenaardsen. Welk zinnig mens gaat daar nu uit vrije wil wonen

Niet zo raar dat je dat denkt, aan je naam te zien

[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 07-10-2002 19:04]

pi_6155593
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:39 schreef PHETEP het volgende:

Het is zo macaber als maar kan zeg!
Duidelijk is dat het hier om typische Vrijmetselaars-symboliek gaat, gecombineerd met een Disney-achtige horror-hysterie-vrolijkheid.
Ik heb het gezien en ik heb het gelezen.
Kan maar één ding zeggen: Dit liegt er niet om!

Weer de zoveelste big fuck you naar de mensheid toe!!

pi_6155622
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:00 schreef Dr.Demento het volgende:
met deze redenering heb je me nu echt overtuigd hoor
  maandag 7 oktober 2002 @ 19:04:25 #17
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_6155623
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:02 schreef ANUNAKI het volgende:

[..]

Duidelijk is dat het hier om typische Vrijmetselaars-symboliek gaat, gecombineerd met een Disney-achtige horror-hysterie-vrolijkheid.

tss!
't is me wat, zeg.
Ik zou zeggen: Bel Willibrord eens, misschien kan 'ie wat voor je doen.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 7 oktober 2002 @ 19:04:37 #18
36861 Dr.Demento
pi_6155624
De repilians zitten daar vanwege het FEIT dat ze communiceren met de woestijnhagedis. Die zien ze als hun god omdat ze zelf ooit ontstaan zijn vanuit een opgebeamde hagedis in de toekomst maar ze nu terug komen naar hun roots.
pi_6155631
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:56 schreef ANUNAKI het volgende:

[..]

Dat is de vraag aan zekere Disorder, waar je nog steeds geen antwoord op hebt gekregen.

Dan weet je eigenlijk al genoeg (alleen maar plaatjes kijken is al moeilijk zat natuurlijk)

Ik was weer even bezig voor huiswerk.
Doe jij vandaag ook nog wat nuttigs?

Maar goed, om even op die vraag terug te komen: Gedeeltelijk, tot ik doorkreeg dat we hier te maken hebben met een heel wilde fantasie.
Zeg nou zelf, waar zie jij de aliens op de schilderijen?

pi_6155634
LOL!!!

Ben nu al een paar x op Denver Airport geweest, maar geen alien gezien. Wel een x mijn vlucht gemist en toen werd ik wakker met pijn aan mijn ster. Aliens?!?!

En Area 51 bestaat gewoon hoor. Das ook nooit een geheim geweest. Alleen wat ze er doen is 1 groot mysterie...

pi_6155661
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:00 schreef Dr.Demento het volgende:
trouwens, die zwarte toestellen kan je niet vermommen als een normaal toestel, iemand die een beetje iets van vliegtuigen afweet herkent zo'n ding meteen wel als ie hem ziet vliegen, die nieuwe dingen wijken veels te veel af van de huidige toestellen

daarom testen ze die nieuwe dingen ook in de woestijn, en 's nachts

en er zit niets buitenaards in die dingen, hoe kom je daar nou bij

pi_6155674
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:05 schreef ernie09 het volgende:
En Area 51 bestaat gewoon hoor. Das ook nooit een geheim geweest. Alleen wat ze er doen is 1 groot mysterie...
yup, zie mijn post ergens bovenaan
pi_6155677
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:02 schreef ANUNAKI het volgende:

[..]

Precies, hoe zouden al die ontkenners(typisch Nederlands syndroom) reageren als ze Schiphol opeens met dergelijke muurschilderingen "opvrolijken" en verderop een steen zetten met de passer en winkelhaak-symboliek van de Vrijmetselarij erop(of een groot Maria-beeld of de Ster en halve maansikkel van de Islam)?
pi_6155684
Ik krijg zo onderhand grote sympathie en erg veel begrip voor de handelswijze van de wereldheersers, de Illuminati, als ik zo de idiote reacties van de kruiperige dociele eenheidshansworstjes hier zie.

Ik wil ook bij de Illuminati. Ze dwingen veel meer respect af dan de gemiddelde dommige leek.

maandag 7 oktober 2002 @ 19:11:49 #25
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_6155732
waarom hebben die believers hier allemaal hun nick in hoofdletters, voelen jullie je beter ofzo, of willen jullie hiermee aangeven dat jullie clonen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')