Was het de eerste keer nog een prijsverlaging en daarna een gratis DVD-remote plus de film Jurassic Park III, nu zijn het waarempel 2 games geworden. En ook nog niet eens de minste, nee Jet Set Radio Future en Sega GT2002 gaan de Xbox in de feestperiode vergezellen.
Wanneer de actie precies ingaat is nog niet bekend, maar we weten wel dat de richtprijs 259 euro is. Maar als dit geen goede reden meer is om een Xbox aan te schaffen, dan weet ik het ook niet meer .
Bron:Gamers.nl.
Klinkt natuurlijk allemaal erg paranoia en ellicht onhaalbaar, maar bedenk niet dat 5 jaar geleden mensen WMA nog niet kenden en dat 10 jaar geleden iedereen nog met Netscape surfde.
Microsoft heeft al aangegeven z'n terrein te willen verleggen van de compikamer naar de huiskamer.. Als het aan Microsoft ligt, zit er straks zelfs Windows in je Magnetron.
Mensen die nu denken goedkoop een Xbox te kopen betalen daar zeker wel over een paar jaar de prijs voor.
quote:Ik vind MS niet mis hoor, ik vind hun OS niet mis, en hun console goede specs, en mooie spellen.
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:20 schreef MikeyMo het volgende:
Yeah, Microsoft in je huiskamer.![]()
Al zijn de specs nog zo mooi en al zijn er nog zoveel mooie spellen ervoor te krijgen, nooit zal ik M$ in m'n huiskamer toelaten. Waarom niet? Omdat het dan niet ondenkbaar meer iets dat ze straks interactieve TV's gaan maken met Windows erop, die eerst natuurlijk alles gewoon gratis uitzenden, maar op den duur kunnen die TV's natuurlijk alleen maar WMA streamen, wat niet op te nemen is met je DVD-recorder die aan je XBOX tv hangt. Doordat voor WMA betaalt moet worden, gaan de prijzen voor TV kijken enorm omhoog en zal bijna elk programma Pay-per-view zijn. Tegelijkertijd wordt bijgehouden wie welk programma kijkt en zal dat voor veel geld door worden gegeven aan marketinglui die daarvoor betalen.Klinkt natuurlijk allemaal erg paranoia en ellicht onhaalbaar, maar bedenk niet dat 5 jaar geleden mensen WMA nog niet kenden en dat 10 jaar geleden iedereen nog met Netscape surfde.
Microsoft heeft al aangegeven z'n terrein te willen verleggen van de compikamer naar de huiskamer.. Als het aan Microsoft ligt, zit er straks zelfs Windows in je Magnetron.
Mensen die nu denken goedkoop een Xbox te kopen betalen daar zeker wel over een paar jaar de prijs voor.
quote:beetje paranoia ???
Yeah, Microsoft in je huiskamer.![]()
Al zijn de specs nog zo mooi en al zijn er nog zoveel mooie spellen ervoor te krijgen, nooit zal ik M$ in m'n huiskamer toelaten. Waarom niet? Omdat het dan niet ondenkbaar meer iets dat ze straks interactieve TV's gaan maken met Windows erop, die eerst natuurlijk alles gewoon gratis uitzenden, maar op den duur kunnen die TV's natuurlijk alleen maar WMA streamen, wat niet op te nemen is met je DVD-recorder die aan je XBOX tv hangt. Doordat voor WMA betaalt moet worden, gaan de prijzen voor TV kijken enorm omhoog en zal bijna elk programma Pay-per-view zijn. Tegelijkertijd wordt bijgehouden wie welk programma kijkt en zal dat voor veel geld door worden gegeven aan marketinglui die daarvoor betalen.Klinkt natuurlijk allemaal erg paranoia en ellicht onhaalbaar, maar bedenk niet dat 5 jaar geleden mensen WMA nog niet kenden en dat 10 jaar geleden iedereen nog met Netscape surfde.
quote:Jaaaaaa!! De prijs!!! De priiiiiijjjjjjs!!! We betalen DE PRIJJJJJSSS!!!!
quote:Ik heb ook linux op me pc, maar ook winxp en ik moet zeggen er is niets mis met XP maar ik wou gewoon graag eens kijken hoe linux was, en ik vind het ook erg goed
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:30 schreef Ray_16v het volgende:
En MikeyMo heeft natuurlijk een paardestaart, bril èn Linux op zijn peeceetje draaien...
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:33 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Jaaaaaa!! De prijs!!! De priiiiiijjjjjjs!!! We betalen DE PRIJJJJJSSS!!!!
Geez man, had er niet nog een dramatisch muziekje onder die post gekund?
Misschien een ietsiepietsie teveel naar The Game gekeken?
Enniewee, ik heb een GC, dus ik loop geen enkel risico. .
quote:Mikey heeft wel bril, maar geen staart en zeker geen Linux. Mikey heeft wel een Unix-based systeempje draaien hier; OS X
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:30 schreef Ray_16v het volgende:
En MikeyMo heeft natuurlijk een paardestaart, bril èn Linux op zijn peeceetje draaien...
Het gaat mij gewoon om het idee dat een bedrijf dat er alles aan doet om onze vrijheid als consument te beperken (door niet kopieerbare formaten als WMA ons door de strot te duwen) ik zeker niet in mijn huiskamer wil.
Met Windows XP en andere Windowsen valt best te werken, maar het enigste wat Windows echt goed maakt is de hoeveelheid software die ervoor geschreven is en het het feit dat mensen bij het produceren van sites e.d voornamelijk zich alleen op Windows richten.
Het klinkt nu allemaal paranoia, maar de Xbox krijgt natuurlijk een opvolger; een tv met gamesconsole/dvd en i-net aansluiting in 1, vervolgens komt er een dvd-opneemmogelijkheid op of wat nog realistischer is: een speciaal formaat DVD die je alleen op Microsoft TV's kan afspelen. Vervolgens worden er contractjes gemaakt met grote tv-zender over het uitzenden van programma's via WMA streams die je alleen kan opnemen met Microsoft TV's
met andere woorden, als je straks TV wilt kijken dan dok je per programma en heb je een MS tv nodig.
quote:Prima, kan ik lekker alleen kijken wat ik wil en hoef ik nooit meer die andere schijt te zien. Bring it on, Microsoft!
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:46 schreef MikeyMo het volgende:
met andere woorden, als je straks TV wilt kijken dan dok je per programma en heb je een MS tv nodig.
on-topic: goede deal!
Gaming wordt eindelijke mainstream; nu de spellen nog goedkoper.
quote:Hoef je nu toch ook niet? Er zit een uitknop op je tv en meer dan genoeg kanalen neem ik aan? Probleem is dat als je straks per programma gaat betalen TV kijken niet meer leuk wordt. Het gezap is over, en als je voor iets betaalt heb dan baal je extra als je het plots vergeet te kijken en op te nemen. daarnaast zal het bedrag wat je betaalt in verhouding hoger zijn, dus mensen die elke dag GTST kijken kunnen diep in hun buidel gaan tasten.
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:50 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Prima, kan ik lekker alleen kijken wat ik wil en hoef ik nooit meer die andere schijt te zien. Bring it on, Microsoft!
.
Dus daar zit je dan straks, met afstandsbediening te bladeren door de TV-gids op je tv-scherm, aan te klikken wat je wilt zien en dat wordt dan automatsch afgeschreven van je bankrekening.
Bring it on MicroSoft!
quote:Ja, en tegen die tijd is Bill president van de USA en valt alsnog Irak aan om zo Microsoft Oil het wereld monopolie te geven, dat alles zie ik dan op mijn Microsoft elektronics widescreen device terwijl ik mijn microsoft spinazie magnetronmaaltijd nuttig met mijn microsoft special utilityknife.
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:20 schreef MikeyMo het volgende:Microsoft heeft al aangegeven z'n terrein te willen verleggen van de compikamer naar de huiskamer.. Als het aan Microsoft ligt, zit er straks zelfs Windows in je Magnetron.
Maar het ergste is dan natuurlijk mijn schuldgevoel omdat ik tien jaar geleden een x-box heb aangeschaft en helemaal zat te genieten van Halo en colin mcrae rally.
Deze reactie werd u aangeboden door Microsoft internet explorer.
quote:Precies, bring it on! Lijkt me geweldig. Ik betaal voor wat ik kijk en voor de rest niet.
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:58 schreef MikeyMo het volgende:
Dus daar zit je dan straks, met afstandsbediening te bladeren door de TV-gids op je tv-scherm, aan te klikken wat je wilt zien en dat wordt dan automatsch afgeschreven van je bankrekening.Bring it on MicroSoft!
quote:</paramode>
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:58 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Hoef je nu toch ook niet? Er zit een uitknop op je tv en meer dan genoeg kanalen neem ik aan? Probleem is dat als je straks per programma gaat betalen TV kijken niet meer leuk wordt. Het gezap is over, en als je voor iets betaalt heb dan baal je extra als je het plots vergeet te kijken en op te nemen. daarnaast zal het bedrag wat je betaalt in verhouding hoger zijn, dus mensen die elke dag GTST kijken kunnen diep in hun buidel gaan tasten.
En dan is het nog maar de vraag of de reclames verdwijnen. Ik denk het niet want dat betekent alleen maar meer inkomsten voor de exploitant.Dus daar zit je dan straks, met afstandsbediening te bladeren door de TV-gids op je tv-scherm, aan te klikken wat je wilt zien en dat wordt dan automatsch afgeschreven van je bankrekening.
Bring it on MicroSoft!
M$ brengt iets op de markt, en tja tweakertjes kraaken het wel
sjeck die xbox, kan je toch ook al een nieuw chippie voor krijgen
hoe heten dat ding toch?#@^
(oh en btw wma, is zonder license files wel gewoon te kopieeren..
maak je niet teveel zorgen)
quote:Weet jij waar de term "Divx" aanvankelijk voor bedoeld was?
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Mikey heeft wel bril, maar geen staart en zeker geen Linux. Mikey heeft wel een Unix-based systeempje draaien hier; OS X
Het gaat mij gewoon om het idee dat een bedrijf dat er alles aan doet om onze vrijheid als consument te beperken (door niet kopieerbare formaten als WMA ons door de strot te duwen) ik zeker niet in mijn huiskamer wil.
Met Windows XP en andere Windowsen valt best te werken, maar het enigste wat Windows echt goed maakt is de hoeveelheid software die ervoor geschreven is en het het feit dat mensen bij het produceren van sites e.d voornamelijk zich alleen op Windows richten.Het klinkt nu allemaal paranoia, maar de Xbox krijgt natuurlijk een opvolger; een tv met gamesconsole/dvd en i-net aansluiting in 1, vervolgens komt er een dvd-opneemmogelijkheid op of wat nog realistischer is: een speciaal formaat DVD die je alleen op Microsoft TV's kan afspelen. Vervolgens worden er contractjes gemaakt met grote tv-zender over het uitzenden van programma's via WMA streams die je alleen kan opnemen met Microsoft TV's
quote:ghe ghe
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:12 schreef Smots het volgende:[..]
Weet jij waar de term "Divx" aanvankelijk voor bedoeld was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |