abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6057770
Jaarlijks wordt er van 1 t/m 3 juni een conferentie gehouden (elk jaar op een andere locatie)waar een paar honderd invloedrijke personen uit de wereldpolitiek, monarchen, top-industrieelen, media-magnaten, professoren enz. bespreken wat het politieke en economische beleid in welk land moet worden, welke burger-rechten ingeperkt gaan worden, hoe men de massa's het beste kan controleren, op wat voor manier de massa's gemanaged(gemanipuleerd) moeten worden enz. zonder dat diezelfde massa's via de media op de hoogte worden gehouden of zelfs maar vermoeden dat er zoiets als de Bilderbergers bestaat.
Dit alles is zeer on-democratisch(eerder fascistoide!), en de zeer weinige tweede-kamerleden die dit aan de kaak proberen te stellen (zoals toendertijd Theo Hendriks van de AOV), of journalisten als Willem Oltmans werden/worden monddood gemaakt.
zie; www.daanspeak.com/bilderberg01.html

voor een uitgebreide uiteenzetting over Bilderberg, zie;
www.bilderberg.org

Info over de Bilderbergconferentie van 2002, zie;
www.propagandamatrix.com/bilderberg_2002.html

[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 01-10-2002 16:10]

dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:08:48 #2
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_6057952
Ik ben bekent met dat groepie, ze hadden Pim Fortuyn gevraagt om lid te worden, maar hij wou niet, hij walgde van de betreffende personen...Een van de mogelijke redenen dat hij omzeep is gebracht.
pi_6058050
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:08 schreef smoking2000 het volgende:
Ik ben bekent met dat groepie, ze hadden Pim Fortuyn gevraagt om lid te worden, maar hij wou niet, hij walgde van de betreffende personen...Een van de mogelijke redenen dat hij omzeep is gebracht.
Dit is zeer interessante informatie, het zou me ook niet verbazen dat het die Bilderbergers/Vrijmetselaars kliek is die de opdrachtgevers zijn van de moord op Fortuyn.
Kun je misschien wat meer informatie geven over Fortuyn's afwijzing van Bilderberg-lidmaatschap, want ik heb dit nog nergens eerder gehoord of gelezen?
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:24:18 #4
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_6058144
Ik denk niet dat ze Volkert van der G bereid hadden gevonden om het vuile werk op te knappen. Lijkt me nl. niet echt het type om iets voor zo'n Bilderberg club te doen.
pi_6058170
quote:
Hallo Smoking,

Wat ben ik blij dit te lezen, het leek mij ook niet onwaarschijnlijk dat Pim wellicht
door hen is omgelegd. Volkert van der G. zie ik als patsy.
Hoe kom je eigenlijk aan deze info, ik zou het graag lezen!

Bij voorbaat dank.

pi_6058194
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:24 schreef Amoebe het volgende:
Ik denk niet dat ze Volkert van der G bereid hadden gevonden om het vuile werk op te knappen. Lijkt me nl. niet echt het type om iets voor zo'n Bilderberg club te doen.
Denk je dat een patsy zelf ook zo'n bilderbergtype zou moeten zijn??
pi_6058222
Wat hebben de vrijmetselaars er mee te maken
It is much easier to be critical than to be correct.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:38:59 #8
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_6058358
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:15 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Dit is zeer interessante informatie, het zou me ook niet verbazen dat het die Bilderbergers/Vrijmetselaars kliek is die de opdrachtgevers zijn van de moord op Fortuyn.
Kun je misschien wat meer informatie geven over Fortuyn's afwijzing van Bilderberg-lidmaatschap, want ik heb dit nog nergens eerder gehoord of gelezen?

Een oud-collega van mij is bilderberg knowall, van hem heb ik dat vernomen. Hij hou zich ernorm bezig met dit alles, en voor zover ik weet is er ook nergens info over die afwijzing. Maar Fortuyn was tegen het huidige politieke systeem en de bilderberggroep is wat dat instand houd, dus Fortuyn was tegen.

Ik zal hem als ik m weer zie (hij's freelance) vragen waar hij die info vandaan heeft. Sorry dat ik niet meer info kan bieden.

pi_6058477
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:24 schreef Amoebe het volgende:
Is het wel 's bij je opgekomen dat Volkert onderhevig was aan Mind-control programmering; dan is zijn bewustzijn opgedeeld in verschillende compartimenten en is zijn alledaagse "front-personality" zich echt niet bewust WIE hem er toe heeft aangezet om Fortuyn uit de weg te ruimen.
De opdrachtgevers blijven zo buiten de picture en Volkert word beschouwt met behulp van veel media-propaganda als de "Lone gun man" oftewel "patsy" zoals MuMu dat noemt.
pi_6058691
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:29 schreef Meneer_Aart het volgende:
Wat hebben de vrijmetselaars er mee te maken
Het gaat toch over Bilderbergers??
pi_6058700
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:04 schreef MuMu het volgende:

[..]

Het gaat toch over Bilderbergers??

Dat zijn toch reptilians?
123
pi_6058729
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:05 schreef K3 het volgende:

[..]

Dat zijn toch reptilians?

Ga ff buiten spelen joh!
Bilderbergers zijn Bilderbergers.
Simpel
pi_6058742
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:07 schreef MuMu het volgende:

[..]

Ga ff buiten spelen joh!
Bilderbergers zijn Bilderbergers.
Simpel

Kijk hier ff: Door wie worden wij echt geregeerd?
123
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:14:56 #14
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6058826
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:57 schreef PHETEP het volgende:

Dit alles is zeer on-democratisch(eerder fascistoide!),

Hoezo?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_6059132
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:14 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Hoezo?

Zoek het woord fascisme maar op in je woordenboek.
pi_6059177
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:09 schreef K3 het volgende:

[..]

Kijk hier ff: Door wie worden wij echt geregeerd?

Ja, ik heb het een beetje gelezen, maar ik zie niet het verband tussen de Bilderbergers (een groepje ouwe kerels met arrogante onmenselijke karakters) en een stel reptielen etc.

Kun je a.u.b. wat duidelijker zijn wat je nou wil zeggen met je posts?

dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:45:25 #17
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_6059286
Precies een boek van Ludlum dit, Het Matarese Mysterie geloof ik
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:05:58 #18
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6062559
even wat achtergrond info ..

De Bilderberg groep is opgericht door onze eigen voormalige SS-er, Lockheed Fraudeur, voorzitter en Witte Neushoornjager van het elitaire jachtclubje Wereld Natuur Fonds, Prins Bernhard von Lippe Biesterfeld..

Tegenwoordig word het leden bestand gevuld met de meest invloedrijke Monarchen, bankiers, industriëlen, Media magnaten, Politici, etc..

oftewel de mensen in dit groepje bepalen gewoon wat er gebeurd in de wereld..

namen zoals Beatrix, David Rockefeller, Henry Kissinger, Tony Blair, Frits Bolkenstein, Bill Clinton, Colin Powell, John M. Deutch. Brent Scowcroft, Romano Prodi, Mike Moore, Rupert Murdoch
etc. etc..

dit is duidelijk geen gewoon theekransje

voor een volledige lijst met namen zie..

http://ourworld.compuserve.com/homepages/grattan_healy/Bild-az-tab.html

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 2 oktober 2002 @ 08:40:06 #19
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6067754
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:33 schreef MuMu het volgende:

[..]

Zoek het woord fascisme maar op in je woordenboek.

quote:
fas?cis me
het fascisme; afleiding: fascistisch; fascist

1politiek systeem berustende op ultranationalistische,
autoritaire en onverdraagzame beginselen

Nu mag jij vertellen wat er ultranationalistisch, autoritair en overdraagzaam is aan een verzameling mensen van vele verschillende nationaliteiten die op vrijwillige basis samenkomen. En het politieke systeem erachter mag je ook even met bronnen (betrouwbare) onderbouwen. Geen David Icke bronnetjes graag.

Ben erg benieuwd.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  † In Memoriam † woensdag 2 oktober 2002 @ 13:04:20 #20
34726 Fratz
Max
pi_6070546
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:05 schreef Fonkmeistah het volgende:
[-]

voor een volledige lijst met namen zie..

http://ourworld.compuserve.com/homepages/grattan_healy/Bild-az-tab.html

lekker up to date lijstje!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_6071089
sinds wanneer staat vrijmetselarij voor fascisme?
Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 15:24:58 #22
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_6072990
quote:
Bull.
"That's what Britney Spears said before he died.."
  woensdag 2 oktober 2002 @ 16:06:22 #23
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6073591
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 15:24 schreef Antikal het volgende:

[..]

Bull.

Oooooooooh als jij dat zegt dan zal het inderdaad wel bull zijn ja
Moet je wel met een argument komen.

/ontopic
Dit is de eerste keer dat ik over de Bilderberg-groep hoor en ik geloof best dat er een groep is die achter de schermen alle touwtjes in handen heeft.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_6073757
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:37 schreef MuMu het volgende:

[..]

Ja, ik heb het een beetje gelezen, maar ik zie niet het verband tussen de Bilderbergers (een groepje ouwe kerels met arrogante onmenselijke karakters) en een stel reptielen etc.

Kun je a.u.b. wat duidelijker zijn wat je nou wil zeggen met je posts?

Ik heb in dat topic niet gepost geloof ik, maar ik had eens wat gevraagd over die 'op de achtergrond opererende' mensen. Toen kwam iemand op de proppen met die reptiles. Had ik op zich toen genegeerd. LAter kwam er een FP bericht en daar stond weer iets in over reptiles (eenvan die replies). Toen vroeg ik me af weat voor volk dat dan was, heb ik nog een topic voor geopend op truth, maar werd niet echt opgepakt.
Ik had gehoopt door het hierin te gooien dat degene die dachtdathet met elkaar te maken had, wel zou reageren.

Niet dus.

't Zal dus ws niets met elkaar te maken hebben, hoewel ik dus direct aan die reptiles moest denken bij het horen van Bilderberg.
Overigens dacht ik dat Bea ook op die lijst stond, maar bij de gastenlijst staat ze er niet eens op.

123
  woensdag 2 oktober 2002 @ 16:31:40 #25
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_6074041
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 16:06 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Oooooooooh als jij dat zegt dan zal het inderdaad wel bull zijn ja
Moet je wel met een argument komen.

/ontopic
Dit is de eerste keer dat ik over de Bilderberg-groep hoor en ik geloof best dat er een groep is die achter de schermen alle touwtjes in handen heeft.

Dergelijke groepen zouden nooit zo'n risico nemen. Tenminste, niet als er zulke 'gerespecteerde' mensen in zouden zitten. Die hebben wel wat beters te doen. Kijk dan toch eens hoe klungelig die moord is gepleegd. Okay, Pim Fortuijn is vermoord, maar als je die Volkert dude vervolgens 2 straten verderop in de kraag kan vatten dan maak je mij niet wijs dat daar een dergelijke (vermogende) organisatie achter zit.

Dat bedoel ik met *bull*. Beetje jammer dat ik het nog uit moet leggen ook.

"That's what Britney Spears said before he died.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')