Mijn stille hoop, dat LPF wat zou kunnen betekenen is helemaal weg. Ze zitten er misschien kort, maar van al dat geouwehoer wordt het ook niet beter en het wordt toch tijd voor aanpakken en dat zie ik nog niet echt gebeuren.
Zelf denk ik dat het niet al te lang meer gaat duren
Jammer, LPF stond goed in de startblokken maar na Pims dood had de partij gewoon moeten worden opgeheven!
quote:LEZEN!!!!!
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:50 schreef DrMarten het volgende:
Als je vindt dat de partij na de dood van Fortuyn had moeten worden opgeheven, waarom heb je dan in Godsnaam op die partij gestemd?? Dat slaat dan echt helemaal nergens op.
Ik schat hooguit een maand.
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Sorry ik dacht dat er stond "ze hebben van mij een stem gekregen" Ik neem mijn woorden terug (slaap nog een beetje)
quote:Als je vergelijkt hoe ze reageerden toen de LPF hun derde leider kreeg (Fortuyn vermoord, Herben neemt tijdelijk over, toen Wijnschenk) met hoe nu bericht wordt over de PvdA die straks ook hun derde leider krijgt zie je toch duidelijk verschillen.
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:00 schreef DrMarten het volgende:
Dat wat wordt uitgemolken in de media zijn gewoon grote politieke stommiteiten. En zeg nu niet dat het de linkse media is die het alleen bij de LPF doet, want ook de huidige onenigheden binnen de PvdA worden door de media genadeloos aan het licht gebracht.
quote:Ze maken een rechtse regering mogelijk omdat ze ook ontevreden van oorsprong linkse kiezers aantrekken. Daarom zijn ze zeker wel nuttig als partij.
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:04 schreef CaMeRooN het volgende:
Wat is nu het voordeel van de aanwezigheid van de LPF?
Al zullen ze waarschijnlijk zelf niet zoveel bereiken, ze staan rechts beleid van het CDA en de VVD tenminste niet in de weg, zoals bijvoorbeeld de PvdA wel zou doen.
quote:Bij de PvdA zit er toch iets meer logica in, meer beleid. Melekrt ging weg na de dramatische verkiezingsuitslag. Logische stap. Toen kwam Van Nieuwenhoven als interim, dus tijdelijk. Dat ze nu zichzelf nu niet kandideert is jammer, maar dat er weer een nieuwe leider gekozen zou gaan worden was dus al duidelijk bij haar aantreden.
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:05 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als je vergelijkt hoe ze reageerden toen de LPF hun derde leider kreeg (Fortuyn vermoord, Herben neemt tijdelijk over, toen Wijnschenk) met hoe nu bericht wordt over de PvdA die straks ook hun derde leider krijgt zie je toch duidelijk verschillen.
quote:Ik vind een dode lijsttrekker ook een goede reden om een nieuwe te kiezen. Voor de rest zie ik niet veel verschil met de PvdA.
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:10 schreef k_man het volgende:
Melekrt ging weg na de dramatische verkiezingsuitslag. Logische stap.
Toen kwam Van Nieuwenhoven als interim, dus tijdelijk. Dat ze nu zichzelf nu niet kandideert is jammer, maar dat er weer een nieuwe leider gekozen zou gaan worden was dus al duidelijk bij haar aantreden.
quote:Precies!
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:41 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik vind een dode lijsttrekker ook een goede reden om een nieuwe te kiezen. Voor de rest zie ik niet veel verschil met de PvdA.
quote:Waarom worden ze dan wel anders behandeld door de media?
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:43 schreef Halinalle het volgende:[..]
Precies!
quote:Is dat zo dan ? Ik geloof dat de strubbelingen binnen de PvdA ook genoeg aan bod zijn geweest in de media. De LPF heeft gewoon vaker dingen die "nieuwswaardig" zijn. Het wachten is op het volgende schandaal en dan knapt die hele fractie van de LPF uit elkaar. Leuk, nieuwe verkiezingen !
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:45 schreef Tikorev het volgende:[..]
Waarom worden ze dan wel anders behandeld door de media?
quote:Klopt, maar het gedoe rond Herben en nu weer rond Wijnschenk is andere koek.
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:41 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik vind een dode lijsttrekker ook een goede reden om een nieuwe te kiezen. Voor de rest zie ik niet veel verschil met de PvdA.
quote:Ik heb de NOS nog niet hun verbazing horen uitspreken over het feit dat de PvdA nu aan hun derde leider toe is.
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:49 schreef gelly het volgende:[..]
Ik geloof dat de strubbelingen binnen de PvdA ook genoeg aan bod zijn geweest in de media.
Laat staan daarom suggestieve opmerkingen over de betrouwbaarheid te maken...
quote:Je leest wel erg selectief he ? Er is in dit topic al uitgelegd waarom dat zo is bij de PvdA, het was vantevoren bekend. Bij de LPF is het telkens weer een verrassing wanneer de scepter van eigenaar wisseld.
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:20 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik heb de NOS nog niet hun verbazing horen uitspreken over het feit dat de PvdA nu aan hun derde leider toe is.
Laat staan daarom suggestieve opmerkingen over de betrouwbaarheid te maken...
Op basis van de volmacht die de kiezers aan het LPF heeft gegeven, vernaggelt de LPF het gestelde vertrouwen... Van een miljoen (!!!) mensen... Dit is geen circus... Dit is een zeer slechte komedie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |