abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 12:41:56 #1
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_6055460
Ze hebben van mij geen stem gekregen, maar ik hoopte wel dat ze een betekenis konden hebben voor de politiek. Maar nog steeds vallen er elke week nieuwsberichten in de kranten te lezen over van alles en nog wat binnen de partij.

Mijn stille hoop, dat LPF wat zou kunnen betekenen is helemaal weg. Ze zitten er misschien kort, maar van al dat geouwehoer wordt het ook niet beter en het wordt toch tijd voor aanpakken en dat zie ik nog niet echt gebeuren.

Zelf denk ik dat het niet al te lang meer gaat duren
Jammer, LPF stond goed in de startblokken maar na Pims dood had de partij gewoon moeten worden opgeheven!

We're on an express elevator to hell, going down!
pi_6055600
Als je vindt dat de partij na de dood van Fortuyn had moeten worden opgeheven, waarom heb je dan in Godsnaam op die partij gestemd?? Dat slaat dan echt helemaal nergens op.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 12:52:06 #3
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_6055629
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:50 schreef DrMarten het volgende:
Als je vindt dat de partij na de dood van Fortuyn had moeten worden opgeheven, waarom heb je dan in Godsnaam op die partij gestemd?? Dat slaat dan echt helemaal nergens op.
LEZEN!!!!!

Ik schat hooguit een maand.

pi_6055657
Sorry ik dacht dat er stond "ze hebben van mij een stem gekregen" Ik neem mijn woorden terug (slaap nog een beetje )
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 12:54:05 #5
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_6055673
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Sorry ik dacht dat er stond "ze hebben van mij een stem gekregen" Ik neem mijn woorden terug (slaap nog een beetje )

dinsdag 1 oktober 2002 @ 12:54:58 #6
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_6055691
Zolang elke scheet die een LPF fractielid of minister laat nog breed wordt uitgemolken in de media zullen we helaas blijven spreken over 'Circus Balkenende'
Ik stoor me mateloos aan mensen die denken dat het in andere politieke partijen altijd koek-en-ei is.Goed er wordt meestal diplomatieker naar buiten toe opgetreden maar ook daar rollen de fractieleden wel een ruziezoekend over straat. De huidige Winnie-crisis is m.i. een goed voorbeeld van hoe het niet moet, de vuile was a.u.b. binnenhouden. Verder zou ik graag zien dat een politieke partij op grond van hun (wan) prestaties wordt afgerekend, en niet op het onderlinge gevecht. Het gevecht is echter wel noodzakelijk, zeker binnen een partij die amper 6 maanden bestaat en die door een brute moord zijn inspirator kwijt is. Daarom vind ik ook dat Heinsbroek zo snel mogelijk gekozen moet worden als politiek leider, omdat dit is wat de partij nodig heeft. Een spreekbuis, die in het bedrijfsleven gewend is geraakt aan het dezelfde kant op richten van neuzen.
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_6055795
Dat wat wordt uitgemolken in de media zijn gewoon grote politieke stommiteiten. En zeg nu niet dat het de linkse media is die het alleen bij de LPF doet, want ook de huidige onenigheden binnen de PvdA worden door de media genadeloos aan het licht gebracht.
pi_6055835
neej, ik denk NieT dat heinsbroek met zijn "rare" uitspraken de neuzen binnen de partij dezelfde kant uitkrijgt.
Hij is naar mijn mening een flierefluiter, die samen met de rest van de LPF zo snel mogelijk moet aftreden. Het is nu een zooitje en ik heb geen zin om nog een halfjaar te moeten wachten tot de LPF dit ook snapt. Wat is nu het voordeel van de aanwezigheid van de LPF?
DE ONTEMBARE LEEUWEN
WOPWOPWOP
pi_6055847
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:00 schreef DrMarten het volgende:
Dat wat wordt uitgemolken in de media zijn gewoon grote politieke stommiteiten. En zeg nu niet dat het de linkse media is die het alleen bij de LPF doet, want ook de huidige onenigheden binnen de PvdA worden door de media genadeloos aan het licht gebracht.
Als je vergelijkt hoe ze reageerden toen de LPF hun derde leider kreeg (Fortuyn vermoord, Herben neemt tijdelijk over, toen Wijnschenk) met hoe nu bericht wordt over de PvdA die straks ook hun derde leider krijgt zie je toch duidelijk verschillen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_6055869
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:04 schreef CaMeRooN het volgende:
Wat is nu het voordeel van de aanwezigheid van de LPF?
Ze maken een rechtse regering mogelijk omdat ze ook ontevreden van oorsprong linkse kiezers aantrekken. Daarom zijn ze zeker wel nuttig als partij.

Al zullen ze waarschijnlijk zelf niet zoveel bereiken, ze staan rechts beleid van het CDA en de VVD tenminste niet in de weg, zoals bijvoorbeeld de PvdA wel zou doen.

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_6055877
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:05 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als je vergelijkt hoe ze reageerden toen de LPF hun derde leider kreeg (Fortuyn vermoord, Herben neemt tijdelijk over, toen Wijnschenk) met hoe nu bericht wordt over de PvdA die straks ook hun derde leider krijgt zie je toch duidelijk verschillen.

Bij de PvdA zit er toch iets meer logica in, meer beleid. Melekrt ging weg na de dramatische verkiezingsuitslag. Logische stap. Toen kwam Van Nieuwenhoven als interim, dus tijdelijk. Dat ze nu zichzelf nu niet kandideert is jammer, maar dat er weer een nieuwe leider gekozen zou gaan worden was dus al duidelijk bij haar aantreden.
pi_6056712
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:10 schreef k_man het volgende:
Melekrt ging weg na de dramatische verkiezingsuitslag. Logische stap.
Toen kwam Van Nieuwenhoven als interim, dus tijdelijk. Dat ze nu zichzelf nu niet kandideert is jammer, maar dat er weer een nieuwe leider gekozen zou gaan worden was dus al duidelijk bij haar aantreden.
Ik vind een dode lijsttrekker ook een goede reden om een nieuwe te kiezen. Voor de rest zie ik niet veel verschil met de PvdA.
pi_6056745
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:41 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik vind een dode lijsttrekker ook een goede reden om een nieuwe te kiezen. Voor de rest zie ik niet veel verschil met de PvdA.

Precies!
pi_6056775
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:43 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Precies!

Waarom worden ze dan wel anders behandeld door de media?
pi_6056839
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:45 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Waarom worden ze dan wel anders behandeld door de media?

Is dat zo dan ? Ik geloof dat de strubbelingen binnen de PvdA ook genoeg aan bod zijn geweest in de media. De LPF heeft gewoon vaker dingen die "nieuwswaardig" zijn. Het wachten is op het volgende schandaal en dan knapt die hele fractie van de LPF uit elkaar. Leuk, nieuwe verkiezingen !
pi_6057140
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:41 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Klopt, maar het gedoe rond Herben en nu weer rond Wijnschenk is andere koek.
pi_6057236
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik geloof dat de strubbelingen binnen de PvdA ook genoeg aan bod zijn geweest in de media.

Ik heb de NOS nog niet hun verbazing horen uitspreken over het feit dat de PvdA nu aan hun derde leider toe is.

Laat staan daarom suggestieve opmerkingen over de betrouwbaarheid te maken...

pi_6057290
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:20 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik heb de NOS nog niet hun verbazing horen uitspreken over het feit dat de PvdA nu aan hun derde leider toe is.

Laat staan daarom suggestieve opmerkingen over de betrouwbaarheid te maken...

Je leest wel erg selectief he ? Er is in dit topic al uitgelegd waarom dat zo is bij de PvdA, het was vantevoren bekend. Bij de LPF is het telkens weer een verrassing wanneer de scepter van eigenaar wisseld.
pi_6057558
  • Lijst Partijvoorzitters Fanfare...
  • Ik LPF! Jij ook LPF? Neeeeeee. Ik LPF!
  • En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet
  • "Voorzitter, ik stel voor ehhh....!?... Voorzitter....????"
  • De LPF heeft U nodig. U de LPF toch ook, toch???
  • Van voor, naar achter, naar links en naar rehechts...
  • Het kabinet ligt op koers... nu de LPF nog... (maar ze zitten toch in het kabinet (?!))...
  • Kom hier met dat wachtgeld! Ik heb op wachtgeld recht (mwah 6 uurtjes op adem komen, twee koffiepauzes...)
  • Op basis van de volmacht die de kiezers aan het LPF heeft gegeven, vernaggelt de LPF het gestelde vertrouwen... Van een miljoen (!!!) mensen... Dit is geen circus... Dit is een zeer slechte komedie...

Ik kan het uitleggen...
    pi_6057602
    Dat hele LPF versus PvdA gedoe heeft m.i. weinig zin. Het dient de discussie in dit topic in ieder geval niet (als die discussie er al was). Voor beide partijen staan genoeg andere topics open waar meningen uitgewisseld kunnen worden betreffende leiderschap en voortbestaan. Dit topic gaat hierbij dicht.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')