Dit is zeg maar "dit was het nieuws" maar dan van de sport
Anders dan bij "Have I got news for you" zijn de hilarische grappen meestalwel te plaatsen.
Een grootte aanrader als je op vrijdagavond om 22.30 niks te doen hebt.
quote:Is 5 dagen niet genoeg?
Op zondag 29 september 2002 19:25 schreef Uncle_Eric het volgende:
Kom je lekker op tijd mee zeg
quote:WOOHOO!!! Jonathan!!!!!
Op dinsdag 16 september 2003 20:41 schreef Duiveltja het volgende:
Het nieuwe seizoen start weer vanavond om 22.30 op BBC1
quote:Niet z'n slangen lederen pak?
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:55 schreef Duiveltja het volgende:Ross heeft zijn Bruce Lee pak aan
Die Jonathan Ross is nu officieel mijn favo tv persoonlijkheid, die man kan van alles iets grappigs maken.
quote:Thnx!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:07 schreef Duiveltja het volgende:
vanavond om 22.30 begint het weer
edit: waar doet die titel me toch aan denken?? :S Een docu? Of voetbalsong? Het is een bekende kreet iig.
Een wietrokende cricketer, die zijn zaterdag het liefst samen met zijn vriendin doorbrengt in het lokale tuincentrum. Rory: "I expect you'll be bagging up the grass this weekend."
quote:Als je het programma kent zie je dat deze kreet een keer door een voetbalcommentator is gegeven bij een bepaalde wedstrijd.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:30 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Thnx!
edit: waar doet die titel me toch aan denken?? :S Een docu? Of voetbalsong? Het is een bekende kreet iig.
Die grappen over die goal van Ronaldinho blijft hem achtervolgen
quote:dat zegt de commentator tijdens de wedstrijd van Engeland - Duitsland, de finale van het wk van 1966, ik geloof na de 4-2
Op vrijdag 16 januari 2004 22:06 schreef Hare het volgende:[..]
Als je het programma kent zie je dat deze kreet een keer door een voetbalcommentator is gegeven bij een bepaalde wedstrijd.
quote:
Olympic gold medal rower Matthew Pinsent and England cricketer Mark Butcher join David Seaman, Phil Tufnell, Rory McGrath and Jonathan Ross for the comedy sports quiz, hosted by Nick Hancock.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |