Time Bandits (1981)
Ik vind deze film in eerste plaats een fantasy film, die ook grappig is. Maar ik denk dat hij beter zou passen in een Fantasy Tournament (een beetje overlap mag natuurlijk).
Shaolin Soccer (2001)
Deze heb ik om 2 redenen niet mee laten doen. Ten eerste vond ik het meer een actie-film. Ja, hij was ook grappig, maar ik wil het wat gespecificeerder op comedy houden. Een andere reden en die gaf naast die eerste reden de doorslag... Ik denk dat maar heeeeel weinig mensen deze film gezien hebben, dus kan hij beter vervangen worden door een "egte" comedy, die wel veel mensen gezien hebben. Shaolin Soccer zou niet egt een toegevoegde waarde zijn...
Evil Dead 2, Army Of Darkness, BrainDead en Bad Taste
Ik heb bij deze films wel de neiging om ze mee te laten doen. Deze zouden in een Horror-Tournament ook een plaatsje kunnen verdienen, maar ik vind dit tog egt meer comedies
Dus... Wat vinden jullie? Zijn jullie het er mee eens of niet...
Time Bandits is een combinatie van comedy en fantasy.
Dus meedoen
Van Wilder (2002)
Natuurlijk is dit wel een comedy, maar deze film is officieel nog niet uit in Nederland, alleen op DivX is hij al een paar maandjes uit... dus? mee laten doen of niet...
quote:Nee, niet iedereen heeft een goede verbinding, en weinig mensen hebben denk ik die divx al gezien
Op dinsdag 24 september 2002 09:28 schreef Gorro het volgende:
Nog een film waar ik over twijfel of hij mee mag doen...Van Wilder (2002)
Natuurlijk is dit wel een comedy, maar deze film is officieel nog niet uit in Nederland, alleen op DivX is hij al een paar maandjes uit... dus? mee laten doen of niet...
quote:En Shaolin Soccer is een combinatie van Actie en Comendy!!!! En hoe kun je nou zeggen dat een zeer grappige en goedef film uit China geen toegevoegde waarde is!!! deze discussie lijdt nergens toe...... twijfelen over Evil Dead 2 en 3, ik heb me kapotgelachen bij die films....
Op dinsdag 24 september 2002 09:28 schreef dolle_hond het volgende:
Splatter-Horror is eigenlijk een combinatie van comedy en horror.
Dus IMHO mogen ze best meedoen.Time Bandits is een combinatie van comedy en fantasy.
Dus meedoen
quote:Mee laten doen! Er zijn genoeg films die genoeg mensen niet gezien hebben, en ik denk dat er nu al films toegevoegd zijn waarvan de kans kleiner is dat iemand ze gezien heeft dan in het geval van Van Wilder. (bovendien speelt Tara Reid in deze film, zeker niet onbelangrijk!
Maar eigenlijk zou een film die in Nl. nog niet uit is niet moeten meedoen.
quote:Owh... ik had niet gezien dat Shaolin Soccer ook als eerste genre comedy had. Misschien moet ik die tog maar mee laten doen. Van Wilder wil ik iig niet mee laten doen.
Op dinsdag 24 september 2002 11:33 schreef Bananenboom het volgende:
Ik moet nog een keur zeuren, in die andere topic gaat het even over Being John Malkovich, deze film was (in mijn ogen) totaal niet grappig, en dan geeft Gorro als reden dat Comedy als eerste genre staat bij imdb (ondanks dat ie dat niet als algemene regel aanhoudt). Comedy staat bij Shaolin Soccer ook als eerste genre, bovendien is deze film op vele malen grappiger bedoelt als Being John Malkovich. Niet dat ik vind dat Being John Malkovich er niet in mag, maar het is een beetje krom als je dan Shaolin soccer er niet inzet!
Rush Hour (1 & 2)
en
Lethal Weapon (1 t/m 4)
De Lethal Weapon's wil ik iig niet mee laten doen. Dat is gewoon een actie-film, met soms grappige dialogen. Die Hard heeft die ook, en dat vind ik tog egt geen comedy.
Rush Hour ben ik nog niet egt uit. Ik heb er wel heel erg om moeten lachen.
Dit is tog best moeilijk... het bepalen of een film een comedy is of niet
quote:Ik vind dat je Rush Hour 1 & 2 wel mee moet laten doen, over Lethal Weapon zijn de meningen verdeeld denk ik, ik zou die als Back-up houden mocht je straks niet genoeg films hebben....
Op dinsdag 24 september 2002 12:55 schreef Gorro het volgende:
Nog een paar twijfelgevallen...Rush Hour (1 & 2)
en
Lethal Weapon (1 t/m 4)
De Lethal Weapon's wil ik iig niet mee laten doen. Dat is gewoon een actie-film, met soms grappige dialogen. Die Hard heeft die ook, en dat vind ik tog egt geen comedy.
Rush Hour ben ik nog niet egt uit. Ik heb er wel heel erg om moeten lachen.
Dit is tog best moeilijk... het bepalen of een film een comedy is of niet
quote:Er loopt wel een topic over, dus er zijn zeker mensen die hem al gezien hebben.
quote:Lethal Weapon is officieel ook een actie-comedy. Dus als je er niet genoeg hebt, dan kan je deze er ook zeker tussen doen. Ik vind het zelf ook comedy, maar in de eerste plaats wel actie ja.
Op dinsdag 24 september 2002 13:52 schreef Bananenboom het volgende:[..]
Ik vind dat je Rush Hour 1 & 2 wel mee moet laten doen, over Lethal Weapon zijn de meningen verdeeld denk ik, ik zou die als Back-up houden mocht je straks niet genoeg films hebben....
quote:Ja zo ga ik het ook doen... Nog ff nadenken of ik Van Wilder nou wel of niet mee moet laten doen...
Op dinsdag 24 september 2002 15:06 schreef mamamiep het volgende:[..]
Lethal Weapon is officieel ook een actie-comedy. Dus als je er niet genoeg hebt, dan kan je deze er ook zeker tussen doen. Ik vind het zelf ook comedy, maar in de eerste plaats wel actie ja.
Als back-up dus (zoals Bananenboom al had gezegd
)
quote:Hoeveel heb je er nu en wanneer wil je beginnen?
Op dinsdag 24 september 2002 15:15 schreef Gorro het volgende:[..]
Ja zo ga ik het ook doen... Nog ff nadenken of ik Van Wilder nou wel of niet mee moet laten doen...
quote:Kep er nu 190 (+ die 4 Lethal Weapons, maar die wil ik er liever niet bij)
Op woensdag 25 september 2002 09:04 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Hoeveel heb je er nu en wanneer wil je beginnen?
Ik heb nu de inschrijving open gegooid, dus iedereen die er al 10 gepost heeft mag er meer posten. Zo gauw ik er 256 heb ga ik begonnnen met loten enzo. Dus misschien vanavond als, misschien morgenavond (hoewel ik morgen niet veel tijd heb), maar zeker vrijdag beginnen.
quote:AntiChrist
Op woensdag 25 september 2002 16:16 schreef ranja het volgende:
Wie heeft the Breakfast club nou weer comedy genoemd??
Veronica-gids en IMDb noemen hem ook een comedy... ik vind het zelf ook een twijfelgeval...
quote:weet jij een goede vervanger dan?
Op woensdag 25 september 2002 16:23 schreef ranja het volgende:
Ik vind niet dat-ie mee moet doen. Dat haalt de film gewoon onderuit.
quote:First blood
Op woensdag 25 september 2002 16:24 schreef Gorro het volgende:[..]
weet jij een goede vervanger dan?
Hm had je er precies 256 dan? Anders doe je een deel 2 of 3 van iets... Father of the bride ofzo
Oh wacht... Bird on a wire (1990) staat er nog niet in.
en Yellowbeard...
quote:Bird on a wire staat er nog niet in?
Op woensdag 25 september 2002 16:24 schreef Gorro het volgende:[..]
weet jij een goede vervanger dan?
quote:Soms gaat het te snel hier. Als we maar rustig de tijd hebben om te stemmen.
Op woensdag 25 september 2002 17:15 schreef California het volgende:[..]
Bird on a wire staat er nog niet in?
How about Being There staat er nog niet in, Forrest Gump staat er nog niet in, geen enkele Chaplin-film, Singin' in the rain, Network, Rain Man, Happiness, When Harry Met Sally, Midnight Run, Election, The Player...
Ik vind 't echt een lijst van niks. Ja, dan had ik moeten stemmen, klopt, maar de inschrijvingen waren binnen 2 dagen dicht.
Dat we die vergeten waren idd...
Maar ff een ander vraagje... Weet iemand hoe ik bij Excel een kolom kan "randomizen"
Heb nu alle films in Kolom A staan en wil ze eigenlijk randomizen om poules te maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |