Paul Walker
Devon Aoki
James Remar
Eve Mendes
Nu nog de auto's...
quote:Niet zo snel oordelen je hebt nog niets gezien!!! of jij moet meer weten als ik!
Op maandag 23 september 2002 17:13 schreef DaMSWer het volgende:
Waarom nou weer een deel 2... zucht, die is natuurlijk ook weer geen moer aan dan...
quote:Ik heb net de trailer gezien (uit sinds de 7e) en ik krijg alweer de kriebels!
Op maandag 23 september 2002 17:13 schreef DaMSWer het volgende:
Waarom nou weer een deel 2... zucht, die is natuurlijk ook weer geen moer aan dan...
For your viewing pleasure heb ik de trailer even omgezet naar DivX 5.0.3 (ben niet dol op Quicktime) met mp3 sound, enjoy!
quote:mag ik mee mag ik mee mag ik mee mag ik mee mag ik mee mag ik mee
Op vrijdag 6 juni 2003 14:27 schreef Patch het volgende:
De hoofdrolspelers van 2 FAST 2 FURIOUS Paul Walker en Eva Mendes zullen de Nederlandse première bijwonen. Deze première zal plaatsvinden op 18 juni in het City Theater te Amsterdam.
eva mendes
* StefanP gaat voor de mkIV
quote:Golf4?
Op vrijdag 6 juni 2003 18:17 schreef StefanP het volgende:
Dat zijn echt de hoofdrolspelers niet hoor.. dat zijn de auto's.* StefanP gaat voor de mkIV
Die doet als het goed is mee, p1mp1n' G0lf
quote:ik heb geen idee. waar gaat de film eigelijk over?
Op vrijdag 6 juni 2003 18:29 schreef zjroentje het volgende:
Is dit nou eigenlijk hetzelfde verhaal als deel 1, of is het een echt vervolg?
niet de moeite waard voor de bios, dat iig...misschien kijk ik em wel een keer thuis als ik me extreem verveel
Tja...kassa dus weer voor de studio...maar echt verrassend is het natuurlijk niet dat er een grote markt is voor een film over auto's en babes.
quote:Het gemiddelde IQ lijkt me dan ook wel een interessant feitje
Op maandag 9 juni 2003 11:37 schreef Mike het volgende:
Bij de exit polls noemde 90% van de mensen de film geweldig of heel goed.
Hij heeft nu gemiddeld een 5.1 op IMDb, maar het is meestal zo dat dat zakt naarmate er mee votes komen. Het lijkt mij iig een kutfilm
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 09-06-2003 11:47]
quote:Je moet deze film ook niet gaan kijken om het geweldige verhaal
Op maandag 9 juni 2003 11:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit lijkt me zo'n afgrijselijke baggerfilm dat ik niet eens de moeite ga doen om hem te huren, ooit.
quote:Verhaal: zip
Op maandag 9 juni 2003 13:32 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Je moet deze film ook niet gaan kijken om het geweldige verhaal
quote:Das dus ook de reden dat ik de film ga zien
Op maandag 9 juni 2003 13:35 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Verhaal: zip
Auto's :![]()
Babes:
quote:Dit vervolg is gemaakt om meer geld te verdienen, dus verwacht niks van het verhaal
Op vrijdag 6 juni 2003 18:29 schreef zjroentje het volgende:
Is dit nou eigenlijk hetzelfde verhaal als deel 1, of is het een echt vervolg?
quote:Er zal ook op 18 juni in Pathe Kuip de premiere draaien voor de gewone mensen zeg maar. Check mijn site www.r2racing.nl voor verdere details.
De hoofdrolspelers van 2 FAST 2 FURIOUS Paul Walker en Eva Mendes zullen de Nederlandse première bijwonen. Deze première zal plaatsvinden op 18 juni in het City Theater te Amsterdam.
Sorry mensen ik weet dat het spam is maar ik kan het niet anders formuleren.
quote:Dan heb je de film nog niet gezien. Zijn nog wel meer dingen die niet kloppen
Op dinsdag 17 juni 2003 14:05 schreef NatteKip het volgende:
nepfilms...alsof jij met 1 handje je stuur kan vasthouden met een snelheid van 320 k/m per uur..whahaha...
Als je 1 top vind zal je deze ook wel leuk vinden... zeker als je van auto's houdt... Maar net als deel 1 t blijft een BrEeZaH Film...
alt.binaries. en je vind em vast wel....
quote:Weet je _hoeveel_ beter zo'n film in de bios is? Die auto's zijn nog 3x zo groot dan IRL, het geluid is 3x zo hard en je zit beter in het verhaal............. Rot maar lekker op met je downloads, ik ga voor de bios
Op dinsdag 17 juni 2003 14:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hij is wel geinag...Als je 1 top vind zal je deze ook wel leuk vinden... zeker als je van auto's houdt... Maar net als deel 1 t blijft een BrEeZaH Film...
alt.binaries. en je vind em vast wel....
fijn hoor in de bios... tussen de bellende kids en ouwehoerende bakvissen...
de bios was vroeger cool... tegenwoordig te duur...
zeker als je naar t aantal klote films kijkt wat tegenwoordig ge released word
quote:met een dts set en een breedbeeld tv kun je ook heel relaxed kijken...
Op woensdag 18 juni 2003 08:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tuurlijk keep on dreamin'fijn hoor in de bios... tussen de bellende kids en ouwehoerende bakvissen...
de bios was vroeger cool... tegenwoordig te duur...
zeker als je naar t aantal klote films kijkt wat tegenwoordig ge released word
quote:Jij wil zeggen dat een DTS set en een breedbeeld het zelfde is als een bios? Je bent duidelijk geen film freak. En bellen in de bios? Ik heb het nog niet mee gemaakt en ik zit vrij vaak in de bios.
Op woensdag 18 juni 2003 08:20 schreef MikeyMo het volgende:[..]
met een dts set en een breedbeeld tv kun je ook heel relaxed kijken...
quote:Die is gevlucht voor de politie. Moet je maar deel 1 kijken
Op woensdag 18 juni 2003 09:20 schreef Bosbeetle het volgende:
en waar is vin diesel nu dan
quote:ja maar die kan toch terug komen
Op woensdag 18 juni 2003 09:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
Die is gevlucht voor de politie. Moet je maar deel 1 kijken
en dat ze hem dan weer wegjagen
met een undercovercop e.d.
quote:Nee want hij weet dat er undercovercop zijn daar. Dus komt hij niet terug. En waarom zou hij terug komen dan. De kans dat hij gepakt word is te groot. Dus is het niet meer spannend
Op woensdag 18 juni 2003 09:24 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ja maar die kan toch terug komen
![]()
en dat ze hem dan weer wegjagen
met een undercovercop e.d.
quote:Dat idee had ik ook
Op woensdag 18 juni 2003 09:31 schreef extreme het volgende:
Het is eigenlijk gewoon 'Fastlane, The Movie' flinterdun plot in een geweldige setting
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 08:20 schreef MikeyMo het volgende:[..]
met een dts set en een breedbeeld tv kun je ook heel relaxed kijken...
quote:beetje jammer dat Tiffani Thiessen d'r niet in zit...
Op woensdag 18 juni 2003 09:31 schreef extreme het volgende:
Het is eigenlijk gewoon 'Fastlane, The Movie' flinterdun plot in een geweldige setting
quote:Vanavond dus de premiere.
Zijn er mensen die er naartoe gaan?
Het verhaal is, zoals verwacht, ongeloofwaardig, maar tis gewoon actiefilm met lekkere actie...
Dus hersenen op 0 en kijken en dan is ie nog best leuk
quote:wat, gruwelijk slecht?
Op donderdag 19 juni 2003 11:42 schreef Mystery8 het volgende:
ik ga m vanavond kijkeword zker wel gruwelijk, dat weet ik nu al
Dus als je een beetje van auto's en mooie dames houdt dan moet je deze echt zien.
Als ie uit is op DVD dan huur ik um zeker nog een keer
Nou, ik ben er heen geweest in de Metro in Hhw. Was zeker beter dan deel 1, maar kon dat al niet gauw? Effecten waren ook beter, een groot pluspuntje trouwens voor de camera-moves want dat vond ik wel erg lekker gaan. Ben niet echt een autofan dus ik ging niet echt lekker zitten om van de autos te genieten om heel eerlijk te zijn.
Minpunt was trouwens wel die rampzalige soundtrack. Waarom bevat het merendeel van de soundtrack alleen maar rap songs? Waarom niet iets in de richting van rock? Past dat niet bij scheurende banden en snelle auto's? Hm.
Het publiek bestond voornamelijk uit diegenen die ook erg van rap etc. hielden. Coincidence? I think not.
Wel frapant trouwens, op het end toen iedereen buiten was zag je al die gasten in hun auto's stappen en wegsjezen, net als in de film. Met mooie moves en alles. Hah. En ik op de fiets trok sneller op bij de spoorwegen. Take that!
Enne, ik weet nou ook wara die turbo op mijn fiets zit, ik vloog over de brug
wat zijn de autonerds snel tevreden zeg...
quote:Tsja, ene shot is green screen, andere computeranimaties en de andere doen ze nog met good ol' Thunderbirds camera-acties.
Op vrijdag 20 juni 2003 08:09 schreef MikeyMo het volgende:
dus je zit naar een auto te kijken die uit de computer komt en het geluid komt uit een geluidsstudio....wat zijn de autonerds snel tevreden zeg...
quote:Als je zo gaat beginnen dan zullen we het maar niet hebben over de matrix........
dus je zit naar een auto te kijken die uit de computer komt en het geluid komt uit een geluidsstudio....wat zijn de autonerds snel tevreden zeg...
quote:valt wel mee, ze gebruiken vaak echte autos hoor
quote:die daarna door de equalizer worden gehaald... en aan alle kanten bijgewerkt worden
Op vrijdag 20 juni 2003 10:40 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
valt wel mee, ze gebruiken vaak echte autos hoor
quote:tja, als t mooier oogt, he.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
die daarna door de equalizer worden gehaald... en aan alle kanten bijgewerkt worden
quote:want?
Op vrijdag 20 juni 2003 10:39 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Als je zo gaat beginnen dan zullen we het maar niet hebben over de matrix........
naar de Matrix ga je voor de CGI net zoals bij Star Wars
quote:ja en die gasten maar dom lullen: "sjooow wat een vet geluid he. wat een vette motor zal dat zijn zeg. Ik wou dat ik zo'n motor onder m'n motorkap heb zitten" terwijl ze naar een geluidje uit de studio zitten te luisteren
Op vrijdag 20 juni 2003 10:48 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
tja, als t mooier oogt, he.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja en die gasten maar dom lullen: "sjooow wat een vet geluid he. wat een vette motor zal dat zijn zeg. Ik wou dat ik zo'n motor onder m'n motorkap heb zitten" terwijl ze naar een geluidje uit de studio zitten te luisteren
quote:gecanceled ik vond dat net zo leuk
Op woensdag 18 juni 2003 10:30 schreef Doctor_Bara het volgende:
echt kut dat fastlane gecanceled is
quote:ja, ze zijn er mee gestopt in de usa
Op vrijdag 20 juni 2003 12:28 schreef Steve-O het volgende:[..]
gecanceled ik vond dat net zo leuk
Het enige waar ik me zeer aan irriteerde (misschien dat meer mensen dat hadden) was dat ze zo nep 'tegen elkaar' aan het praten zijn tijdens de races. De bestuurder van de ene auto gaat dan zo in zichzelf tegen de bestuurder van de andere auto praten, zo van 'watch me' , 'you ain't gonna catch me' (kweeniemeer wat ze precies zeiden hoor) en dat ging me op een gegeven moment irriteren. Bek houwe en doorijen was beter geweest zeg maar.
Ook veel ongeloofwaardige dingen: in flitsende auto's met tig kilometertjes per uur drugsgeld vervoeren? Ik dacht het niet he...
Wel leuk vond ik de scene met de vliegtuigloods (of wat was dat voor iets) en al die wagens.
Kortom, gewoon een verstand op nul film, vooral voor mannen.....
en ik denk dat het voor de jongens al helemaal leuk is door de'lekkere wijfen"
Pitiful.
en dan staan ze met The fast en the furious in hun handen
Dus laat ik het kort houden: je moet wel erg verblind zijn door het (fake)chroom van de auto's om niet te zien dat het FUBAR was
En voordat iemand met blabla Matrix komt... die vond ik ook behoorlijk tegenvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |