quote:ja anders komen ze mn bed niet in
Op zondag 22 september 2002 23:00 schreef sefer het volgende:[..]
Hebben vrouwen daar hun redenen voor?
quote:Dat zijn beardedbears modellen ofzo
Op zondag 22 september 2002 23:11 schreef Kozzmic het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Troll...
Op zondag 22 september 2002 23:05 schreef -mainframe- het volgende:
Zijn homo`s dan zo verwijfd dat ze zich net als vrouwen ook scheren.
quote:Aaaaahhhhhh, lekkerrrrr
quote:Alsjeblieft waar is dat voor nodig
quote:Offtopic (hoewel, als dit geschoren homo's zijn??!
Op zondag 22 september 2002 23:18 schreef AMADEUZ het volgende:[..]
Alsjeblieft waar is dat voor nodig
Post liever wat naakte (geschoren) vrouwen.
quote:Owh....iedereen zijn eigen. Ik hou het toch liever bij getondeusde poesjes
Op zondag 22 september 2002 23:20 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Offtopic (hoewel, als dit geschoren homo's zijn??!
)
Ik scheer het weg omdat het lastig is... ben zeker geen homo!
Mijn schaamhaar is gewoon niet gestopt met groeien! (zit volgens mij in de genen)
Mijn beenharen zijn nog steeds langer dan normaal! (nooit geschoren)
Ik ben gewoon niet tevreden met de haargroei rondom mijn geslacht! waarom ben ik dan meteen homo? Heb zelft nooit echte problemen gehad met meiden..
Tot zover mijn privéleven
quote:Ik wil ook niet verder gaan, we liggen tot zover op 1 lijn.
Op zondag 11 januari 2004 04:21 schreef eXite het volgende:
Kijk, konthaar is gewoon ranzig, dus dat mag van mijn part weg. Evenals okselhaar. Schaamhaar ligt net iets anders, ik vind het beter staan wanneer het erg kort is en juist gevormd dan wanneer het helemaal kaal is.Tot zover mijn privéleven
Uitzonderingen worden gemaakt voor sporters, wanneer deze een verzoek indienen bij het kantongerecht, wordt een procedure gestart waarin wordt beoordeeld of deze mensen al dan niet in aanmerking komen voor vrijstelling. Hoewel het veel tijd in beslag neemt zijn er toch veel mensen die van deze optie gebruik maken.
Homo's scheren zich vaak om toch even goed voor de dag te kunnen komen. Het is natuurlijk van de zotte als je als rasechte homofiel je scrotum verbergt achter een bos haar, en het is erg irritant als de tepelklem in het borsthaar blijft haken. Konthaar tenslotte wordt weggehaald omdat alle homo's aan anale seks doen, en dan blijft dat glijmiddel er in, nou TS, dat krijg je met Glorix nog niet weg.
Dus het is een kwestie van bescherming van henzelf en herkenning door anderen waardoor je dus een scheiding krijgt tussen homo's en hetero's. Zie je dus een geschoren kerel, dan is het of een sporter, of een homo.
quote:Weet ik veel, ik besteed niet veel tijd aan het scheergedrag van homo's.
Op zondag 22 september 2002 22:58 schreef -mainframe- het volgende:
Borsthaar, konthaar, beenhaar, schaamhaar, okselhaar, rughaar.
Waarom scheren homo`s dat weg ?
quote:-5 generalisatie
Op zondag 22 september 2002 22:58 schreef -mainframe- het volgende:
Borsthaar, konthaar, beenhaar, schaamhaar, okselhaar, rughaar.
Waarom scheren homo`s dat weg ?
Oh ja, dit is geen NWS.
quote:Adhesie!
Op zondag 22 september 2002 23:07 schreef AMADEUZ het volgende:
Ooit gehoord van smoothiesDus jij scheert je zak NOOIT....Ik moet er niet aan denken om met een jungle tussen mijn benen bij een leuke meid in bed te liggen. Snoeien die handel. Ik verwacht/eis het ook van de andere sekse, 't is een beetje kort zichtig om dan zelf een jungle tussen je benen te hebben.
quote:Idd, een man die het begrijpt
Op zondag 22 september 2002 23:07 schreef AMADEUZ het volgende:
Snoeien die handel. Ik verwacht/eis het ook van de andere sekse, 't is een beetje kort zichtig om dan zelf een jungle tussen je benen te hebben.
quote:Dit meen je toch niet serieus he?????
Op zondag 11 januari 2004 10:14 schreef Waxxer het volgende:
Uit Art.56 lid 12 uit het Wetboek van Strafrecht staat nu eenmaal dat het voor hetero's verboden is meer te scheren dan alleen wangen, kin en kaaklijn. Dit op straffe van een celstraf van maximaal 14 maanden.
Hoewel de kans klein is, gepakt te worden, wagen hetero's er zich eigenlijk nooit aan. Met een strafblad schop je het nu eenmaal minder ver in de maatschappij.Uitzonderingen worden gemaakt voor sporters, wanneer deze een verzoek indienen bij het kantongerecht, wordt een procedure gestart waarin wordt beoordeeld of deze mensen al dan niet in aanmerking komen voor vrijstelling. Hoewel het veel tijd in beslag neemt zijn er toch veel mensen die van deze optie gebruik maken.
Homo's scheren zich vaak om toch even goed voor de dag te kunnen komen. Het is natuurlijk van de zotte als je als rasechte homofiel je scrotum verbergt achter een bos haar, en het is erg irritant als de tepelklem in het borsthaar blijft haken. Konthaar tenslotte wordt weggehaald omdat alle homo's aan anale seks doen, en dan blijft dat glijmiddel er in, nou TS, dat krijg je met Glorix nog niet weg.
Dus het is een kwestie van bescherming van henzelf en herkenning door anderen waardoor je dus een scheiding krijgt tussen homo's en hetero's. Zie je dus een geschoren kerel, dan is het of een sporter, of een homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |