Wie heeft er nog meer dit boek gelezen en gelooft er enigzins in??
ik heb het oook gelezen maar.. er klopt niets van.
zoals reeds bewezen denk ik
Ze hebben bewezen dat je met een wiillekeurig ander boek dezelfde resultaten kan bereiken.
Maar toch een heel klein beetje het gevoel dat er iets bovennatuurlijks is. Iets wat we niet kennen verklaren
quote:Dat toont natuurlijk aan dat het Engels de Uitverkoren Taal is, en de Engels-sprekenden (lees: Amerikanen) het Uitverkoren Volk.
Op donderdag 19 september 2002 11:57 schreef deGVR het volgende:
Laat ik het zo zeggen... ik vind het erg knap dat die code naar voren komt in een engelstalige bijbel terwijl de originele bijbelteksten nu niet bepaal din het engels waren.
Als je dit gelooft ben je echt compleet geschift!
quote:Volgens mij niet. Ze hebben het namelijk uitgeprobeerd op een boek van Tolstoj, wat net als de Bijbel in het Hebrews is geschreven en daar klopte het niet.
Op donderdag 19 september 2002 11:56 schreef TheSperminator het volgende:
Niemand gelooft er meer in......Ze hebben bewezen dat je met een wiillekeurig ander boek dezelfde resultaten kan bereiken.
quote:Dank je, ik
Op donderdag 19 september 2002 11:59 schreef DoctorB het volgende:
Als je dit gelooft ben je echt compleet geschift!
Een beetje respect voor andermans gedachte is bij jou ook ver te zoeken !!!
quote:De term 'christenen' mag je hier wel héééél ruim opvatten hoor.
Op donderdag 19 september 2002 12:03 schreef Redman het volgende:
Weer zo'n hoax van die duivelse Christenen om ons bang te maken. Het is zo te lezen in ieder geval bij een zieltje gelukt. (Zieltje als in zieltje en niet als in triest figuur)
quote:Zie reactie hier onder
Op donderdag 19 september 2002 11:59 schreef DoctorB het volgende:Als je dit gelooft ben je echt compleet geschift!
quote:Inderdaad, een beetje normaal reageren op iemand die toevaliig net iets anders denkt dan jij zou ik wel kunnen waarderen. Reageer normaal of reageer niet.
Op donderdag 19 september 2002 12:04 schreef The_Comeback-kid het volgende:[..]
Dank je, ik
ook van jou.
Een beetje respect voor andermans gedachte is bij jou ook ver te zoeken !!!
quote:Het is met Moby Dick gedaan en daar werkte het wel.
Op donderdag 19 september 2002 12:02 schreef boku het volgende:
Volgens mij niet. Ze hebben het namelijk uitgeprobeerd op een boek van Tolstoj, wat net als de Bijbel in het Hebrews is geschreven en daar klopte het niet.
<edit>
En ik lees nu trouwens dat het met Oorlog en Vrede van Tolstoj juist wel werkt.
quote:Een overeenkomst tussen Oorlog en Vrede en de bijbel is dat er allebei heel veel lettertjes in staan dus er zullen wel heel veel combo's van woorden te maken zijn. Even geheel off-topic is een andere overkomst dat ik na het lezen van biede boeken depressief werd.
Op donderdag 19 september 2002 12:17 schreef Koerok het volgende:[..]
quote:En ik had juist gelezen dat het niet met Oorlog en Vrede van Tolstoj lukt.
Op donderdag 19 september 2002 12:17 schreef Koerok het volgende:[..]
Het is met Moby Dick gedaan en daar werkte het wel.
Zie: Puzzelen met de bijbel<edit>
Ach who gives a damn.
quote:Iemand die net iets anders denkt? Daar gaat het toch niet om. Het gaat erom dat iemand gewoon ronduit dom is en blijkbaar absoluut niet in staat om enigszins na te denken. Zomaar klakkeloos dingen voor waar aannemen die 100% overduidelijk niet kloppen... Dan mag je iemand toch wel voor absolute mongool uitmaken.
Op donderdag 19 september 2002 12:11 schreef Harrie het volgende:Inderdaad, een beetje normaal reageren op iemand die toevaliig net iets anders denkt dan jij zou ik wel kunnen waarderen. Reageer normaal of reageer niet.
quote:Goh... nog iemand hierzo die iets mede te delen heeft. Hoe kom je erbij dat ik niet kan nadenken? Dus iemand gelooft ergens in en die laat jij niet eens in zijn waarde. Wat geeft jou het recht om iemand daarvoor uit te schelden. Als je niks nuttigs te zeggen hebt, ga dan maar ergens anders posten. Jij bent zeker ook zo'n egoist en eigenheimer die denkt dat ie alles van de wereld weet.
Op donderdag 19 september 2002 12:39 schreef SideShow het volgende:[..]
Iemand die net iets anders denkt? Daar gaat het toch niet om. Het gaat erom dat iemand gewoon ronduit dom is en blijkbaar absoluut niet in staat om enigszins na te denken. Zomaar klakkeloos dingen voor waar aannemen die 100% overduidelijk niet kloppen... Dan mag je iemand toch wel voor absolute mongool uitmaken.
Zo jammer...... En dat voor je allereerste post hierzo
[Dit bericht is gewijzigd door The_Comeback-kid op 19-09-2002 12:49]
quote:Welkom op Fok! newbie.
Op donderdag 19 september 2002 12:39 schreef SideShow het volgende:[..]
Iemand die net iets anders denkt? Daar gaat het toch niet om. Het gaat erom dat iemand gewoon ronduit dom is en blijkbaar absoluut niet in staat om enigszins na te denken. Zomaar klakkeloos dingen voor waar aannemen die 100% overduidelijk niet kloppen... Dan mag je iemand toch wel voor absolute mongool uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |