Hm, alles spik en span zo te zien
* pluisje heeft wel uit angst voor nog meer ontvoeringen enzo een alarmknopje om een touwtje aan haar nek hangen, waarmee ze met 1 druk alarms doet rinkelen bij haar bodyguards, bij Gerdy en rickmans en natuurlijk bij het ranjastalletje zelf. Tenslotte heeft zij ook nog een alarmbel bevestigd bij Khalein's ontbijterie, want die zorgt altijd zo goed voor haar
Dagobert houdt afstand en oberserveert. Hij ziet pluisje drinken, wachten, drinken en nog meer drinken. Ze was duidelijk aan een hoop ranja toe. Dagobert gooit vanuit de bosjes een steentje tegen het stalletje aan....
Hmm... Alarmbel... En Pluisje is weg... Wat moest ik dan ook al weer doen...
* Gerdo graaft diep in zijn geheugen naar het antwoord, en een helder moment verschaft hem dat...
De alarmbel, was dat niet het teken om een perenijsje te eten?
* Gerdo twijfelt aan de juistheid van zijn ingeving...
Of had het toch te maken met het bijvullen van de vriezer? Of het bijstellen van de koel-temperatuur...
* Gerdo is een beetje confused
PLUISJE!!?? Waar ben je nou?! Wat moest ik nou dan als dat alarmbelletje ging??
off-topic: Gerdo gaat ff wat drinken, komt daarna nog wel even terug
* al dribbelend naderen Pluisje en Gerdo de strandbar.
Wil je zo soms een perenijsje Pluisje? Om een beetje bij te komen van alles wat er gebeurt is de laatste tijd?
[Dit bericht is gewijzigd door Gerdo op 10-09-2002 20:58]
quote:* ninja-mod is verbaasd dat hij niet in het lijstje van bodyguards voorkomt....
Op dinsdag 10 september 2002 20:14 schreef pluisje het volgende:* pluisje heeft wel uit angst voor nog meer ontvoeringen enzo een alarmknopje om een touwtje aan haar nek hangen, waarmee ze met 1 druk alarms doet rinkelen bij haar bodyguards, bij Gerdy en rickmans en natuurlijk bij het ranjastalletje zelf. Tenslotte heeft zij ook nog een alarmbel bevestigd bij Khalein's ontbijterie, want die zorgt altijd zo goed voor haar
Die andere mensen zijn er alleen maar ter extra bescherming
Om pluisje een beetje extra zekerheid te geven, overhandigt Khalein een Heckler and Koch H&K USP Compact .40 S&W compleet met laser om extra goed te kunnen mikken.
ik had nog wat liggen van mijn jacht op de gremlin... aangezien het beest verdwenen lijkt te zijn, kun jij dit nu beter gebruiken...
Daar ziet hij hoe pluisje in haar poging om miertjes te raken met een wapen dat veel te groot is om miertjes te raken enkele vaten ranja doorzeeft. Het mierzoete vocht spuit er uit en maakt van de omgeving van het ranja stalletje één grote kleffe boel.
Pluisje, dit gekriebel is een zenuwprikkelende massage om weer lekker in je vel te komen.
Leg nu je geweer weg...
Concentreer je op het gekrioel om je heen...
Kijk of je elk miertje apart kan volgen en iedere mier kan herkennen...
Verdiep je in hun fascinerende bestaan...
Ook zij zijn eilanders...
Heb ook hun lief...
Wordt kalm...
...
Boehahahahaha
Dag pluisje... Een ongegeneerd groot glas ranja graag
Wel verdomme... D'r uit jullie!!!!
* De mieren luisteren slecht en blijven maar wat rond dobberen. Khalein snelt naar de Ontbijterie, rent de keuken in, gooit de ranja door een fijn vergiet in een ander glas, maakt pluisjes glas schoon, brengt het terug en gaat verder met het genieten van zijn ranja...
Zo... That was close zeg! Vervelende mieren... Misschien dat ik nog ergens een busje met iets dodelijks heb staan... Interesse, pluisje?
Terwijl de mieren hun nuttige werk doen valt er zomaar uit de hemel op een windvlaag voor Pluisjes neusje een bosje lavendel.
Shwoosh
plof
Bwoehahahahaha
Hij ziet het aan en bedenkt zich geen moment .. Dit moet de keuringsdienst van waren weten .. zoete spullen verkopen zonder de hygiëne in acht te nemen ..
Snel loopt hij langs het kraampje en pakt een bekertje met wat ranja en een paar miertjes.
quote:Misschien kunnen we een deal maken.
Op donderdag 12 september 2002 14:38 schreef pluisje het volgende:
Ja hoor, ik wil graag je ranja overnemen, mits ie een beetje te drinken is natuurlijk
Enne..als je een keer ranja nodig hebt kun je natuurlijk bij mij aankloppen
Pluisje mag ik van jou een mierenloos glas ranja alsjeblieft?
En kan je bij dit Num's zeilboot - deel 2 olee olee olee topic het 'olee olee olee' alsjeblieft weghalen? Bij voorbaat dank.
quote:Pluisje staat te dansen in de kinderdisco. Daar is verse ranja verkrijgbaar, die Pluisje daar inschenkt.
Op donderdag 12 september 2002 16:25 schreef Num het volgende:
Zo hee wat een mieren.
Had eigenlijk wel zin een glaasje ranja...Pluisje mag ik van jou een mierenloos glas ranja alsjeblieft?
En kan je bij dit Num's zeilboot - deel 2 topic het 'olee olee olee' alsjeblieft weghalen? Bij voorbaat dank.
Maar hier is je glaasje ranja
olee olee verwijderd
Lurky was zo vriendelijk om attent te maken op het feit dat ze nu bij mij de boel onveilig maken
quote:Ze kruipen over je enkel
Op donderdag 12 september 2002 16:28 schreef Khalein het volgende:
* Khalein komt even kijken of pluisje nog wat spul over heeft om mieren mee te killen...Lurky was zo vriendelijk om attent te maken op het feit dat ze nu bij mij de boel onveilig maken
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-09-2002 16:34]
( is ook niet zo gek he... )
[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 12-09-2002 16:39]
Pluis, ben je er? Ik heb hermes ook meegenomen
Ik heb je zo gemist Tante Pluisje!
Ranja, anyone?
Met mij gaat het best goed hoor, ik ben alleen wat moe
* pluisje leunt een beetje tegen haar grote broer aan en valt langzaam in slaap
SatTraXXE WireWorXXE van Ninjamod transporteert een boodschap vanuit de computer winkel
Er verschijnt een bericht op het scherm:
All YOUR RANJA ARE BELONG TO US
De boodschap blijft in beeld staan. Het is een bericht van de superinteligente mieren.
De mieren, die rond stalletje al in de vroege morgen ongestoord bezig zijn de ranja op te slurpen, stoppen even met hun werk.
Ze lezen de boodschap en geven elkar een high five met hun voorste pootjes en voelsprieten.
Met extra energie gaan ze aan de slag om de ranja de bossen in te transporteren.
Mieren Ik zal wel dromen
* hermes sluit daarop zijn ogen weer en vat weer snel de slaap
Ranja?
quote:Lekker
Op maandag 16 september 2002 13:27 schreef pluisje het volgende:
* pluisje ziet een glunderende K3 en hangt een klein uithangbordje met de volgende tekst op haar stalletje:
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=636
We love K3Ranja?
Enjoy! En als je 'm niet lust, dan is er vast wel iemand anders voor te porren
Prettig weekend alvast, ik denk dat ik maar eens ga proberen het serpent uit mijn woning te halen...
quote:Hermes heeft zelf inmiddels een heel aantrekkelijke tuit heeft gekregen...
psssst, Hermes is door het sylfide bloed van zijn moder, wilgje, heel snel gegroeid. Hij is dus geen kleine jongen meer. Maar ongeveer net zo breed als hoog ;-) Dacht dat je dat misschien wel wilde weten
Bwoehahahahaha
* De mieren zijn ondertussen vaste prik rond de ranjakraam. Niemand kijkt er nog van op. De arme diertjes hebben er een permanente dagtaak aan de ranja te verslepen. Waar komt dat goedje toch vandaan?
Ik zet zo af en toe maar een paar bakken voor ze neer, dan hebben die beestjes ook wat te drinken
quote:Als dat mijn goede vriendje ScienceMan niet is!!!
Op maandag 23 september 2002 16:04 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan komt voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar het ranjastalletje voor de lekkere ranja.
Die Ranja is wel lekker, maar het lijkt alsof je er af e ntoe zo'n slaap van krijgt... Of zou ik gewoon te hard hebben gewertk
* LWaS neemt afscheid van Pluis en Hermes(die nog even bij zijn Tante wil lbijven) en verlaat de plaats van het ranjastalletje
Ehm... Misschien dat ik straks effies weer kom kijken of zo...
* Voordat iemand ook maar iets kan zeggen, is Khalein weggerend richting de garage....
quote:LOL, lange tijd geleden zeg
Op maandag 23 september 2002 17:27 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
Als dat mijn goede vriendje ScienceMan niet is!!!
Ranja, ranja, ranja
* Marlo neemt een glaasje ranja en gaat gezellig zitten kijken hoe pluisje aan het werk is.
Heej, is dat niet een ranjastal, misschien weinig fantasy-vol, maar wel lekker.
"Doet u mij ook maar een ranja. Ben nieuw hier, maar dit ziet er vertrouwd uit"
quote:* AirRaid ligt half verdorst op de grond, wachtend op de ranja
Op maandag 28 oktober 2002 12:59 schreef pluisje het volgende:
* pluisje was een tijdje vakantie aan het houden, maar gooit haar stalletje maar weer eens open om alle dorstigen van ranja te voorzien
ha dat smaakte goed,
fris en monter gaat AirRaid weer verder
[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 28-10-2002 13:57]
* pluisje fluit een mooi deuntje op haar blokfluit, en pakt daarna snel een ranja met een rietje
En doe er voor mezelf ook maar een extra grote bij. Van dat getrain wordt je moe...... en het wapen smeden in mijn winkeltje helpt ook al niet tegen de dorst
Hoi ninjamod, met mij is alles prima hoor, met jou ook?
* pluisje geeft die meneer met die hele moeilijke naam ook flink wat ranja
Goedeavond "Prinses" pluisje!
Mag ik u namens alle Eilanders weer terug welkom heten op uw Eiland?
* Hij kijkt goedkeurend naar de staat waarin het Ranjastalletje zich bevindt.
Wij stellen het allen bijzonder op prijs dat u bent teruggekomen om hen te steunen die meer schade hebben geleden door het rondrazen van Orkaan Mike en Storm Lurky.
Het is voor ons allen prettig te weten dat u ons niet alleen laat in moeilijke tijden!
* Beleefd knikt de Guard, hij salueert en vervolgt snel zijn inspectie-ronde
Het enige dat hij kan doen is
dit is welheel erg flauw
"Bedankt prinses, dat de jongens maar hard mogen lopen"
Vervolgens gooit hij de ranja in het gezicht van pluisje, en loopt verbouwereerd dat hij een vrouw niet mag slaan boos weg.
Hmpf... ze is niet eens meer prinses.. * gromt hij naar Asschen_sukar
[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 28-10-2002 20:49]
Blij dat die meneer met die moeilijke naam ook nog een extra wat minder moeilijke naam heeft
Aangezien dit in zijn wereld een halsmisdrijf was, stond Asschen op springen
* De Guard buigt even voor de man en gaat verder op z'n wachtronde door het centrum.
met een vragende blik keek hij richting de prinses
Nou, zover ik weet ben ik gewoon ranjaprinses hoor, ze hebben me nooit mijn kroontje afgepakt
"Een prettige dag verder, prinses"
Ash is blij dat er toch nog een beetje vertrouwds is op deze wereld, de mooie prinsessen bestaan dus nog
na een laatste keer zwaaien moet Asschen dan toch echt doorlopen, de training is al bijna begonnen
quote:afgelopen ash afgelopen
Op maandag 28 oktober 2002 22:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
"tot zeer binnenkort prinses"
na een laatste keer zwaaien moet Asschen dan toch echt doorlopen, de training is al bijna begonnen
Hm, mijn mooie grote bed aan het Lieflijk Laantje lag veel lekkerder
* pluisje besluit eens snel bij haar oude huisje te gaan kijken en eens te zien of Breuls zijn krant al uit heeft
Hoi Pluis. De ranja van gisteren is alweer helemaal op . Doe mij nog maar een lekker glas ranja. Dat is een keer wat anders dan ranjathee.
quote:* AirRaid drinkt het glas in een keer leeg
Op donderdag 31 oktober 2002 13:07 schreef pluisje het volgende:
* pluisje vult haar grootste glas vol met ranja voor AirRaid
JUMMIE LEKKER
* Asschen_sukar was glad vergeten een buiging te maken voor de prinses, en biedt zijn excuses aan, en buigt alsnog
"Heeft u ook literflessen met ranja..... dan kan ik vanavond ook nog van deze heerlijke lekkernij snoepen"
"Hartelijk dank prinses. "
* Asschen_sukar buigt nog een keer uit beleefdheid en vertrekt richting het voetbalveld om nog een balletje te trappen
* pluisje grijpt haar hormoontjes bij elkaar en sluit haar stalletje af, om wederom een eenzame nacht mee te gaan maken....
Pluisje, heb je voor mij een groot glas van dat lekkere spul?
Met een rietje alsjeblieft.
* Kasper gaat gezellig met Pluisje aan een tafeltje in de zon zitten en al snel zitten ze in een geanimeerd gesprek verwikkeld.
Zeg Dokter, wat spookt u nou tegenwoordig uit op het eiland?
Met de liefde gaat het minder goed.
Zullen wij vandaag eens wat leuks gaan doen, schatje?
* pluisje hangt een bordje met "GESLOTEN" op haar stalletje en gaat gezellig een dagje met Kasper op stap
Oeps, had ik hem opgesloten
* pluisje keurt de nieuwe deur luid knikkend goed en neemt vandaag nog eens lekker een dagje vrij
[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 03-11-2002 21:40]
Gewone oranja sinaasappel ranja, maar ook met aardbei smaak, of mandarijntjes. Noem maar wat op en ik meng het voor je
"Heeft u misschien een nieuwe fles ranja voor mij, het was zo lekker dat ik hem helemaal leeg heb gedronken "
Oe, 2 nieuwe klanten!
* pluisje schenkt ijverig ranja in en vraagt meneer Asje nog eens te buigen
Doei prinses..
*Door zijn jongens achtige gedrag vergeet asschen terstond zijn buiging
"Hoe gaat het met u prinses?"
Een ranja a.u.b. mevrouw pluisje...
Sorry, pluisje... Hij is nog erger dan Antonio wat dit betreft, maar hij maakt ge-wel-di-ge pastasauzen...
Dan maar wachten tot morgen.
En hij valt tegen het kraampje aan in slaap
"huh.... zo laat al?" Verschrikt staat Assie op. "Goeie mor...middag prinses"
Ranja maar doen dan?
* Asschen_sukar vraagt zich af wat er nog meer in die ranja gaat...... verslavend spul
"Mag ik nog een glaasje. Van al dat slapen krijg je dorst"
Zo, en nu is het tijd om mijn stalletje dicht te doen, en lekker naar huis te gaan
* Dagobert gaat weer verder.
Vers van de pers. De cd van DigiJasper en Ome-Bas. Succes met verkopen!
Dan maar op zoek naar een ander plekje om iets te drinken.
* Meiske78 is voor 't eerst op Fok!eiland, misschien bouwt ze binnenkort een eigen stulpje om te wonen
Dan ga ik maar eens m'n blokhut opzoeken...
quote:Uhm...
Op donderdag 26 december 2002 23:58 schreef Minkeltje het volgende:
*lief vraag modus* Moet ik tijdelijk het management overnemen van het Ranjastalletje?*/lief vraag modus*
Ik heb dat ding nu al zo lang dat het me echt veel moeite zou kosten om het uit handen te geven.
Maar wel bedankt voor het aanbod, ik zal er alles aan doen (lees: ik zal dus zo min mogelijk doen) om er snel weer helemaal te zijn
zet schoteltje neer, gooit daar 2 eurootjes op, en schenkt zichzelf een glaasje ranja in
quote:Zeg hoe zit het met mijn bestelling?
Op maandag 2 december 2002 10:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als ik een cd koop krijg ik dan ook gratis een glaasje ranje en een kusje op mijn voorhoofd? Dat heb ik namelijk allebei hard nodig.
in spanning wachten ze op de dingen die komen gaan ...
quote:de grond trilt, en het stalletje schudt. Een zwarte gloed wordt zichtbaar. Zou dit het monster zijn wat het stalletje wilt vernietigen.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:20 schreef ninja-mod het volgende:
in spanning wachten ze op de dingen die komen gaan ...
* Asschen_sukar gaat grijpt naar zijn zwaard. Niemand komt aan de ranja van de prinses!
hij rent naar de dojo. Onderweg hoort hij allerlei flarden van gespreken, waarin vooral de woorden ranjastalletje, groot en monster
voorkomen. Nadat hij in de dojo een zwaard bemachtigd heeft rent hij naar het stalletje.
In de verte kan hij het stalletje al zien. Als hij iets dichterbij komt ziet hij Asschen en de Ninja, ze zien er bezorgt uit.
"Ik dacht dat mijn hulp wel welkom zou zijn."
Heeft er iemand wat t drinken voor mij?
Daar staat nog een reserve ranja tapvaatje
Het Ranjastalletje ziet er niet al te stevig uit. Niet echt een uitdaging dus.
Had ik maar een vriendje, dan konden we samen voor totale anarchie zorgen!
De aap loopt dreigend op Godzilla af. Hij snuift hevig en zegt dan:
Neuken? Heb jij ook zo'n teringhekel aan dit stalletje?
Bwoehahahahahahaha
Shaken, not stirred. Ahhh dat heb ik nou altijd een keer willen proeven!
[Dit bericht is gewijzigd door -Jezus- op 16-01-2003 03:12]
Welkom op fokeiland
mooie dieren
fijn dat jullie er zijn
Bwoehahahahaha
Er klonk een schel en angst aanjagend gelach. Het was asschen duidelijk dat deze orkaan niks natuurlijks was. En dat de eiland heilige weer bezig was.
Inmiddels was de valheru op weersinwekkende hoogte geblazen. Iets wat hem helemaal niet beviel. Maar met de eilandheilige wist je maar nooit. Hopend op een zachte landing sloot de valheru zijn ogen. Hij mocht dan bekend staan om zijn moed, maar dit ging ook hem te ver.
Terwijl Pluisje bezig is op Het Vaste Land heeft haar stal ternauwernood het gevaar doorstaan. Bijna vernield door de monsters Godzilla en KingKong kwam gelukkig een halfgod Jezus uit de lucht gevlogen. Hij duwde het stalletje door de lucht naar een zeer geheime plek. Een plek die hij goed bewaakt. Ineens is daar McDavid.
Pluisje is er niet. De ranjastal is gesloten. Er is geen ranja. Je zal je moeten behelpen met Sisi uit je eigen snackbar of jusd'orange bij de Muncherie. Ga weg en zwijg erover dat je de stal hier hebt zien staan.
* Terwijl McDavid verbijsterd achterblijft duwt Jezus het stalletje in wat struiken en bedekt het met takken...
oh, shit sorry, wat doe ik nou? zal verder me mond houden
Zo, even flink poetsen, dan kan ie morgen weer open
* pluisje poetst, en mengt ranja
Oh...Pluisje is er nog niet
* zichzelf helpt
Ik was zeker naast het stalletje in slaap gevallen vanacht
Mag ik ook een groot glas ranja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |