abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5743039
* pluisje is al weer bijna een dag vrij en komt eens kijken hoe het met haar ranjastalletje staat.

Hm, alles spik en span zo te zien

* pluisje heeft wel uit angst voor nog meer ontvoeringen enzo een alarmknopje om een touwtje aan haar nek hangen, waarmee ze met 1 druk alarms doet rinkelen bij haar bodyguards, bij Gerdy en rickmans en natuurlijk bij het ranjastalletje zelf. Tenslotte heeft zij ook nog een alarmbel bevestigd bij Khalein's ontbijterie, want die zorgt altijd zo goed voor haar

dinsdag 10 september 2002 @ 20:17:41 #2
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5743108
* Het is al tegen de avond als Dagobert polshoogte gaat nemen bij het ranjastalletje. In het donkerbruin gehuld, langs de kant van de weg, loopt hij voorzichtig op het stalletje af. Er brand een lampje en hij ziet pluisje achter de toonbank staan. Naast haar een bel en een touw en bovenop het stalletje staan wat ondefinieerbare dingen.

Dagobert houdt afstand en oberserveert. Hij ziet pluisje drinken, wachten, drinken en nog meer drinken. Ze was duidelijk aan een hoop ranja toe. Dagobert gooit vanuit de bosjes een steentje tegen het stalletje aan....

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_5743147
* pluisje hoort wat herrie en frummelt zenuwachtig wat aan haar alarmknopje
  dinsdag 10 september 2002 @ 20:23:47 #4
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5743238
* Een grote lamp gaat branden, de dingen op het dak beginnen te bewegen. Dagobert twijfelt niet langer, doet zn capuchon op en sluipt de bosjes uit. Gebukt loopt hij erachter langs, terug richting Tara's paleis.
pi_5743411
* terwijl Gerdo in de veronderstelling was dat ook Pluisje nog achter hem aan dribbelde in zijn strandbarretje, begint ineens de alarmbel die hij van Pluisje heeft gekregen verschrikkelijk te janken.

Hmm... Alarmbel... En Pluisje is weg... Wat moest ik dan ook al weer doen...

* Gerdo graaft diep in zijn geheugen naar het antwoord, en een helder moment verschaft hem dat...

De alarmbel, was dat niet het teken om een perenijsje te eten?

* Gerdo twijfelt aan de juistheid van zijn ingeving...

Of had het toch te maken met het bijvullen van de vriezer? Of het bijstellen van de koel-temperatuur...

* Gerdo is een beetje confused

PLUISJE!!?? Waar ben je nou?! Wat moest ik nou dan als dat alarmbelletje ging??

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5743434
Psst, doet eens lezen
Te zien of niet te zien, dat is de vraag - Meestal offtopic
pi_5743446
Joehoe Gerdo!
Ik geloof dathet vals alarm was, ik hoor inmiddels niks meer...maar dat kan natuurlijk ook van de herrie komen
pi_5743489
Misschien is het inderdaad slim het volume van je alarm wat lager te zetten. Je zou bijkans doof worden van deze herrie! Ik zal zo wel een rondje lopen in de buurt van het stalletje, om te kijken of er iets vreemds te zien is. Hoe vond je m'n hutje trouwens, of ben je gelijk al weggeslopen en heb je er niets van gezien?
pi_5743536
Je hutje was geweldig, mag ik er nog wat nachtjes blijven slapen? Ik ben na al dat enge gedoe liever niet alleen 's nachts
pi_5743661
Tuurlijk mag je er wat nachtjes blijven slapen, vind het erg gezellig als ik eindelijk eens wat gezelschap heb in m'n hutje. Weet jij toevallig ook wat Rickmans er van vond? want waar die nu is gebleven?! Rondom je stalletje is het trouwens wel vielig nu, ik heb niet echt vreemde dingen gezien...

off-topic: Gerdo gaat ff wat drinken, komt daarna nog wel even terug

pi_5743772
* pluisje huppelt opgelucht achter Gerdo aan
pi_5744009
In mijn hutje ben je vanacht wel veilig hoor, en zeker als Rickmans ook blijft logeren. Ik heb trouwens geen idee waar hij is. Heb jij 'm nog gezien Pluisje? Ik hoop maar dat hij bij mij strandbar is, want door jou ontvoering was ik wel van plan de dievenklauw op de deur te doen en die reservesleutel heb ik nog niet gegeven. Het zou toch vervelend zijn als hij midden in de nacht voor een dichte deur staat...

* al dribbelend naderen Pluisje en Gerdo de strandbar.

Wil je zo soms een perenijsje Pluisje? Om een beetje bij te komen van alles wat er gebeurt is de laatste tijd?

[Dit bericht is gewijzigd door Gerdo op 10-09-2002 20:58]

pi_5744017
Nee dank je, ik zit helemaal vol van de ranja
pi_5744048
Dan moet je inderdaad geen ijs nemen nee, daar wordt je dan alleen maar ziek van. Ik weet niet wat jij doet Pluisje, maar ik ga zo lekker op m'n bank zitten en een DVD'tje kijken. Als je wilt mag je wel meekijken, Resevoir Dogs staat op het programma...
pi_5750549
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:14 schreef pluisje het volgende:

* pluisje heeft wel uit angst voor nog meer ontvoeringen enzo een alarmknopje om een touwtje aan haar nek hangen, waarmee ze met 1 druk alarms doet rinkelen bij haar bodyguards, bij Gerdy en rickmans en natuurlijk bij het ranjastalletje zelf. Tenslotte heeft zij ook nog een alarmbel bevestigd bij Khalein's ontbijterie, want die zorgt altijd zo goed voor haar

* ninja-mod is verbaasd dat hij niet in het lijstje van bodyguards voorkomt....
maar ik ben blij dat de ranjastal weer de oude glorie terugheeft hoor...
ik heb best wel dorst trouwens...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5751864
* pluisje geeft ninja-mod wat ranja en legt hem uit dat ze met "haar bodyguards" op hem en marky b doelde.

Die andere mensen zijn er alleen maar ter extra bescherming

pi_5753474
okee , dat is duidelijk...
> BTi <
pi_5759785
* Khalein heeft een lang nagedacht over de situatie waarin pluisje zich bevindt. Het is toch allerergst dat je je niet veilig kunt voelen op het eiland? De inzet van bodyguards kan hij zeker begrijpen en hij heeft ook het volste vertrouwen in de daarvoor gevraagde mensen. Ook het plaatsen van een alarmbel in zijn Ontbijterie vindt hij prima, hoewel er niet mee gespeeld moet gaan worden...

Om pluisje een beetje extra zekerheid te geven, overhandigt Khalein een Heckler and Koch H&K USP Compact .40 S&W compleet met laser om extra goed te kunnen mikken.

ik had nog wat liggen van mijn jacht op de gremlin... aangezien het beest verdwenen lijkt te zijn, kun jij dit nu beter gebruiken...

The prettiest people do the ugliest things
pi_5759814
Oe Khalein, bedankt zeg

* pluisje oefent op wat voorbij kruipende miertjes

pi_5760021
* Een voorbij lopende guard schrikt zich een hoedje van het geratel van het machine geweer in pluisjes handen en duikt weg achter een bosje..

Daar ziet hij hoe pluisje in haar poging om miertjes te raken met een wapen dat veel te groot is om miertjes te raken enkele vaten ranja doorzeeft. Het mierzoete vocht spuit er uit en maakt van de omgeving van het ranja stalletje één grote kleffe boel.

die by the sword
pi_5766677
* Pluisje moet nogsteeds een ranjamis houden ter ere van St Lurky's wonderbaarlijke hulp bij haar bevrijding. De ranjavoorraad die Pluisje daartoe leek aan te maken is ze nu moedwillig aan het vernielen. Met een geweer schiet ze alle vaten onaangelengde ranja kapot. Een vorm van zelfdestructie die men wel vaker bij getraumatiseerde ex-gevangen waarneemt. Dat het in wezen Sinte Lurky's geest is die haar drijft tot deze waanzin weet niemand.
Of misschien toch wel... In Kerk van Onze Stoute Vrouwe heeft een vrome gelovige hulp ingeroepen van de Sinte.
De oranje aanmaaklimonade stroomt nu vrijelijk langs de ranjastal de weg over. Kolonnes mieren drinken zich tot de laatste druppel vol met het zoete goedje.
In hun holen lozen ze het suikersap en gaan meteen op pad naar nieuwe ranja. Ze krioelen rond de stal en speuren Pluisjes gangen na. Ze gaan op pad om over het hele eiland te zoeken waar de overige door Pluisje uitgezette ranja zich bevindt...
Sinte Lurky probeert Pluisje te bedaren met boodschappen van Gener Zijde:

Pluisje, dit gekriebel is een zenuwprikkelende massage om weer lekker in je vel te komen.
Leg nu je geweer weg...
Concentreer je op het gekrioel om je heen...
Kijk of je elk miertje apart kan volgen en iedere mier kan herkennen...
Verdiep je in hun fascinerende bestaan...
Ook zij zijn eilanders...
Heb ook hun lief...
Wordt kalm...
...
Boehahahahaha

pi_5766794
* pluisje dept de weggelopen ranja op en mengt rustig wat nieuwe
pi_5767475
* Een heel stel mieren blijft aan haar dweiltje plakken. Ze gillen het uit:
Zet ons neer! Dat is onze ranja!!!
* Maar Pluisje hoort het niet. Ze ziet niet eens hoe een hele troep mieren onder haar stalletje wacht tot ze de volgende hoeveelheid voor ranja ze heeft klaargemaakt.
pi_5768094
* Khalein heeft de Ontbijterie voor vandaag gesloten en vind het hoog tijd om pluisje te bezoeken. Na al die ranjaloze weken weet je pas echt wat je liefhebt...

Dag pluisje... Een ongegeneerd groot glas ranja graag

pi_5768111
* pluisje schenkt vrolijk een groot glas ranja voor Khalein in, met dit keer wel 2 rietjes en parasolletjes
pi_5768665
* In Khaleins ranja drijven een paar mieren
pi_5768842
* Al lurkend aan zijn verdomd grote en vrolijk versierde glas ranja, ziet Khalein plotseling een paar mieren drijven...

Wel verdomme... D'r uit jullie!!!!

* De mieren luisteren slecht en blijven maar wat rond dobberen. Khalein snelt naar de Ontbijterie, rent de keuken in, gooit de ranja door een fijn vergiet in een ander glas, maakt pluisjes glas schoon, brengt het terug en gaat verder met het genieten van zijn ranja...

Zo... That was close zeg! Vervelende mieren... Misschien dat ik nog ergens een busje met iets dodelijks heb staan... Interesse, pluisje?

pi_5769027
* Dat Khalein ze op weg heeft gebracht scheelt de kleine miertjes een enorme ontdekkingstocht... Nu weten ze de weg naar De Fok! Ontbijterie - Episode 2

Terwijl de mieren hun nuttige werk doen valt er zomaar uit de hemel op een windvlaag voor Pluisjes neusje een bosje lavendel.

Shwoosh
plof

Bwoehahahahaha

pi_5769238
De eenzame wachter die eerst de schietpartij aangezien heeft van pluisje ziet nu de mieren rond haar stalletje ..

Hij ziet het aan en bedenkt zich geen moment .. Dit moet de keuringsdienst van waren weten .. zoete spullen verkopen zonder de hygiëne in acht te nemen ..

Snel loopt hij langs het kraampje en pakt een bekertje met wat ranja en een paar miertjes.

die by the sword
pi_5769377
* pluisje vernietigt alle miertjes met het middeltje dat ze dankbaar van Khalein heeft aangenomen en poetst tot heel haar ranjastalletje weer helemaal hygienisch schoon is.
pi_5769389
Heb je nog wat aan de ranja uit mijn kinderdisco? Die loopt niet zo lekker namelijk
123
pi_5769392
Ja hoor, ik wil graag je ranja overnemen, mits ie een beetje te drinken is natuurlijk
pi_5769424
quote:
Op donderdag 12 september 2002 14:38 schreef pluisje het volgende:
Ja hoor, ik wil graag je ranja overnemen, mits ie een beetje te drinken is natuurlijk
Misschien kunnen we een deal maken.
Om 19 uur sluit de disco weer, alle ranja die over is mag jij hebben. We hebben hier een goede koeling, dus als jij nog koelruimte zoekt voor je ranje mag je dat hier ook wel doen. Ik zorg wel dat je een sleutel krijgt.
123
pi_5769823
Nou dat klinkt goed hoor
Ik heb hier wel een klein koelinkje, maar voor de grote hoeveelheden maak ik graag gebruik van jou koeling

Enne..als je een keer ranja nodig hebt kun je natuurlijk bij mij aankloppen

pi_5771125
Zo hee wat een mieren.
Had eigenlijk wel zin een glaasje ranja...

Pluisje mag ik van jou een mierenloos glas ranja alsjeblieft?

En kan je bij dit Num's zeilboot - deel 2 olee olee olee topic het 'olee olee olee' alsjeblieft weghalen? Bij voorbaat dank.

pi_5771143
quote:
Op donderdag 12 september 2002 16:25 schreef Num het volgende:
Zo hee wat een mieren.
Had eigenlijk wel zin een glaasje ranja...

Pluisje mag ik van jou een mierenloos glas ranja alsjeblieft?

En kan je bij dit Num's zeilboot - deel 2 topic het 'olee olee olee' alsjeblieft weghalen? Bij voorbaat dank.

Pluisje staat te dansen in de kinderdisco. Daar is verse ranja verkrijgbaar, die Pluisje daar inschenkt.
123
pi_5771151
Mieren, die zijn inmiddels al een paar uur dood hoor

Maar hier is je glaasje ranja

olee olee verwijderd

pi_5771161
in geval van nood ben ik op 2 plaatsen tegelijk
pi_5771173
* Khalein komt even kijken of pluisje nog wat spul over heeft om mieren mee te killen...

Lurky was zo vriendelijk om attent te maken op het feit dat ze nu bij mij de boel onveilig maken

pi_5771209
* pluisje geeft Khalein wat mierenspul terug, maar houdt zelf natuurlijk een klein voorraadje voor het geval dat.
pi_5771210
quote:
Op donderdag 12 september 2002 16:28 schreef Khalein het volgende:
* Khalein komt even kijken of pluisje nog wat spul over heeft om mieren mee te killen...

Lurky was zo vriendelijk om attent te maken op het feit dat ze nu bij mij de boel onveilig maken

Ze kruipen over je enkel
123
pi_5771222
Ieuw Khalein, wegwezen, voor ze mijn stalletje weer onveilig maken
pi_5771243
* Khalein wordt volkomen gestoord van de mierenplaag en hobbelt zo snel hij kan richting het strand....

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-09-2002 16:34]

pi_5771247
Hartelijk dank mevrouw Pluisje.

* Num giet de ranja snel naar binnen en spoed dan richting boot

pi_5771292
de ninja komt eens langs de ranjastal... dag pluisje.. tjemig , wat is hier gebeurt... mag ik een lekkere koude ranja van jou? * ninja-mod heeft het erg warm...

( is ook niet zo gek he... )

[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 12-09-2002 16:39]

> BTi <
pi_5771304
Tuurlijk ninja mod
Het ziet er nu weer mooi schoon en glimmend uit he?
  FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 21:59:43 #47
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5775612
[me-Samen] met Hermes is LWaS bij het ranjastalletje van zijn liefste (en tevens enige) zus aangekomen.

Pluis, ben je er? Ik heb hermes ook meegenomen

pi_5775767
* pluisje rent op haar broer af en valt hem traditioneel om zijn nek

Hey, Hermes, jij ook hier

donderdag 12 september 2002 @ 22:25:28 #49
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_5776065
* Hermes ziet zijn Tante Pluisje om de nek van zijn vader vliegen en 'springt erbij', waardoor een soort mini-grouphug ontstaat

Ik heb je zo gemist Tante Pluisje!

Long Live the Fighters
pi_5776260
* pluisje peutert Hermes uit haar nek en geeft hem een vriendschappelijk schouderklopje

Ranja, anyone?

FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 23:02:57 #51
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5776750
Ikwel iig

En jij hermes?

* hermes knikt bleefd van ja...

Twee dus pluis

pi_5776860
Mogen het er ook 3 zijn?

* pluisje schenkt ranja in voor LWaS, Hermes en haarzelf

FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 23:14:46 #53
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5776976
Ik bedoelde twee voor ons
Ik weet otch niet wat jij wil

Hoe is het mt mijn allerliefste zusje?;)

pi_5777025
Ik wil natuurlijk altijd ranja

Met mij gaat het best goed hoor, ik ben alleen wat moe

* pluisje leunt een beetje tegen haar grote broer aan en valt langzaam in slaap

pi_5781915
* Terwijl Pluisje en LwAs heerlijk in zoete dromen tegen elkaar aan gedoezeld liggen en Hermes tegen zijn vader aan gekropen is plopt Pluisjes' ranjacomputer aan.

SatTraXXE WireWorXXE van Ninjamod transporteert een boodschap vanuit de computer winkel
Er verschijnt een bericht op het scherm:

All YOUR RANJA ARE BELONG TO US

De boodschap blijft in beeld staan. Het is een bericht van de superinteligente mieren.

De mieren, die rond stalletje al in de vroege morgen ongestoord bezig zijn de ranja op te slurpen, stoppen even met hun werk.
Ze lezen de boodschap en geven elkar een high five met hun voorste pootjes en voelsprieten.
Met extra energie gaan ze aan de slag om de ranja de bossen in te transporteren.

vrijdag 13 september 2002 @ 11:12:06 #56
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_5782072
* Langzaam ontwaakt hermes uit zijn diepe slaap, en opent rustig zijn ogen.
Zijn slaperige ogen zien de mieren die de ranja meenemen

Mieren Ik zal wel dromen

* hermes sluit daarop zijn ogen weer en vat weer snel de slaap

Long Live the Fighters
pi_5782673
* pluisje snurkt nog en droomt eveneens over miertjes
pi_5825961
Hey Pluis, goed werk
123
pi_5826029
* pluisje ziet een glunderende K3 en hangt een klein uithangbordje met de volgende tekst op haar stalletje:
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=636
We love K3

Ranja?

pi_5827892
quote:
Op maandag 16 september 2002 13:27 schreef pluisje het volgende:
* pluisje ziet een glunderende K3 en hangt een klein uithangbordje met de volgende tekst op haar stalletje:
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=636
We love K3

Ranja?

Lekker Ik ga zo ff de kinderdisco schoonvegen. Om 4 uur komen de eerste kinderen alweer. We verwachten extra toeloop nu de CD is gereviewed.
123
pi_5897777
* Na deze toch ietwat vreemde dag, komt Khalein bij pluisje langs voor een verkwikkend glas ranja! Om ff een wit voetje te halen bij pluisje, biedt hij haar een speciale ciabata met ei, sausje en groenvoer aan...

Enjoy! En als je 'm niet lust, dan is er vast wel iemand anders voor te porren

Prettig weekend alvast, ik denk dat ik maar eens ga proberen het serpent uit mijn woning te halen...

pi_5898025
* pluisje smult van alle lekkernijen
  zondag 22 september 2002 @ 12:48:40 #63
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_5916564
Tante pluisje? Heeft u nog wat Ranja voor mij? [me=vraagt) hermes als hij ontwaakt [/me]
Long Live the Fighters
  zondag 22 september 2002 @ 22:23:06 #64
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5924989
* pluisje zet een tuitbekertje ranja klaar voor Hermes en slaat driftig aan het mengen aan de voorraad voor de nieuwe week
pi_5928773
tijdens een ochtendwandelingetje komt de ninja langs het ranjastalletje.. goeiemorgen pluisje.. mag ik een ranja van jou? ik heb best wel dorst namelijk alles goed trouwens?
> BTi <
pi_5928858
* Terwijl tante Pluisje met het tuitbekertje klaar staat voor de grote Hermes laat Sint Lurky een oud gesprek van LWaS door Pluisjes herinnering spoken:
quote:
psssst, Hermes is door het sylfide bloed van zijn moder, wilgje, heel snel gegroeid. Hij is dus geen kleine jongen meer. Maar ongeveer net zo breed als hoog ;-) Dacht dat je dat misschien wel wilde weten
Hermes heeft zelf inmiddels een heel aantrekkelijke tuit heeft gekregen...
Maar voor zijn lieve tante blijft zo'n jongen altijd kind...

Bwoehahahahaha

* De mieren zijn ondertussen vaste prik rond de ranjakraam. Niemand kijkt er nog van op. De arme diertjes hebben er een permanente dagtaak aan de ranja te verslepen. Waar komt dat goedje toch vandaan?

maandag 23 september 2002 @ 11:23:07 #67
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_5930264
Zeg Tante PLuisje, waar komen eik al die mieren vandaan?
Long Live the Fighters
pi_5930632
Die mieren? Tja die schijnen mijn ranja heel lekker te vinden. Logisch natuurlijk, want iedereen vindt mijn ranja lekker

Ik zet zo af en toe maar een paar bakken voor ze neer, dan hebben die beestjes ook wat te drinken

pi_5934587
* TheScienceMan komt voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar het ranjastalletje voor de lekkere ranja.
pi_5936139
quote:
Op maandag 23 september 2002 16:04 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan komt voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar het ranjastalletje voor de lekkere ranja.
Als dat mijn goede vriendje ScienceMan niet is!!!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  FOK!fossiel dinsdag 24 september 2002 @ 00:55:39 #71
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5943408
* LWaS geeuwt en staat op bij het ranjastalletje.

Die Ranja is wel lekker, maar het lijkt alsof je er af e ntoe zo'n slaap van krijgt... Of zou ik gewoon te hard hebben gewertk

* LWaS neemt afscheid van Pluis en Hermes(die nog even bij zijn Tante wil lbijven) en verlaat de plaats van het ranjastalletje

pi_5945378
* pluisje wordt wakker in de armen van Hermes
pi_5963522
* Khalein komt aan bij het ranjastalletje en ziet pluisje in Hermes in een 'comfortabele' houding...

Ehm... Misschien dat ik straks effies weer kom kijken of zo...

* Voordat iemand ook maar iets kan zeggen, is Khalein weggerend richting de garage....

pi_5963965
quote:
Op maandag 23 september 2002 17:27 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Als dat mijn goede vriendje ScienceMan niet is!!!

LOL, lange tijd geleden zeg
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:28:31 #75
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_6112848
* Met een vrolijk deuntje in zijn hoofd komt Marlo aan gestapt.

Ranja, ranja, ranja

* Marlo neemt een glaasje ranja en gaat gezellig zitten kijken hoe pluisje aan het werk is.

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_6113225
* DigiJasper lust wel, ben hardstikke moe van de K3 disco
pi_6292151
na een rustige dag in de fantasy winkel besluit asschen om maar eens op onderzoek uit te gaan op dit rare eiland. Vervloekt zij diegene die hem uit zijn slaap haalde en hem hierheen transporteerde.

Heej, is dat niet een ranjastal, misschien weinig fantasy-vol, maar wel lekker.

"Doet u mij ook maar een ranja. Ben nieuw hier, maar dit ziet er vertrouwd uit"

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6500641
doe mij maar een glas ranja, ik heb dorst gekregen van dat in de friture staan
  maandag 28 oktober 2002 @ 12:59:05 #79
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6501986
* pluisje was een tijdje vakantie aan het houden, maar gooit haar stalletje maar weer eens open om alle dorstigen van ranja te voorzien
pi_6502008
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 12:59 schreef pluisje het volgende:
* pluisje was een tijdje vakantie aan het houden, maar gooit haar stalletje maar weer eens open om alle dorstigen van ranja te voorzien
* AirRaid ligt half verdorst op de grond, wachtend op de ranja
pi_6502047
Ik wilde een mega-order plaatsen bij je, kan dat?
Karen is vandaag jarig en zij gaat dat vieren in de Kinderdisco.
Kun jij vanavond komen ranja-tappen?
Ik heb MUUS nog niet gezien, ik wilde eigenlijk dat zij een (paal)dansje instudeert voor Karen...
123
  maandag 28 oktober 2002 @ 13:04:37 #82
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6502069
* pluisje sluit AirRaid aan op een ranja-infuusje en gaat druk aan het werk om alle dorstige K3 fans ook van ranja te kunnen voorzien
pi_6502189
BBBBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRPPPPPP

ha dat smaakte goed,
fris en monter gaat AirRaid weer verder

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 28-10-2002 13:57]

maandag 28 oktober 2002 @ 13:58:06 #84
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6502860
Zo, die is weer mooi opgeknapt

(en nou niet meer zo de lay-out opfokken met je geburp he )

pi_6503265
* Ome-Bas besteld een lekker koude ranja met een rietje.
* Ome-Bas krijgt dorst van die drukte in zijn muziekshop.
Neem een kijkje op [url=http://www.bassie79.nl]mijn site[/url][br]Ik heb ook een [url=http://www.bassie79.nl/forum]forum[/url]
  maandag 28 oktober 2002 @ 14:28:37 #86
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6503417
Hoi Ome Bas

* pluisje fluit een mooi deuntje op haar blokfluit, en pakt daarna snel een ranja met een rietje

pi_6503477
* Ome-Bas geniet tijdens het drinken van die lekkere ranja van de mooie muziek die uit pluisjes blokfluit komt.
Neem een kijkje op [url=http://www.bassie79.nl]mijn site[/url][br]Ik heb ook een [url=http://www.bassie79.nl/forum]forum[/url]
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:33:34 #88
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6504774
Mag ik een liter ranja?? Heb me net helemaal de pleuris gerend op het voetbalveld en aan die spuersportdrank alleen heb ik niet genoeg
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:36:01 #89
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6504812
* pluisje zet een hele grote kan ranja klaar, met een rietje erin

Alsjeblieft

maandag 28 oktober 2002 @ 16:55:29 #90
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6506550
de ninja komt langs het ranja stalletje, heee pluisje! hoe is het nou? tijd niet gezien joh!
> BTi <
pi_6507524
"hey, ik wil graag 12 bekers ranja, dan hebben de jongens tijdens de training ook wat fatsoenlijks te drinken."

En doe er voor mezelf ook maar een extra grote bij. Van dat getrain wordt je moe...... en het wapen smeden in mijn winkeltje helpt ook al niet tegen de dorst

maandag 28 oktober 2002 @ 17:50:01 #92
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6507631
Jeetje, wat een drukte hier

Hoi ninjamod, met mij is alles prima hoor, met jou ook?

* pluisje geeft die meneer met die hele moeilijke naam ook flink wat ranja

pi_6508373
* Een Pretorian_Guard komt in het kader van de stormschade-inspectie bij het Ranjastalletje van (voormalig) Prinses pluisje. Tot zijn genoegen merkt hij dat de "Prinses" kennelijk weer is teruggekeerd op het Fok!Eiland na haar vakantie.

Goedeavond "Prinses" pluisje!
Mag ik u namens alle Eilanders weer terug welkom heten op uw Eiland?

* Hij kijkt goedkeurend naar de staat waarin het Ranjastalletje zich bevindt.

Wij stellen het allen bijzonder op prijs dat u bent teruggekomen om hen te steunen die meer schade hebben geleden door het rondrazen van Orkaan Mike en Storm Lurky.
Het is voor ons allen prettig te weten dat u ons niet alleen laat in moeilijke tijden!

* Beleefd knikt de Guard, hij salueert en vervolgt snel zijn inspectie-ronde

die by the sword
  maandag 28 oktober 2002 @ 19:40:09 #94
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_6508888
* mamamiep komt binnen na een harde dag werken en besteld een grote sinaasappelranja met 2 rietjes
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  maandag 28 oktober 2002 @ 19:42:53 #95
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6508935
* pluisje schenkt ranja in voor alle dorstige zielen en is maar wat blij dat haar supersonische stalletje de storm heeft doorstaan
  maandag 28 oktober 2002 @ 19:54:27 #96
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6509142
aaaaah lekkere ranja yummie
pi_6509405
* De Guard ziet tot z'n grote verbazing dat hij wordt ingehaald door een stalletje dat sneller dan het geluid verdwijnt richting het vaste land.

Het enige dat hij kan doen is

dit is welheel erg flauw

die by the sword
  maandag 28 oktober 2002 @ 20:13:20 #98
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6509518
* pluisje geeft de meneer in het apepakkie wat een beetje raaskalt ook maar een ranja...
pi_6509757
de meneer met de moeilijke naam stelt zich voor als Asschen..... maar wordt door zijn vrienden vaak Ash ( niet te verwarren met dat irritante pokemon joch) genoemd. Hij woont hier pas sindskort, en wist tot voorheen niet dat pluisje de prinses was......aangezien prinsessen in zijn wereld op hoog aanzien stonden buigt Asschen diep, en dankt de prinses voor de ranja.....

"Bedankt prinses, dat de jongens maar hard mogen lopen"

pi_6509805
* DigiJasper lust ook wel wat
pi_6509946
* De Guard pakt de ranja aan .. kijkt de gewezen prinses aan en vertelt haar dat zij hem beledigd heeft.

Vervolgens gooit hij de ranja in het gezicht van pluisje, en loopt verbouwereerd dat hij een vrouw niet mag slaan boos weg.

Hmpf... ze is niet eens meer prinses.. * gromt hij naar Asschen_sukar

[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 28-10-2002 20:49]

die by the sword
  maandag 28 oktober 2002 @ 21:05:40 #102
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6510544
* pluisje spoelt haar gezichtje onder de kraan af en schenkt nog wat ranja in voor de aanwezigen.

Blij dat die meneer met die moeilijke naam ook nog een extra wat minder moeilijke naam heeft

pi_6510978
Waar maakte die vent zich druk om, moet ik uw eer wreken, prinses?

Aangezien dit in zijn wereld een halsmisdrijf was, stond Asschen op springen

pi_6511171
* De Guard hoort nog net de woorden en draait zich om.. In mijn wereld is iemand die zich valselijk uitgeeft voor prinses het niet eens het waard om voor te sterven.

* De Guard buigt even voor de man en gaat verder op z'n wachtronde door het centrum.

FYI : Officiele Verklaring van de EVD in naam van Tara

die by the sword
pi_6511280
"Valselijk......geen prinses?" Asschen mocht dan wel sterk zijn, maar de slimste was hij niet.

met een vragende blik keek hij richting de prinses

maandag 28 oktober 2002 @ 22:46:14 #106
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6512341
* pluisje kijkt verbaasd...

Nou, zover ik weet ben ik gewoon ranjaprinses hoor, ze hebben me nooit mijn kroontje afgepakt

pi_6512382
tevreden met deze woorden loopt Asschen terug naar de training.

"Een prettige dag verder, prinses"

maandag 28 oktober 2002 @ 22:48:51 #108
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6512490
"tot zeer binnenkort prinses"

Ash is blij dat er toch nog een beetje vertrouwds is op deze wereld, de mooie prinsessen bestaan dus nog

na een laatste keer zwaaien moet Asschen dan toch echt doorlopen, de training is al bijna begonnen

maandag 28 oktober 2002 @ 23:00:06 #110
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6512661
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 22:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
"tot zeer binnenkort prinses"

na een laatste keer zwaaien moet Asschen dan toch echt doorlopen, de training is al bijna begonnen

afgelopen ash afgelopen
  maandag 28 oktober 2002 @ 23:03:27 #111
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6512737
* pluisje gniffelt dat Asch door al dat gezwaai zijn training heeft gemist, en sluit de luiken van haar ranjastalletje, om op het vouwbedje wat er nog altijd staat te gaan liggen.

Hm, mijn mooie grote bed aan het Lieflijk Laantje lag veel lekkerder

* pluisje besluit eens snel bij haar oude huisje te gaan kijken en eens te zien of Breuls zijn krant al uit heeft

pi_6512990
* Ome-Bas hoopte nog een ranja te krijgen maar het blijkt gesloten te zijn, hij klopt een aantal keer op de luiken maar niemand doet open....dan maar weer terug naar mijn muziekzaak denkt hij.
pi_6513130
door het geflirt met de prinses is Ash zijn training mis gelopen....hoe gaat hij dit uitleggen...... daar is een hoop ranja vor nodig.... morgen vroeg maar eens langskomen
  donderdag 31 oktober 2002 @ 10:17:16 #114
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6551159
* pluisje komt na een heerlijke nachtrust aangehuppeld en gooit de luiken van haar stalletje open
pi_6551619
* Na een lange tijd van afwezigheid komt TheScienceMan weer eens naar het ranjastalletje voor de lekkerste ranja van het eiland.

Hoi Pluis. De ranja van gisteren is alweer helemaal op . Doe mij nog maar een lekker glas ranja. Dat is een keer wat anders dan ranjathee.

donderdag 31 oktober 2002 @ 11:07:57 #116
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6551679
* Magneet komt ook binnengelopen mag ik ook een ranja ajb
  donderdag 31 oktober 2002 @ 12:11:33 #117
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6552624
* pluisje schenkt de heren een lekker glaasje ranja in

Zo, wat doen jullie zoal de hele dag?

donderdag 31 oktober 2002 @ 12:30:59 #118
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6553038
uuuhm niet zoveel eigenlijk, beetje timmeren in me werkplaats, af en toe een eindje vliegen maar daar houd het ook mee op
pi_6553170
* AirRaid komt langsskaten en heeft ook wel zin in een glas ranja, dus keert hij om en gaat bij magneet en TheScienceMan aan de tafel zitten en besteld een half literglas ranja
  donderdag 31 oktober 2002 @ 13:07:55 #120
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6553581
* pluisje vult haar grootste glas vol met ranja voor AirRaid
pi_6553718
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 13:07 schreef pluisje het volgende:
* pluisje vult haar grootste glas vol met ranja voor AirRaid
* AirRaid drinkt het glas in een keer leeg

JUMMIE LEKKER

pi_6555542
"middag heren."

"goedemiddag prinses, mag ik een energievol glaasje ranja van u. Het is weer veel te laat geworden gister avond. Alles goed met u?"
  donderdag 31 oktober 2002 @ 15:54:01 #123
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6556000
He As-Meneer

Moet u weer voetballen vandaag dat u zoveel energie nodig heeft?

pi_6556123
"nee hoor prinses. Gister was de training, die ik deze keer niet gemist heb. Ik moest vanacht tot laat in mijn smederij werken, en dat is niet goed voor de nachtrust"

* Asschen_sukar was glad vergeten een buiging te maken voor de prinses, en biedt zijn excuses aan, en buigt alsnog

donderdag 31 oktober 2002 @ 16:17:07 #125
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6556410
* pluisje kijkt naar de buigende meneer....

Hm, lekker kontje

donderdag 31 oktober 2002 @ 16:40:45 #126
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6556786
een dorstige ninja komt ook weer eens langs het ranjastalletje... hai pluisje... mag ik een ijskoude citroenranja van jou?
> BTi <
  donderdag 31 oktober 2002 @ 17:04:47 #127
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6557199
* pluisje voelt zich een beetje betrapt, veegt snel het kwijl weg, en schenkt een citroenranja in voor ninja-mod
pi_6558229
* De meneer met het lekkere kontje kijkt pluisje even aan.

"Heeft u ook literflessen met ranja..... dan kan ik vanavond ook nog van deze heerlijke lekkernij snoepen"

donderdag 31 oktober 2002 @ 18:32:55 #129
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6558428
* pluisje vult ijverig een literfles vol

Altublieft, als ie op is komt u maar weer een nieuwe halen

pi_6558742
* Asschen_sukar neemt dankbaar de fles ranja aan

"Hartelijk dank prinses. "

* Asschen_sukar buigt nog een keer uit beleefdheid en vertrekt richting het voetbalveld om nog een balletje te trappen

donderdag 31 oktober 2002 @ 21:35:39 #131
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6562186

* pluisje grijpt haar hormoontjes bij elkaar en sluit haar stalletje af, om wederom een eenzame nacht mee te gaan maken....

vrijdag 1 november 2002 @ 08:34:24 #132
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6566578
* Het is alweer lang geleden dat de dokter een glaasje ranje heeft gedronken.

Pluisje, heb je voor mij een groot glas van dat lekkere spul?
Met een rietje alsjeblieft.

* Kasper gaat gezellig met Pluisje aan een tafeltje in de zon zitten en al snel zitten ze in een geanimeerd gesprek verwikkeld.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 1 november 2002 @ 09:42:40 #133
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6566942
* pluisje zit gezellig te keuvelen met Kasper, onder het genot van vele glaasjes ranja

Zeg Dokter, wat spookt u nou tegenwoordig uit op het eiland?

vrijdag 1 november 2002 @ 09:46:12 #134
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6566966
Ach, ik heb mijn dagelijkse bezigheden in het MCF natuurlijk.

Met de liefde gaat het minder goed.

vrijdag 1 november 2002 @ 10:14:05 #135
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6567219
Ah, bij jou ook al

Ik heb net mijn vent de deur uitgezet

vrijdag 1 november 2002 @ 10:29:19 #136
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6567385
* Magneet komt ook binnengehuppeld "mag ik ook een glaasje ranja?"
  vrijdag 1 november 2002 @ 10:40:38 #137
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6567516
Echt waar Pluisje?

* Kasper schuift wat dichter naar Pluisje toe

vrijdag 1 november 2002 @ 10:42:56 #138
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6567552
* pluisje schenkt snel wat ranja in voor Magneet en ziet Kasper steeds dichterbij komen.....

Ojee

vrijdag 1 november 2002 @ 10:45:10 #139
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6567577
* Kasper ziet een naar liefde en aandacht hunkerende blik in Pluisje's ogen. Hij heeft dat zo vaak gezien.

Zullen wij vandaag eens wat leuks gaan doen, schatje?

vrijdag 1 november 2002 @ 11:04:26 #140
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6567791
He ja, gezellig, heb ik ook eens een verzetje

* pluisje hangt een bordje met "GESLOTEN" op haar stalletje en gaat gezellig een dagje met Kasper op stap

vrijdag 1 november 2002 @ 11:06:47 #141
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6567829
pluisje was vergeten dat magneet ook nog binnen zit, deze maakt de deur open maar beschadigd hem daarbij. Nou ik spijker hem even dicht, hang een briefje op wat er gebeurd is en ga wel even een nieuwe maken.
  zaterdag 2 november 2002 @ 10:52:11 #142
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6583724
zow de nieuwe deur is klaar nog even ophangen en afstellen "klonk klonk schaaf schaaf" zow die ziet er weer mooi uit, nog even beter briefje om uit te leggen en het zit weer snor
  zaterdag 2 november 2002 @ 11:40:36 #143
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6584153
* pluisje komt terug van een dagje weg met Kasper en ziet de nieuwe deur en het briefje...

Oeps, had ik hem opgesloten

* pluisje keurt de nieuwe deur luid knikkend goed en neemt vandaag nog eens lekker een dagje vrij

pi_6599345
* AirRaid komt binnenlopen en vraagt aan pluisjeom zij deze folder wilt ophangen
FC FOK! ZOEKT JOU!!!
FOK!Eiland's 1ste voetbalclub is op zoek naar
spelers die het team willen komen versterken.
Heb je altijd gedroomd om een bekende voetballer te worden??
Meld je dan nu aan bij FC FOK!

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 03-11-2002 21:40]

maandag 4 november 2002 @ 10:46:03 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6614614
* pluisje hangt de poster op aan de buitenkant van haar stalletje, en gooit de luiken open voor een nieuwe dag
pi_6615320
welke smaken heb je allemaal??????
  maandag 4 november 2002 @ 11:44:45 #147
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6615349
Welke smaken?
Oh, ik heb van alles

Gewone oranja sinaasappel ranja, maar ook met aardbei smaak, of mandarijntjes. Noem maar wat op en ik meng het voor je

pi_6615392
doe mij maar een lekker tropisch smaakje, zodat ik weg kan dromen van het koude weer hier
  maandag 4 november 2002 @ 12:07:24 #149
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6615687
* pluisje mixt en mengt en roert en shaket een tropische ranja in elkaar
pi_6615918
*SLURP*

mmmmm lekker

* AirRaid gaat zitten en geniet van zijn ranja

pi_6619181
"goede middag prinses" Asschen maakt zijn gewoonlijke buiging.

"Heeft u misschien een nieuwe fles ranja voor mij, het was zo lekker dat ik hem helemaal leeg heb gedronken "

maandag 4 november 2002 @ 15:36:29 #152
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6619414
ik lus ook wel een ranja
  maandag 4 november 2002 @ 16:57:43 #153
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6621000
* pluisje schrikt wakker uit haar middagdutje

Oe, 2 nieuwe klanten!

* pluisje schenkt ijverig ranja in en vraagt meneer Asje nog eens te buigen

pi_6621990
"u lijkt we erg geïntrigeerd van die buigingen" zegt Asschen, terwijl hij dan nog maar eens buigt. ( een verzoek van een mooie prinses mag je niet weigeren)
  maandag 4 november 2002 @ 18:13:14 #155
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6622076

* pluisje kijkt goedkeurend naar de buiging en schenkt ter afkoeling ook maar een glaasje ranja voor zichzelf in...
pi_6626845
* Asschen_sukar vertrekt weer huiswaarts, na de hele middag naar pluisje te hebben gestaard.

Doei prinses..

*Door zijn jongens achtige gedrag vergeet asschen terstond zijn buiging

maandag 4 november 2002 @ 22:35:29 #157
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6626984
* pluisje is enigszins teleurgesteld wegens het gebrek aan buiging, maar gaat toch met een blij gevoel richting haar huisje
pi_6765116
* Asschen_sukar komt strompelend aan. Stopt voor de kraam en maakt een buiging
"Goei avond, mag ik een lekkere tropische ranja, die voetbaltrainingen met regen maken je dorstig"
  dinsdag 12 november 2002 @ 20:06:58 #159
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6765138
Natuurlijk lekker ding Meneer Asje
pi_6765284
Kijkt nog eens stiekem naar pluisje terwijl hij zijn ranja drinkt

"Hoe gaat het met u prinses?"

pi_6766239
* Khalein is terug van zijn weken vastgeklampt aan een houtje op de oceaan en heeft logischerwijs inmiddels wel enige mate van dorst...

Een ranja a.u.b. mevrouw pluisje...

dinsdag 12 november 2002 @ 21:14:08 #162
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6766770
* pluisje schenkt ranja in voor de vermoeid ogende Khalein en kijkt vanuit haar ooghoeken naar meneer Asje
pi_6832226
Hello zhere... Mai name is Lucio end aim Antonio's brozher...
Hmmmm.... He wosn't kieding whenn he saaid joe vere a bjoetifull woman Joe want to go out whiz me sommtaim?
pi_6832239
Lucio! Get your ass back to the hotel and stop bothering the women!

Sorry, pluisje... Hij is nog erger dan Antonio wat dit betreft, maar hij maakt ge-wel-di-ge pastasauzen...

pi_6832243
En geef hem alsjeblieft geen ranja... Hij wordt nogal actief van zoete dingen...
pi_6832255
Goodbaai miess ploisje! See joe soon, yess?!
pi_6915090
Shit.. dicht denkt Assie als hij bij het kraampje aankomt.

Dan maar wachten tot morgen.

En hij valt tegen het kraampje aan in slaap

pi_6915249
* kanariepietje komt aangevlogen en keert weer snel terug naar het Lieflijk Laantje, alwaar hij pluisje zo vroeg mogelijk morgenochtend zal wekken zodat zij deze dorstige ziel snel van ranja kan voorzien
pi_6919567
* pluisje is in alle vroegte aangekomen bij haar stalletje en ziet die aardige meneer tegen haar stalletje liggen te snurken
pi_6919704
* ninja-mod komt langs het ranjastalletje dag pluisje! alles goed? mag ik een lekker groot glas koude ranja van jou?
> BTi <
pi_6919725
Ssssst, die meneer slaapt nog!

* pluisje schenkt zachtjes een glaasje ranja in voor ninja mod

pi_6920058
[stealth mode aan] dank je wel pluisje.. [stealth mode uit ]
> BTi <
pi_6921330

"huh.... zo laat al?" Verschrikt staat Assie op. "Goeie mor...middag prinses"

pi_6925666
* metalheadBOC komt weer na lange tijd ff langs kijken en groet iedereen
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_6926157
* pluisje groet vriendelijk terug en ziet dat meneer Asje eindelijk wakker is geworden

Ranja maar doen dan?

pi_6926190
lekker.

* Asschen_sukar vraagt zich af wat er nog meer in die ranja gaat...... verslavend spul

pi_6926904
Dat is het geheim van pluisje
pi_6926936
"ja maar....." Maar na het pruillipje van pluisje geeft Assie dan toch maar op.

"Mag ik nog een glaasje. Van al dat slapen krijg je dorst"

pi_6928953
* pluisje schenkt nog een glaasje in en moffelt het briefje met recept in haar jurkzakje
pi_6929028
"van slapen krijg je dorst..... maar van die ranja krijg je......."
  donderdag 21 november 2002 @ 19:42:45 #181
16679 furby_nl
c'est moi :):)
pi_6930774
*vraagt heel lief aan pluisje of hij ook een lekker glaasje ranja mag*
pi_6931051
* pluisje kan het schattige Furbietje niet weerstaan en schenkt (na sluitingstijd...) een glaasje ranja voor hem in

Zo, en nu is het tijd om mijn stalletje dicht te doen, en lekker naar huis te gaan

pi_6931366
* Marcel067 komt binnen, maar blijkt te laat te zijn...morgen toch maar iets vroeger komen
pi_6936170
Gezien de comfortabele ligging van vanacht neemt Assie zijn positie als "nachtwaker" weer in
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:31:48 #185
16679 furby_nl
c'est moi :):)
pi_6940049
*bedankt pluis voor het lekker glaasje ranja dat ie gister na sluitingstijd van haar kreeg
pi_6950163
zou ik misschien een glaasje ranja mogen? ik ben onderweg naar de friteusse, maar val nu ineens om van de dorst
  vrijdag 22 november 2002 @ 18:23:52 #187
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_6950191
* pluisje ziet een omgevallen meneer, helpt hem snel overeind en geeft een glaasje ranja voor de schrik
pi_6988392
doe mij maar een glaasje powerranja
  zaterdag 30 november 2002 @ 01:49:58 #189
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_7070479
* Dagobert hangt een postertje bij het ranjastalletje. Ook iedereen die hier komt is uiteraard welkom.

* Dagobert gaat weer verder.

pi_7073577
"mag ik een ranja?" "k heb dorst gekregen van het trainen"
pi_7084935
EstherH komt binnengelopen en levert een pakketje cd's af voor de verkoop.

Vers van de pers. De cd van DigiJasper en Ome-Bas. Succes met verkopen!

pi_7098066
Als ik een cd koop krijg ik dan ook gratis een glaasje ranje en een kusje op mijn voorhoofd? Dat heb ik namelijk allebei hard nodig.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7120481
Zeg hoe zit het met mijn bestelling?
pi_7120638
Pluisje is momenteel wegens omstandigheden gesloten.
pi_7120809
Nou dan stap ik maar weer eens op.
  maandag 16 december 2002 @ 12:46:29 #196
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_7364934
* Meiske78 loopt langs Pluisjes ranjastalletje, maar ziet dat het gesloten is.

Dan maar op zoek naar een ander plekje om iets te drinken.

* Meiske78 is voor 't eerst op Fok!eiland, misschien bouwt ze binnenkort een eigen stulpje om te wonen

Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_7367911
* DJKoster komt na een lagne tijd weer op het eiland en ziet dat het ranjastalletje gesloten is....

Dan ga ik maar eens m'n blokhut opzoeken...

donderdag 19 december 2002 @ 22:16:28 #198
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7437583
* komt aan bij het ranja stalletje en wil een ranja. Maar ziet dat het gesloten is dus loopt maar weer verder.
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_7472145
No Khalein, end nauw no mies Ploisje....

Vhere ies everybody?

pi_7536745
Jammer, en ik had nog wel zoon dorst...Nou ja, wie weet gaat het snel weer open.
  woensdag 25 december 2002 @ 21:11:27 #201
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7538749
Vraag me inderdaad af wanneer het weer opengaat?
pi_7552206
[er niet is mode]
pluisje is haar kanariepietje aan het zoeken, die ws richting het vasteland is gevlogen (irl: ik heb even wat gezondheidsprobleempjes en ben er daardoor even niet echt als user, het modden red ik nog net)
[/er niet is mode]
  donderdag 26 december 2002 @ 23:58:26 #203
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7554878
*lief vraag modus* Moet ik tijdelijk het management overnemen van het Ranjastalletje?*/lief vraag modus*
  vrijdag 27 december 2002 @ 10:30:13 #204
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_7559312
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:58 schreef Minkeltje het volgende:
*lief vraag modus* Moet ik tijdelijk het management overnemen van het Ranjastalletje?*/lief vraag modus*
Uhm...
Liever niet eik

Ik heb dat ding nu al zo lang dat het me echt veel moeite zou kosten om het uit handen te geven.

Maar wel bedankt voor het aanbod, ik zal er alles aan doen (lees: ik zal dus zo min mogelijk doen) om er snel weer helemaal te zijn

zaterdag 28 december 2002 @ 03:20:53 #205
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7575889
okidokie:) Maarre als je t dan toch niet erg vind.....

zet schoteltje neer, gooit daar 2 eurootjes op, en schenkt zichzelf een glaasje ranja in

pi_7814812
quote:
Op maandag 2 december 2002 10:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als ik een cd koop krijg ik dan ook gratis een glaasje ranje en een kusje op mijn voorhoofd? Dat heb ik namelijk allebei hard nodig.
Zeg hoe zit het met mijn bestelling?
  vrijdag 10 januari 2003 @ 10:23:10 #207
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_7815494
* pluisje is nog steeds haar kanarie aan het zoeken op het vasteland, maar belooft er zo snel mogelijk weer te zijn, en dan meteen meneer Karel van ranja te voorzien
  vrijdag 10 januari 2003 @ 10:26:07 #208
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7815537
dat zou mooi zijn ; de ninja heeft namelijk ook wel ernstig trek in die goddelijke ranja van pluisje....
> BTi <
pi_7815555
MUST NEED RANJA........
pi_7839479
Zelfs assie begint de prinses al te missen..... voor wie moet hij nu zijn buigingen maken
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:20:43 #211
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7892250
.... de ninja en asschen komen aan bij het verlaten ranjastalletje...
in de verte is het monster al te zien.... het tweetal is echter niet van plan om dit mormel het zo geliefde ranjastalletje te laten vernietigen....

in spanning wachten ze op de dingen die komen gaan ...

> BTi <
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:21:41 #212
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7892268
Hier Lliki voor het ranjastalletje, ik zou wel een beetje hulp kunnen gebruiken
Enhanced owl
pi_7892352
* du_ke besteld een glaasje ranja, maar merkt dat er niet gereageerd wordt en gaat op het terras zitten en wacht tot er bediend wordt
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:34:14 #214
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7892467
pluisje is nog weg dus kan ff duren voor je je ranja krijgt, ik zie wel een tonnetje staan op die standaard daar, misschien de ranja thuistap die ze nog niet opgeruimd heeft
pi_7893281
* du_ke tapt zichzelf dan maar een ranjatje in en gooit wat kleingeld in het schoteltje
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_7895862
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:20 schreef ninja-mod het volgende:
in spanning wachten ze op de dingen die komen gaan ...
de grond trilt, en het stalletje schudt. Een zwarte gloed wordt zichtbaar. Zou dit het monster zijn wat het stalletje wilt vernietigen.

* Asschen_sukar gaat grijpt naar zijn zwaard. Niemand komt aan de ranja van de prinses!

pi_7903986
Als ik Lucio mag geloven, heeft hij net een kanarie gezien in de tuin bij de Muncherie... Nou komen er wel meer vogels in de tuin en weet Lucio nog geen onderscheid te maken tussen een duif en een struisvogel (hoewel hij beide wel goed kan verwerken in een gerecht ) maar het beestje was volgens hem geel...
pi_7905923
Op de een of andere manier voelde Daron dat Asschen in gevaar was. Hij deed zijn, nog steeds gehavende, harnas aan. Hij rende bijna naar buiten toen hij zich bedacht dat zijn zwaard nog niet gemaakt was. Hij moest een zwaard hebben. Hij keek even snel om zich heen...geen zwaard. Hij besloot toch vast te gaan en zou wel langs de dojo rennen om een zwaard te lenen, dat zou vast wel oke zijn.

hij rent naar de dojo. Onderweg hoort hij allerlei flarden van gespreken, waarin vooral de woorden ranjastalletje, groot en monster
voorkomen. Nadat hij in de dojo een zwaard bemachtigd heeft rent hij naar het stalletje.
In de verte kan hij het stalletje al zien. Als hij iets dichterbij komt ziet hij Asschen en de Ninja, ze zien er bezorgt uit.
"Ik dacht dat mijn hulp wel welkom zou zijn."

woensdag 15 januari 2003 @ 10:56:43 #219
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7906455
dag daron ; alle hulp is welkom bij het verslaan van de drijging voor het ranjastalletje...
> BTi <
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:00:45 #220
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7906525
* Lliki ging even voor de heren op de grond zitten om uit te rusten.

Heeft er iemand wat t drinken voor mij?

Enhanced owl
pi_7907293
* Asschen_sukar wijst naar het ranja stalletje.

Daar staat nog een reserve ranja tapvaatje

woensdag 15 januari 2003 @ 11:52:59 #222
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7907346
yummie, snel drinkt Lliki een voor zijn grootte enorme hoeveelheid ranja. BATS KLABANG knonkt het en Lliki stuiterde op en neer. "Dat is een stevig tovergoedje nu ga ik dat monster een lesje leren" en snel vloog Lliki weer weg
Enhanced owl
pi_7923225
* Met grote passen, als ware hij Erica Terpstra zelve, komt Godzilla aanzetten bij het Ranjastalletje. In z'n ooghoeken ziet hij Asschen_sukar klaarstaan met wat voor mensen een zwaard zal zijn, maar voor een monster van de omvang van Godzilla niet meer is dan een speld. Godzilla merkt bij zichzelf op dat dit een peulenschil wordt.

Het Ranjastalletje ziet er niet al te stevig uit. Niet echt een uitdaging dus.

Had ik maar een vriendje, dan konden we samen voor totale anarchie zorgen!

pi_7923322
* Diep uit de bossen klinkt een luid gebrul. Insecten, reptielen, moderators en ander ongedierte maken dat ze wegkomen. Bomen begeven het her en der. Uit het oerwoud (is hier eigenlijk een oerwoud op het eiland?) zijn langzaam de contouren waar te nemen van een enorm beest. Het is nog het best te omschrijven als een gorilla, alleen dan in een belachelijk grote maat.

De aap loopt dreigend op Godzilla af. Hij snuift hevig en zegt dan:

Neuken? Heb jij ook zo'n teringhekel aan dit stalletje?

pi_7923968
* Een werverwind komt aangewaaid vanaf zee. Het is orkaan Sint Lurky die wel vaker het eiland teistert.
De giganten Godzilla en KingKong wiebelen in de tegenwind die alles plat drukt behalve hun monstrueuze afmetingen. Hun woorden verwaaien op de wind.
Langs de grond scheert de orkaan en neemt alles wat daar rond ligt op. Een vat ranja vliegt als eerste. Ze mikt het welgetroffen op het puntje van Godzilla's weerzinwekkende snuit.
Het is dat de eilandgeest en beschermheilige toen ze nog leefde biologe was en dus respect heeft voor deze wonderen der natuur.
Met de orkaankracht die zij zelf is zwiept ze de ranja stal omhoog: de lucht in buiten het bereik van de klauwen.

Bwoehahahahahahaha

donderdag 16 januari 2003 @ 02:51:55 #226
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_7924037
* Toen hij nog klein eilandkindje was, negeerde Pluisje hem. Nu kan Jezus, die door de familie Pluisje Mark genoemd wordt, eindelijk met het ranjastalletje spelen.
Hij vangt het op in de lucht en duwt het met zijn straalaandrijving op pure meditatiekracht voort over de luchtstromen.
Bovenin de atmoosfeer van fokeiland is de lucht lauw. Als de ranja maar niet te warm wordt.
Diep onder zich ziet hij het woud waar een spoor van omgevallen bomen is en KingKong, Godzilla en Lurky te keer gaan. Hij zweeft verder tot hij een rustig plekje ziet. Het is een koele plek op het omheinde terrein van FC-Fok. Langzaam zet hij de stal voorzichtig neer.
Nadat ze geland zijn test hij de kwaliteit van de overgebleven ranja.

Shaken, not stirred. Ahhh dat heb ik nou altijd een keer willen proeven!

[Dit bericht is gewijzigd door -Jezus- op 16-01-2003 03:12]

pi_7924062
* De verschijning van King Kong fascineert Lurky. Als voormalige professor diergedragskunde Grote Mensapen zou ze willen dat hij gevangen werd en nog een tijd bleef. Ze had wel eens fabels gehoord van deze legendarische aap. Maar nu hij hier is wil ze hem, al is ze maar een spook, graag alsnog bestuderen.
'We hebben zijn lichaam, levend, nodig voor de wetenschap', denkt ze.
Ook de uitgestorven gewaande perhistorische Godzilla heeft haar volle aandacht. Als wervelwind zijnde duwt ze van alle kanten tegen hem aan en glijdt langs al zijn vormen.
'Zeldzaam en bijzonder fraai gebouwd,', constateert ze.

Welkom op fokeiland
mooie dieren
fijn dat jullie er zijn

Bwoehahahahaha

pi_7927861
Angstig staat Asschen naar het reusachtige monster te kijken. Het was groter dan verwacht. Plots stak er een stevigewind op, die alsmaar in kracht toe scheen te nemen.
Nog voordat Asschen het in de gaten vlogen hij en het ranja stalletje de lucht in... De twee monsters verbaast achterlatend op de grond.

Er klonk een schel en angst aanjagend gelach. Het was asschen duidelijk dat deze orkaan niks natuurlijks was. En dat de eiland heilige weer bezig was.
Inmiddels was de valheru op weersinwekkende hoogte geblazen. Iets wat hem helemaal niet beviel. Maar met de eilandheilige wist je maar nooit. Hopend op een zachte landing sloot de valheru zijn ogen. Hij mocht dan bekend staan om zijn moed, maar dit ging ook hem te ver.

pi_7931501
Daron zag alles aan en was vooral onder de indruk van al het natuurgeweld. Hij besloot dat er genoeg mensen waren en aangezien het ranjastalletje weg was kon hij niets meer doen. Hij besloot terug te gaan naar de taveerne: er waren belangrijke dingen te doen.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 00:09:03 #231
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7943131
de ninja is van mening dat de krachten moeten worden gebundeld om zodoende een betere kans te hebben om de monsters te verslaan....
de vraag ; hoe ? ....gelukkig is het ranjastalletje nu weg ; wat maakt een en ander ietsje makkelijker....
> BTi <
pi_8140247
* mcDavid komt zijn dorst maar weer eens lessen bij pluisje
  maandag 27 januari 2003 @ 21:00:59 #233
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_8140996
* McDavid is het hele eiland overgelopen en heeft de speciale verstopplek gevonden waar de ranjastal staat.

Terwijl Pluisje bezig is op Het Vaste Land heeft haar stal ternauwernood het gevaar doorstaan. Bijna vernield door de monsters Godzilla en KingKong kwam gelukkig een halfgod Jezus uit de lucht gevlogen. Hij duwde het stalletje door de lucht naar een zeer geheime plek. Een plek die hij goed bewaakt. Ineens is daar McDavid.

Pluisje is er niet. De ranjastal is gesloten. Er is geen ranja. Je zal je moeten behelpen met Sisi uit je eigen snackbar of jusd'orange bij de Muncherie. Ga weg en zwijg erover dat je de stal hier hebt zien staan.

* Terwijl McDavid verbijsterd achterblijft duwt Jezus het stalletje in wat struiken en bedekt het met takken...

pi_8141530
mcDavid roept heel hard over het eiland:
* HIER STAAT HET RANJASTALLETJE VAN PLUISJE!!!!!!

oh, shit sorry, wat doe ik nou? zal verder me mond houden

pi_8156453
niemand heeft me gehoord, toch?
  dinsdag 28 januari 2003 @ 17:17:56 #236
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_8156784
nee, gelukkig niet. Ga nou maar snel voor de monsters ons hier ontdekken. ssssttt. En succs met je hamburgertent: misschien kom ik een keertje langs. doeg
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:24:31 #237
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8157863
Jezus : Fc Fok! komt vandaag terug van trainingsstage zou jet het stalletje ergens anders naar toe kunnen blazen staat zo in de weg in het stadion
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:31:23 #238
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_8157991
Komt in orde Magneet.
sttt, niet verklappen: het staat al in de struiken verstopt.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 19:50:56 #239
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8159693
ok zal ik niet doen
pi_8178647
tegen mij mag je het wel zeggen, ik weet het al
  woensdag 29 januari 2003 @ 17:56:36 #241
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8179289
ik zeg niks en anders zal ik je zo hard een bal tegen je hoofd moeten schoppen dat je alles weer vergeet
pi_8179357
laat het dan maar achterwege.... ik denk niet dat onze vriend jezus zorgt dat de bal door een wonder mist....
pi_8748502
* pluisje komt na lange tijd aan bij haar ranjastalletje, wat nog altijd vredig op het Lieflijk Laantje staat.

Zo, even flink poetsen, dan kan ie morgen weer open

* pluisje poetst, en mengt ranja

donderdag 27 februari 2003 @ 12:39:22 #244
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_8748755
* Hermes besluipt zijn tante van echter en laat haar schrikken

BOE

Long Live the Fighters
pi_8748813
* pluisje laat van schrik haar poetsdoekje uit haar handjes vallen
pi_8749555
* FANATIC komt langs het ranjastalletje van Pluisje en ziet dat de bergen stof die er al maanden overheen liggen grotendeels verdwenen zijn! Dan komt Pluisje achter het stalletje vandaan met een grote poetsdoek in haar handen. "Hoi Pluisje , gaat je ranjastalletje weer open?"
pi_8749618
Jaja, morgen is het zo ver

Nu nog even genoeg ranja mengen, want het zal vast druk worden

donderdag 27 februari 2003 @ 14:13:25 #248
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_8750786
*tekent vlak voor het stalletje een vak met daarin "Bezet door portier" om op de 1ste rij te staan bij de feestelijke opening*

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_8750799
Al onder de tapkraan klaarligt
pi_8764075
Het is vrijdag!!!!!

Ranja!!!!!

vrijdag 28 februari 2003 @ 07:39:38 #251
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8766168
de ninja is al vroeg bij het ranjastalletje aanwezig, indien nodig kan hij bij ongeregeltheden de helpende hand bieden ; maar een lekker groot glas koude ranja gaat er ook wel in natuurlijk
> BTi <
  vrijdag 28 februari 2003 @ 08:01:51 #252
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8766236
* Magneet wil ook wel ranja voor hij op intake gaat bij klant
  vrijdag 28 februari 2003 @ 09:38:33 #253
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_8767160
* Fikkie houdt niet van Ranja, raar zoet spul , maar ze komt toch even kijken bij de heropening van het stalletje.
[I]Daar wassik weer![/I]
  vrijdag 28 februari 2003 @ 10:09:45 #254
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_8767562
* pluisje komt met een slaperig hoofdje aangelopen bij haar stalletje en kan zo te zien meteen hard aan de slag
  vrijdag 28 februari 2003 @ 11:05:20 #255
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_8768388
Aaaaaanvaluuuh!!

Oh...Pluisje is er nog niet

* zichzelf helpt

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 28 februari 2003 @ 11:10:22 #256
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_8768481
*kuch*

Ik was er al een poosje hoor

pi_8768503
*wakker wordt...

Ik was zeker naast het stalletje in slaap gevallen vanacht

Mag ik ook een groot glas ranja

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo