abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7886358
* Uit de diepe oceaan komt een schimmige gedaante tevoorschijn. Grote vloedgolven banen zich een weg naar het land. ' Iets' is op zoek naar een thuis...een plek om vreedzaam te bestaan. Dichter en dichter nadert het gevaarte de kust. Vogels krijsen in paniek en verlaten het luchtruim. Dan heft de enorme massa zich op. Brullend zet het wezen voet op het strand. De dreiging die er vanuit gaat neemt steeds grotere vormen aan: Godzilla is aangespoeld op Fok!Eiland.

' Okay...wat zal ik als eerste afbreken?'

* Met grote stappen loopt Godzilla af op Pluisje's Ranjastalletje...

pi_7889454
Jongens wat doen we aan deze bedreiging? Waar is sypher als je hem nodig hebt?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7890628
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jongens wat doen we aan deze bedreiging? Waar is sypher als je hem nodig hebt?
hoezo wou je hem aan Godzilla offeren ofzo
pi_7890750
Als dat kan!
DAAAAAG Sypher
pi_7890790
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als dat kan!
DAAAAAG Sypher
anders geven we hem toch kasper
pi_7890946
* Karrel_Laaglawaai roep hééél lief:
"Kasper kan je even hier komen?"
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:18:10 #7
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7892206
* Lliki kwam aangevlogen, zag het enorme monster en besloot het maar een koekje van eigen dege te geven, mede dankzij de extra armen en de veel grotere snelheid wist Lliki behendig bij de armen van het monster weg te blijven maar bracht door zijn extra set handen wel veel schade toe bij het monster.

"mmmmm ik denk dat het beter is als ik het naar de zee lok"

* Lliki begon een beetje van het monster weg te vliegen en richting zee hopend dat het monster achter Lliki aan zou komen.

Enhanced owl
pi_7892343
* Dat leken Sinte Lurky die de vorm van een meeuw had aangenomen en Jezus ook wel wat. Jezus heeft met zijn paranormale gaven waaronder het kunnen vliegen, gedachten lezen en halfgod zijn gezien dat Godzilla aan land komt. Llliki doet pogingen de gevreesde Gozilla weg te lokken en Jezus en Lurky helpen hem mee.
Lurky-meeuw vliegt hinderlijk rond Gozilla's kop en schijt op zijn ogen. Zo moet hij zijn zicht wel uitspoelen in zee.
Jezus seint hypnotische gedachtenkracht naar Godzilla:

Je hebt het heet...
heel heet...
gloeiend heet...
Je wil in zee...
Lekkere zee...
Ver in zee...
Weg van hitte
Weg van hier...
....

* Godzilla brult en tiert... Zou het Lliki, Lurky en Jezus lukken hem rechtsomkeert te laten maken...?

dinsdag 14 januari 2003 @ 15:36:06 #9
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7892496
* Lliki is ondertussen achter het monster gaan vliegen en prikt hem in zijn kont zodat hij nog harder naar zee loopt, voor de zekerheid heeft hij wel even een gasmasker op gedaan mocht het monster een scheet laten.
Enhanced owl
pi_7892994
* Dat is ook wel nodig om het monster vanuit de rug, met prikken in zijn kont in dit geval, voort te duwen. Godzilla kan niet zien waar de zee is. Hij is totaal verblind door de bijtende vogelpoep in zijn ogen. De lurky-meeuw doet goed haar best

Kiewieuw!

* splet

woensdag 15 januari 2003 @ 14:44:35 #11
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7910545
* Lliki komt weer vol nieuwe energie aangevlogen na de toverranja van pluisje te hebben gedronken en valt het moster weer op volle kracht aan.
Enhanced owl
pi_7916835
Een vermoeide Asschen komt achter Lliki aan. Hij was hem vanaf de ranja stal gevolgd. Maar bij het zien van zo'n enorm monster kropen de koude rillingen hem over de rug. Hier was hij ook niet tegen opgewassen.

Zat ik nu maar bij de haard in mijn taveerne

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_7923149
* Godzilla richt zich op en ziet her en der wat onbeduidende Eiland-bewoners staan. Woede borrelt in 'm op...wat heeft hij dit gepeupel ooit aangedaan? Langzaam aan neemt een agressie-gevoel het gemoed van Godzilla over. Hij strekt z'n poten en besluit een van de bewoners met z'n voorpoot te meppen.

BAF!!!

* Daar heeft Godzilla Lliki te pakken. Vermorzeld probeert het schepsel weg te kruipen. Helaas...te laat. Met z'n linkervoorpoot besluit Godzilla eens een flinke afdruk op Lliki achter te laten.

Dan ziet hij op een afstandje Lurky staan/zitten/liggen/vliegen/whatever. Godzilla haalt diep adem en vanuit z'n longen komt een zee van vuur. Daar had Lurky niet op gerekend. Die heeft in ieder geval voorlopig geen zonnebank nodig.

En nu: op naar de Ranjastal!

donderdag 16 januari 2003 @ 02:27:21 #14
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_7923928
* De veren van Lurky vatten vlam. Als een brandende ster fladderd ze het water in. Haar zoon Jezus ziet het aan. Hij weet dat ze zal terugkeren maar nog niet als wat.

Tot later lieve Lurky!

* Golven wervelen en in het water rommelt het...Iets wat lang heeft gesluimerd wordt weer wakker. De horizon betrek. Het is niemand minder dan een orkaan die eraan komt. De wind wordt steeds sterker en het doet hem goed. Hij stoeit met de luchtstroom en duikt mee met valwinden. De godenzoon is helemaal in zijn element.

donderdag 16 januari 2003 @ 07:51:27 #15
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7924349
* Lliki weet net op tijd onder de poot vandaan te komen en vliegt weg richting ranja stalletje om weer wat van die magische ranja te drinken want die heeft hem net wel goed geholpen, ondretussen waarschuwt hij het fok! tomcat squadron via de headset die hij van hun heeft mogen ontvanen toen hij net op het eiland aan was gekomen.
Enhanced owl
pi_7926013
HERE I COME TO SAVE THE DAY.

* AirRaid transformeert in een F-15 gevechtsvliegtuig en begint -Godzilla- aan te vallen

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 16-01-2003 10:50]

pi_7926373
* Karrel_Laaglawaai komt snel aangerend vanuit zijn queste. Hij beschouwt het tafereel en gaat in zijn knapzak zoeken.
"Waar is toch dat
'grotemonstersdieFOKeilandwillenvernieteigenwegjaag'Aparaat? AAAAAH hier"
* Karrel_Laaglawaai haalt een IKEA doos uit zijn knapzak
"Oke, wie kan mij rugdekking geven terwijl ik dit ding in elkaar flans?"
pi_7926421
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 11:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
* Karrel_Laaglawaai komt snel aangerend vanuit zijn queste. Hij beschouwt het tafereel en gaat in zijn knapzak zoeken.
"Waar is toch dat
'grotemonstersdieFOKeilandwillenvernieteigenwegjaag'Aparaat? AAAAAH hier"
* Karrel_Laaglawaai haalt een IKEA doos uit zijn knapzak
"Oke, wie kan mij rugdekking geven terwijl ik dit ding in elkaar flans?"
Karrel ren die grot in
daar ben je veilig terwijl je moet knutselen
  donderdag 16 januari 2003 @ 11:16:17 #19
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7926574
ondertussen is ook het tomcaq squadron aangekomen en bestookt het monster met raketten & bommen waardoor hij zwaaar gwond raakt
pi_7926639
* AirRaid vuurt laserstralen op het monster af, die hem goed raken

mar wat is dat het monster regenereert, al zijn verwondingen zijn weg

donderdag 16 januari 2003 @ 11:51:22 #21
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7927141
mmm hij regenereert, dan toch maar de zee in drijven daar verdrinkt hij misschien ook al kwam hij uit de zee. Zou de starfleet base hem niet met een tractor beam tegen kunnen houden
pi_7927402
weet niemand hoe je een spirritbomb moet maken

ja sorry iets te veel DBZ gekeken

pi_7927701
Gewoon hard schreeuwen en lomp doen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_7928264
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 01:26 schreef KingKong het volgende:
* Diep uit de bossen klinkt een luid gebrul. Insecten, reptielen, moderators en ander ongedierte maken dat ze wegkomen. Bomen begeven het her en der. Uit het oerwoud (is hier eigenlijk een oerwoud op het eiland?) zijn langzaam de contouren waar te nemen van een enorm beest. Het is nog het best te omschrijven als een gorilla, alleen dan in een belachelijk grote maat.

De aap loopt dreigend op Godzilla af. Hij snuift hevig en zegt dan:

Neuken? Heb jij ook zo'n teringhekel aan dit stalletje?

Nog zo een monster
pi_7930064
* De eilanders staan dapper onderaan de voet van de monsters en bestoken ze. Steeds springen de eilanders net op tijd opzij. Ze staan in de luwte van de wind en moeten de afgrijselijke stank van de blote voeten van King Kong verduren.
In een hogere luchtlaag rond de koppen van de giganten blaast orkaan Sint Lurky. Elke keer als Godzilla vuur wil spuwen, vliegen de vlammen tegen hem zelf of King Kong aan.
Nu Lurky een woedende wervelwind is geworden treitert ze de beesten om hun reacties te kunnen bestuderen...

pak me dan
als je kan

bwoehahahahaha

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')