' Okay...wat zal ik als eerste afbreken?'
* Met grote stappen loopt Godzilla af op Pluisje's Ranjastalletje...
quote:hoezo wou je hem aan Godzilla offeren ofzo
Op dinsdag 14 januari 2003 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jongens wat doen we aan deze bedreiging? Waar is sypher als je hem nodig hebt?
quote:anders geven we hem toch kasper
Op dinsdag 14 januari 2003 13:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als dat kan!
DAAAAAG Sypher
"mmmmm ik denk dat het beter is als ik het naar de zee lok"
* Lliki begon een beetje van het monster weg te vliegen en richting zee hopend dat het monster achter Lliki aan zou komen.
Je hebt het heet...
heel heet...
gloeiend heet...
Je wil in zee...
Lekkere zee...
Ver in zee...
Weg van hitte
Weg van hier...
....
* Godzilla brult en tiert... Zou het Lliki, Lurky en Jezus lukken hem rechtsomkeert te laten maken...?
Kiewieuw!
* splet
Zat ik nu maar bij de haard in mijn taveerne
BAF!!!
* Daar heeft Godzilla Lliki te pakken. Vermorzeld probeert het schepsel weg te kruipen. Helaas...te laat. Met z'n linkervoorpoot besluit Godzilla eens een flinke afdruk op Lliki achter te laten. Dan ziet hij op een afstandje Lurky staan/zitten/liggen/vliegen/whatever. Godzilla haalt diep adem en vanuit z'n longen komt een zee van vuur. Daar had Lurky niet op gerekend. Die heeft in ieder geval voorlopig geen zonnebank nodig.
En nu: op naar de Ranjastal!
Tot later lieve Lurky!
* Golven wervelen en in het water rommelt het...Iets wat lang heeft gesluimerd wordt weer wakker. De horizon betrek. Het is niemand minder dan een orkaan die eraan komt. De wind wordt steeds sterker en het doet hem goed. Hij stoeit met de luchtstroom en duikt mee met valwinden. De godenzoon is helemaal in zijn element.
* AirRaid transformeert in een F-15 gevechtsvliegtuig en begint -Godzilla- aan te vallen
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 16-01-2003 10:50]
quote:Karrel ren die grot in
Op donderdag 16 januari 2003 11:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
* Karrel_Laaglawaai komt snel aangerend vanuit zijn queste. Hij beschouwt het tafereel en gaat in zijn knapzak zoeken.
"Waar is toch dat
'grotemonstersdieFOKeilandwillenvernieteigenwegjaag'Aparaat? AAAAAH hier"
* Karrel_Laaglawaai haalt een IKEA doos uit zijn knapzak
"Oke, wie kan mij rugdekking geven terwijl ik dit ding in elkaar flans?"
mar wat is dat het monster regenereert, al zijn verwondingen zijn weg
quote:Nog zo een monster
Op donderdag 16 januari 2003 01:26 schreef KingKong het volgende:
* Diep uit de bossen klinkt een luid gebrul. Insecten, reptielen, moderators en ander ongedierte maken dat ze wegkomen. Bomen begeven het her en der. Uit het oerwoud (is hier eigenlijk een oerwoud op het eiland?) zijn langzaam de contouren waar te nemen van een enorm beest. Het is nog het best te omschrijven als een gorilla, alleen dan in een belachelijk grote maat.De aap loopt dreigend op Godzilla af. Hij snuift hevig en zegt dan:
Neuken? Heb jij ook zo'n teringhekel aan dit stalletje?
pak me dan
als je kan
bwoehahahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |