quote:HEY... daar willen wij ook heen met huwelijksreis. Of naar de Dominicaanse Republiek, die een wat betere naam heeft.
Op maandag 09 september 2002 15:37 schreef Cavemania het volgende:
Weet iemand een leuke bestemming voor een huwelijksreis van ongeveer ¤1000,- p.p., wij zaten zelf te denken aan 14 dagen Isla Margarita.
Wanneer gaan jullie trouwen? Wie weet kunnen we met zijn vieren op huwelijksreis
Misschien wel leuk om daar ook meer over je voorbereidingen te vertellen..
quote:Is die 1000 EUR voor alleen vlucht + hotelkosten of de totale kosten? (dus inclusief eten, excursies etc.)?
Weet iemand een leuke bestemming voor een huwelijksreis van ongeveer ¤1000,- p.p., wij zaten zelf te denken aan 14 dagen Isla Margarita.
quote:17 dagen Bali incl. vlucht, hotel en 5 excursies
ff site
http://www.arakea.be/site/wow_b_3463.htm
http://www.wowhotels.com/english/engbodrum.htm
quote:Die ¤1000 is voor vlucht, hotelkosten en ontbijt en evt. all in maar exclusief excursies
Op dinsdag 10 september 2002 12:56 schreef DIGGER het volgende:[..]
Is die 1000 EUR voor alleen vlucht + hotelkosten of de totale kosten? (dus inclusief eten, excursies etc.)?
En die reis naar Bali waar kan ik info vinden?????
quote:Dat is mij net iets te "exclusief", Iran in ieder geval, Syrie en Spitsbergen weet ik niet, maar lijkt mij niet geschikt als bestemming voor een huwelijksreis.
Op dinsdag 10 september 2002 15:36 schreef Halinalle het volgende:
Als je van wat exclusievere bestemmingen houdt: Syrie, Iran of Spitsbergen.
quote:Syrie en Jordanie zijn best beschikt voor een huwelijksreis zou ik zeggen. Genoeg moois te zien daar.
Op dinsdag 10 september 2002 15:45 schreef Cavemania het volgende:[..]
Dat is mij net iets te "exclusief", Iran in ieder geval, Syrie en Spitsbergen weet ik niet, maar lijkt mij niet geschikt als bestemming voor een huwelijksreis.
quote:Spitsbergen is natuurlijk voor freaks, maar zoals Lucille al zegt, kan Syrië wel een alternatief zijn voor het enigszins afgezaagde Bali of een of ander Caraïbisch eiland.
Op dinsdag 10 september 2002 15:45 schreef Cavemania het volgende:[..]
Dat is mij net iets te "exclusief", Iran in ieder geval, Syrie en Spitsbergen weet ik niet, maar lijkt mij niet geschikt als bestemming voor een huwelijksreis.
28 oktober ga ik voor 12 dagen naar IM voor 899 euro, all-in. Een bingo aanbieding, houdt in dat we nog niet weten in welk hotel we komen maar wel gegarandeerd 4+ of 5 sterren.
Wij gaan dus ook echt heen om 12 dagen lui met een cocktailtje te liggen met een goed boek
(en ja, ik heb ook alle negatieve verhalen gehoord, maar minstens zoveel positieve )
quote:En ik zag hier IJSland voorbij komen als bestemming, dat was de ORIGINELE reis, welke we helaas moesten annuleren, maar daar zit je niet voor ¤ 1000,- pp (wij moesten 2450,- pp aftikken)
Op dinsdag 10 september 2002 22:32 schreef E.T. het volgende:
het ligt er natuurlijk aan wat je wilt doen op je huwelijksreis.
Als je alleen een beetje lui wilt rondhangen en af en toe een excursie zou ik voor Isla Margarita gaan.28 oktober ga ik voor 12 dagen naar IM voor 899 euro, all-in. Een bingo aanbieding, houdt in dat we nog niet weten in welk hotel we komen maar wel gegarandeerd 4+ of 5 sterren.
Wij gaan dus ook echt heen om 12 dagen lui met een cocktailtje te liggen met een goed boek(en ja, ik heb ook alle negatieve verhalen gehoord, maar minstens zoveel positieve
)
quote:Hier
Op dinsdag 10 september 2002 15:26 schreef Cavemania het volgende:[..]
En die reis naar Bali waar kan ik info vinden?????
Hier mag worden verder gedacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |