quote:Maar even aangemaakt, mocht je het vergeten
Op zondag 01 september 2002 13:00 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en we staan echt open voor kritiek! Met zn allen kun je er namelijk een leuk en interessant forum van maken!
Voor we kritiek geven mogen jullie eerst even de bekende toplessfoto plaatsen!
geintje
Als jullie maar de open mentaliteit houden kan er weinig mis gaan.
* Positieve kritiek is ook kritiek
Ik beloof niks, maar als ik een goede reden heb, zal ik het eerder aanpassen.
quote:Er zijn inmiddels een paar andere topics waar je over Irak kunt praten, dus ik ben bang dat ik jouw topic niet open kan gooien.
Op maandag 02 september 2002 12:45 schreef k_man het volgende:
Mag mijn Irak topic weer open?
Deze topics dus: Wie heeft plannen naar irak op vakantie te gaan?
Reis naar Babylon, Nineveh en Ur
quote:Niks foto's. The real thing. Leuk hoor, die meetings...
Op maandag 02 september 2002 13:12 schreef Lucille het volgende:
Topless foto's worden alleen tijdens travelmeetings uitgewisseld. En dan alleen nog bij 'gelijk oversteken', dus het is een kwestie van geven en nemen.
quote:Tja, ik dacht dat we hadden afgesproken om de groeps-striptease op de heide niet hier op het forum openbaar te maken.
Op maandag 02 september 2002 13:22 schreef k_man het volgende:[..]
Niks foto's. The real thing. Leuk hoor, die meetings...
quote:[modje mode]
Op maandag 02 september 2002 13:24 schreef Lucille het volgende:[..]
Tja, ik dacht dat we hadden afgesproken om de groeps-striptease op de heide niet hier op het forum openbaar te maken.
Willen jullie dit boeiende gesprek voortzetten in het meeting topic?
[/modje mode]
dit zou geheim blijven
Centrale Costa's in Spanje topic
hebben we besloten om aparte topics per kustplaats aan te maken! Weet niet of we het vanavond nog af krijgen, maar we doen ons best!!
Cheiron, waar zou jij de voorkeur aangeven? Vind je de naam niets of gewoon het feit dat we wildgroei aan topics proberen te voorkomen?
quote:Ben ik het niet met je eens, na de periode en problemen met de vorige mod moet er door de twee nieuwe modjes veel werk verzet worden om dit forum weer een beetje leven te geven. Daarbij is input nodig van mensen die dit forum ook regelmatig bezoeken of lurken. Post je een centraal kritiek topic in het Feedback forum dan post Jan en alleman zijn on genuanceerde, niet onderbouwde kritiek. Gewoon omdat die personen hier niet komen maar het schitterend vinden om even lekker mee te schoppen op de modjes.
Op maandag 02 september 2002 23:07 schreef Fliepke het volgende:
dit topic mag trouwens ook dicht, zoiets hoort in feedback te staan vind ik...
maar och heb al genoeg gezegd voor vandaag, ik ga eens naar bed van die tbc medicijnen word je nogal moe. Truste
Daarbij is het Travel forum natuurlijk het kindje van de de twee modjes. Feedback is ook belangrijk voor ze maar bijzaak (lijkt mij) in mijn ogen vind ik Feedback een echt "hoe zet ik een modje voor lul" forum. als je ziet hoeveel mensen er lopen te zeiken en te zieken over een foutje (terecht of onterecht) dan zou ik er snel voor passen om modje te zijn.
Geef deze twee modjes ff wat tijd, het komt allemaal goed.
Daar heb ik in ieder geval alle vertrouwen in....
quote:Bedankt voor jouw constructieve bijdrage
Op maandag 02 september 2002 22:53 schreef Cheiron het volgende:Bah (zie ondertitel)
quote:Dit hebben we dus maar niet meer gedaan. Meteen bij de eerste 'kritiek' hebben we besloten dat een topic per plaats handiger is. Er blijkt toch wel wat verschil tussen de verschillende plaatsen te zitten.
Op maandag 02 september 2002 22:52 schreef Liejannuh het volgende:
Naar aanleiding van dit topic:Centrale Costa's in Spanje topic
hebben we besloten om aparte topics per kustplaats aan te maken!
Weet niet of we het vanavond nog af krijgen, maar we doen ons best!!
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:05 schreef k_man het volgende:
Stelletje amateurs.Bij Woest hebben ze tenminste een echte mod op het Travel forum.
Een vraagje van mij aan de travellers:
Hebben jullie ideeën over de nieuwe faq? Wat moet er veranderd worden, behalve de namen natuurlijk?
quote:Dat het gewaardeerd wordt als je hier niet alleen vragen stelt en informatie opzuigt, maar ook nog laten weten hoe het was (er zijn hier te weinig verslagen).
Op dinsdag 03 september 2002 12:09 schreef YPPY het volgende:
Een vraagje van mij aan de travellers:
Hebben jullie ideeën over de nieuwe faq? Wat moet er veranderd worden, behalve de namen natuurlijk?
Dat je even moet kijken of er over een bepaalde bestemming al een topic was.
quote:Uiteraard waren de jouwe in verleden immer van hoge kwaliteit
Op maandag 02 september 2002 23:31 schreef OneSoul het volgende:
Bedankt voor jouw constructieve bijdrage
Ontopic,
meer iets voor een centraal topic misschien.
Veel gemaakte fouten bij het op reis gaan.
Dingen vergeten in te pakken, vergeten te regelen.
medicijnen, documenten, vacinaties, papieren enz.
adressen van de ambassade in het land van vakantie, of onderweg.
enz
links naar overheidsinstellingen, adressen van ambassades. Gewoon info die je nodig hebt wil je reizen, of waar je voor moet zorgen.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 03-09-2002 12:38]
quote:Dat vind ik nou ook.
Op dinsdag 03 september 2002 18:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Dit is gewoon een onwijs constructief topic aan het worden!
Ik vind het een goed idee om bv adressen van ambassades te noemen. Maar in een sticky topic staat het ms in de weg en een gewoon topic kan snel vervuilen. Of een 'handige links' topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |