abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5603112
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 2. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen zaterdag 31 augustus.

zondag 1 september 2002 @ 00:05:28 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5603161
(Voor de geinteresseerden die het gemist hebben: Mustapha had een half uur geleden een enigszins merkwaardig ogenblik.... een monoloog in het Duits over de mensen in het huis. Kijk even op de laatste pagina van de vorige streamverslagen voor het verslag)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5603284
Krullebol beweert dat iedereen drie opdrachten/kansen in zijn leven krijgt. De eerste heeft hij al gehad en vol aangegrepen, de tweede was deze!
Danielle vraagt hoe hij weet dat iedereen er 3 krijgt...
Dat schijnt zo te zijn , antwoord hij.
Daniella heeft het over haar eerste kans...die voelde zo heftig!! Daarna kan ik het niet meer verstaan.....

Mustapha staat zijn tanden te poetsen.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_5603403
Judith en Jeanette zijn ook uit de slaapkamer tevoorschijn gekomen...het is daar veel te warm. Ze gaan ook in de woonkamer liggen.

Jeanette moet naar de DBK komen.........

pi_5603412
Krullebol concludeert dat ze dus écht de hele nacht op zitten te letten!!! (Omdat Jeannette naar de DBK moet komen)
  zondag 1 september 2002 @ 00:21:52 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5603421
Judith kan toch nog niet slapen en loopt nog even door de kamer. Dank je wel Judith!

Nu krijgt een van de dames in de dbk te horen dat ze buiten de slaapkamers altijd de zenders moeten dragen.

pi_5603518
Laurens (marinier) komt ook uit de slaapkamer, Jeannette lacht dat je moet slapen voordat Bo slaapt want die snurkt godvergeten hard.
Laurens : Het gaat niet om BO, het gaat om de hitte!!!
Jeannette : Oh daar heb ik niet zo'n last van...als je iedere keer denkt wat is het warm, wat is het warm....dan wordt het vanzelf warm!
Die vebtilatie komt er niet in hoor...reken maar dat als het buiten kouder wordt, dat het dan beter wordt.

Jeannette moest Stefan en Daniella vertellen dat ze ook als ze in bed liggen , hun zender om moeten houden! (Hah!)

zondag 1 september 2002 @ 00:27:40 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5603528
Jeanette zit met Laurens op de bank. Jeaneette kan niet slapen vanwege het gesnurk van Bo en Laurens kan niet slapen omdat hij het veel te warm vindt. Jeanette zegt dat ze daar helemaal geen last van heeft.

pi_5603581
Stream 3

0.13 Stefan en Daniela liggen nog altijd te kletsen buiten. Ik kan het nauwelijks verstaan. Stefan heeft het o.a. over zijn ex-vrouw. Stefan als ik het goed versta : De scheiding was echt een eitje. Judith komt er bij staan. Stefan : Het is hier zo warm binnen. Judith : Ik ga het toch maar in de badkamer proberen. Stefan zegt dat er buiten muggen zijn. Stefan : Die kaarsjes heeft wel wat oosters.

0.18 Beeld even naar iemand die de dagboekkamer in gaat. Judith : Ik ga zorgen dat ik iedere dag slaap voordat Bo slaapt. Hij snurkt nu al weer. Ik ga met mijn reet op de bank rotten want hier word ik gek van.

0.20 Judith maakt aanstalten bij Daniela en Stefan te gaan liggen. Speaker : Wil Jeannette naar de dagboekkamer komen ? Een minuut later komt Jeannette uit de dagboekkamer. Er is haar gezegd dat ze haar zender om moet hebben en dat de rest dat ook moet weten. Judith fluistert : Als jullie alleen willen liggen moet je dat zeggen hoor. Dan ga ik wel alleen liggen. Stefan zegt dat dat niet het geval is. Judith klaagt over het zagen van Bo. Ze vindt hem wel een schatje. Judith : Ik kan er echt niet van slapen. Judith gaat bij Stefan en Daniela liggen.

0.25 Jeanette komt er bij staan. Jeannette : Als jullie niet in bed liggen moet je je zender om. Slaap lekker. Jeannette vertrekt weer. Daniela begint weer over het feit dat ze ruimte zo belangrijk vindt en dat ze op een klein kamertje van drie bij vier woont. Dat verhaal heb ik al vaak gehoord. Daniela : Als je ruimte hebt heb je ook meer ruimte in je hoofd.

zondag 1 september 2002 @ 00:40:00 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5603735
Jeanette: "Ik hoop dat ik over een tijdje niet die camera's vergeet".

(hoe typerend zeg..... Zit je dan wel in het goede programma!)

"Als ik Stefan in zijn blote reet in die badkamer zie staan denk ik ook 'goedemorgen'.....", zegt ze.

zondag 1 september 2002 @ 00:50:07 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5603911
"Met een borrel op ga ik zo in m'n blote reet op straat liggen", zegt Jeanette. "Maar omdat ik weet wat het met mensen kan doen... en mijn eigen grens niet weet, drink ik niet zo veel! Ik heb zelf een keer een jongetje van 16 zien liggen tegen een boom aan. Ik heb die ouders gebeld en die jongen is toen naar het ziekenhuis gebracht, moest aan de hartbewaking en heeft zelfs een hartstilstand gehad. Wat was ik blij dat ik toen die ouders wakker heb gebeld!"

"En dan die gasten die wat in je drinken stoppen", zegt Judith. "Wat is daar nou leuk aan?"
"Dat is voor hun een soort kick joh!", zegt Jeanette.
"Gaan ze dan van afstand naar je staan kijken?"
"Ja. Zo gaat dat, dat is echt erg!"
"Op Ibiza was dat ook al. Daar gaven ze die meiden wat tijdens hun slaap en gingen daar vanalles mee uithalen", vertelt Judith. "Die meiden wisten echt niet wat er gebeurd was naderhand. Dat zal je maar overkomen!"
"Ja, dat is wat", zucht Jeanette. "Dat drugswereldje is echt geen pretje.
"Het valt me toch op dat zoveel mensen dat gebruiken", zegt Judith verbaasd.
"Ja, dat hoort er tegenwoordig een beetje bij", legt Jeanette uit. "Die bij mij uit de klas roken joints en maken er dan een sport van om te laat op school te komen. Ik ken ook iemand die al heel lang in zo'n afkickcentrum zit. Als ik zie hoeveel er gebruiken en hoeveel er verkocht wordt. En vooral aan jongeren. Allemaal stoerdoenerij. Het blijft niet bij één! Ze krijgen er een fijn gevoel bij en daarom gaan ze slikken. Toen ik mijn ex heroine of coke zag gebruiken....."
"Spoot hij dat?", vraagt Judith.
"Nee, volgens mij rookte hij dat", zegt Jeanette. "Dan rolden ze een tientje op ofzo... ik weet het niet meer. En toen dacht ik 'wil ik dit nog wel'. Mijn moeder heeft me toen letterlijk bij die kerel weggeslagen. Ze sloeg me nooit, maar toen wel. Ik ben jankend naar huis gefietst en ben toen gaan nadenken."
"Waren ze eerst wel normaal?", vraagt Judith.
"Ik kende een stel jongens vanuit de kroeg waar mijn moeder werkte.", vertelt Jeanette. "En zo kwam ik ook die anderen tegen. Het leek wel alsof ik toen die negatieve dingen aantrok. En ik wil zulke mensen ook altijd graag helpen. Toen raakte ik helemaal de band met m'n moeder kwijt, kroop s'nachts stiekem uit het raam en bleef dan bij hem slapen. Ik keur het echt niet goed, maar heb wel wat anders gezien in het leven. Hij was 22 en ik was toen 16. Ik dacht echt dat dat goed voelde omdat ik dacht dat hij om megaf. En liefde maakt blind. Ik was echt tot over m'n oren verliefd op hem".
"daar heeft hij voor gezorgd", valt Judith haar in de rede. "Ze weten wat je zwakke plekken zijn. Ben je alleen door je moeder opgevoed?
Jeanette knikt.
"Krijg je nu geen gedonder met hem dat je dit nu vertelt?", vraagt Judith.
"Maakt me niet uit", zegt Jeanette. "Hij heeft me zo behandeld dat ik dan denk 'ga lekker aan 't gas'. Hij zal me echt niets doen want hij weet dat ik het van hem win. Op alle punten!"

pi_5604046
0.35 Judith gaat weer naar binnen. Als ik het goed begrijp vanwege de muggen. Stefan : Nou. Doeg. Twee minuten later zijn Stefan en Daniela uitgesproken.

Breedbandstream 2

0.39 Jeannette en Judith op de bank. Eén van beide dames zegt dat ze Stefan in de slaapkamer in zijn blote tokus gezien heeft. Het gesprek gaat als volgt, ik weet niet wie wat zegt omdat het beeld nauwelijks ververst en ik de stemmen nog niet kan onderscheiden : Ik hoor ze lachen (in de slaapkamer neem ik aan). We kunnnen ons gaan bezatten. Dan zijn we morgen nergens. Dat is ook zo. Ik word niet vrolijk van drank. Dan heb ik echt kak aan de hele wereld, dat wil niemand meemaken. Hoezo ? Ik trek mijn broek naar beneden. Omdat ik weet wat drank kan doen met mensen en ik mijn grenzen niet weet drink ik met mate. Judith heeft haar Elton John zonnebril op haar voorhoofd. De dames vertellen verhalen over dronken mensen.

Stream 5

0.46 Nu kan ik wel zien wie iets zegt. Jeannette vertelt over kennissen die drugs gebruiken. Ze vertelt o.a. dat haar ex heroine rookte. Jeannette : Gespoten heeft hij nooit. Mijn moeder heeft me letterlijk bij die kerel weggeslagen. Daar ben ik blij om. Ik ben jankend naar huis gefietst. Toen ben ik gaan nadenken. Zijn dit wel de mensen waar ik mee om wil gaan ?

0.50 Jeannette : Mijn moeder was twintig toen ze mij kreeg. Op een gegeven moment stond ik met mijn moeder in de discotheek. Dat is raar. Maar dat is ook leuk. Ik heb een heel groot medelevengevoel. Ik wil iemand altijd helpen. Ik was op zoek naar liefde, geen echte liefde. Ik raakte totaal de band met mijn moeder kwijt. Ik kroop 's nacht uit mijn ramen. Ik ging bij hem slapen. Ik was 16, hij 22. Liefde maakt echt blind. N.a.v. een vraag van Judith zegt Jeannette dat ze alleen door haar moeder opgevoed is. Jeannette : Mensen die zoveel drugs gebruiken zijn echt niet dom hoor. Die weten je wel te pakken. Jeannette n.a.v. een vraag van Judith : Hij is nu helemaal afgekickt. Ik ben er niet bang voor. Hij zal me echt niks doen. Ik win het van hem, op alle punten. Judith : Bood hij je geen troep aan ? Jeannette : Nee. Hij wist dat ik dat niet doe. Ik heb het ook niet nodig. Ik ben één keer stoned geweest. Van mij mogen ze die drugstypes best wel wat harder aanpakken.

zondag 1 september 2002 @ 00:58:01 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5604058
  zondag 1 september 2002 @ 01:03:36 #14
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_5604148
sjanet: "voor mij mogen ze die drugsdealers best wat harder aanpakken"

sjanet: "Ja ik heb een broertje van 18" Die weet precies wat hij wil in tegenstelling tot haar zusje (16) die naief is en epilepsie heeft. Als ze gaat stappen drinkt ze wel eens een BB-drankje wat ze in de kast hebben staan.

Tot haar 8e was haar vader bij hun. "Nah ja, bij ons" "Wat hij geflikt heeft, flik je gewoon niemand" sjanet gaat niet meer met hem om. Zusje heeft hersenvliesontsteking gehad, was klinisch dood. Vader weet niet dat sjanet in BB zit.

Sjanet is bang dat BB een grapje met papa wil uithalen, soort van hereniging. Sjanet heeft in ancedentenonderzoek duidelijk aangegeven dat ze dat niet wil.

Volgt nog een liefdesverklaring aan haar moeder.

zondag 1 september 2002 @ 01:06:51 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5604186
"Ga je nog met je vader om?", vraagt Judith
"Nee, vanaf mijn achtste niet meer. Ik heb hem nog 1 keer gezien toen ik 12 was".
"Hij weet dus ook niet dat je dit doet?"
"Nee", zegt Jeanette. "Als hij de tv aanzet met mij erop dan herkent hij me waarschijnlijk niet eens meer. Weet je waar ik bang voor ben... dat BB daar een grapje mee uithaalt en hem hierheen haalt. Maar ik heb dat wel duidelijk gemaakt tijdens het vooronderzoek dat ik dat niet wil!"
Judith kan het allemaal niet geloven.
"Maar ik maak me er ook niet meer druk om. Als ze erover willen schrijven in een blad moeten ze dat zelf weten. Over een jaar is iedereen het toch wel weer vergeten."
"Het is wel een prestatie van je moeder om drie kinderen alleen op te voeden", zegt Judith. "Wel heel heavy hoor. Ik moet er zelf niet aan denken!"
"Ze heeft het echt niet beter kunnen doen", reageert Jeanette. "We hebben wel eens strubbelingen gehad, maar dat is normaal. Soms begint ze te huilen en vraagt ze of ze ons wel alles heeft gegeven wat we nodig hadden en of ze alles wel goed heeft gedaan. Dan zeg ik dat dat wel zo is en dat ze alles goed heeft gedaan. Alles valt of staat met het normen en waarden systeem dat je van huis meekrijgt."
"Maar jij bent niet de normale 21 jarige meid", merkt Judith op. "Jij hebt wel een bepaalde hardheid in jou. Jij hebt wel wat meegemaakt denk ik dan!"
"Maar ik kan nog veel harder zijn hoor. Als het echt moet kan ik mijn gevoel helemaal uitschakelen."
"is er een ander soort vaderfiguur in je leven?", vraagt Judith. "Of een opa?"
"Mijn opa is aan kanker overleden toen ik drie was", zegt Jeanette. "Maar aan mijn vader heb ik eigenlijk helemaal geen herinneringen".
"heb je nou ook niet dat je kerels niet meer vertrouwt?"
"ja, dat heb ik heel sterk", antwoordt Jeanette meteen. "daarom zou ik me nu ook niet zo snel meer in een relatie storten. Ik wil het wel, maar het moet een persoon zijn die enigszins een beetje weet wie ik ben en wat ik voel!"
"Maar weet je zelf wel wat je voelt en wat je vindt?"
"Jawel".
"Maar jij zit nog wel met bepaalde dingen.... je moet toch weer even het vetrouwen terug vinden in mannen."
"Ik kan heel gezellig met iemand kletsen en doen, maar dat wil niet zeggen dat je die persoon vertrouwt", legt Jeanette uit. "Ik zit altijd met het idee in mijn achterhoofd dat mensen me willen kwetsen..... en soms láát ik ze me kwetsen. Daarom is dit misschien een goede leerschool voor mij. Ik word nu wel heel erg met m'n neus op de feiten gedrukt".
"Ik vind het heel moedig", zegt Judith gemeend. "Ik weet niet of ik hier had gezeten als ik zoveel had meegemaakt."
"Er is ook 1 ding wat mij is overkomen en dat vertel ik gewoon nooit aan iemand", zegt Jeanette dan. "Dat kan me mijn kop kosten, maar dat heb ik zelfs hier (bij de screening) niet verteld. Dat is iets wat nooit iemand zal horen!"
"Dan moet je het ook niet vertellen", reageert Judith.
"Ik ben verder wel heel makkelijk, maar dat zal ik nooit vertellen. Dat lukt zelfs een psychiater niet. Dat is helemaal ingepakt. Zelfs als ze zeggen dat ik het moet zeggen of anders het huis uit moet, dan ga ik het huis uit. So be it!"
"Maar het is niet goed dat het ergens in je lijf zit", meent Judith. "Het vreet toch aan je en dat is niet goed. Het zal er toch een keer uit moeten!"
"Ik heb het gewoon goed opgelost", zegt Jeanette. "Mijn oma en mijn moeder weten het wel en het is goed afgehandeld. Het is nu klaar. Maar het heeft me gewoon zoooo gekrenkt. Ik snap ook niet dat ik zoiets ooit had kunnen ervaren. Maar dat ga ik echt niet aan de grote klok hangen!"

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-09-2002 03:08]

zondag 1 september 2002 @ 01:16:41 #16
1377 jjanet
pi_5604325
judith: "Je merkt een bepaalde hardheid bij jou, je hebt echt wel wat meegemaakt"

sjanet: "Ja klopt en ik kan nog veel harder, als het echt moet kan ik mijn gevoel helemaal uitschakelen"

sjanet laat haar vader los "het is klaar zo". Haar opa is overleden aan kanker toen ze 3 was. Familie van papa's kant ziet ze nooit. Ze heeft amper herinneringen aan haar vader en vertrouwt mannen over het algemeen niet. Ze vergt best veel aandacht (zegt ze zelf) en wil zich niet zomaar storten in een relatie.

judith is begripvol

sjanet: Ik ben heel achterdochtig, ik zit altijd te wachten op het moment dat mensen me gaan kwetsen. Ik denk daarom ook dat dit een goede leerschool is voor mij.

judith vind ut moedig

sjanet: Er zijn echt heel veel mensen die lariekoek over me kunnen vertellen, maar laat ze dat maar doen. Er is 1 ding wat me ooit is overkomen dat vertel ik nooit. Zelfs de psychiater niet.

judith vind dat ok

sjanet: ik heb het goed opgelost, dankzij mijn moeder, die weet ut wel. Maar het heeft me zo gekrenkt. Ik snapte ook niet dat ik zoiets ooit heb kunnen ervaren, maar dat ga ik nooit aan de grote klok hangen. Als de roddelpers erachter komt: so bie it.

judith is het met haar eens

sjanet: ik heb zonne-uitslag op m'n schouders.

zondag 1 september 2002 @ 01:21:14 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5604381
De dames kletsen nu even over het geloof. Ze vinden alletwee dat het niet goed is als het je wordt opgedrongen.
"Mijn moeder is humanist geworden", zegt Jeanette. "En daar zijn wij in meegegaan. We gaan nog wel eens naar de kerk, maar dat is puur omdat we dat gezellig vinden."
"heeft je moeder een nieuwe vriend?"
"Ja", antwoordt Jeanette half lachend.
"Een leuke vent?", vraagt Judith meteen.
"Daar laat ik me niet over uit! Hij is acht jaar jonger, maar ik laat ze lekker gaan. Ik hoef er niet mee te leven."

"We moesten maar weer eens naar bed gaan", zegt Judith even later.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-09-2002 01:24]

zondag 1 september 2002 @ 01:21:34 #18
1377 jjanet
pi_5604386
sjanet woont nog thuis, moeder heeft een vriend, woont al 2 jaar bij hun.

judith:"Leuke vriend?" sjanet:"nah laat ik me niet over uit. Hij is 8 jaar jonger en goed voor m'n moeder en ze zijn gelukkig."

de dames gaan richting bed

pi_5604389
wat lief, ze slapen
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_5604429
0.59 Jeannette vertelt dat haar vader tot haar achtste bij haar heeft gewoond. Jeannette zegt dat ze niet hoopt dat BB haar confronteert met haar verleden. Verder vertelt Jeannette verhalen over haar moeder.

1.04 Judith : Ik merk een bepaalde hardheid bij jou. Jenanette : Ik kan nog veel harder zijn. Als het echt moet kan ik mijn gevoel helemaal uitschakelen. Als mijn vader voor de deur staat vraag ik waarom en daarna mag hij wegwezen. Jeannette vertelt dat de ouders van haar vader in Duitsland wonen. Jeannette : Ik heb ze één keer gezien, op de bruiloft van mijn ouders. Toen was ik er nog geen eens. Later zegt ze dat ze niet weet waar ze ze gezien heeft. Jeannette zegt dat ze aandacht heerlijk vindt. Jeannette : Maar eng. Ze vond de persconferentie heerlijk. Jeannette zegt dat ze zich niet snel zal storten in een relatie. Jeannette : Het moet een persoon zijn die enigszins weet wat ik denk en voel zonder dat ik het steeds moet uitleggen. Judith : Weet je het zelf wel ? Jeannette : Ik zit altijd te wachten tot mensen mij gaan kwetsen. Soms laat ik ze me ook kwetsen. Dat is ook niet goed. Ik denk daarom ook dat dit een goede leerschool is voor mij. Judith : Ik vind het heel moedig. Als ik dingen had meegemaakt weet ik niet of ik hier had gezeten. Ik heb niks te verbergen. Jeannette zegt dat er veel mensen zijn die verhalen over haar kunnen vertellen. Jeannette : Als bladen willen schrijven doen ze maar. Als ik alleen moet blijven doe ik dat. Er is één ding dat ik nooit zal zeggen. Ook al kan het mijn kop kosten. Zelf een psychiater vertel ik het niet. Echt niet. Als ze zeggen of dat of het huis uit dan ga ik het huis uit. Misschien niet slim dat ik dit nu vertel maar so be it. Judith : Misschien is het niet goed, misschien vreet het aan je, misschien moet je het toch een keer uiten. Jeannette zegt dat haar moeder en haar oma het weten. Jeannette : Het is goed afgehandeld. Het heeft me zo gekrenkt. Ik snapte niet dat ik zoiets ooit had kunnen ervaren. Mijn moeder zegt als het naar buiten komt komt het naar buiten. Als de roddelpers erover gaat schrijven gaan ze erover schrijven. Maar ik heb ook wel leuke dingen meegemaakt hoor. Jeannette steekt de zoveelste sigaret op.

1.16 Jeannette : Geloof is echt niks voor mij. Ik kan het niet vatten. Jeannette vertelt dat haar moeder ook niet meer gelovig is. Jeannette : Ze is humanistisch geworden. We gaan nog wel eens naar de kerk hoor. Jeannette woont nog thuis. Haar moeder heeft een nieuwe vriend. Judith : Een leuke vriend ? Jeannette : Daar laat ik me niet over uit. Mijn moeder weet wat ik van hem denk. Hij is acht jaar jonger dan mijn moeder. Hij is goed voor mijn moeder. Ik hoef er niet mee te leven.

1.21 De stream gaat om onduidelijke reden even naar de slaapkamer. Jeannette en Judith proberen te slapen op de banken in de woonkamer.

pi_5605298
2:45. Iedereen slaapt.

| You should have no expectation of privacy! |
  zondag 1 september 2002 @ 07:01:37 #22
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5605822
Activiteit in het BB huis!

Daniela is opgestaan en.. ik hoor wat geluiden. Helaas slaapt ondertussen de regie dus verder geen beelden. De camera's staan al sinds 3 uur stil. (net als eerder vannacht toen er iemand op was)

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 1 september 2002 @ 07:38:44 #23
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_5605826
Op low 4 is de redactie weer iemand aan het inwerken. Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out.... Zoom in, zoom out....

En nu staat het weer stil. Ik zie geen bewegende activiteiten van de bewoners op 3 en 4 (die ik alleen kan bekijken).

pi_5605854
geen leven te bekennen op de streams. Alle streams staan op Stefan/Daniela buiten of Jeanette binnen en nog een stream op de slaapkamer
pi_5606052
Ik zie op de beide streams dat er weer leven is in het huis. Ik ga even koffie drinken en dan zal ik weer een urtje de streams volgen

Laurens staat bij Daniela en Stefan te praten buiten bij het geimprosviseerde bed, terwijl ik op de andere stream Magriet druk in de keuken bezig zie. Zal wel met ontbijt te maken hebben. Van crazy Mus nog geen beeld.

zondag 1 september 2002 @ 10:51:48 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5606117
  zondag 1 september 2002 @ 11:13:04 #27
3542 Gia
User under construction
pi_5606220
Er zitten 6 personen aan tafel. Volgens mij mis ik Mus en Daniela.

Bo had het er net over dat het hockeyseizoen alweer begonnen is. Voor de rest kletsen ze wat door elkaar.

zondag 1 september 2002 @ 11:21:09 #28
3542 Gia
User under construction
pi_5606277
Ik zie, volgens mij Daniela, buiten tussen een hoop kussens en onder een deken liggen te slapen. Met een zonnebril(?) op.

De 6 aan tafel bespreken de kick-off van vanavond.

Waar Mustapha uithangt weet ik niet.

pi_5606326
Mustapha blijkt nog te slapen. Daniela is net naar binnen gekomen.

Wat is er het afgelopen half uur besproken.

Wat we normaal zouden doen op zondag, sporten, hou moet Magriet haar Bikinilijn uit het oog van de camera bewerken, er word nu gezongen. Volgens mij zijn ze een BB lied aan het componeren.

Ze hebben nu een discussie over een regel van het lied. Dat 500.000 euro geen 1 miljoen gulden is zoals ze in het lied zingen. Het is dus weer erg intressant

zondag 1 september 2002 @ 11:27:44 #30
3542 Gia
User under construction
pi_5606335
Ze houden zich weer even bezig met het lied:

"De dingen die gebeuren, gebeuren toch wel vroeg of laat.
Ik geef mijn leven over, aan jou die met me praat.

Als ik zou mogen kiezen, dan koos ik voor die ene zoen.
Mocht dat nou niet lukken dan ging ik voor die 1 miljoen."

Iemand merkt op dat het toch 1,2 miljoen moet zijn. Bo zegt: Hou je kop, dat past niet.

Daniela is inmiddels ook weer wakker.

[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 01-09-2002 11:29]

pi_5606347
Ze zijn nu aan het bedenken wat ze gaan zingen als iemand naar huis gaat. Niet zo laag als het afscheid van de Bus.

Ze hebben het over afscheid nemen op niveau omdat ze hier zitten om het algemene niveau van alle BB's omhoog te trekken. Dit alles gebeurt aan de ontbijttafel.

Op de andere stream zien we Daniela in haar slaapoutfit in de badkamer en we switchen over naar het beeld in de slaapkamer van Crazy Mustapha die wakker probeert te worden

pi_5606361
Het gesprek aan de tafel gaat weer over de screening en wat ze allemaal moesten doen. Bo zegt ik moest een stukje schrijven. Ik niet roept Margriet ik hadt geen tijd ik moest naar me werk.

Ze hebben nu over sterrenbeelden.

zondag 1 september 2002 @ 11:42:48 #33
3542 Gia
User under construction
pi_5606439
Ze hadden het net ook nog over kinderprogramma's, zoals Otje en puk van de petteflat.

Margriet merkt op dat ze eigenlijk meer van de periode van Pipo de Clown is.

Ook Bassie en Adriaan passeren de revue. Bo (geloof ik) heeft het over B1 en B2. Prachtig vond ie dat.

Iemand merkt op dat Pipo weer terug komt op tv. Ze vragen zich af wie deze rol gaat spelen.

Daniele was aan het douchen met bikini.

zondag 1 september 2002 @ 11:49:48 #34
3542 Gia
User under construction
pi_5606493
Laurens (ja alweer hij) is wasgoed aan 't verzamelen.
Stefan en Bo zitten nog aan tafel te kletsen.

Daniela is aan 't douchen.

Jeanette ligt buiten te zonnen.

Margriet gaat ook naar buiten.

Waar Judith is weet ik niet.

Mus slaapt nog?

zondag 1 september 2002 @ 11:55:13 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5606526

(Scanman vraagt zich af wanneer de vrouwen eigenlijk hun intieme delen wassen)

zondag 1 september 2002 @ 11:56:34 #36
3542 Gia
User under construction
pi_5606539
Ze doen een spelletje.

Laurens is geblindoekt en krijgt opdrachten. Hij moet plekken in huis vinden om te kijken hoe goed hij het huis kent.

De rode kuipstoel.
Het bubbelbad buiten.

Margriet ligt te zonnen, met een dikke ochtendjas aan.

zondag 1 september 2002 @ 12:03:04 #37
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_5606591
Mus staat onder de does!!
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
  zondag 1 september 2002 @ 12:05:20 #38
3542 Gia
User under construction
pi_5606611
Mus en een van de vrouwen waren aan 't douchen. (Judith?)

(Ik ga nu stoppen, zoonlief wil computeren. )

zondag 1 september 2002 @ 12:12:03 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5606663
Jeanette zit lekker in haar rode bikinitje in de tuin te genieten van het zonnetje.

scanman vindt Jeanette wel cute

zondag 1 september 2002 @ 12:45:51 #40
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5607025
12.48

3 van de 4 streams staan gericht op Mustapha die aan het strijken is. Stream 1 staat van grote afstand gericht op de rest van de groep.

Er gebeurt nix.

Mus moet naar de dagboekkamer komen.

Na een paar minuten voor de deur gewacht te hebben gaat 'ie maar weer aan de strijk. De deur gaat niet open. Oh toch wel.

Ik kan het gesprek horen en zien!

De stem zegt dat 'ie twee dingen te melden heeft. Het eerste gaat over het zendergebruik.

*grrrr, alleen stream 4 nog, zonder geluid..*

"Je eigen wil zit de rest niet in de weg?" vraagt de stem.
"Nee, nee" zegt Mus. En weg is het geluid weer.

Mustapha is weer uit de dbk. Hij leest een brief van BB over het zendergebruik. Schijnbaar gaan ze daar nog te onzorgvuldig mee om.
Hij meldt niet waar ze het nog meer over gehad hebben. (ik denk dus zijn gedrag in de groep) maar gaat meteen weer aan de strijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 01-09-2002 12:55]

Ben te zaai voor een signature
pi_5607124
Mustapha moest naar de dagboekkamer komen. Zoals voorgaande jaren werd het geluid nu ook weggedraaid net op het moment dat het interessant werd.

Hij moet een algemene brief over het gebruik van de zenders aan een ieder laten lezen. Hij leest nu enkele algemene regels hierover voor.

pi_5607148
Daniela, Jeanette en Judith liggen heerlijk in bikini te genieten in de zon op de strandstoelen. De heren zijn aan het kaarten aan de tafel in de tuin, met uitzondering van Mustapha, deze is aan het strijken.
pi_5607414
Jeanette, Judith en Daniela liggen buiten te zonnen.
Ze zeggen dat Bo wordt geroepen door iemand buiten het hek.
  zondag 1 september 2002 @ 13:26:54 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5607432
Er schijnt wat te worden geroepen van buiten het hek.

"Gangbang".... "Tieten".... De meiden lachen (maar zijn niet blij!)

zondag 1 september 2002 @ 13:29:18 #45
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5607451
De dames vermaken zich wel op de strandstoelen.

De dames hebben er over dat de rust snel over is vanavond als de tv begint.

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  zondag 1 september 2002 @ 13:32:09 #46
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5607478
De dames praten over de mensen die buiten staan, en die allemaal dingen roepen. Een van de meiden heeft al vaker aan het hek gestaan.
  zondag 1 september 2002 @ 13:37:18 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5607517
Vooral Judith heeft nu wel een lekkere bikini aan. Van de achterkant alleen een touwtje geloof ik.
"Je tiet hangt eruit mop", hoor ik een van de meiden zeggen.
Wij zien niets want BB heeft op de hi streams alleen een opname van grote afstand (wat al heel lang zo is. volgens mij weet de regie dit jaar niet wat 'zoom' betekent)

De dames proberen wat acrobatische dingen te doen, maar geven het al snel weer op. De mannen zitten te kaarten voor slechtzienden.

zondag 1 september 2002 @ 13:37:35 #48
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5607521
De dames gaan de was doen, de heren zijn nog steeds aan het kaarten.
  zondag 1 september 2002 @ 13:41:36 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5607556
"Je tiet hangt er nog steeds uit hoor", waarschuwt een van de meiden weer. (geen idee tegen wie, maar zal wel Margriet zijn die het zei. Die maakt zich daar erg druk om)...

De meiden liggen weer uitgeteld te zonnen en kletsen over niets.

Liggen deze dames ook niet topless aan het strand?Wat zullen ze straks 'mooie' witte borsten hebben!

zondag 1 september 2002 @ 13:45:58 #50
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5607591
Ze proberen hun zangkunsten alvast uit, wat niet erg lukt.
De bikini's zijn sexy dit jaar.
Ze praten over appeltaart, ze zijn het niet eens wat er moet gegeten deze avond. (begint het nou al? )
pi_5607593
De dames proberen over het hek te kijken, maar dit lukt niet echt. Ze zien alleen een camera ergens achter het hek en verder niet veel bijzonders.

zondag 1 september 2002 @ 13:47:12 #52
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5607600
Bijna allemaal in het zwembad, wat helaas niet te zien is
  zondag 1 september 2002 @ 13:49:11 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5607613
En nog steeds geeft BB ons alleen een shot van heel ver af.

zondag 1 september 2002 @ 13:52:46 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5607642
Alleen Margriet ligt in badpak (lelijk buikje?) de rest van de dames loopt of ligt er prettig bij in bikini.
In de jakuzzi zitten Daniela en Bo.

En buiten fluiten een paar vogels.

pi_5607648
Daniela en Bo zitten in de Jacuzzi en de rest ligt lekker in het zonnetje.
pi_5607649
daniela en Bo zitten en de jacuzzi
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_5607651
die gast heeft wel een afschuwelijke zwembroek, en nou ook nog tot zen oksels opgetrokken
And then there were syntax-errors
pi_5607698
Alle bewoners (alleen mus niet, die zit ergens op een stoel te slapen) zijn naar het zwembad, Bo en Laurens duiken wat vanaf de kant in het water, de dames zitten aan de kant te lachen (op een manier die niemand serieus kan nemen) en hebben het soms tussendoor over haartjes.
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  zondag 1 september 2002 @ 14:03:54 #59
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5607703
Ze vermaken zich in het zwembad.

pi_5607706

De bewoners zitten bij het zwembad ik hoor geloof ik Bo zeggen: Goh ze hebben echt de verkeerde keus gemaakt, de mensen zitten nu echt te denken o god wat erg. (hij heeft het helemaal goed)
Ze zitten dus in bikini bij het zwembad, net hadden ze het over de video's faces of death. Nu zingt er iemand Jongens het is zo enorm saai,maar ik zal even mee luisteren.
Ze denken nu dat er buiten geroepen wordt voor Bo.
"nee joh ze weten niet eens wie er in het buitenland zitten."
volgens mij denken ze trouwens (heb ik eens opgevangen) dat de streams ook nog niet aan zijn, en dat het pas vanavond gaat beginnen.

Margriet heeft het over de appeltaart die ze gebakken heeft.degene met t amsterdamse accent houd zo wie zo al niet van appeltaart.
Ze mist ook haar hoe noem je dat, haar regelmaat wat ze normaal heeft, en de lekkere dingen.
Laurens komt er ook bij, margriet volgens mij zegt "hey laurens je moet je broek nog hoger op trekken. dat doet hij ook wat enige hilariteit onder de dames opbrengt. (zie foto)

Ze hebben het nu over het lichaam van laurens dat het een beetje vreemd is.

Nog meer gelach om de broek van laurens.

Er is een van de vrouwen die een erg irritant lachje heeft. grr

---Edit: vreemd plaatje verwijderd, foutje waarschijnlijk---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-09-2002 19:39]

zondag 1 september 2002 @ 14:09:18 #61
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5607749
Lekker in de zon

zondag 1 september 2002 @ 14:27:13 #62
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5607906
In de keuken eten maken.

zondag 1 september 2002 @ 14:56:34 #63
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5608205
Wat is nu voor rare houding

zondag 1 september 2002 @ 15:20:50 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5608448
"Kom Stefan, pak me!"

sorry, kon het niet laten!

pi_5608503
ik zie op stream 2 dat Crazy Mus zich ook weer buiten heeft gemeld en weer afzijdig zit bij de tafel terwijl de rest gezellig bij het zwembad ligt op de ligstoelen.
pi_5608530
Judith en Stefan zitten bij het zwembad en hebben het over DJ joop of hij vanavond de aftrap komt doen. Dat kan toch niet zegt Judith hij speelt toch vanavond in Vlaardingen.

Stefan is vannacht onder zijn oksel geprikt door een mug. Hij merkte dit tijdens het opdoen van zijn deo

pi_5608605
Stefan zit rustig met een eendje te spelen in het zwembad terwijl Judith, Daniela en Laurens rustig een gesprek voeren over koetjes en kalfjes

Op de andere stream zien we Mustapha die zit te genieten van de zon en hierbij hebben we het geluid van Stefan

zondag 1 september 2002 @ 15:49:07 #68
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_5608688
15:43
Bo ontwaakt. BURP, ik ga even lekker een sigaretje roken. Hij vindt 'rooie stier' erg lekker maar hoeft nu even niet. Straks wel. Hij zegt tegen ? (volgens mij Jeanette) dat hij echt even lekker aan het luieren is omdat hij echt moe is. Jeanette zegt dat dat wel weer te horen was ook.

Aan het geluid te horen staat er iemand in het zwembad te pissen en verzuipt hierbij de eend. Kan het alleen niet zien omdat beide streams op Mustapha staan, die op een bankje ligt te zonnen.

seek and distroy
pi_5608690
Breedbandstream 2

15.38 Mustapha zit te zonnen in een tuinstoel met zijn hoofd achterover.

Breedbandstream 1

15.39 Stefan en Jeannette spelen met een badeendje in het zwembad. Speaker : De boodschappen staan klaar in het washok. Stefan en Jeannette staan op. De stream blijft bij het badeendje op de rand van het zwembad.

Breedbandstream 2

15.42 Stefan stopt boodschappen in de koelkast. Judith en Laurens staan er bij.

Stream 3

15.45 De bewoners zitten weer bij het zwembad.

Breedbandstream 1

15.47 Mustpaha ligt inmiddels op een tuinbank. Hij lijkt te slapen.

Dit is het weer van mij.

Trouwste user 2022 zondag 1 september 2002 @ 15:51:16 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_5608704
Mustapha beweegt z'n linker ooglid.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 1 september 2002 @ 15:53:11 #71
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_5608716
15:49
De daklozen krant. Een vriend van een van de mannen zegt altijd: "nee dank je, ik heb een huis" Een ander probeerd de krant wel altijd te kopen. (Nog steeds alleen beeld van mus, weet daarom niet wie wat zegt.)

15:51
Jeanette lust niets. Dus ook geen asperges (zijn naar mijn mening ook niet te vreten overgens...). De rest van de bewoners zijn er over uit dat ze door de week daarom alleen maar patat eet.

seek and distroy
  zondag 1 september 2002 @ 15:59:42 #72
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_5608766
15:54
De dames zijn al weer aan drank toe. Magriet stelt voor om Sangria te maken. Alles is hiervoor in huis dus kan gemaakt worden. Helaas voor ons 'moet' Magriet nu even het 'Grote Sangria Lied' zingen.
seek and distroy
  zondag 1 september 2002 @ 16:10:29 #73
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_5608903
[offtopic]
Zucht, nu het toch echt even ergens over gaat, gaat het toch echt te snel voor mij. Houd het maar bij het maken van screenshots...
[/offtopic]
seek and distroy
pi_5609479
16:57 uur

Ik zal maar eens letterlijk neer zetten wat de bewoners precies zeggen, dan weten jullie hoe saai het is.

Laurens, Stefan, Margriet en Daniela liggen in de tuin te zonnen. Ze hebben het over een masage.

Laurens: Ja maar dat komt omdat we elkaar nog maar zo kort kennen.
Daniela: Ow dan geef ik hem toch pas over 3 weken.

"HARD GELACH"

Margriet: Misschien wil je hem dan niet meer geven.
Daniela: Misschien kan ik hem dan wel niet meer geven.
Laurens: Door de tralies kan je hem niet geven.

Laurens: Ik zit alleen te bedenken wat voor massage.
Daniela: Joh ik heb de tijd hoor.
Margriet: "Dan zegt-ie Ik heb het druk vandaag.

"HARD GELACH"

Margriet: Wat voor massage?
Daniela: Handen, hoofd en schouders.
Margriet: Ik wil wel even over je ruggetje heen lopen.
Stefan: Uhm ja.
Margriet: Zit je te verbranden?
Stefan: Ik ga zo de zon uit. Dus schat.
Margriet: Kijkuh? Je bent al aardig rood, ikke dan, ben ik ook rood hier?
Stefan: Morgen is het weg en dan zit ik hier.
Margriet: Je krijgt wel witte korstjes. Ja hier, god dat vind ik zo lelijk dit.
Stefan: ja maar ja.

Stefan loopt weg.

laurens vraagt: Hey mag ik even op je plaats zitten?

Bron: http://tv.clubs.nl/reality

pi_5609609
17:10 uur

Ze hebben het nu over koopwoningen. En over parkeren, over van alles.

Laurens: dat scheelt helemaal.
Daniela: Goh ik ga lekker de stad in, ik ga lekker in het weekend uit me dak.
Laurens: Nee ik had ooit een collega, die was in Friesland komen wonen. Echt een hele mooie woning.
Margiet: Ja
Laurens: Echt ruimte, maar hij kreeg ook weer een baan in amsterdam en dan zijn ze weer naar toe te gaan om iets te gaan vinden. Maar daar heb je dan zo grachtenpand van 2,5 miljoen. En daar loopt en rijd iedereen langs. Maar ze vinden het fantastich om op te staan in je duster, naar beneden te lopen, je broodjes halen, en dan ergens koffie drinken met 10.000 taxi's voor je lijf. Nou omdat ze dat zo gewend zijn. ik zou kiezen voor heerlijk open in het bos.
Margriet: ja dat mis ook wel. ik mis wel heel erg natuur moet ik zeggen.
Laurens: Ja
Margriet: Ik vind het echt een verademing om op het water of. Nou ik ga met mooi weer ga ik niet naar het strand. Dat vind ik dus 3 keer niks. Voor je in Zandvoort ben, met de auto geparkeerd, voor dat je, ik vind dat zo gedoe. Wat heel het ras dat gaat naar zandvoort. Dan ga ik wel naar Noordwijk ipv naar Zandvvoort. dat is dan beter en leuker en de terassen zijn beter vind ik. Maar ik vind er ook wel heel veel nadelen aanzitten hoor om in Amsterdam of de Randstad te wonen.
Laurens: Ja.
Margriet: Parkeerbeleid, ik heb nog steeds een vergunning van me ander huis, je moet minimaal 3 uur in de rij staan bij parkeerbeheer omje vergunning te veranderen. Ik heb nu een vergunning bij een ander parkeer, in een andere wijk. Die andere vergunning heb ik nog niet opgezegd.

(jezus wat interessant zeg..........SAAI!)

Margriet: Ik heb van de week nog een bon gehad, omdat ik bij vrienden voor de deur stond, eventjes erin en eruit. het gaat maar door gewoon. Qua parkeren ook, vreselijk. Kom er een keer mensen bij je op bezoek.....Moet ik betaald parkeren bij je? Ja dat is betaald parkeren. Tot hoelaat? Tor uh twaalf uur.
Laurens: weet je en dat he kan niet. Dat kan niet he. Totaal niet./ ok als jij geen bonnetje koopt. dan loop je de kans een bekeuring te krijgen.

Bron: http://tv.clubs.nl/reality

pi_5609611
Jeannette geeft even aan dat ze het maar "schijtcamera's" vindt...
You scumbag, you maggot, you cheap lousy faggot, happy christmas your arse, I pray God it's our last...
pi_5609746
Stefan en Mustapha bespreken geldzaken. Stefan vertelt dat de vergoeding van Big Brother in zijn geval niet toereikend is. Mushi vraagt of Stefan spaart; nee dat doet hij niet. Mushi zelf ook niet. Het gaat snel op. Mushi is met stappen niet zo heel veel kwijt omdat hij niet drinkt. Stefan noemt kleding als dure grap.
pi_5609775
Entreeprijzen voor discotheken zijn ook dramatisch gestegen sinds de invoering van de euro. Er worden bedragen genoemd van 40 gulden. En dan is het vaak nog niet eens een leuke tent.

Mustapha wil gewoon heel erg zuinig zijn. "Iedereen doet alsof ie rijk is, en dan lenen ze geld, en kunnen het niet afbetalen."

Stefan: "Ook met kleding, iedereen wil zich onderscheiden."

pi_5609813
Stefan: "Ik ben benieuwd hoe ze je neerzetten in dit huis. Jij niet?"
Mushi: "Ach ze kunnen je op alle manieren neerzetten."

Stefan: "Ik heb twee of drie keer met haar geknuffeld maar vond het irritant worden." (over wie gaat dit?) Mushi: "Ze is erg knuffelig."

Mushi: "Een huisje voor jezelf. En een dikke ferrari." Stefan: Nee. Mushi ziet zichzelf in een pink cadillac.

pi_5609849
Mushi: "Ik kan er niet tegen als iedereen naar mij kijkt. Als je binnen komt en iedereen kijkt dan. Voor even is het wel leuk, maar daarna niet."
Mushi: "Iedereen vragen; Mushi waarom zit je apart, Mushi waarom wil je niet integreren in de groep."

Stefan: "Het laatste was; Hier heb je mijn nummer, tis leuk als je me nog eens belt." onverstaanbaar. Stefan: Ik ga toch voor het geld, tis goed als je me nog eens belt." Mustapha en Stefan kunnen er hartelijk om lachen.

pi_5609871
stream schakelt naar binnen waar in de keuken gerommeld wordt.
  zondag 1 september 2002 @ 17:59:56 #82
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5609908
Sream 1 draait alvast warm in 'de bunker'.
Ben te zaai voor een signature
pi_5609919
Eén van de lowband streams schakelt naar het arme gedeelte. Daar is niets bijzonders, maar misschien moeten ze vast oefenen voor vanavond.

Buiten wordt gekeuveld door Margriet, Daniela, Bo en Laurens. In de keuken wordt een spelletje doorgenomen door Jeanette.

pi_5609944
Judith en Jeanette hebben het over boeren, beurten overslaan, extra kaarten pakken etc. Er is geen beeld bij. Inmiddels is ook de breedband 1 aan het oefenen in de kooi. De andere stream staat gericht op Laurens die buiten in het zonnetje zit.
pi_5609953
Er wordt herhaaldelijk ingezoomd op het "Niet roken" bordje

Moderator zondag 1 september 2002 @ 18:07:36 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5609975
De bunkâh:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_5610082
op stream 1 een mooi overzicht beeld van de bunker en op stream 2 hebben Daniela Bo en Laurens en Margriet een gesprek over auto's.

Wat voor auto's ze hebben en dit proberen zonder een merk te noemen uit te leggen. Volgens mij rijd Laurens een auto met een blauw merk een ford want hij vergelijkt het met siesta. En fiesta is een ford. Cryptisch voor de streamers onder ons dat geen merken namen mogen noemen

pi_5610117
Jeanette bewijst nog even dat ze echt blond is. "Jij kan dit goed he? Logisch nadenken? Nee dat kan ik niet." Judith zegt dat je gewoon goed moet kunnen rekenen. De tafels één tot en met twintig uit je hoofd kennen. Judith: "Hoeveel is acht keer vijfendertig?" Jeanette: "Veertig." Als ze merkt dat ze het fout heeft slaat ze aan het rekenen en merkt dat ze het fout had. Judith: Ik ken gewoon veel foefjes. Weet je hoe ik dat uitreken? Acht keer vijfendertig is hetzelfde als vier keer zeventig: dus tweehonderdtachtig." Jeanette: "Ooooh jaa."
pi_5610127
Op stream 1 nu een beeld van Jeanette en Judith die de groten kaarten in hun handen hebben. Ze hebben het nu over Judith haar werkzaamheden in het casino. Ze moet herkennen als een verwoed gokker zijn laatste centjes vergokt.

Judith loopt naar Mus en vraagt of ze haar zonnenbril terug mag. Jeanette loopt nu ook weg. Magriet staat op een loopt naar het bankje waar Judith zit om een chipje te pakken.

pi_5610169
We hebben nu beeld van de keuken en geluid van Stefan die buiten zit.

Margriet is nu ook bij Judith gaan zitten. Jeanette is nu hier ook nu ook bij komen staan en gaat nu zitten op de rand van het zwembad. Het gesprek gaat weer nergens over. Ze hebben net besproken wat ze niet gaan vertellen aan Jeanette.

pi_5610211
Stefan en Mus hebben het over het geniepige schoppen bij het voetbal. Margriet schreeuwt nu zo hard dat zij Mus overstemt. Het gesprek gaat nu over starten bij een sprintwedstrijd.
pi_5610390
Daniela is op Bo geklommen en masseert nu zijn rug.
De camera is erg geinteresseerd in het kruis van Daniela, en zendt wat beavershots uit.
pi_5610844
Jeanette naar de DB kamer, en tot mijn grote frustatie word eerst het geluid ge-mute en daarna switchen de streams naar de zithoek
pi_5611046
StefanFM, uit de dbk krijgen we haast nooit het geluid te horen. Het is eerder toeval (dat ze het vergeten zijn) als we het een keer wel horen. helaas...

Jeanette heeft haar haar geföhned. Ze ziet er tiptop uit, zich waarschijnlijk bewust dat er straks een live-uitzending is.

pi_5611059
Ok.. Heel leuk, een paar keer een mooi 'stringshot' gezien, maar hoe capture ik die beelden? In photoshop wordt het een zwart vlak.
pi_5611068
Judith heeft Daniela gemasseerd. Ze sluiten het af met een knuffel. De camera geeft een mooi shot van de gestringde billen van Judith. Daniela lijkt emotioneel: ze zegt tegen Judith: Ik leg het je nog wel een keertje uit.

(veel bufferproblemen)

pi_5611264
Daniela en Judith zetten hun gesprekje voort in de slaapkamer. Weer geknuffel en ze houden nu al van elkaar. Daniela mag altijd de pareo van Judith lenen.
  Trouwste user 2022 zondag 1 september 2002 @ 19:42:53 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_5611285
"Van wie is deze paarse string ?"

De string wordt duidelijk het hoofdthema van deze BB.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5611328
jezus get a life ffs :s
pi_5611374
De pizza's zijn nog niet gearriveerd. Bewoners lijken wat zenuwachtig te worden. Ze zitten in de woonkamer voor het plasmascherm. Stefan voelt gewoon dat de tv vanavond aan zal gaan. Er worden wat liedjes gezongen...
pi_5611715
Jeanette is met Judith's haar bezig. In de woonkamer hebben Laurens en Bo het hoogste woord.

20.13
De stem meldt dat de boodschappen klaar staan in het washok. De bewoners reageren met een luid Yes!

pi_5611772
Carbonara, champignons, ananas; alle smaken komen voorbij. Ze besluiten in de tuin te gaan eten. Mushi eet weer met zijn petje op. (ben ik de enige die zich hieraan stoort?)
pi_5614396
Ik heb tijdens de kick off nog even zijdelings naar de streams gekeken (tijdens de reclame) De bewoners zaten en zitten nu nog steeds in de zithoek. Er werd een spelletje hints gespeeld en ik ga op reis en neem mee.

Er word nu ongeloofelijk hard gelachen en geschreeuwd. Er is helaas geen kaas van te maken.

zondag 1 september 2002 @ 22:54:38 #104
4139 Qt
Kjoetie
pi_5614707
Ze debateren momenteel over pedofilie.. is het aangeboren of niet..
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_5614843
Stream 2hi - 22.59

Daan, Laurens en Bo zitten een beetje het brood te bekijken.

zondag 1 september 2002 @ 22:59:40 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_5614868
Iedereen behalve Daniela en Laurens zit in de woonkamer.
Er wordt gediscusseerd of dingen als homosexualiteit en pedofilie aangeboren zijn.

Stefan is er van overtuigd dat pedofilie aangeboren is, dat het enige dat je kunt doen is het te accepteren.
Jeanette vind het heel dubbel. Ze denkt dat therapie werkt.
Stefan: Als je mij zegt dat ik geen vrouwen meer mag aanraken dan lukt dat misschien een jaar....

(Even uit mijn hoofd, de streams stonden aan op de achtergrond.)

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5615231
Breedbandstream 2

22.49 Daniela en Laurens lezen in het bestelboek. Ze zitten op de stoelen bij de keuken. Op andere streams zitten de andere bewoners te kletsen in de woonkamer. Daniela noemt Laurens Stefan. Daniela : O wat erg.

Stream 5

22.54 Daniela : Dat gaan we morgen bestellen. Laurens drinkt bier. Laurens : Misschien is die lasagna wel eens lekker of zo. Daniela : Rustig aan jij hè. O, jij lust ook geen vis. Daniela bladert driftig. Laurens : Even rustig doen. Daniela leest iets met kipfilet voor. Daniela : Dat lust zelfs Jeanette. Laurens : Ik wil wel iets met vis maar ik maak het niet klaar. Daniela : We moeten op tijd op om te bestellen. We moeten zo naar bed. Laurens : Judith heeft een wekker toch ? Daniela : Ja, ik ook.

22.58 Bo komt er bij staan. Bo en Laurens zeggen dat ze vrouwenhanden hebben omdat ze geen eelt hebben. Laurens : Ik heb eelt op mijn hart.

23.02 In de woonkamer. Als één van de dames zegt dat Laurens veel rookt zegt hij dat hij om 11 uur, om 3 uur en net een sigaret heeft gerookt. Laurens doet een poging tot humor : Jeannette die zegt Stefan tegen mij. Big Brother kan de bloedsomloop verminderen (hij refereert aan het pakje sigaretten dat hij vast heeft). Laurens even later : Het is warm hier. Ik ga even een wandeling maken buiten.

Breedbandstream 1

23.08 Beeld van Mustapha die met zonnebril op en muts op op een bank zit.

Op geen van de streams is iets te zien waar ik een zinnig verslag van kan maken dus dit is het voorlopig van mij.

zondag 1 september 2002 @ 23:24:37 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5615554
In de woonkamer zitten de meeste bewoners op de bank.
"Wat vind jij eigenlijk een mooie vrouw?", wordt er aan Bo gevraagd.
"Niet te vet en niet te dun...", zegt Bo. "Wel borsten, geen theezakjes. Goeie uitstraling in de ogen. Beetje verzorgd en niet zo'n slonsbak."
Een aantal bewoners schieten in de lach.

Margriet valt op bruine ogen bruin haar. Ze vindt een beetje grijs ook wel leuk. Daniela zegt dat zij dat ook wel leuk vindt.

pi_5615762
23:25 uur

judith is uit de kamer weggelopen, waarom weet ik niet want ik zet de streams net aan. Laurens ging Judith achterna. Ze denken dat er vanacht iets gaat gebeuren.

Laurens: Dat is het he? Het is bijzonder rustig vind ik. Het is te rustig. vandaag nog niet die stem gehoord.
Judith: Nee
Laurens: Vanacht gaan we eruit.
Judith: Echt waar? denk je dat echt?Ik dahct dat er wel contact zou komen, maar dat heb ik ook mis.
Laurens: Nou dat kan nog.Ik denk uh, vanacht gaan we vlammen. Iedereen ligt op bed en dan komen we naar het slachtveld.
Judith: Ow prima.

"gelach"

Judith: Nou 's nachts ben ik niet op me best hoor.
laurens: nee? ok waar kan ik je 's nachts voor wakker maken?
Judith: Ja uh, zwemmen of een duik in de zee ofzo. Gekkigheid.
Laurens: Ja he.
Judith: of pak nu je koffers en ga naar schiphol.Daar kan je me altijd wakker voor maken. Vind ik prima. Kampvuurtje. Ja moet niet iets doms zijn of iets lulligs. Maar gewoon iets geks.

Bron: Http://tv.clubs.nl/reality

zondag 1 september 2002 @ 23:37:17 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_5615847
Judith en Laurens in de tuin.

J: Ik vraag me af of je goede TV krijgt als je een groep zo lang zonder impulsen laat zitten.

J: Waar kun jij nou echt niet tegen?
L: Als het ergens een bende is.
J: Dat kan niet met acht mensen....
L: Maar dingen waar ik me mateloos aan 'iriteer'. Ik ben misschien te makkelijk. (Ik vind hem moeilijk te verstaan, hij praat alsof hij al 48 uur wakker is.) Waar word jij dan snel geirriteerd van?
J: Mensen die ontzettend aanwezig zijn, die de groep over-rulen. Die gewoon je kast opentrekken en schreeuwen 'Hé, die trui die heb ik ook!'
L: Ik ken mensen die als je iets verteld alles ook al meegemaakt hebben.
(Bo komt er bij staan.)
J: Bo, waar irriteer jij je aan?
Bo: Aan jou! Nee hoor, grapje.
(Bo wil zwemmen. Laurens haalt nog een sigaar voor Jeanette.)

pi_5615913
quote:
Op zondag 01 september 2002 23:37 schreef APK het volgende:
Laurens haalt nog een sigaar voor Jeanette.)
Judith is dat! Niet Jeanette.
  zondag 1 september 2002 @ 23:45:02 #112
6941 APK
Factual, I think.
pi_5616025
quote:
Op zondag 01 september 2002 23:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Judith is dat! Niet Jeanette.

Weet ik, sorry, bovenaan stond 'Judith'
  zondag 1 september 2002 @ 23:48:36 #113
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5616094
Jeanette heeft nu wat woorden met Stefan.
Ze wilt niet meer hebben dat ze aan haar vragen of ze het eten wel lust.
Ze vindt dat ze maar gewoon moeten koken en als ze het niet lust pakt ze wel wat anders.
Stefan zegt dan ook dat hij het niet meer aan haar zal vragen.
Stefan vindt dat zij zich enigszins buiten de groep plaatst.
eurobilltracker.com
  maandag 2 september 2002 @ 00:00:59 #114
1377 jjanet
pi_5616279
Bo, sjanet en stefan (?) praten over eten. Blijkbaar hebben mensen grapjes over sjanet gemaakt en zij 'kan heel erg kwaad worden'.

"So be it" valt veelvuldig.

maandag 2 september 2002 @ 00:05:40 #116
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5616366
Er is uit de onenigheid tussen Stephan en Jeanette een levendige discussie ontstaan over het concept van BB van dit jaar. (met name confrontaties)

Stephan legt uit wat een onderdeel van het concept is van BB en Jeanette wil niet aan de uitleg van Stephan en doet stoer door te stellen dat ze bepaalde dingen niet accepteert en dat ze nog wel kwader kan reageren.

(waar het exact over gaat is mij enigzins onduidelijk, het lijkt er op dat ze een beetje langs elkaar heen beginnen te lullen)

Kennelijk heeft iemand (Stephan?) haar aan tafel een beetje zitten pesten en daarop is ze boos van tafel gelopen...vervolgens is ze na haar boosheid een beetje te hebben laten zakken er nog op teruggekomen.

De reden waarom ze op het concept van BB kwamen is dat Stephan een vergelijk trok om haar duidelijk te maken dat je je niet om alle geintjes druk kan gaan lopen maken aangezien het concept nog wel eens veel verder zou kunnen gaan en je dan helemaal doorslaat. Het meisje Jeanette wilde daar geen genoegen meenemen...die wilde een excuus...en dan wel een met drama en knieval die daarbij hoort en niet zoals Stephan deed door gewoon zijn excuus terloops aan te bieden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')