Tja ik had wel willen zoeken of er al een topic hierover was, maar de search doet het niet
Oja en voor de duidelijkheid, ga hier nou a.u.b. niet weer de bekrompen links/rechts discussie voeren, maar geef gewoon antwoord op de vraag.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 31-08-2002 14:30]
Oeh, lange motivatie
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ben dus sinds kort lid van de SP
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 14:29 schreef Kennyman het volgende:
Ik zit erover te denken om lid te worden van de JOVD (...)
Ik ben lid van de LPF en Leefbaar Nederland
Tevens ben ik actief bestuurslid van de Stadspartij Groningen.
quote:My thoughts exactly...
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:18 schreef detulp050 het volgende:
Jongens niet direct dit topic verkloten. Ga niet iedereen direct uitlachen, beledigen etc om zijn of haar keuze.
Dus geenof
Dat is niet de bedoeling van dit topic.
Nooit gedacht dat wij het nog es eens zouden worden na die discussie in zo'n ander topic
quote:Daar zullen wij eens een hartige discussie over houden, kleine man. En wel NU! Kan ik nu van huis vertrekken?
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:45 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik ben twee weken geleden lid geworden van de JOVD. Op dit moment staan de standpunten en de mentaliteit van de organisatie mij enorm aan, maar of dit optimisme in de toekomst gewaarborgd blijft, moet nog blijken. Daarom zal ik me de komende maanden veel proberen in te zetten in debatten e.d. (regio Leiden) om zodoende door middel van de praktijk erachter te komen of de JOVD inderdaad wel die partij is, waar ik voor wil gaan.
quote:Kom on-line op
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:46 schreef Kennyman het volgende:[..]
Daar zullen wij eens een hartige discussie over houden, kleine man. En wel NU! Kan ik nu van huis vertrekken?
Omdat ik politiek interessant vind, omdat deze partij het best (minst slecht) bij mijn standpunten aansluit, en omdat ik wat kennissen heb die politiek actief zijn.
Ben zelf niet erg actief. Een tijdje penningmeester geweest van 't lokale CDJA-clubje. En nu ga ik soms nog naar wat bijeenkomsten, borrels, debatten, sprekers, etc, en help beetje met de website.
Daarna ben ik lid geworden van de JOVD. Daar hoop ik binnenkort ook actief te worden.
En dat de VVD er alleen voor de rijken is, is, zo weet ik uit ervaring, niet waar. Dat was uit de tijd van eind 19e, begin 20e eeuw. Maar daar leven we nu niet meer en ook de VVD verandert, net als andere partijen.
nooit echt overwogen... en als ik mocht kiezen: de SP (natuurlijk)
quote:Het tribunaal der veganisten en dierenneukers..
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[fouterotopmerkingmodus/plagiaatstripin'journalist'modus]
ik wilde lid worden van de LPF. Maar toen bedacht ik me, dat ik wel eens voor een tribunaal zou kunnen verschijnen...
[/fouterotopmerkingmodus/plagiaatstripin'journalist'modus]
quote:Helaas werkt het zo in Nederland. En aangezien ik NIET van partij politiek houd, ben ik dan ook GEEN lid van welke partij dan ook!
Op zaterdag 31 augustus 2002 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Verder wil ik later, als beroep dus, ook wel iets met politiek, en dat begint natuurlijk met lid worden van een partij
Wij streven naar een klasseloze maatschappij.
Wie ook lid wil worden moet aanstaande woensdag komen naar Utrecht Overvecht. Waar precies weet ik niet, dit moet je dan maar zelf ff bekijken.
quote:Niet iedereen op Fok! zit ook hier op PCH. Dus het is niet erg representatief, het geeft alleen maar een richting.
Op zondag 01 september 2002 10:39 schreef Kennyman het volgende:
Grappig om te zien, dat FOK! normaal aardig rechts is, maar wanneer het om daadwerkelijke participatie links juist aardig oververtegenwoordigd is.
Is een betrokken partij, lokaal sterk en actief. Goed tegenwicht tegen de verrechtsing en heeft een aantal fundamentele standpunten die ik deel.
O en je kreeg een leuke CD als je lid werd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |