Di 17-09-02 20:45 Arsenal - Borussia Dortmund
Di 17-09-02 20:45 AJ Auxerre - PSV
Di 24-09-02 20:45 PSV - Arsenal
Di 24-09-02 20:45 Borussia - Dortmund AJ Auxerre
Di 01-10-02 20:45 PSV Borussia -
Di 01-10-02 20:45 AJ Auxerre - Arsenal
Di 22-10-02 20:45 Arsenal - AJ Auxerre
Di 22-10-02 20:45 Borussia Dortmund - PSV
Di 29-10-02 20:45 PSV - AJ Auxerre
Di 29-10-02 20:45 Borussia - Dortmund Arsenal
Di 12-11-02 20:45 Arsenal - PSV
PSV gaat het erg moeilijk krijgen.
quote:Haha.. goed gevoel voor humor iig
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:08 schreef DJ_Saucage het volgende:
PSV samen met Dortmund door...
PSV komt echt niet langs Arsenal hoor!
* Gunner voorspelt: Arsenal en Dortmund door (willekeurige volgorde)
Zit voor de eerste x op west: vak H
Hopen dat het daar een beetje gezellig wordt
PSV heeft de slechtste loting van de Nederlandse ploegen en ik denk ook dat ze het niet gaan halen. Arsenal is gewoon een geweldige ploeg met veel goeie spelers en een toptrainer. Dortmund heeft ook veel goeie spelers en het is gewoon heel lastig om daar tegen te spelen. En Auxerre zijn Fransen en daar weet je het echt nooit tegen, ook een lastige ploeg hoor.
Voorspelling:
1. Arsenal
2. Dortmund
3. Auxerre
4. PSV
Nee, van Dortmund zal PSV niet veel te vrezen hebben. Anderhalve week terug was ik in Londen bij Chelsea - Arsenal, en daar was het niveau van Arsenal ook niet al te best. Dat kwam deels doordat ze een aantal belangrijke speler misten, Van Bronckhorst, Henry, Bergkamp, maar wat mij tegenviel was de slechte organisatie binnen de lijnen.
Ook hier zie ik, met name thuis, kansen voor PSV. Hoe vroeger ze de opbouw van Arsenal storen, des te meer kans ze hebben.
Auxerre is zo'n club waar je nooit weet wat je kan verwachten. Ze kunnen wereldwedstrijden spelen, maar het ook vreselijk laten liggen.
Ik denk dat PSV doorgaat naar de 2e ronde, waarschijnlijk samen met Arsenal. Dortmund gaat UEFA-Cup spelen en Auxerre mag naar huis.
Waterreus
Bogelund - Ooijer - Hofland - Heintze
Rommedahl - Vogel - Van der Schaaf - Bouma
Bruggink - Kezman
Heintze dus als linksachter, Bouma schuift een plaats door. Bouma speelt de laatste tijd prima en heeft uitstekende voorzetten. Het lijkt een goede zet!
quote:Ehm de NOS heeft ervoor gekozen de thuiswedstrijden rechtstreeks uit te zenden en de andere aan Canal+ te laten, of zoiets
Op dinsdag 17 september 2002 16:49 schreef DjMark het volgende:
ik wordt ook nerveus.
Maar waarom komt dat K*T team uit Amsterdam nou wel op TV. En PSV niet?
We willen toch allemaal leuk voetbal zien?
Dat gaat zo natuurlijk niet lukken...
Ik ga in het supportershome kijken denk ik .
quote:Dit zal nog wel moeilijk gaan worden voor de NOS. Want wie ze ook uitzenden de andere voelt zich altijd genaaid. Wat als 2 Nederlandse ploegen thuis spelen, dat wordt oorlog!
ik wordt ook nerveus.
quote:De NOS zal altijd kiezen voor de wedstrijd die het meeste kijkers trekt. De terugkomst van Litmanen bij Ajax zal er ook mee te maken hebben.
ik wordt ook nerveus.
quote:Als ik het goed gehoord heb komt volgende week PSV - Arsenal bij de NOS ...
Op dinsdag 17 september 2002 20:03 schreef Duiveltja het volgende:De NOS zal altijd kiezen voor de wedstrijd die het meeste kijkers trekt. De terugkomst van Litmanen bij Ajax zal er ook mee te maken hebben.
Jammer voor de psv-ers maarja niks tegen te doen
quote:Hij heeft het zeer goed gedaan!
Op dinsdag 17 september 2002 19:52 schreef CAZZO het volgende:
Ten Rouwelaar voor Waterreus op de goal
Dat beloofd een druk avondje te worden
Op Europees niveau moet je toch een van die kansen benutten.
Nu moet thuis alles gewonnen worden en dat wordt erg moeilijk .
quote:Volgende week meteen een 3-0 tegen Inter waarschijnlijk...
Op woensdag 18 september 2002 10:52 schreef Magic666 het volgende:
is kijken of ze ook zo'n grote bek hebben als ajax een keer gelijk speelt.
quote:verlies voor ajax neem ik aan?!
Op woensdag 18 september 2002 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Volgende week meteen een 3-0 tegen Inter waarschijnlijk...
quote:Ik vind ook niet dat PSV slecht gespeeld heeft, maar ik ben alleen bang dat PSV net zoals andere jaren door het missen van de paar kansen die je krijgt op CL niveau de 2e ronde laat liggen.
Op woensdag 18 september 2002 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Mannen aub, wat een negatief gezeik. PSV speelde niet groots maar in ieder geval erg rustig. Ze hebben zich niet gek laten maken. iedereen zeurt maar dat ze hadden moeten winnen, maar ondanks dat ze iets beter waren moet er ook niet overdreven worden. Een punt is geen slecht resultaat., Arsenal enBorussia hebben nog niet gewonnen in Auxerre. Voor Auxerre zijn dit trouwens gewoon twee verliespunten (ervan uitgaande dat thuis alles gewonnen moet worden).
Ik word er een beetje moe van de volgende morgen weer in de krant te lezen dat PSV goed gespeelt heeft maar ..vul zelf maar in
Maar goed de CL is pas net begonnen en wie weet wat er nog kan gebeuren, ik zit in ieder geval op de tribune (misschien ook in London).
Een gelijkspel uit is altijd goed. Maar ze hadden in Auxerre ook kunnen winnen. Zul je zien dat ze dalijk persé nog een punt moeten pakken in de laatste poulewedstrijd....tegen Arsenal. Moeilijk!
quote:Op een gegeven moment was het idd een stormloop op het doel van Auxerre, PSV was beter en had moeten winnen. PSV gun ik het altijd wel in Europees verband.
Op donderdag 19 september 2002 14:40 schreef Hihat het volgende:
Ik ben dinsdag in Auxerre geweest. 1200 kilometer voor een 0-0 wedstrijd...het viel me eerlijk gezegd een beetje tegen.Een gelijkspel uit is altijd goed. Maar ze hadden in Auxerre ook kunnen winnen. Zul je zien dat ze dalijk persé nog een punt moeten pakken in de laatste poulewedstrijd....tegen Arsenal. Moeilijk!
quote:Ik hoop het dat PSV wint. Het zal niet makkelijk worden.
Op zondag 22 september 2002 12:34 schreef chelloboy het volgende:
Dan maar zo Leatherface![]()
Woensdag pakken we Arsenal in ons eigen Philips stadion want die gasten denken echt dat ze de besten zijn,nou mooi niet dacht Manchester United ook 2 jaar geleden die pakten we ook met 3-1.
Denk zelf dat het 2-0 voor ons PSV wordt. vak U rij 15 de gekste
Maar PSV doet het meestal erg goed tegen Engelse ploegen, dus misschien ook wel tegen Arsenal.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 25-09-2002 13:22]
quote:Jij voor Arsenal? ... Wauw, mag ik dat zwart op wit
Op woensdag 25 september 2002 13:21 schreef DIGGER het volgende:
En voor deze keer ben ik vanavond voor Arsenal, dat de P$V zoke moge spelen (met of zonder Bergkamp)
quote:Mja tis meer tegen P$V
Op woensdag 25 september 2002 13:21 schreef Atrimar het volgende:Jij voor Arsenal? ... Wauw, mag ik dat zwart op wit
Btw voor wie zou justme nou vanavond juichen als P$V en Arsenal fan?
quote:Ik denk een 1-2,maar het zou leuk zijn als Arsenal nu eens verliest want dhr. Wenger begint een beetje arrogant te worden. I:(
Op woensdag 25 september 2002 13:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Mja tis meer tegen P$V
quote:Ik denk een 1-2,maar het zou leuk zijn als Arsenal nu eens verliest want dhr. Wenger begint een beetje arrogant te worden. I
Op woensdag 25 september 2002 13:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Mja tis meer tegen P$V
quote:Beetje jammer...
En voor deze keer ben ik vanavond voor Arsenal, dat de P$V zoek moge spelen (met of zonder Bergkamp)
quote:Issie altijd al geweest.
Op woensdag 25 september 2002 13:44 schreef superjoden het volgende:[..]
Ik denk een 1-2,maar het zou leuk zijn als Arsenal nu eens verliest want dhr. Wenger begint een beetje arrogant te worden. I
quote:Sorry DD... but it's reality
Op woensdag 25 september 2002 13:44 schreef Dylan Dog het volgende:Beetje jammer...
quote:Ik ben nog in dubio, eigenlijk. Maar voor de verandering heb ik er geen principiele bezwaren tegen als Aars&hol wint.
En voor deze keer ben ik vanavond voor Arsenal, dat de P$V zoek moge spelen (met of zonder Bergkamp)
quote:Sterker nog: 0-4
Op woensdag 25 september 2002 22:41 schreef mitt het volgende:4-0 dus
![]()
![]()
![]()
quote:En dik verdiend ook nog...
Op woensdag 25 september 2002 22:42 schreef golfer het volgende:[..]
Sterker nog: 0-4
Jammer maar helaas, en dat op mijn verjaardag.......
quote:F*cking boeren.
Henry subjected to racist barrage
Thierry Henry revealed he was the target of racial abuse and missiles from PSV Eindhoven supporters during Arsenal's 4-0 win in Holland.
Referee Lubos Michel was seen collecting missiles from the pitch which were apparently aimed at Henry as he prepared to take a corner.PSV Eindhoven are now likely to face a Uefa investigation into the incidents as European football's governing body tries to come to terms with the problem.
"They were throwing coins, lighters and other stuff," said Henry, who scored twice in his team's victory.
"I don't know if you heard what they were saying or saw what they were doing.
"I don't want to talk about it because I just want to talk about football - but it's a bit of a shame. I have two ears but you did not see me shout back.
"The referee was doing his business, I was just waiting to take the corners. If Uefa do their business, they will do their business."
Arsenal manager Arsene Wenger also feels Uefa must take action.
"It was terrible and should be banned. I think Uefa will react," said the Gunners boss.
"We did not feel under threat but in every crowd there are always some crazy people.
"It's up to Uefa to react and we have full confidence in them to do that."
Het was me in het begin van dit seizoen al opgevallen dat er in het PSV-stadion "supporters" zijn, die oerwoudgeluiden maken.
Als het bij Sparta Praag of Lazio gebeurd, of als het Anti-Joodse spreekkoren van Feijenoord-supporters zijn, zit de Nederlandse pers er bovenop, maar nu zijn ze stil....
bron: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/champions_league/2282160.stm
quote:Psssstttt...Heerenveen....koop die Vogel....
Op donderdag 26 september 2002 09:05 schreef Qlimax het volgende:
Wat moet Vogel kosten.....????![]()
![]()
wè un muf zooitje daar, toen Bergkamp gewisseld werdt klonk er luid gefluit. Niet terecht. Ook toen duidelijk werdt dat Ajax verloren had van Inter een luid gejuich ...
volgend jaar wat minder CL plaatsen, dat is waar ze voor juichen, stumperds ..
wel een aardge delegatie FCDBosschenaren die er waren.
quote:Dat we minder CL plaatsen hebben volgend seizoen is al zeker, maar het seizoen erop hebben we die plaatsen weer terug.
Op donderdag 26 september 2002 11:22 schreef Reanimatie.com het volgende:
gister als neutrale supporter naar Lampenkapstad gegaan om die wedstrijd eens even te checken...wè un muf zooitje daar, toen Bergkamp gewisseld werdt klonk er luid gefluit. Niet terecht. Ook toen duidelijk werdt dat Ajax verloren had van Inter een luid gejuich ...
volgend jaar wat minder CL plaatsen, dat is waar ze voor juichen, stumperds ..
wel een aardge delegatie FCDBosschenaren die er waren.
quote:Gelukkig zie of hoor je dit bij Ajax nooit he.
Op donderdag 26 september 2002 08:43 schreef Hawk het volgende:[..]
F*cking boeren.
Geef ze maar een vette boete.Het was me in het begin van dit seizoen al opgevallen dat er in het PSV-stadion "supporters" zijn, die oerwoudgeluiden maken.
Als het bij Sparta Praag of Lazio gebeurd, of als het Anti-Joodse spreekkoren van Feijenoord-supporters zijn, zit de Nederlandse pers er bovenop, maar nu zijn ze stil....
bron: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/champions_league/2282160.stm
quote:Arsenal scheen er geen problemen mee te hebben dus zal het wel niet aan de bal liggen
Op donderdag 26 september 2002 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij moeten ze bij PSV het veld en de gisteren gebruikte ballen maar eens checken, want ik werkelijk nog nooit zoveel foute passes in 1 wedstrijd gezien. Werkelijk om te huilen.
Misschien kan dr v/den Hoogenband eens de voeten van de spelers bekijken of ze niet scheef staan ofzo
quote:Maar het ergste was dat dat ook aan Arsenal kant het geval was. Eigenlijk moet PSV zich diep schamen, want Arsenal speelde eigenlijk gewoon slecht. En dan nog met 0-4 de boot in gaan.
Op donderdag 26 september 2002 12:03 schreef Gunner het volgende:[..]
Arsenal scheen er geen problemen mee te hebben dus zal het wel niet aan de bal liggen
Misschien kan dr v/den Hoogenband eens de voeten van de spelers bekijken of ze niet scheef staan ofzo
quote:Dus jij bent zo'n klote RACIST??
Op donderdag 26 september 2002 22:30 schreef chelloboy het volgende:
En dat gezeik over die oerwoud geluiden viel ook wel mee hoor,liepen op den duur 9 zwarten rond bij Arsenal ja dan krijg je dat boeiuh.
Ken je al die zwarten nog die toen bij PSV speelden?? Ging je toen ook oerwoudgeluiden maken?? Loser!!
quote:Ik schaam me voor mijn eigen supporters....... eikel!
Nu gewoon 2 keer van Dortmund winnen en Auxerre thuis,gaan we toch nog door naar de 2e ronde en dat van gisteren snel vergeten,hoewel het vooraf best wel gezellig was in de binnenstad op dat opstootje na.
Maar verliezen we Woensdag ja dan breek de pleuris uit vooral in de buurt van de Duitse bussen net als toen tegen Kaiserslautern.
We hebben het allemaal nog in eigen hand dus heb er nog steeds vertouwen in.
En dat gezeik over die oerwoud geluiden viel ook wel mee hoor,liepen op den duur 9 zwarten rond bij Arsenal ja dan krijg je dat boeiuh.
quote:ok er zijn nog 4 wedstrijden te spelen, maar dan moeten de thuis en uit wedstrijd van Dortmund gewonnen worden (ken de geschiedenis van PSV en duitse ploegen), dan nog thuis van Auxerre (dat zou moeten kunnen) dan kom je op de benodigde 10 punten. Maar dat zie ik PSV niet doen. En helaas gaat mijn ploeg weer niet naar de tweede ronde.
Op donderdag 26 september 2002 23:09 schreef superjoden het volgende:[..]
kijk dit zijn nou realistische mensen.......niet constant roepen dat alles maar goed gaat enz....enz.... maar ook de realiteit onder ogen zien....wil natuurlijk niet zeggen dat ze geen kans meer hebben want er zijn tenslotte nog 4 wedstrijden te spelen,maar dit geldt voor elke nederlandse ploeg.....
Misschien nog 1 of 2 rondes in de UEFA cup en dat was het dan.
quote:
Zielige.
quote:|: wakker worden. We hebben het hier over PSV, dus dat de pleuris uitbreekt valt het ook wel weer mee ...
Op donderdag 26 september 2002 22:30 schreef chelloboy het volgende:Maar verliezen we Woensdag ja dan breek de pleuris uit vooral in de buurt van de Duitse bussen net als toen tegen Kaiserslautern.
quote:wat toch goed is?
Op vrijdag 27 september 2002 12:00 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
|: wakker worden. We hebben het hier over PSV, dus dat de pleuris uitbreekt valt het ook wel weer mee ...
quote:PSV doet het nooit goed tegen Duitse clubs. Ik zet in op een 1-1 gelijkspelletje.
Op zondag 29 september 2002 19:21 schreef chelloboy het volgende:
Woensdag de wedstrijd van het jaar kan je wel zeggen tegen Dortmund
die MOET gewonnen worden en dat gaan we ook doen denk zelf 2-1.
vak U rij 15 de gekste.
quote:Een eventueel tegenvallend resultaat wordt alvast ingedekt.
Op maandag 30 september 2002 17:51 schreef chelloboy het volgende:
Begin alweer goed met Collina als scheidsrechter Woensdag.
quote:laat dat eventueel maar weg
Op maandag 30 september 2002 17:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Een eventueel tegenvallend resultaat wordt alvast ingedekt.
quote:
Op maandag 30 september 2002 18:06 schreef superjoden het volgende:[..]
laat dat eventueel maar weg
quote:Ze spelen niet goed in de HCE,maar toch rollen ze hun tegenstanders makkelijk op. De Top Drie steekt er ver bovenuit dit jaar, en dat gat zal alleen maar groter worden de komende jaren denk ik. Degene die het minste punten laat liggen in de 30 wedstrijden tegen de subtoppers, middenmoters en degradatiekandidaten wordt kampioen.
Op maandag 30 september 2002 18:10 schreef superjoden het volgende:
ach PSV mag van mij best winnen maar denk dat ze weer de boot ingaan. Met Arsenal kregen ze de eerste tegenstander van formaat en het was gelijk over en uit. Dat ze nu bovenaan staan in de nederlandse competitie is alleen maar te wijten aan de zwakke broeders die ze tot nu toe hebben gehad....
quote:Geloof mij nou maar we gaan dit echt wel winnen hoor 3 punten erbij en we staan 2e in de poul.
Op maandag 30 september 2002 17:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Een eventueel tegenvallend resultaat wordt alvast ingedekt.
quote:Als PSV moet afgaan op het publiek als 12e man wordt het helemaal niks. Het Philips Stadion is de grootste bioscoop van Nederland
Op maandag 30 september 2002 18:20 schreef chelloboy het volgende:[..]
Geloof mij nou maar we gaan dit echt wel winnen hoor 3 punten erbij en we staan 2e in de poul.
Wordt een beladen wedstrijd met ons als 12e man mag het nu niet mis gaan.
quote:Het is ook niet goed wat er gebeurt is en zal waarschijnlijk ook niet snel meer gebeuren maar als je thuis zo wordt weggespeeld de 2e helft en 0-3 achterstaat en er lopen 9 donkere gasten rond bij Arsenal ja dan krijg je die reacties ook omdat er een aantal al flink wat ophadden en er hoef er maar 1 te beginnen tsja dat is de maatschapij tegenwoordig.
Op maandag 30 september 2002 18:26 schreef superjoden het volgende:
heb je trieste racistische reacties even gelezen over het voorval met de donkere spelers van arsenal en ik denk als deze uitspattingen nog een keer voorkomen in eindhoven dat jullie de komende thuiswedstrijden in Berlijn kunnen afwerken.....( hopelijk gedragen jullie je nu een beetje)
quote:Mosterd na de maaltijd! Met een beetje geluk geeft de UEFA PSV een fikse straf!
Op maandag 30 september 2002 19:16 schreef chelloboy het volgende:[..]
PSV fans united heeft een gastenboek geopend waarbij je een reactie kan geven over dat wij helemaal niet rascistisch zijn en dat wordt aangeboden bij de uitwedstrijd op 12 November.
quote:In mijn eerdere reacties heb ik al kenbaar gemaakt dat PSV niet de enige is. Maar bij PSV spelen ook zwarte spelers net als in het verleden ook gebeurde. Die spelers beledig je dan eigenlijk ook. Moedig je club gewoon op een positieve manier aan i.p.v. je druk te maken om de tegenstander. veel s6 woensdag + ps: laat zondag in breda even de punten liggen
Op maandag 30 september 2002 19:16 schreef chelloboy het volgende:[..]
Het is ook niet goed wat er gebeurt is en zal waarschijnlijk ook niet snel meer gebeuren maar als je thuis zo wordt weggespeeld de 2e helft en 0-3 achterstaat en er lopen 9 donkere gasten rond bij Arsenal ja dan krijg je die reacties ook omdat er een aantal al flink wat ophadden en er hoef er maar 1 te beginnen tsja dat is de maatschapij tegenwoordig.
PSV fans united heeft een gastenboek geopend waarbij je een reactie kan geven over dat wij helemaal niet rascistisch zijn en dat wordt aangeboden bij de uitwedstrijd op 12 November.
Maar nogmaals het gebeurt bijna bij elke club in Europa dus nu niet doen of PSV de enigste is.
quote:Voor de wedstrijd tegen Arsenal had je ook al zo'n grote bek en vorig jaar ben je ook al diverse malen hard onderuit gegaan, misschien tijd voor enig realisme en bescheidenheid. Ook PSV stelt geen moer voor in Europa, hard maar o zo waar!
Op zondag 29 september 2002 19:21 schreef chelloboy het volgende:
Woensdag de wedstrijd van het jaar kan je wel zeggen tegen Dortmund
die MOET gewonnen worden en dat gaan we ook doen denk zelf 2-1.
vak U rij 15 de gekste.
quote:Laten we dit onderwerp nu maar rusten.
Op maandag 30 september 2002 20:09 schreef superjoden het volgende:[..]
In mijn eerdere reacties heb ik al kenbaar gemaakt dat PSV niet de enige is. Maar bij PSV spelen ook zwarte spelers net als in het verleden ook gebeurde. Die spelers beledig je dan eigenlijk ook. Moedig je club gewoon op een positieve manier aan i.p.v. je druk te maken om de tegenstander. veel s6 woensdag + ps: laat zondag in breda even de punten liggen
quote:mooie mislukte hakbal of iets wat het moet voorstellen van Jan Koller
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:
Benieuwd in welke minuutAmoroso
morgen met een Schwalbe een pingel versiert.
quote:We hebben het niet over de Arena he.
Op maandag 30 september 2002 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Als PSV moet afgaan op het publiek als 12e man wordt het helemaal niks. Het Philips Stadion is de grootste bioscoop van Nederland
quote:Philips Bioscoop kan er ook wat van hoor...
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:35 schreef Tuneman het volgende:[..]
We hebben het niet over de Arena he.
quote:Technisch gezien is het materiaal gezien er wel maar mentaal komen ze voor de top in europa veel tekort. Daarnaast zijn er toch ook een hoop "net niet" spelers (Bogelund, Bruggink, Bouma, Lucius, Gatochfietse, ....) Kortom
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:51 schreef RaJitsu het volgende:
Het debakel tegen Arsenal was de vooral schuld van Hiddink, die er allerlei rare tactische ideën op na hield. Hiddink vind zichzelf ook helemaal geweldig, omdat ie met Korea zover gekomen is. Heel knap hoor, maar er kwam wel een flinke dosis geluk bij kijken. Als clubcoach heeft ie weinig gepresteerd, behalve de EC1 met PSV (hoewel flink wat voorbereidend werk voor em was gedaan, zoals het samenstellen van de selectie). Ik had danook liever Gullit als trainer bij PSV gezien. Da's iemand met allure en voetbalkennis en geniet veel respect van de spelers. Hiddink komt gewoon arrogant over. Tijdens de voorbereiding liet ie alles door Koeman doen, en ook de SuperCup wilde hij niet coachen. Ik verwachtte daarom dat hij een heel plan in gedachten had, maar volgens mij is ie gewoon later aan de slag gegaan en deed ie het voorgaande gewoon om interessant en veelbelovend over te komen.
Maar goed, ik denk dat PSV van Borussia verliest, en daarmee dus ook dit seizoen wederom de 2e ronde van de CL niet zal halen. Jammer genoeg. Het materiaal is er nl, nu nog een goede management in de vorm van een capabele trainersstaff.
Waarom iedereen hem zo goed vindt is me een raadsel.
Een scheidsrechter hoort op de achtergrond te acteren.
quote:Koller scoort.
Op woensdag 2 oktober 2002 20:36 schreef mitt het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze winnen..anders word het wel erg lastig voor ze he
quote:Ze hebben vandaag iig langer de nul gehouden
Op woensdag 2 oktober 2002 21:06 schreef tong80 het volgende:[..]
Koller scoort.
quote:idd 0-2.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:35 schreef mitt het volgende:
Wat een drama zeg
quote:PSV
Op woensdag 2 oktober 2002 22:13 schreef tong80 het volgende:[..]
idd 0-2.
Maarjah 1-2 nog hoop...
quote:Er zijn grenzen.
Op woensdag 2 oktober 2002 22:19 schreef misterM het volgende:
echt sommige opmerkingen..
luister je kunt allé nederlandse clubs maar beter steunen.
volgend jaar mag er nl maar 1 nederlandse club meedoen in CL !Maarjah 1-2 nog hoop...
De zevende keer niet de tweede ronde halen.
Waar hebben we het over ?
wie de bal kaatst kan hem terug verwachten....met je arrogantie
quote:wie??
Op woensdag 2 oktober 2002 23:01 schreef Gunner het volgende:
Arsenal pakt zo goed als zeker de 1e plaats
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:03 schreef superjoden het volgende:
wie??
quote:Ik ben bang dat PSV de grens nog niet heeft bereikt
Op woensdag 2 oktober 2002 22:43 schreef tong80 het volgende:[..]
Er zijn grenzen.
De zevende keer niet de tweede ronde halen.
Waar hebben we het over ?
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:05 schreef Gunner het volgende:[..]
quote:Wat een heerlijke reply
Op woensdag 2 oktober 2002 08:19 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Technisch gezien is het materiaal gezien er wel maar mentaal komen ze voor de top in europa veel tekort. Daarnaast zijn er toch ook een hoop "net niet" spelers (Bogelund, Bruggink, Bouma, Lucius, Gatochfietse, ....) Kortom
Jaja het kan nog, dat klopt en als Nederlander hoop ik dat ook, maar als mensen zoals jij zo'n grote bek opzetten kan ik het niet laten te moeten lachen. Tsjonge jonge wat is PSV in europa echt helemaal niks.
[ontopic] zoals ik al eerder heb gezegd komt PSV internationaal gewoon te kort met deze spelers. De spelers maken teveel fouten waardoor doelpunten vallen. We krijgen zelf zat kansen maar maken er te weinig (lees: soms geen )
Tuurlijk baal ik daarvan, maar het is niet anders, zolang PSV geen geschikte voetballers heeft blijft het de eerste ronde.
Aan Hiddink de eer om die blunderende spelers te vormen tot "echte kanjers". Wie weet wat beter spelers kopen.
Kortom: volgend jaar weer een kans (als het in de competitie zo doorgaat tenminste)
quote:So? PSV heeft er toch niks te zoeken. Kunnen ze beter aan de UEFA Cup mee doen volgend jaar....
Op woensdag 2 oktober 2002 22:19 schreef misterM het volgende:
echt sommige opmerkingen..
luister je kunt allé nederlandse clubs maar beter steunen.
volgend jaar mag er nl maar 1 nederlandse club meedoen in CL !Maarjah 1-2 nog hoop...
Lichtpuntjes: Robben en van Bommel.
quote:Nope, maar met 4 punten zijn ze iig nog in de race. Soms moet mooi en goed voetbal wijken voor resultaat
Op donderdag 3 oktober 2002 08:33 schreef Magic666 het volgende:
[offtopic]even alle voor alle neuzen in deze topic: van Ajax wordt je vrolijk zeg....
quote:Het zit hem vooral in de mentale kracht. De jonkies bij Ajax en Feyenoord bezwijken niet gelijk maar bij PSV stapelen zelfs gevestigde spelers blunder op blunder. Mentale weerbaarheid leer je ook niet zomaar, dat heb je of heb je niet en kun je hoogstens versterken of verzwakken. PSV heeft géén killers, alleen een rondschoppende van Bommel die denkt dat wel te zijn. Voor het Nederlandse voetbal is diot een slechte ontwikkeling omdat PSV wel telkens hoog eindigt in de eredivisie maar nooit punten haalt voor extra plaatsen in CL of UEFA-cup.
[ontopic] zoals ik al eerder heb gezegd komt PSV internationaal gewoon te kort met deze spelers. De spelers maken teveel fouten waardoor doelpunten vallen. We krijgen zelf zat kansen maar maken er te weinig (lees: soms geen)
Tuurlijk baal ik daarvan, maar het is niet anders, zolang PSV geen geschikte voetballers heeft blijft het de eerste ronde.
Aan Hiddink de eer om die blunderende spelers te vormen tot "echte kanjers". Wie weet wat beter spelers kopen.
Kortom: volgend jaar weer een kans (als het in de competitie zo doorgaat tenminste)
quote:van Raaij heeft gewoon gelijk dat er een eurocompetitie moet komen zodat toppers ook naar NL willen komen!
Op donderdag 3 oktober 2002 08:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Raaij ziet nog steeds niet in dat je het met "net-niet"-talenten alleen niet redt!
Ajax heeft wel 4 punten maar het gaat om WINNEN in CL, no points for second place.
Ajax en Feyenoord halen ook niet bijzonder veel punten, en dat is jammer. De weerbaarheid is een probleem die Hiddink mag oplossen.
quote:Waarom halen Ajax en Feyenoord dan wel punten, en blameert PSV zich iedere keer. Zelfs paar jaar terug tot twee keer toe tegen Anderlecht. Dat speelt in de zwakke Belgische competitie.
Op donderdag 3 oktober 2002 09:05 schreef Magic666 het volgende:[..]
van Raaij heeft gewoon gelijk dat er een eurocompetitie moet komen zodat toppers ook naar NL willen komen!
Ajax heeft wel 4 punten maar het gaat om WINNEN in CL, no points for second place.
Ajax en Feyenoord halen ook niet bijzonder veel punten, en dat is jammer. De weerbaarheid is een probleem die Hiddink mag oplossen.
quote:punten die uiteindelijk ook niet genoeg zijn. PSV blameert zich omdat er individuen zijn die blunderen, toppers "blunderen" niet. Zonder Euro-league geen toppers.
Op donderdag 3 oktober 2002 09:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Waarom halen Ajax en Feyenoord dan wel punten, en blameert PSV zich iedere keer. Zelfs paar jaar terug tot twee keer toe tegen Anderlecht. Dat speelt in de zwakke Belgische competitie.
Het heeft niets met die hele Euro-league te maken, het ligt gewoon aan PSV.
quote:Hebben Ajax en Feyenoord 11 toppers? PSV laat die teams nationaal gezien zelfs onder zich!
Op donderdag 3 oktober 2002 09:20 schreef Magic666 het volgende:[..]
punten die uiteindelijk ook niet genoeg zijn. PSV blameert zich omdat er individuen zijn die blunderen, toppers "blunderen" niet. Zonder Euro-league geen toppers.
quote:PSV presteert tenminste nationaal......
Op donderdag 3 oktober 2002 09:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Hebben Ajax en Feyenoord 11 toppers? PSV laat die teams nationaal gezien zelfs onder zich!
Ajax en Feyenoord in geen van beide! (ok Feyenoord vorig jaar wel natuurlijk)
Ik kan mij niet voorstellen dat jij vrolijk wordt van de prestaties van Ajax en Feyenoord internationaal...
quote:Onzin, heeft Dortmund dan toppers? van Hooijdonk doet niet onder voor Koller, Kezman niet voor Amorosso, etc. etc.
Op donderdag 3 oktober 2002 09:20 schreef Magic666 het volgende:[..]
punten die uiteindelijk ook niet genoeg zijn. PSV blameert zich omdat er individuen zijn die blunderen, toppers "blunderen" niet. Zonder Euro-league geen toppers.
Bij Ajax spelen ook toppers, vd Vaart, Chivu, Litmanen dus het kan wel!
quote:Wie won vorig jaar de landstitel en de beker, als dat niet nationaal presteren is .....
Op donderdag 3 oktober 2002 09:40 schreef Magic666 het volgende:[..]
PSV presteert tenminste nationaal......
Ajax en Feyenoord in geen van beide!
(ok Feyenoord vorig jaar wel natuurlijk)
Ik kan mij niet voorstellen dat jij vrolijk wordt van de prestaties van Ajax en Feyenoord internationaal...
quote:Van de UEFA cup van vorig jaar werd menig voetballiefhebber anders behoorlijk vrolijk. En ook Ajax doet het voorlopig stukken beter dan PSV op Europees niveau.
Op donderdag 3 oktober 2002 09:40 schreef Magic666 het volgende:[..]
PSV presteert tenminste nationaal......
Ajax en Feyenoord in geen van beide!
(ok Feyenoord vorig jaar wel natuurlijk)
Vorig jaar won Ajax op de laatste speeldag het kampioenschap dus overtuigend is anders, en die beker...... ja we weten allemaal dat Ajax dat recht op had!
quote:Dat valt allemaal wel mee. Op papier zou PSV ongeveer op gelijke voet moeten staan met Dortmund.
Op donderdag 3 oktober 2002 10:25 schreef Magic666 het volgende:
Kezman niet voor Amorosso??? Geef mij maar liever Amorosso!
Dortmund heeft wel degelijk toppers!
quote:Noem jij eens even wat eigen jeugd op dan van PSV. Of doel je om Temrukov en Hese die momenteel eventjes "rijpen" bij Eindhoven.
Ajax heeft spelers die wel meekunnen maar niet het verschil kunnen maken, PSV heeft ook zat eigen jeugd maar die leent het eerst uit om te rijpen, of dat een goed beleid is moet later blijken.
[/quote]
quote:[/quote]
Op donderdag 3 oktober 2002 10:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat valt allemaal wel mee. Op papier zou PSV ongeveer op gelijke voet moeten staan met Dortmund.
[..]blijkbaar niet dus..... ik schat Dortmund hoger in dan PSV
Noem jij eens even wat eigen jeugd op dan van PSV. Of doel je om Temrukov en Hese die momenteel eventjes "rijpen" bij Eindhoven.
o.a. en dan is daar nog K.J. Huntelaar, maar ik begrijp dus dat jij die spelers bij voorbaat al niks vindt?
Huntelaar? Heeft die al mee mogen doen?
Nog meer jeugdspelers?
quote:Namen buiten Amorosso?
Op donderdag 3 oktober 2002 10:25 schreef Magic666 het volgende:
Kezman niet voor Amorosso??? Geef mij maar liever Amorosso!
Dortmund heeft wel degelijk toppers!
quote:Welke spelers maken dan bij ploegen als Kiev, Dortmund, Leverkussen, Auxerre, Lyon, AEK, Olympiakos, Galatasaray het verschil. Allemaal ploegen waar we niet bang voor hoeven zijn maar waar iig PSV niets tegen klaarmaakt.
Ajax heeft spelers die wel meekunnen maar niet het verschil kunnen maken
quote:De laatste jaren heb ik er geen een gezien, allemaal van sub-toppers in nederland gehaald en dat niveau is kennelijk niet genoeg in Europa.
PSV heeft ook zat eigen jeugd maar die leent het eerst uit om te rijpen, of dat een goed beleid is moet later blijken.
quote:Tja we stonden iig in de finale en jij begon over het feit dat PSV nationaal wel presteerde en Ajax niet, das dus klinkklare onzin.
Vorig jaar won Ajax op de laatste speeldag het kampioenschap dus overtuigend is anders, en die beker...... ja we weten allemaal dat Ajax dat recht op had!
quote:Second Place is in de CL dus bij het scheiden van de markt een hele mooie tweede ronde plaats!!
Op donderdag 3 oktober 2002 09:05 schreef Magic666 het volgende:
En heeft een titel tegenwoordig minder waarde als deze wordt behaald op de laatste speeldag?? Tjongejonge waar kunnen mensen toch over zeiken zeg... Als op die dag psv met de titel was weggelopen, dan vond heel Nederland het ineens spectaculair, want het kampioenschap was op de laatste speeldag beslist...
Tja de anti Ajax instelling viert weer hoogtijdagen de laatste tijd...
quote:7e meen ik
Op woensdag 2 oktober 2002 21:16 schreef tong80 het volgende:
De hoeveelste keer wordt dit eigenlijk dat PSV de tweede ronde niet haalt ?
PSV kost NL weer een boel punten. En dat nu al zo'n 7 jaar achter elkaar. Ik wordt er diep diep triest van.
Ik zou zeggen verlies eens een paar keer in NLse competie en probeer internationaal eens te winnen...
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 13:18 schreef Doc het volgende:
PSV bedanktPSV kost NL weer een boel punten. En dat nu al zo'n 7 jaar achter elkaar. Ik wordt er diep diep triest van.
Ik zou zeggen verlies eens een paar keer in NLse competie en probeer internationaal eens te winnen...
quote:Idd!
PSV bedanktPSV kost NL weer een boel punten. En dat nu al zo'n 7 jaar achter elkaar. Ik wordt er diep diep triest van.
quote:Stel je niet aan zeg! Ajax en Feyenoord kosten NL net zoveel punten! Of beweer jij nu ook dat die twee wel sprankeld voetbal spelen? (ja ja ze hebben punten maar of ze het daarmee redden valt nog te bezien)
Als PSV alsmaar blijft winnen in de competitie zegt dat wat over het niveau van Ajax en Feyenoord.
En ja het was een mooie goal, schieten we er wat mee op? Nee helemaal niks.
Nie zo dom doen...
feyenoord wint de UEFA Cup...
Zou dat niet wat puntjes opleveren?
En een overwinning/gelijkspel dit jaar levert ook puntjes op...
Dus wat lul je nou met je sprankelend voetbal???
Als we de afgelopen jaren iets geleerd hebben in Nederland is dat het resultaat punten/geld oplevert!!!
quote:Ajax en Feyenoord kosten NL net zo veel punten? Provinciaal gelul. Ajax en Feyenoord leveren NL punten op. Broodnodige punten, die we hard nodig hebben omdat PSV, Heerenveen en UTrecht ons behoorlijk wat punten (gaan) kosten.
Op donderdag 3 oktober 2002 13:58 schreef Magic666 het volgende:[..]
Stel je niet aan zeg! Ajax en Feyenoord kosten NL net zoveel punten! Of beweer jij nu ook dat die twee wel sprankeld voetbal spelen? (ja ja ze hebben punten maar of ze het daarmee redden valt nog te bezien)
Als PSV alsmaar blijft winnen in de competitie zegt dat wat over het niveau van Ajax en Feyenoord.
En ja het was een mooie goal, schieten we er wat mee op? Nee helemaal niks.
Op wat voor manier levert Ajax punten op dan? Juist, helemaal niet! (tenzij ze een ronde of wat verder komen wat nog te bezien valt)
Feyenoord heeft het goed gedaan vorig jaar, waarvoor hulde.
Maar die ajaxpraat slaat nergens op.....
Blijft toch gek dat Ajax jaren stil was, toen ze niks presteerden en nu PSV gaan beschuldigen van het verknoeien van punten. Beetje jammer, maar dat zal het Amsterdamse wel zijn.
quote:Blijft toch gek dat wij niet over het verleden mogen lullen en jullie wel...
Op donderdag 3 oktober 2002 14:07 schreef Magic666 het volgende:
Blijft toch gek dat Ajax jaren stil was, toen ze niks presteerden en nu PSV gaan beschuldigen van het verknoeien van punten. Beetje jammer, maar dat zal het Amsterdamse wel zijn.
Ajax heeft er weinig van gebakken, door blamages tegen Lausanne en Kopenhagen, maar staat er nu in de CL iig een stuk beter voor als PSV. Het valt nog maar te bezien of PSV Auxerre achter zich kan houden.
quote:En ik geloof dat het daar een b-tje overging
Op donderdag 3 oktober 2002 14:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV is 7 keer in de 1e ronde van de CL uitgeschakeld.
Feyenoord heeft tenminste nog eens de 2e ronde gehaald, en won afgelopen jaar de UEFA Cup, door Borussia Dortmund te verslaan. Levert toch wel wat punten op.Ajax heeft er weinig van gebakken, door blamages tegen Lausanne en Kopenhagen, maar staat er nu in de CL iig een stuk beter voor als PSV. Het valt nog maar te bezien of PSV Auxerre achter zich kan houden.
quote:Hoe vaak wordt het jaartal 88 gebruikt door PSV'ers? Nagenoeg nooit!
Op donderdag 3 oktober 2002 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Blijft toch gek dat wij niet over het verleden mogen lullen en jullie wel...
Hoevaak wordt het jaartal 95 genoemd door ajaxieden? Zodra er kritiek op Ajax is! Over verleden gesproken......
quote:Als jij niet zo dom was had je al kunnen lezen dat ik dat ook gezegd heb....
Op donderdag 3 oktober 2002 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nie zo dom doen...feyenoord wint de UEFA Cup...
Zou dat niet wat puntjes opleveren?
quote:Het valt nog maar te bezien of ook Ajax (en feyenoord) de broodnodige punten behaald om door te gaan naar de tweede ronde. Feit blijft dat ze het iets beter doen dan mijn club.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV is 7 keer in de 1e ronde van de CL uitgeschakeld.
Feyenoord heeft tenminste nog eens de 2e ronde gehaald, en won afgelopen jaar de UEFA Cup, door Borussia Dortmund te verslaan. Levert toch wel wat punten op.
lezen jullie wel reply's??Ajax heeft er weinig van gebakken, door blamages tegen Lausanne en Kopenhagen, maar staat er nu in de CL iig een stuk beter voor als PSV. Het valt nog maar te bezien of PSV Auxerre achter zich kan houden.
quote:Tjongejonge, ten eerste is het Ajacieden... Ten tweede moet je kijken wat ik post. Het gaat erom dat iedereen wel over de slechte jaren van Ajax mag lullen, maar wijzelf niet over een paar jaar eerder mogen lullen... Beetje
Op donderdag 3 oktober 2002 14:21 schreef Magic666 het volgende:[..]
Hoe vaak wordt het jaartal 88 gebruikt door PSV'ers? Nagenoeg nooit!
Hoevaak wordt het jaartal 95 genoemd door ajaxieden? Zodra er kritiek op Ajax is! Over verleden gesproken......
Enne, dat van die UEFA Cup... Dat hoorde er effe bij voor het verhaal...
quote:Na gisteren heb ik daar wel alle vertrouwen in...
Op donderdag 3 oktober 2002 14:38 schreef superjoden het volgende:...... we zijn er nog niet maar we hebben alles in eigen hand.... eerst moet er 22 oktober van Rosenborg gewonnen worden en dan zien we wel weer verder...
Ow wacht het is het psv topic...
quote:Smoeldriaan wacht op antwoord Magic666 ........
Op donderdag 3 oktober 2002 11:03 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Namen buiten Amorosso?
[..]Welke spelers maken dan bij ploegen als Kiev, Dortmund, Leverkussen, Auxerre, Lyon, AEK, Olympiakos, Galatasaray het verschil. Allemaal ploegen waar we niet bang voor hoeven zijn maar waar iig PSV niets tegen klaarmaakt.
[..]De laatste jaren heb ik er geen een gezien, allemaal van sub-toppers in nederland gehaald en dat niveau is kennelijk niet genoeg in Europa.
[..]Tja we stonden iig in de finale en jij begon over het feit dat PSV nationaal wel presteerde en Ajax niet, das dus klinkklare onzin.
Je krijgt nog antwoord van me, heb eerst meeting nu! !
quote:Iedere overwinning levert punten op. Ja, Ajax en F'noord hebben teneminste een keer gewonnen.
Op donderdag 3 oktober 2002 13:58 schreef Magic666 het volgende:Stel je niet aan zeg! Ajax en Feyenoord kosten NL net zoveel punten! Of beweer jij nu ook dat die twee wel sprankeld voetbal spelen? (ja ja ze hebben punten maar of ze het daarmee redden valt nog te bezien)
quote:Wat ik met mijn post wilde zeggen dat in de jaren dat Ajax Europees punten verspeelde, waren ze ook in de competitie slecht: het was die jaren gewoon een slecht draaiend elftal. Punt. Enige uitzondering was vorig jaar toen het Europees slecht ging maar in NL goed.
Op donderdag 3 oktober 2002 13:58 schreef Magic666 het volgende:
Wat PSV keer op keer doet -en dat nu 7 jaar achter elkaar- is Europees bagger spelen maar in NL wel in de top meedraaien. Kortom: in principe kunnen ze het wel, maar ze zijn te lui of te dom of te weet ik veel om Europees iets voor te stellen. In plaats van de prioriteiten eens voor een jaartje Europees te stellen zorgen ze ervoor dat ze geen punten verspelen tegen RBC en worden zo kampioen. Om in het jaar er op Europees weeer compleet af te gaan, en zo NL CL plaatsen te kosten.
Vandaar mijn: PSV bedankt
quote:Ik heb de tijd, plezier daar
Op donderdag 3 oktober 2002 14:45 schreef Magic666 het volgende:
damn! Die post heb ik gemist!Je krijgt nog antwoord van me, heb eerst meeting nu!
!
quote:niet
Op donderdag 3 oktober 2002 18:45 schreef chelloboy het volgende:
ech wel
K zal vanavond weer plaatsnemen op de hoofdtribune klote vak k zit liever op oost
quote:Ik zal wel naar je zwaaien, zit 7 rijen onder je. Ik weet niet of je daar een scc hebt, want tijdens de competitiewedstrijden is het bovenin een dooie boel, onderin niet zo.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:28 schreef chelloboy het volgende:
Zo deze topic maar weer ff tot leven brengen,morgen PSV - Auxerre en het wordt 2-0 voor PSV,zag Kezman net afwerken op het doel en ging vrijgoed dus dat beloofd wat morgen.
Oosttribune vak U rij 15 de gekste.
quote:LOL
Op donderdag 3 oktober 2002 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[afbeelding]
Jelle Ten Rouwelaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |