abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 16:29:00 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5572413
Zo, alweer zo'n vertrouwd topic.

Hierin ga ik dus zelf weer mededelingen doen over mijn wijze van modereren. Maar jullie mogen hier natuurlijk ook klagen over dingen die ik verkeerd doe of die beter kunnen.

Eerste mededeling:
BB4 begint nu zo'n beetje op gang te komen en ik ga proberen het gaandeweg een beetje serieuzer te krijgen. Al te onzinnige opmerkingen worden 'gewoon' verwijderd, er is een centraal topic om te klagen over BB, doe dat dus daar en niet dwars door alle topics heen: [Centraal] BB sux!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5572524
First post.
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5572535
Ow ik dacht dat dit je eerste rap-CD was, Cynix!
En vast!
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:35:06 #4
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_5572538
2e post

edit : 3e

[Dit bericht is gewijzigd door Vleermuis op 28-08-2002 16:35]

pi_5572542
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:34 schreef Trammelant het volgende:
First post.
-10 ongewenst
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:37:24 #6
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_5572578
ook weer dit jaar veel succes ermee gewenst. Zal soms wel niet meevallen.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_5572590
Cynix kan de eerste 5 reacties alweer verwijderen
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 17:18:52 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5573393
Kritiek is natuurlijk toegestaan. We zijn géén fansite! Gelieve echter kotssmileys en 'onzinnige' opmerkingen dat alles ook wel in één topic kan, etc, achterwege te laten of in het centrale klaagtopic te plaatsen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_5573415
Ah, je wist al dat Ting in het huis kwam!
pi_5574345
Cynix is het een idee om de topics over de bewoners sticky te maken?
dan krijg je niet dat ze naar beneden zakken en wildgroei ontstaat met topics over desbetrefende bewoners.
o ja kunnen ze ook centraal??
pi_5574375
ja, ik keek net in m'n post geheugen..

veel topics, maar kon er nergens m'n reacties terug vinden

Er
is
nochtans
H O O P
pi_5574400
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Kritiek is natuurlijk toegestaan. We zijn géén fansite! Gelieve echter kotssmileys en 'onzinnige' opmerkingen dat alles ook wel in één topic kan, etc, achterwege te laten of in het centrale klaagtopic te plaatsen.
beetje late mededeling..

maarja, beter ooit dan nooit..

Er
is
nochtans
H O O P
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 18:35:12 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5574419
Ok, het gaat misschien nog helemaal goed komen met jou.
pi_5574445
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
voorbarige reactie....
dat heb ik eerder gehoord...
Er
is
nochtans
H O O P
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 18:36:30 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5574448
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:31 schreef berney het volgende:
Cynix is het een idee om de topics over de bewoners sticky te maken?
dan krijg je niet dat ze naar beneden zakken en wildgroei ontstaat met topics over desbetrefende bewoners.
o ja kunnen ze ook centraal??
Wat mij bewtreft mag er best in gepost worden, dus sticky hoeft niet per sé. Ik zet wel wat algemene dingen over de bewoners in het sticky reglementen-topic bovenin.
pi_5574514
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat mij bewtreft mag er best in gepost worden, dus sticky hoeft niet per sé. Ik zet wel wat algemene dingen over de bewoners in het sticky reglementen-topic bovenin.

Is ook goed!!
pi_5576012
he Cynix we mogen toch af en toe wel ff kotsen met een leuke smiley
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 20:36:48 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5576107
Tuurlijk, als daar een goede reden voor is, mag je best een keer je eten naar buiten gooien.

Het gaat mij er om dat het niet zinvol is om in elk topic te zeggen wat voor een hekel je aan BB4 hebt. Kijk dan niet en lees de topics hier ook niet, denk ik dan, en post gezellig in een ander forum.

† In Memoriam † donderdag 29 augustus 2002 @ 10:11:32 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5582491
Het lijkt hier in het BB4-forum tot nu toe al drukker te zijn dan vorig jaar, er komt dus iig een duomod bij binnenkort. Maar wie iets ziet waar even ingegrepen moet worden, mag me natuurlijk altijd ff inseinen. 's Avonds staat meestal ICQ wel aan (74111637) en/of MSN (cynix001@hotmail.com).

Oh ja, voor wie het interesseert: Het BB4-forum is na 1 dag al het bestbekeken forum van FOK!
Bedankt iedereen, voor deze kick-off, ook de 'lurkers'!

donderdag 29 augustus 2002 @ 10:15:22 #20
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5582523
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:11 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt iedereen, voor deze kick-off, ook de 'lurkers'!
Ur welcome

* Lorelei lurkt gezellig mee

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2002 @ 11:45:32 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5681630
*Even omhoog, want ik geloof dat Qt een mededeling wil doen*
pi_5681877
Hey Cynix.. thnx Ik wilde alleen ff de aandacht vestigen op dit topic..

Dus: Vind je dat een slotje onterecht was, dat de modjes hier geen humor hebben of heb je andere grieven over de regels hier... dit is de plaats om ze te spuien

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_5702500
kijkcijfers tellen, dat is de enige norm die telt!

Zo denkt Hummie ook, en dat wilde ik nu net zeggen, zo denkt BierNix ook en dat wilde ik ook maar zeggen..

(maar buitendat, likken helpt ook, Biernix, zal ik je likken?)

pi_5824744
Zeg Cynix waarom heb je in alle bewoner-topics de openingspost zitten editten? Heb je een "elke zin op een nieuwe regel"-tik ofzo?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5825303
zeg Qt waarom doe jij zo narrig tegen mensen die willen streamen en dit nog nooit hebben gedaan

Fam van juf Ju? pfffff

verheug jij je ook wel eens op een dooie mus
pi_5826467
Kun je me ms een linkje geven minxs, want zo heb ik geen idee waarover je het hebt, sorry..
pi_5833307
quote:
Op maandag 16 september 2002 19:38 schreef Qt het volgende:

En Trammelant, ik zei het gisteren al.. dit topic is teveel van het goede. Slotje dus.

Oh ja ... harrie is al gestopt vanwege gezeik in zijn topic en alle anderen mogen ook een apart topic voor jankers.

Geeft niet. Kies maar :

Morgen een deel 3 of ik screenshot het normale topic vol.

[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5833561
Ik snap wel wat je bedoelt Trammelant, maar kies toch voor 2 topics.. 1 voor de screenshots van Harrie of Vleermuis en een regulier uitzending topic. Wmb verwijder ik al het geklaag in het screenshot topic.. als men wil klagen, kan dat hier. Maar nog een topicje erbij.. dat geeft alleen maar kans op een 'Laten we Harrie eens afzeiken' topic. Geen goed idee imo. Ik heb het al met Cynix besproken, maar zal hem zo ff dit linkje doorspelen, ms dat hij er na jouw bericht anders over denkt.

Keej, dan ga ik nu ff eten

† In Memoriam † maandag 16 september 2002 @ 21:11:28 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5833863
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:19 schreef SmashBro het volgende:
Zeg Cynix waarom heb je in alle bewoner-topics de openingspost zitten editten? Heb je een "elke zin op een nieuwe regel"-tik ofzo?
Nee, het is veel simpeler Smahbro. Ik kreeg een vriendelijk verzoek de fotos naar de bewoners van een andere server te linken. De eigenaar werd een beetje teveel op kosten gejaagd. Sorry.
  † In Memoriam † maandag 16 september 2002 @ 21:14:16 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5833913
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:40 schreef Trammelant het volgende:
Oh ja ... harrie is al gestopt vanwege gezeik in zijn topic en alle anderen mogen ook een apart topic voor jankers.

Geeft niet. Kies maar :

Morgen een deel 3 of ik screenshot het normale topic vol.

Ik wil je screenshots, en die van Harrie, niet missen hoor! Ga lekker door in een eigen topic, maar ook nog een apart commentarentopic hoeft niet, toch? We blaten wel gewoon dwars door je screenshots heen.
  maandag 16 september 2002 @ 21:17:46 #31
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_5833979
quote:
Op maandag 16 september 2002 21:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik wil je screenshots, en die van Harrie, niet missen hoor! Ga lekker door in een eigen topic, maar ook nog een apart commentarentopic hoeft niet, toch? We blaten wel gewoon dwars door je screenshots heen.

en de mijne niet
  † In Memoriam † maandag 16 september 2002 @ 21:24:16 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5834088
quote:
Op maandag 16 september 2002 21:17 schreef Vleermuis het volgende:
en de mijne niet
Ja hoor, die van jou willen we ook niet missen!
  zaterdag 21 september 2002 @ 18:06:35 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5909553
Ik wil hier even melden dat ik Qt wel een beetje streng vind!
Overbodige topics sluiten gaat perfect trouwens, maar we krijgen wel erg snel op ons donder als het een beetje off-topic gaat....

Kom op Qt... een beetje gein in een topic maakt dit forum alleen maar leuker toch?

My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 21 september 2002 @ 20:37:47 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5911420
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil hier even melden dat ik Qt wel een beetje streng vind!
Overbodige topics sluiten gaat perfect trouwens, maar we krijgen wel erg snel op ons donder als het een beetje off-topic gaat....

Kom op Qt... een beetje gein in een topic maakt dit forum alleen maar leuker toch?

Niet zeiken. Slotje!
Sorry, geintje.

Ik heb met Qt afgesproken dat een paar "onzin-/ongeintopics" tegelijkertijd wel kunnen, en dan doen we ook niet al te moeilijk. Zodra het echter allemaal iets té jolig wordt, gooien we er weer een paar dicht. Zo proberen we steeds een balans te zoeken tussen humor en/of onzin aan de ene kant en de serieuzere topics aan de andere kant.

Niet iedereen is namelijk gediend van al teveel grappen en grollen en we willen het forum wel graag voor iedereen leuk houden. Ok?

pi_5912254
Hehehe thnx Cynix

Maar ik denk dat Scanman doelt op mijn commentaar in het Bram topic. Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen.. Ik kreeg klachten dat het Bram topic te ver off topic ging, dus vandaar

En het is bij mijn weten de eerste keer dat ik waarschuw voor off topic gaan, dus zo erg zal het toch niet zijn? Ik heb natuurlijk ook wel eens een paar posts ge-edit, maar dat waren van die klaagopmerkingen als 'BB sux' dus die zul je wel niet bedoelen. Mocht er nu iets door mijn hoofd zijn geschoten, sorry.. dan moet je mijn geheugen ffies opfrissen

zaterdag 21 september 2002 @ 22:18:35 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5912318
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 22:12 schreef Qt het volgende:
Maar ik denk dat Scanman doelt op mijn commentaar in het Bram topic. Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen.. Ik kreeg klachten dat het Bram topic te ver off topic ging, dus vandaar
Je hebt al eens eerder ingegrepen in het streamverslagen topic... (terecht trouwens) ..... Maar ik zat ook maar wat te jennen. T'was niet zo serieus bedoeld (klein beetje maar )
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 21 september 2002 @ 22:21:45 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_5912348
Cynix of Qt, zouden jullie het plaatje in de openingspost van Het grote BB parkiet topic. kunnen vervangen
door dit plaatje?

scanman heeft het plaatje per ongeluk vervangen en nu slaat de openingspost nergens meer op....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5912597
Keej dan Scanman

En plaatje is vervangen APK, dat sloeg idd nergens meer op

pi_5912966
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 22:12 schreef Qt het volgende:
Hehehe thnx Cynix

En het is bij mijn weten de eerste keer dat ik waarschuw voor off topic gaan, dus zo erg zal het toch niet zijn? Ik heb natuurlijk ook wel eens een paar posts ge-edit, maar dat waren van die klaagopmerkingen als 'BB sux' dus die zul je wel niet bedoelen. Mocht er nu iets door mijn hoofd zijn geschoten, sorry.. dan moet je mijn geheugen ffies opfrissen

Dit meen je toch niet serieus?
ik val hier echt bijna van mijn stoel af.
Dat er echt mensen zijn die klagen daar valt mijn broek van af.

Ongelooflijk. op fok zijn altijd enorm hevige discussies, mensen worden afgezeken van heb ik jou daar, maar als je het dan over een piemel hebt, want zo benoemden we het, dan is het niet goed?

zondag 22 september 2002 @ 02:45:43 #40
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5914507
Okee, dit is een gansch grote offtopic, maar hij is wel leuk, en ook best filosofisch, als de tijd er rijp voor is mag 'ie naar een ander forum.

(voor itsme)

"de mannen" die zich reeds gemanifesteerd hebben in de verschillende 'BB Hongarije-topics' en de her en der verspreide 'Carmen is mooi/geil/heet/hoe diep is jouw poes' topics zijn een beetje van slag. Ze reppen met schijnbaar genoegen en plezier over het gebrek aan respect dat 's Neerlands Marokkaan in het BB huis tentoonspreidt, maar ze raken van slag als een roomblanke vrouw hongert naar iets meer dan alleen een stukje blote enkel of (god verhoede) een naakte man. Qua respect lijkt me dat nogal op één lijn te liggen. Vragen om een blote tiet van een wildvreemde ligt wat mij betreft in hetzelfde straatje als het vragen om respect van een allochtoon aangaande "jouw autochtone Carmen-tiet", of het vooral niet er van laten zien.

De klagende meute die het niet kon hebben dat een bende hitsige vrouwen en een paar verdwaalde homo's het lid van een mannelijke BB bewoner evalueerde/filosofeerde/manifesteerde is een stel geile mannen geweest die zich aangetast voelden in hun hanengedrag. Lees de mustapha-topics er voor de grap er eens op na. Men windt zich al op als hij z'n hoofd afdraait van een der karikaturaalste vrouwen die ooit in BB hebben gezeten wanneer zij haar dikke natte lippen tuit om een zoen ter afscheid te geven. Wie van de heren hier had gehapt? (ik, en ik ook, ja en ik) Jaja, eerst zien dan geloven. Als ik Mustapha was had ik nog iets geschreeuwd in de trant van: opzouten westerse sloerie met je kusgedrag! Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen door de sexueel correcte mafia hier, die louter bestaat uit tiet-en k*t liefhebbende hetero's die posten in 18+ topics en onderwijl de vrouwen die er posten uitmaken voor een stel gefrustreerden. Chapeau heren, welkom in de Middeleeuwen.
Ook vrouwen zijn weleens geil, en homo's ook. Dat ze er een feestje van maken zonder jullie er bij te betrekken is jullie probleem. Dat het jullie vervolgens tot bloedens toe ergert is ook niet ons probleem. Alsjeblieft, leer toch eens cosmopolitisch denken, de geur van hooi, testosteron en schoolbankjes slaat me op de keel. Vinden jullie het gek dat Nederland wegloopt met Mustapha? Of met Bram?(qua hopelijk wel dikke grote lul, het maakt namelijk weldegelijk uit, net zoals dikke tieten en slanke reet.)
Kom eens uit die veroordeel-pluche-banken en ga eens op die abdominiser liggen, misschien wordt het dan nogeens wat.

Tot zover. Hoe offtopic kan je gaan? Ik zie het wel aan QT's reactie...

Haha, edit: Bleek het allemaal een grap! ( )Nou ja, die lap tekst hierboven kan iemand dan gebruiken voor z'n afstudeerstudie antropologie ofzo........

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-09-2002 03:02]

Ben te zaai voor een signature
  zondag 22 september 2002 @ 03:37:28 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_5914682
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:13 schreef Qt het volgende:
En plaatje is vervangen APK, dat sloeg idd nergens meer op
Grazie.
pi_5918034
Ik zal proberen het toch nog ff te verduidelijken voor Itsme en Roache.

Liefies, het had nix te maken met piemels.. Het was gewoon de vraag waarom het Bram topic niet over Bram ging, maar verzandde in een slowchat.. En geef toe.. men ging aardig off topic

Wmb mogen jullie best filosoferen over de hoe de lekkerste piemel eruit moet zien. Maar in het Bram topic hoort eik alleen het geslachtsorgaan van Bram thuis. Meer slowchat past beter in Pannonica, of desnoods in een ander subforum van Fok!
We hebben (vind ik) best veel ruimte hier om gezellig te kleppen, het uitzending topic is bv ook 1 grote slowchat geworden. Maar het is niet de bedoeling dat er in alle topics een slowchat ontstaat. En ik bedoel hiermee niet te zeggen dat jullie 2 zo vaak off topic gaan, het is algemeen bedoeld

NEway, dat is eik alles.. het was dus echt geen verzoek van hitsige hetero mannen. Hoop dat het zo duidelijker is

zondag 22 september 2002 @ 14:59:39 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_5918054
Oeh!
Wat is ze goed hè?
pi_5918092
Aw APKtje.. wat ben je toch een lieverd!!!
  † In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 15:24:13 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5918307
Effe een mededeling: Ik waardeer de topics over BB-Hongarije, maar wil liever geen dagelijks streamverslagentopic, daarvoor is de doelgroep toch iets te beperkt. En zeker als er ook nog commentaartopics etc bij gaan komen. Eén algemeen verslagentopic lijkt mij voldoende.

Bovendien lijkt het me toch eerder een plaatjestopics te gaan worden en boeien de data waarop Evi weer eens uit de kleren gaat minder.

pi_5918363
quote:
Op zondag 22 september 2002 02:45 schreef Roache_ het volgende:
Okee, dit is een gansch grote offtopic, maar hij is wel leuk, en ook best filosofisch, als de tijd er rijp voor is mag 'ie naar een ander forum.

(voor itsme)

"de mannen" die zich reeds gemanifesteerd hebben in de verschillende 'BB Hongarije-topics' en de her en der verspreide 'Carmen is mooi/geil/heet/hoe diep is jouw poes' topics zijn een beetje van slag. Ze reppen met schijnbaar genoegen en plezier over het gebrek aan respect dat 's Neerlands Marokkaan in het BB huis tentoonspreidt, maar ze raken van slag als een roomblanke vrouw hongert naar iets meer dan alleen een stukje blote enkel of (god verhoede) een naakte man. Qua respect lijkt me dat nogal op één lijn te liggen. Vragen om een blote tiet van een wildvreemde ligt wat mij betreft in hetzelfde straatje als het vragen om respect van een allochtoon aangaande "jouw autochtone Carmen-tiet", of het vooral niet er van laten zien.

De klagende meute die het niet kon hebben dat een bende hitsige vrouwen en een paar verdwaalde homo's het lid van een mannelijke BB bewoner evalueerde/filosofeerde/manifesteerde is een stel geile mannen geweest die zich aangetast voelden in hun hanengedrag. Lees de mustapha-topics er voor de grap er eens op na. Men windt zich al op als hij z'n hoofd afdraait van een der karikaturaalste vrouwen die ooit in BB hebben gezeten wanneer zij haar dikke natte lippen tuit om een zoen ter afscheid te geven. Wie van de heren hier had gehapt? (ik, en ik ook, ja en ik) Jaja, eerst zien dan geloven. Als ik Mustapha was had ik nog iets geschreeuwd in de trant van: opzouten westerse sloerie met je kusgedrag! Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen door de sexueel correcte mafia hier, die louter bestaat uit tiet-en k*t liefhebbende hetero's die posten in 18+ topics en onderwijl de vrouwen die er posten uitmaken voor een stel gefrustreerden. Chapeau heren, welkom in de Middeleeuwen.
Ook vrouwen zijn weleens geil, en homo's ook. Dat ze er een feestje van maken zonder jullie er bij te betrekken is jullie probleem. Dat het jullie vervolgens tot bloedens toe ergert is ook niet ons probleem. Alsjeblieft, leer toch eens cosmopolitisch denken, de geur van hooi, testosteron en schoolbankjes slaat me op de keel. Vinden jullie het gek dat Nederland wegloopt met Mustapha? Of met Bram?(qua hopelijk wel dikke grote lul, het maakt namelijk weldegelijk uit, net zoals dikke tieten en slanke reet.)
Kom eens uit die veroordeel-pluche-banken en ga eens op die abdominiser liggen, misschien wordt het dan nogeens wat.

Tot zover. Hoe offtopic kan je gaan? Ik zie het wel aan QT's reactie...

Haha, edit: Bleek het allemaal een grap! ( )Nou ja, die lap tekst hierboven kan iemand dan gebruiken voor z'n afstudeerstudie antropologie ofzo........

Dank je Roache. ben het helemaal met je eens.
Tuurlijk gingen we inderdaad offtopic, maar er wordt door de personen die klagen wel met 2 maten gemeten.

Ik vind dat mensen die klagen omdat we slowchatten dat tegen ons moeten zeggen en niet achter mijn rug.

Vraag me dan wel af, hoe vaak lees je inderdaad niet van," we willen tieten en kontjes, maar goed ik vertrek wel naar Club panniciocicisicasico

Mensen als je je aan mij irriteert, wil je dan niet zo Dezeureeachtig gedragen please!!
Zeg het tegen mij!

† In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 15:40:14 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5918440
Liefje, windt je niet zo op en trek het je niet teveel aan. Als modjes proberen we het zo objectief mogelijk te doen, maar 'ziekerds' hou je nu eenmaal altijd. Zowel qua voruwelijk als mannelijk bloot zijn er grenzen en het is echt niet zo dat bij het ene wel alles kan en bij het andere niks.
  † In Memoriam † zondag 22 september 2002 @ 15:41:41 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5918454
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:30 schreef itsme het volgende:
Mensen als je je aan mij irriteert, wil je dan niet zo Dezeureeachtig gedragen please!!
Zeg het tegen mij!
Ik erger me nooit aan je en wie dat wél doet, krijgt met mij te maken.
pi_5918458
quote:
Op zondag 22 september 2002 02:45 schreef Roache_ het volgende:
prachtverhaal!
Kijk dit is nou een column waar menig ex bb-urt (om het "in stijl" te houden) een puntje aan kan zuigen! Roache!
pi_5918478
quote:
Op zondag 22 september 2002 15:42 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Kijk dit is nou een column waar menig ex bb-urt (om het "in stijl" te houden) een puntje aan kan zuigen! Roache!

Helemaal met tante bep eens.
die post van roache komt bij mijn altaartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')