Hierin ga ik dus zelf weer mededelingen doen over mijn wijze van modereren. Maar jullie mogen hier natuurlijk ook klagen over dingen die ik verkeerd doe of die beter kunnen.
Eerste mededeling:
BB4 begint nu zo'n beetje op gang te komen en ik ga proberen het gaandeweg een beetje serieuzer te krijgen. Al te onzinnige opmerkingen worden 'gewoon' verwijderd, er is een centraal topic om te klagen over BB, doe dat dus daar en niet dwars door alle topics heen: [Centraal] BB sux!
quote:-10 ongewenst
Op woensdag 28 augustus 2002 16:34 schreef Trammelant het volgende:
First post.
veel topics, maar kon er nergens m'n reacties terug vinden
quote:beetje late mededeling..
Op woensdag 28 augustus 2002 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Kritiek is natuurlijk toegestaan. We zijn géén fansite! Gelieve echter kotssmileys en 'onzinnige' opmerkingen dat alles ook wel in één topic kan, etc, achterwege te laten of in het centrale klaagtopic te plaatsen.
maarja, beter ooit dan nooit..
quote:dat heb ik eerder gehoord...
Op woensdag 28 augustus 2002 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
voorbarige reactie....
quote:Wat mij bewtreft mag er best in gepost worden, dus sticky hoeft niet per sé. Ik zet wel wat algemene dingen over de bewoners in het sticky reglementen-topic bovenin.
Op woensdag 28 augustus 2002 18:31 schreef berney het volgende:
Cynix is het een idee om de topics over de bewoners sticky te maken?
dan krijg je niet dat ze naar beneden zakken en wildgroei ontstaat met topics over desbetrefende bewoners.
o ja kunnen ze ook centraal??
quote:Is ook goed!!
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Wat mij bewtreft mag er best in gepost worden, dus sticky hoeft niet per sé. Ik zet wel wat algemene dingen over de bewoners in het sticky reglementen-topic bovenin.
Het gaat mij er om dat het niet zinvol is om in elk topic te zeggen wat voor een hekel je aan BB4 hebt. Kijk dan niet en lees de topics hier ook niet, denk ik dan, en post gezellig in een ander forum.
Oh ja, voor wie het interesseert: Het BB4-forum is na 1 dag al het bestbekeken forum van FOK!
Bedankt iedereen, voor deze kick-off, ook de 'lurkers'!
quote:Ur welcome
Op donderdag 29 augustus 2002 10:11 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt iedereen, voor deze kick-off, ook de 'lurkers'!
* Lorelei lurkt gezellig mee
Dus: Vind je dat een slotje onterecht was, dat de modjes hier geen humor hebben of heb je andere grieven over de regels hier... dit is de plaats om ze te spuien
Zo denkt Hummie ook, en dat wilde ik nu net zeggen, zo denkt BierNix ook en dat wilde ik ook maar zeggen..
(maar buitendat, likken helpt ook, Biernix, zal ik je likken?)
Fam van juf Ju? pfffff
quote:Oh ja ... harrie is al gestopt vanwege gezeik in zijn topic en alle anderen mogen ook een apart topic voor jankers.
Op maandag 16 september 2002 19:38 schreef Qt het volgende:En Trammelant, ik zei het gisteren al.. dit topic is teveel van het goede. Slotje dus.
Geeft niet. Kies maar :
Morgen een deel 3 of ik screenshot het normale topic vol.
Keej, dan ga ik nu ff eten
quote:Nee, het is veel simpeler Smahbro. Ik kreeg een vriendelijk verzoek de fotos naar de bewoners van een andere server te linken. De eigenaar werd een beetje teveel op kosten gejaagd. Sorry.
Op maandag 16 september 2002 12:19 schreef SmashBro het volgende:
Zeg Cynix waarom heb je in alle bewoner-topics de openingspost zitten editten? Heb je een "elke zin op een nieuwe regel"-tik ofzo?
quote:Ik wil je screenshots, en die van Harrie, niet missen hoor! Ga lekker door in een eigen topic, maar ook nog een apart commentarentopic hoeft niet, toch? We blaten wel gewoon dwars door je screenshots heen.
Op maandag 16 september 2002 20:40 schreef Trammelant het volgende:
Oh ja ... harrie is al gestopt vanwege gezeik in zijn topic en alle anderen mogen ook een apart topic voor jankers.Geeft niet. Kies maar :
Morgen een deel 3 of ik screenshot het normale topic vol.
quote:en de mijne niet
Op maandag 16 september 2002 21:14 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik wil je screenshots, en die van Harrie, niet missen hoor! Ga lekker door in een eigen topic, maar ook nog een apart commentarentopic hoeft niet, toch? We blaten wel gewoon dwars door je screenshots heen.
quote:Ja hoor, die van jou willen we ook niet missen!
Op maandag 16 september 2002 21:17 schreef Vleermuis het volgende:
en de mijne niet![]()
Kom op Qt... een beetje gein in een topic maakt dit forum alleen maar leuker toch?
quote:Niet zeiken.
Op zaterdag 21 september 2002 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil hier even melden dat ik Qt wel een beetje streng vind!
Overbodige topics sluiten gaat perfect trouwens, maar we krijgen wel erg snel op ons donder als het een beetje off-topic gaat....Kom op Qt... een beetje gein in een topic maakt dit forum alleen maar leuker toch?
Ik heb met Qt afgesproken dat een paar "onzin-/ongeintopics" tegelijkertijd wel kunnen, en dan doen we ook niet al te moeilijk. Zodra het echter allemaal iets té jolig wordt, gooien we er weer een paar dicht. Zo proberen we steeds een balans te zoeken tussen humor en/of onzin aan de ene kant en de serieuzere topics aan de andere kant.
Niet iedereen is namelijk gediend van al teveel grappen en grollen en we willen het forum wel graag voor iedereen leuk houden. Ok?
Maar ik denk dat Scanman doelt op mijn commentaar in het Bram topic. Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen.. Ik kreeg klachten dat het Bram topic te ver off topic ging, dus vandaar
En het is bij mijn weten de eerste keer dat ik waarschuw voor off topic gaan, dus zo erg zal het toch niet zijn? Ik heb natuurlijk ook wel eens een paar posts ge-edit, maar dat waren van die klaagopmerkingen als 'BB sux' dus die zul je wel niet bedoelen. Mocht er nu iets door mijn hoofd zijn geschoten, sorry.. dan moet je mijn geheugen ffies opfrissen
quote:Je hebt al eens eerder ingegrepen in het streamverslagen topic... (terecht trouwens) ..... Maar ik zat ook maar wat te jennen. T'was niet zo serieus bedoeld (klein beetje maar
Op zaterdag 21 september 2002 22:12 schreef Qt het volgende:
Maar ik denk dat Scanman doelt op mijn commentaar in het Bram topic. Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen.. Ik kreeg klachten dat het Bram topic te ver off topic ging, dus vandaar![]()
scanman heeft het plaatje per ongeluk vervangen en nu slaat de openingspost nergens meer op....
En plaatje is vervangen APK, dat sloeg idd nergens meer op
quote:Dit meen je toch niet serieus?
Op zaterdag 21 september 2002 22:12 schreef Qt het volgende:
Hehehe thnx Cynix![]()
Maar ik denk dat Scanman doelt op mijn commentaar in het Bram topic. Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen.. Ik kreeg klachten dat het Bram topic te ver off topic ging, dus vandaar
![]()
En het is bij mijn weten de eerste keer dat ik waarschuw voor off topic gaan, dus zo erg zal het toch niet zijn? Ik heb natuurlijk ook wel eens een paar posts ge-edit, maar dat waren van die klaagopmerkingen als 'BB sux' dus die zul je wel niet bedoelen. Mocht er nu iets door mijn hoofd zijn geschoten, sorry.. dan moet je mijn geheugen ffies opfrissen
Ongelooflijk. op fok zijn altijd enorm hevige discussies, mensen worden afgezeken van heb ik jou daar, maar als je het dan over een piemel hebt, want zo benoemden we het, dan is het niet goed?
(voor itsme)
"de mannen" die zich reeds gemanifesteerd hebben in de verschillende 'BB Hongarije-topics' en de her en der verspreide 'Carmen is mooi/geil/heet/hoe diep is jouw poes' topics zijn een beetje van slag. Ze reppen met schijnbaar genoegen en plezier over het gebrek aan respect dat 's Neerlands Marokkaan in het BB huis tentoonspreidt, maar ze raken van slag als een roomblanke vrouw hongert naar iets meer dan alleen een stukje blote enkel of (god verhoede) een naakte man. Qua respect lijkt me dat nogal op één lijn te liggen. Vragen om een blote tiet van een wildvreemde ligt wat mij betreft in hetzelfde straatje als het vragen om respect van een allochtoon aangaande "jouw autochtone Carmen-tiet", of het vooral niet er van laten zien.
De klagende meute die het niet kon hebben dat een bende hitsige vrouwen en een paar verdwaalde homo's het lid van een mannelijke BB bewoner evalueerde/filosofeerde/manifesteerde is een stel geile mannen geweest die zich aangetast voelden in hun hanengedrag. Lees de mustapha-topics er voor de grap er eens op na. Men windt zich al op als hij z'n hoofd afdraait van een der karikaturaalste vrouwen die ooit in BB hebben gezeten wanneer zij haar dikke natte lippen tuit om een zoen ter afscheid te geven. Wie van de heren hier had gehapt? (ik, en ik ook, ja en ik) Jaja, eerst zien dan geloven. Als ik Mustapha was had ik nog iets geschreeuwd in de trant van: opzouten westerse sloerie met je kusgedrag! Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen door de sexueel correcte mafia hier, die louter bestaat uit tiet-en k*t liefhebbende hetero's die posten in 18+ topics en onderwijl de vrouwen die er posten uitmaken voor een stel gefrustreerden. Chapeau heren, welkom in de Middeleeuwen.
Ook vrouwen zijn weleens geil, en homo's ook. Dat ze er een feestje van maken zonder jullie er bij te betrekken is jullie probleem. Dat het jullie vervolgens tot bloedens toe ergert is ook niet ons probleem. Alsjeblieft, leer toch eens cosmopolitisch denken, de geur van hooi, testosteron en schoolbankjes slaat me op de keel. Vinden jullie het gek dat Nederland wegloopt met Mustapha? Of met Bram?(qua hopelijk wel dikke grote lul, het maakt namelijk weldegelijk uit, net zoals dikke tieten en slanke reet.)
Kom eens uit die veroordeel-pluche-banken en ga eens op die abdominiser liggen, misschien wordt het dan nogeens wat.
Tot zover. Hoe offtopic kan je gaan? Ik zie het wel aan QT's reactie...
Haha, edit: Bleek het allemaal een grap! ( )Nou ja, die lap tekst hierboven kan iemand dan gebruiken voor z'n afstudeerstudie antropologie ofzo........
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 22-09-2002 03:02]
quote:Grazie.
Op zaterdag 21 september 2002 23:13 schreef Qt het volgende:
En plaatje is vervangen APK, dat sloeg idd nergens meer op
Liefies, het had nix te maken met piemels.. Het was gewoon de vraag waarom het Bram topic niet over Bram ging, maar verzandde in een slowchat.. En geef toe.. men ging aardig off topic
Wmb mogen jullie best filosoferen over de hoe de lekkerste piemel eruit moet zien. Maar in het Bram topic hoort eik alleen het geslachtsorgaan van Bram thuis. Meer slowchat past beter in Pannonica, of desnoods in een ander subforum van Fok!
We hebben (vind ik) best veel ruimte hier om gezellig te kleppen, het uitzending topic is bv ook 1 grote slowchat geworden. Maar het is niet de bedoeling dat er in alle topics een slowchat ontstaat. En ik bedoel hiermee niet te zeggen dat jullie 2 zo vaak off topic gaan, het is algemeen bedoeld
NEway, dat is eik alles.. het was dus echt geen verzoek van hitsige hetero mannen. Hoop dat het zo duidelijker is
Bovendien lijkt het me toch eerder een plaatjestopics te gaan worden en boeien de data waarop Evi weer eens uit de kleren gaat minder.
quote:Dank je Roache. ben het helemaal met je eens.
Op zondag 22 september 2002 02:45 schreef Roache_ het volgende:
Okee, dit is een gansch grote offtopic, maar hij is wel leuk, en ook best filosofisch, als de tijd er rijp voor is mag 'ie naar een ander forum.(voor itsme)
"de mannen" die zich reeds gemanifesteerd hebben in de verschillende 'BB Hongarije-topics' en de her en der verspreide 'Carmen is mooi/geil/heet/hoe diep is jouw poes' topics zijn een beetje van slag. Ze reppen met schijnbaar genoegen en plezier over het gebrek aan respect dat 's Neerlands Marokkaan in het BB huis tentoonspreidt, maar ze raken van slag als een roomblanke vrouw hongert naar iets meer dan alleen een stukje blote enkel of (god verhoede) een naakte man. Qua respect lijkt me dat nogal op één lijn te liggen. Vragen om een blote tiet van een wildvreemde ligt wat mij betreft in hetzelfde straatje als het vragen om respect van een allochtoon aangaande "jouw autochtone Carmen-tiet", of het vooral niet er van laten zien.
De klagende meute die het niet kon hebben dat een bende hitsige vrouwen en een paar verdwaalde homo's het lid van een mannelijke BB bewoner evalueerde/filosofeerde/manifesteerde is een stel geile mannen geweest die zich aangetast voelden in hun hanengedrag. Lees de mustapha-topics er voor de grap er eens op na. Men windt zich al op als hij z'n hoofd afdraait van een der karikaturaalste vrouwen die ooit in BB hebben gezeten wanneer zij haar dikke natte lippen tuit om een zoen ter afscheid te geven. Wie van de heren hier had gehapt? (ik, en ik ook, ja en ik) Jaja, eerst zien dan geloven. Als ik Mustapha was had ik nog iets geschreeuwd in de trant van: opzouten westerse sloerie met je kusgedrag! Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen door de sexueel correcte mafia hier, die louter bestaat uit tiet-en k*t liefhebbende hetero's die posten in 18+ topics en onderwijl de vrouwen die er posten uitmaken voor een stel gefrustreerden. Chapeau heren, welkom in de Middeleeuwen.
Ook vrouwen zijn weleens geil, en homo's ook. Dat ze er een feestje van maken zonder jullie er bij te betrekken is jullie probleem. Dat het jullie vervolgens tot bloedens toe ergert is ook niet ons probleem. Alsjeblieft, leer toch eens cosmopolitisch denken, de geur van hooi, testosteron en schoolbankjes slaat me op de keel. Vinden jullie het gek dat Nederland wegloopt met Mustapha? Of met Bram?(qua hopelijk wel dikke grote lul, het maakt namelijk weldegelijk uit, net zoals dikke tieten en slanke reet.)
Kom eens uit die veroordeel-pluche-banken en ga eens op die abdominiser liggen, misschien wordt het dan nogeens wat.Tot zover. Hoe offtopic kan je gaan? Ik zie het wel aan QT's reactie...
Haha, edit: Bleek het allemaal een grap! (
)Nou ja, die lap tekst hierboven kan iemand dan gebruiken voor z'n afstudeerstudie antropologie ofzo........
Ik vind dat mensen die klagen omdat we slowchatten dat tegen ons moeten zeggen en niet achter mijn rug.
Vraag me dan wel af, hoe vaak lees je inderdaad niet van," we willen tieten en kontjes, maar goed ik vertrek wel naar Club panniciocicisicasico
Mensen als je je aan mij irriteert, wil je dan niet zo Dezeureeachtig gedragen please!!
Zeg het tegen mij!
quote:Ik erger me nooit aan je en wie dat wél doet, krijgt met mij te maken.
Op zondag 22 september 2002 15:30 schreef itsme het volgende:
Mensen als je je aan mij irriteert, wil je dan niet zo Dezeureeachtig gedragen please!!
Zeg het tegen mij!
quote:Kijk dit is nou een column waar menig ex bb-urt (om het "in stijl" te houden) een puntje aan kan zuigen! Roache!
Op zondag 22 september 2002 02:45 schreef Roache_ het volgende:
prachtverhaal!
quote:Helemaal met tante bep eens.
Op zondag 22 september 2002 15:42 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Kijk dit is nou een column waar menig ex bb-urt (om het "in stijl" te houden) een puntje aan kan zuigen! Roache!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |