NEW YORK CITY HARDCORE LIVES UUUGGGHHHH
dj paul? die band ken ik helemaal niet
[/pestmode uit]
* _o_ verwacht dat topicstarter de 15 posts weer niet haalt met een topic als dit
Trouwens... hardcore will die! nothing lasts forever you moron!
[Dit bericht is gewijzigd door BigBlueScreenOfDeath op 28-08-2002 10:54]
* Down For Life
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 28-08-2002 11:03]
dus echt dood is het nog nie
quote:hahaha UUUGGGGHHH!!
Op woensdag 28 augustus 2002 10:53 schreef _o_ het volgende:
[pestmode aan]NEW YORK CITY HARDCORE LIVES UUUGGGHHHH
dj paul? die band ken ik helemaal niet
[/pestmode uit]
* _o_ verwacht dat topicstarter de 15 posts weer niet haalt met een topic als dit
Let op mijn woorden...... het komt terug....
quote:dont u ever call me a moron again!
Op woensdag 28 augustus 2002 10:53 schreef BigBlueScreenOfDeath het volgende:
zeg tweaktaart ga je vandaag je eigen record aan topics openen verbreken?Trouwens... hardcore will die! nothing lasts forever you moron!
quote:Inderdaad, de nummers worden weer steeds harder.
Op woensdag 28 augustus 2002 11:05 schreef X-Ray_at_FOK het volgende:
ach ja de muziek van tegenwoordig lijkt weer een beetje op happy hardcoredus echt dood is het nog nie
* SiNz heeft het idee dat we over een tijdje weer met ze allen vrolijk staan te hakken
quote:je lacht nu om je eigen stompzinnigheid? Hier is toch al een topic over (zie mijn eerste post hierin), waarom doorgaan op deze? Er is btw toch geen enkele post die ergens op slaat...
Op woensdag 28 augustus 2002 11:06 schreef TweakTaart het volgende:[..]
hahaha UUUGGGGHHH!!
kom maar eens kijken of het dood is....
muhahahahaha durf je daar vast niet te zeggen...
[Dit bericht is gewijzigd door GodOfHellFire op 28-08-2002 11:09]
quote:ga eens naar de gemiddelde industrial-avond en je hoord een hoop keiharde bagger...
Op woensdag 28 augustus 2002 11:06 schreef Diepvrieskip het volgende:
Tkomt langzaamaan weer terug....... Op Mysteryland begon Kai Tracid ook met een keihard hardcorenummer in z'n set...Let op mijn woorden...... het komt terug....
quote:Dat topic zit op slot.
Op woensdag 28 augustus 2002 11:08 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
je lacht nu om je eigen stompzinnigheid? Hier is toch al een topic over (zie mijn eerste post hierin), waarom doorgaan op deze? Er is btw toch geen enkele post die ergens op slaat...
En er mag inderdaad wel wat normaler gereageerd worden.
(ff tussedoor k ben nog altijd gabber maar GEEN neo!)
luister anders maar eens naar www.hype.fm
wel typerend dat een van deze mensen alweer meteen heel agressief en kinderachtig reageert met de woorden: "Dat durf je daar vast niet te zeggen"
*gaap*
kom maar weer op met de volgende generatie bagger, deze hebben we wel weer gezien
quote:Allemaal een australian aan, nike air-schoentjes aan, de kop kaal scheren (als je vrouw bent alleen de onderste helft, en de rest in een veels te strakke staart met teveel gel) en ondertussen alles wat zich 'skater' noemt verrot schelden.....
Op woensdag 28 augustus 2002 11:07 schreef SiNz het volgende:[..]
Inderdaad, de nummers worden weer steeds harder.
* SiNz heeft het idee dat we over een tijdje weer met ze allen vrolijk staan te hakken
Wie heeft er al zin?
(Neemt niet weg dat ik dat eigenlijk alleen maar image en kuddegedrag vond en vind, al ben ik zelf nooit gabber geweest. Het leek vaak niet eens meer om de muziek te gaan. Ik denk dat de ware gabber/hardcore-liefhebber niet persé zo'n behoefte had aan het allernieuwste model trainingspak.)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-08-2002 11:16]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |