Poll: Ik ga op prinsjesdag mee demonstreren !
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
quote:Omdat mensen gingen discussiëren in een topic dat er niet voor bedoeld was
Op zondag 25 augustus 2002 12:56 schreef HiZ het volgende:
Hoezo is het trouwens verziekt? Omdat de rest bij god niet weet waar jullie nou eigenlijk tegen gaan protesteren?
Er staan een duidelijke verwijzing naar een topic met de achtergronden, waar wél gediscussieerd kan worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 25-08-2002 12:58]
quote:Kijk hier even:
Op zondag 25 augustus 2002 12:58 schreef mad26 het volgende:
Waar ga je tegen/voor protesteren? Lijkt me wel handig voordat ik m'n stem uitbreng. Of is het alleen maar protesteren om het protesteren?
quote:Stel je voor discussiëren in een forum! Het idee alleen al!
Op zondag 25 augustus 2002 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Omdat mensen gingen discussiëren in een topic dat er niet voor bedoeld was
Dus open je maar een 3e topic?
Ik mis trouwens:
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 25-08-2002 13:04]
quote:Laat duidelijk zijn dat de klemtoon op het woord 'ik' staat
Op zondag 25 augustus 2002 13:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik mis trouwens:Nee, ik heb werk.
quote:HaHaHa, grapjas...
Op zondag 25 augustus 2002 13:11 schreef belsen het volgende:
Waarvoor moet er dan gedemonstreerd worden? Ik heb gestemd op de goede partij. Ik heb nog steeds niets goed te maken. Moet ik dan nu ook nog eens een keer gaan demonstreren tegen het kabinetsbeleid. Daar heb ik mijn volksvertegenwoordiger toch voor, die doet goed zijn best. Of dacht je dat het kabinet niet wist dat er ook mensen tegen hun beleid zijn: de helft van Nederland heeft toch op andere partijen gestemd?! Als het nou een demonstratie was van de CDA, LPF (die zeker) en VVD, dan had ik het begrepen, zij kunnen ontevreden zijn over het kabinetsbeleid. Progressief Nederland kan wel ontevreden zijn maar hun partijen hebben dit niet bedacht.
Of wordt dit weer zo'n hippiedemonstratie. Tegen alles, nix deugt, maar nog te beroerd of te stom om maar te gaan stemmen.
Enfin, hier een korte weergaven van mijn gedachten.
Ik ga mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |