Dus wie is er al eens geweest en kan mij er meer over vertellen?? Is er mogelijkheid tot watersport (Jet Ski?) in de buurt bijvoorbeeld? En natuurlijk over de omgeving en wat er allemaal te doen is.. (Natuurlijk veel zonnen, maar wil ook wel wat in de omgeving doen en zien..)
quote:Geen idee? Zal toch wel meevallen hoop ik....
Op woensdag 21 augustus 2002 17:15 schreef L-X het volgende:
Torremolinos, komen daar niet alleen asocialen op af?
quote:Wel eens...? Hoe is temp daar ongeveer rond begin Oktober?
Op woensdag 21 augustus 2002 17:13 schreef FlowDesign het volgende:
Ja, dat is er allemaal. De zon wil ook weleens schijnen.
quote:Graadje of 10 gemiddeld overdag toch?
Op woensdag 21 augustus 2002 17:27 schreef devv05 het volgende:
Wel eens...? Hoe is temp daar ongeveer rond begin Oktober?
Marbella is geloof ik al op loopafstand, langs het strandboulevard westwaarts. Doe het dan wel 's avonds, want overdag een flinke wandeling maken is loco.
's Avonds in Marbella kun je er grootse jachten zien en mooie hotels die schitterend verlicht zijn.
Mijn ervaring viel op z'n zachtst gezegd wat tegen, want strandvakanties zijn eigenlijk niet mijn ding en in de persoonlijke sfeer was het ook bagger.
In de omgeving moeten ook wat pitoreske dorpjes zijn die leuk zijn om te bezoeken. Zelf wil ik een dag of twee op de scooter de omgeving verkennen. Verder zijn de wegen in Torremolinos vrij goed dus ik neem ook m'n skillers mee.
Temparatuur is nog vrij goed, rond de 24 graden.
http://www.infotu.com/toingle.htm
Ik heb verder de instelling : als je niks verwacht kan het alleen maar leuk worden.
quote:Vind jij 35 km op loopafstand? Misschien ben je in de war met Malaga, maar ook dat is toch wel 12 km.
Op dinsdag 27 augustus 2002 03:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat HiZ al schreef, al ben ik nog nooit naar andere Spaanse badplaatsen geweest, dus kan niet zeggen of het de lelijkste plaats is.Marbella is geloof ik al op loopafstand, langs het strandboulevard westwaarts. Doe het dan wel 's avonds, want overdag een flinke wandeling maken is loco.
's Avonds in Marbella kun je er grootse jachten zien en mooie hotels die schitterend verlicht zijn.Mijn ervaring viel op z'n zachtst gezegd wat tegen, want strandvakanties zijn eigenlijk niet mijn ding en in de persoonlijke sfeer was het ook bagger.
quote:Hmmm, had nog last van zonnesteek...
Op donderdag 29 augustus 2002 23:05 schreef HiZ het volgende:[..]
Vind jij 35 km op loopafstand? Misschien ben je in de war met Malaga, maar ook dat is toch wel 12 km.
Maar we liepen de westelijke richting op... Welk plaatsje komt er dan na een half uur/drie kwartier als je vanuit Torremolinos vertrekt?
-edit-
Toch maar niet, deze nieuwbie modjes hadden niet gedacht aan de groooote verschillen tussen de plaasten.
Dit wordt dus het centrale Torremolinos topic.
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 02-09-2002 22:56]
Torremolinos
Hier staat ook nog het een en ander over Torremolinos!
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:02 schreef drea het volgende:
ik ben net terug van mijn vakantie in torremolinos-costa del sol.
nou het was echt heerlijk.
torremolinos is wel veel groter als ik had verwacht, maar wel heel gezellig.
het is in verschillende wijken verdeeld met levensgrote stranden,prima strandtenten en bedden aanwezig.
verder is het barstend vol met restaurantjes, barretjes ect.
wel heel leul.
weinig nederlanders, maar wel veel engelsen en ieren en spanjaarden
dus ook veel engelse en ierse pubs.
hoewel het nachtleven pas laat op gang komt de discotheken gaan namelijk pas om 3 los is het wel heel leuk.goede muziek.
the place te be was disco paledium een mooie club met een groot zwembad erin.
het eten is er niet duur een biertjekost gemiddeld 1,40.
en eten is er ook niet duur veel vis te krijgen voor een spotgoedkoop prijsje.
voor 8 euro had je een complete maaltijd. erugggg lekker!!
troywens de temparatuur was ook prima, hoewel we nog vroeg in het seizoen er waren was het al lekker warm over de 30 graden .
's nachts ook heerlijk warm nog..
en het is al best wel druk, niet te druk , maar gewoon gezellig.
kortom een leuke vakantie
quote:er zijn volgens mij niet echte vaste tijden want sommigen sluiten om 22.00 andere om 1.00
Op zondag 27 juli 2003 14:46 schreef postvooredwin het volgende:[..]
Dan weet je ook vast wel hoelaat die winkels sluiten, in loret gaan ze nl. al om 10 uur dicht waardoor het niet echt gezellig op straat word.
toevallig ervaringen met appartenmentencomplex Cardihuela Park???
quote:Nou?
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:57 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Hmmm, had nog last van zonnesteek...
Maar we liepen de westelijke richting op... Welk plaatsje komt er dan na een half uur/drie kwartier als je vanuit Torremolinos vertrekt?
Ik denk inmiddels dat het Benalmádena Costa is. Heb een kaart bijgepakt van viamichelin.com.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |