abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5477283
Ik ga in Oktober (herfstvakantie) een week naar Torremolinos.. Heb al veel gezocht en plaatjes en alles gevonden (ziet er heel mooi uit), maar weinig reviews... Bijna alles is in het Spaans...

Dus wie is er al eens geweest en kan mij er meer over vertellen?? Is er mogelijkheid tot watersport (Jet Ski?) in de buurt bijvoorbeeld? En natuurlijk over de omgeving en wat er allemaal te doen is.. (Natuurlijk veel zonnen, maar wil ook wel wat in de omgeving doen en zien..)

pi_5477428
Ik ben jaren naar Marbella geweest en dat is een leuk stad, torremolinos is net iets toerischter dan marbella en Puerto Banaus is een heel sjiek haventje waar heel veel dure auto's en boten staan.
pi_5477432
Ja, dat is er allemaal. De zon wil ook weleens schijnen.
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 21 augustus 2002 @ 17:15:33 #4
904 L-X
The Lover X
pi_5477468
Torremolinos, komen daar niet alleen asocialen op af?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_5477657
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:15 schreef L-X het volgende:
Torremolinos, komen daar niet alleen asocialen op af?
Geen idee? Zal toch wel meevallen hoop ik....
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:13 schreef FlowDesign het volgende:
Ja, dat is er allemaal. De zon wil ook weleens schijnen.
Wel eens...? Hoe is temp daar ongeveer rond begin Oktober?
pi_5477822
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:27 schreef devv05 het volgende:
Wel eens...? Hoe is temp daar ongeveer rond begin Oktober?
Graadje of 10 gemiddeld overdag toch?
Age of fruity enlightenment!
pi_5480576
Torremolinos is met afstand de lelijkste plaats van deze wereld. Maar het heeft wel een schitterend strand en het uitgaansleven is lekker levendig en gevarieerd. Vanuit Torremolinos ben je zo in Malaga (met de bus). Naar Marbella duurt iets langer. In oktober zou het weer er nog redelijk moeten zijn, en de meest luidruchtige britten en zo zitten alweer thuis.
  maandag 26 augustus 2002 @ 16:08:15 #8
20838 pieffff
You must be true to you heart!
pi_5542611
Jaaaa ik heb er zin in!!!!
Wie over zich heen laat lopen is een stoeptegel...
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 03:02:12 #9
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5551404
Wat HiZ al schreef, al ben ik nog nooit naar andere Spaanse badplaatsen geweest, dus kan niet zeggen of het de lelijkste plaats is.

Marbella is geloof ik al op loopafstand, langs het strandboulevard westwaarts. Doe het dan wel 's avonds, want overdag een flinke wandeling maken is loco.
's Avonds in Marbella kun je er grootse jachten zien en mooie hotels die schitterend verlicht zijn.

Mijn ervaring viel op z'n zachtst gezegd wat tegen, want strandvakanties zijn eigenlijk niet mijn ding en in de persoonlijke sfeer was het ook bagger.

The Internets, I needs it..
pi_5583042
Ik ga de eerste week van oktober naar Torremolinos. Een kennis van me heeft daar begin dit seizoen een bar (BAR KIKO) gekocht. Volgens hem is het uitgaansleven goed. Strandvertier vindt je bijna in alle badplaatsen wel. Malaga en Marbella schijnen het bezoeken waard te zijn.

In de omgeving moeten ook wat pitoreske dorpjes zijn die leuk zijn om te bezoeken. Zelf wil ik een dag of twee op de scooter de omgeving verkennen. Verder zijn de wegen in Torremolinos vrij goed dus ik neem ook m'n skillers mee.

Temparatuur is nog vrij goed, rond de 24 graden.

http://www.infotu.com/toingle.htm

Ik heb verder de instelling : als je niks verwacht kan het alleen maar leuk worden.

pi_5594718
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 03:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat HiZ al schreef, al ben ik nog nooit naar andere Spaanse badplaatsen geweest, dus kan niet zeggen of het de lelijkste plaats is.

Marbella is geloof ik al op loopafstand, langs het strandboulevard westwaarts. Doe het dan wel 's avonds, want overdag een flinke wandeling maken is loco.
's Avonds in Marbella kun je er grootse jachten zien en mooie hotels die schitterend verlicht zijn.

Mijn ervaring viel op z'n zachtst gezegd wat tegen, want strandvakanties zijn eigenlijk niet mijn ding en in de persoonlijke sfeer was het ook bagger.

Vind jij 35 km op loopafstand? Misschien ben je in de war met Malaga, maar ook dat is toch wel 12 km.
  vrijdag 30 augustus 2002 @ 00:57:41 #12
6290 Dr_Crouton
pi_5596912
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 23:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Vind jij 35 km op loopafstand? Misschien ben je in de war met Malaga, maar ook dat is toch wel 12 km.

Hmmm, had nog last van zonnesteek...

Maar we liepen de westelijke richting op... Welk plaatsje komt er dan na een half uur/drie kwartier als je vanuit Torremolinos vertrekt?

pi_5630336
We gaan door in een centraal topic!

-edit-

Toch maar niet, deze nieuwbie modjes hadden niet gedacht aan de groooote verschillen tussen de plaasten.
Dit wordt dus het centrale Torremolinos topic.

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 02-09-2002 22:56]

woensdag 4 september 2002 @ 20:47:04 #14
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_5658568
Ik zou zeker een keertje gaan stappen in Malaga, is echt super! Onbegrijpelijk dat de meeste touristen Malaga links laten liggen als ze er aan komen op het vliegveld en meteen door reizen naar Marbella of Torremolinos, terwijl Malaga eigenlijk veel leuker is.
schorriemorie
pi_5658621
Puerto Banus is leuk stappen! Ligt vlak bij Marbella!

Torremolinos
Hier staat ook nog het een en ander over Torremolinos!

pi_9935242
gaat iemand hier dit jaar nog heen??
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_10027248
iemand nog tipswaar ik heen moet?
pi_10596178
ik ga morgen dus!!!
pi_10602352
Veel plezier. Probeer ook wat dagtripjes in te plannen naar Granada, Sevilla, Cordoba en Ronda. Stuk voor stuk ontzettend mooie en leuke stadjes!
En Marbella is ook leuk!
pi_10603751
Puerto Banus is leuk stappen maar ik vind in de laatste 13 jaar dat Marbella stukken minder in geworden
  maandag 9 juni 2003 @ 10:27:51 #21
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10980301
uit mijn vakantie !! (Torremolinos)
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:02 schreef drea het volgende:
ik ben net terug van mijn vakantie in torremolinos-costa del sol.
nou het was echt heerlijk.
torremolinos is wel veel groter als ik had verwacht, maar wel heel gezellig.
het is in verschillende wijken verdeeld met levensgrote stranden,prima strandtenten en bedden aanwezig.
verder is het barstend vol met restaurantjes, barretjes ect.
wel heel leul.
weinig nederlanders, maar wel veel engelsen en ieren en spanjaarden
dus ook veel engelse en ierse pubs.
hoewel het nachtleven pas laat op gang komt de discotheken gaan namelijk pas om 3 los is het wel heel leuk.goede muziek.
the place te be was disco paledium een mooie club met een groot zwembad erin.
het eten is er niet duur een biertjekost gemiddeld 1,40.
en eten is er ook niet duur veel vis te krijgen voor een spotgoedkoop prijsje.
voor 8 euro had je een complete maaltijd. erugggg lekker!!
troywens de temparatuur was ook prima, hoewel we nog vroeg in het seizoen er waren was het al lekker warm over de 30 graden .
's nachts ook heerlijk warm nog..
en het is al best wel druk, niet te druk , maar gewoon gezellig.
kortom een leuke vakantie
pi_12058958
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:46 schreef postvooredwin het volgende:

[..]

Dan weet je ook vast wel hoelaat die winkels sluiten, in loret gaan ze nl. al om 10 uur dicht waardoor het niet echt gezellig op straat word.
toevallig ervaringen met appartenmentencomplex Cardihuela Park???

er zijn volgens mij niet echte vaste tijden want sommigen sluiten om 22.00 andere om 1.00
ik heb zelf in bagondillo gezeten geen idee hoe het in carihuela park is
pi_12062261
-overbodig-
pi_13110113
Ik ga met kerst een week naar de Costa del Sol naar een plaats in de buurt van Torremolinos. Iemand wel eens rond die tijd daar geweest? Hoe is het weer?
Niet dat ik speciaal voor mooi weer ga maar mooi weer is mooi meegenomen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 12 september 2003 @ 03:34:36 #25
6290 Dr_Crouton
pi_13111067
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:57 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Hmmm, had nog last van zonnesteek...

Maar we liepen de westelijke richting op... Welk plaatsje komt er dan na een half uur/drie kwartier als je vanuit Torremolinos vertrekt?

Nou?
Wij kwamen na lang lopen langs de boulevard iig een groots hotel tegen waar rijkelui met hun zeilboten bij hun kamers aan kunnen meren. Het geheel deed een beetje Venetiaans *ruim begrip* aan, winkels en uitgaansgelegenheden langs het water met een heuse dolfinarium.

Ik denk inmiddels dat het Benalmádena Costa is. Heb een kaart bijgepakt van viamichelin.com.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')