abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 23:57:57 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5373416
quote:
Hallo mensen, het is nu 9 augustus en de opnames zijn al een week klaar. Oscar is bezig met de mix en wij zijn druk aan het repeteren. Ondertussen moeten er ook nog beslissingen genomen worden over artwork, clips, intervieuws, fotosessies etc. Een hele spannende tijd dus! Zelf zijn we zeer tevreden over het resultaat maar jullie moeten natuurlijk straks zelf oordelen. De planning voor de release van het album staat nog steeds op 16 oktober en zoals het er nu uitziet, blijft dat ook zo. Nog een dikke twee maanden dus en voor die tijd komt er natuurlijk ook nog een single uit. Titels en zo houden we nog even spannend maar jullie zullen het snel horen. Tot snel!
ben benieuwd wat het gaat worden,
hopenlijk toch meer iets in de richting van het demo album, en niet zo gehyped als vorig jaar!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 00:08:24 #2
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_5373552
Ben zeer benieuwd. Heb ze pas wel in een programma gezien en daar zeiden ze dat ze bezig waren. Is dus al een tijdje geleden uitgezonden, maar ok. Ben zeer benieuwd
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_5373873
Benieuwd of het Engels van die zangeres nog altijd even beroerd is. ("What will I fffink...")
pi_5373908
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 00:38 schreef StrayDog het volgende:
Benieuwd of het Engels van die zangeres nog altijd even beroerd is. ("What will I fffink...")
En niet alleen de uitspraak van de teksten is beroerd, de teksten zelf kloppen ook niet altijd helemaal.
Maar ze hebben best wel een paar leuke liedjes, dus wie weet wat het wordt. Het is in ieder geval een band die duidelijk plezier heeft in het spelen. Ze zijn alleen misschien iets te vroeg doorgebroken. Maar dat kunnen ze met deze cd nog wel rechtzetten.
Hmmzz....
pi_5373962
Ben ook erg benieuwd naar de cd, hoop dat ze verwachtingen waar kunnen maken, al zullen die wel erg hoog liggen. Vooral door de pers zijn ze de hemel ingeschreven en dan is het best moeilijk met een goed vervolg te komen.. Hoop dat het ze lukt!
pi_5380402
In het CJP Magaz1ne deze, ja wat is het? kwartaal?, keer ook een repo over de opnames. Anne heeft dreads.
Over de muziek:
De tweede plaat moet steviger worden, vertellen ze. Tussen de opnames door wordt er veel geluisterd naar de Red Hot Chili Peppers, Skunk Anansie en zelfs Tool. De laatste vier nummer voor de plaat schreef Jacqueline samen met Oscar Holleman op de gitaar. "Bij het schrijven was het lastig dat ik geen gitaar speel", legt Jacqueline uit. "Je zit dan maar achter de piano ramramram en er komt niet echt iets vets uit." Oscar:"Wat hard was is harder geworden. Agressiever. De nieuwe plaat is volwassener, minder vlak."
De ballads zijn gebleven

volgens hetzelfde artikel zijn de inlay/hoesfoto's al gemaakt (Annelies moest wegens haar lengte op playboy's staan en Thomas en Joost wegens hun lengte zover mogelijk achteraan).

Een titel van een nummer is al bekend: Gentle

pi_5380447
ik doe mee met de Countdown!
* dus beetje Krezip-fan is..

-edit- oepsie

pi_5380474
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 00:38 schreef StrayDog het volgende:
If i grow up, I'll be just as jull, yeaahh
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_5380528
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 17:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

If i grow up, I'll be just as jull, yeaahh

joh, wat the Fok! maakt die uitspraak uit¿ Als je je er aan ergerd, moet je er maar niet naar luisteren, en niet zo zeuren..
Ik vind ze toppie zoals het is/was..
pi_5381095
Naar mijn mening gaat de media er dadelijk zo achteraan dat die plaat voordat ie uitkomt al overgehyped wordt, van: "Zal die plaat Nothing Less overtreffen". Dat is krezip pas.

Het wordt nog wat als Anouk's nieuwe plaat uitkomt...

pi_5381211
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 17:29 schreef -Clowntje- het volgende:

[..]

joh, wat the Fok! maakt die uitspraak uit¿ Als je je er aan ergerd, moet je er maar niet naar luisteren, en niet zo zeuren..
Ik vind ze toppie zoals het is/was..

Dat is moeilijk als er een onverlaat meent de radio op zijn werk te moeten laten schallen
Ik verkondig tenminste geen meningloosheden (toppie...brrr)
pi_5381268
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 18:18 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Dat is moeilijk als er een onverlaat meent de radio op zijn werk te moeten laten schallen
Ik verkondig tenminste geen meningloosheden (toppie...brrr)

hehe, net goed..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 augustus 2002 @ 20:37:04 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_5382711
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 18:06 schreef Apfel het volgende:
Naar mijn mening gaat de media er dadelijk zo achteraan dat die plaat voordat ie uitkomt al overgehyped wordt, van: "Zal die plaat Nothing Less overtreffen". Dat is krezip pas.

Het wordt nog wat als Anouk's nieuwe plaat uitkomt...

over het algemeen is de 2e plaat t lastigste om te maken, zeker als de eerste zo'n groot succes is als bij Krezip. Want als de plaat nauqwelijks verkoopt worden ze direct afgeserveerd door de pers.
Maar k heb er veel vertrouwen in alleen al omdat er 3 leden op de rock acedemie zitten en mizikaal gezien dus veel hebben bijgeleerd sinds de vorige plaat. k ben benieuwd van k vond de vorige en die daarvoor ook al erg leuk.

ps me kijkt ook erg uit naar de plaat van anouk

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_5383537
Wordt idd een leuke herfst met Anouk én Krezip.
  donderdag 15 augustus 2002 @ 11:31:08 #15
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_5388997
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was dit sarcastisch bedoeld?
*mompel mompel*
pi_5389041
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 11:31 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Niet bij hem/haar...

bij sommige users staat het woordje sarcasme niet in het woordenboek

pi_5389051
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 18:23 schreef -Clowntje- het volgende:

[..]

hehe, net goed..

Je erkent dus dat krezip een vorm van marteling is?
pi_5390287
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 11:31 schreef BananeKoning het volgende:
Nee hoor, die opmerking was 200% gemeend

Dat jullie kwaliteitsmuziek niet waarderen

pi_5391826
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 11:35 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je erkent dus dat krezip een vorm van marteling is?

Alle muziek kan een vorm van marteling zijn...
maar genoeg offtopic, ik ben best benieuwd naar "gentle" en die andere nieuwe nummers, ik heb er al veel over gelezen, maar nog nix gehoord..
  donderdag 15 augustus 2002 @ 15:37:51 #20
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_5391865
ben cker benieuwd heb nothing less (bijna letterlijk) kapot gedraaid!!
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_5392155
Een passage uit Gentle:
Please be gentle, it is better to leave me alone, nothing is working, all I do is crying...

Er staat bij dat Gentle een wals is.

Maar ligt het aan mij of staat er bij het hokje nieuws op de Krezip-site helemaal niets?

pi_5392310
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een passage uit Gentle:
Please be gentle, it is better to leave me alone, nothing is working, all I do is crying...

Er staat bij dat Gentle een wals is.

Maar ligt het aan mij of staat er bij het hokje nieuws op de Krezip-site helemaal niets?

idd, da's al een tijdje zo, net zoals de "diary" die niet bijgewerkt wordt..
lijkt erop dat de site ff geen aandacht krijgt, maar dat is vrij logisch nu denk ik..
pi_5393055
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een passage uit Gentle:
Alweer brugklas-Engels. Het moet "all I do is CRY..." zijn.
Maar kan natuurlijk ook dat jij dat verkeerd overgenomen hebt.
pi_5393073
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, de radio kan hier voorlopig dus uitblijven...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5393080
Nee, dat heb ik niet verkeerd overgenomen. Ik vond het trouwens ook al raar: all I do is crying. maja, het liedje zelf zal wel heel mooi zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')