Onbegrijpelijk dat hij door vrijwel elke recensent de grond in is geschreven hier.
Zal me nix verbazen als hij straks bij uitzending op TV wel in ene 3 a 4 van de 5 sterren krijgt door bijvoorbeeld de Troskompas
Welke films vinden jullie ongewaard, door critici of door andere filmkijkers (dus welke jullei hoger hadden geschat op imdb bijvoorbeeld)
Jay & Silent Bob Strike Back is een goed voorbeeld inderdaad, al is die wel een heel stuk leuker als je Kevin Smith's vorige films gezien hebt. Maar de critici vonden die waarschijnlijk ook niks (behalve Clerks), dus ja....
Je formulering klopt dus niet helemaal.
quote:ja waardeloze film. SpyGame is trouwens ook echt saaaaaaaaai!
Op maandag 12 augustus 2002 10:47 schreef dolledingo het volgende:
ik kan alleen maar films opnoemen die overgewaardeerd zijn.. (zoals Wild wild west, bij die film zijn we met z'n alleen uit de zaal gelopen terwijl die maar een half uur bezig was, zoo slecht)
quote:Chasing Amy kreeg anders een heel goed ontvangst door de critici geloof ik. Mallrats werd echter door de critici afgezeken heb ik gehoord, maar ik ben hem juist gaan kijken nadat hij in de Troskompas een jaar of 2 geleden 4 sterren kreeg. Voor Mallrats zat Jacq. Goderie zijn mening over de film mede te delen en die was ook niets anders dan zwaar positief over de film.
Op maandag 12 augustus 2002 10:49 schreef Tokus het volgende:
Filmcritici hebben gewoon teveel films gezien, waardoor niks meer leuk is. Daar ga ik dus ook niet op af, als ik een oordeel over een film wil weten.Jay & Silent Bob Strike Back is een goed voorbeeld inderdaad, al is die wel een heel stuk leuker als je Kevin Smith's vorige films gezien hebt. Maar de critici vonden die waarschijnlijk ook niks (behalve Clerks), dus ja....
Verhoevenfilms worden over het algemeen wel op waarde geschat volgens mij: RoboCop, Total Recall en Basic Instinct hebben toch wel een goede ontvangst gekregen. Starship Troopers was toch ook wel goed ontvangen geloof ik na het Showgirls-debacle. Hollow man werd vooral geprezen vanwege de special effecten, het script werd de afgrond ingeboord.
quote:Volgens mij waren ze over starship troopers niet echt positief, de achter liggende gedachte werd compleet over het hoofd gezien. Daarentegen vonden ze het wel leuk om uit te weiden over de gemengde douce scene enzo.
Op maandag 12 augustus 2002 11:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Chasing Amy kreeg anders een heel goed ontvangst door de critici geloof ik. Mallrats werd echter door de critici afgezeken heb ik gehoord, maar ik ben hem juist gaan kijken nadat hij in de Troskompas een jaar of 2 geleden 4 sterren kreeg. Voor Mallrats zat Jacq. Goderie zijn mening over de film mede te delen en die was ook niets anders dan zwaar positief over de film.
Verhoevenfilms worden over het algemeen wel op waarde geschat volgens mij: RoboCop, Total Recall en Basic Instinct hebben toch wel een goede ontvangst gekregen. Starship Troopers was toch ook wel goed ontvangen geloof ik na het Showgirls-debacle. Hollow man werd vooral geprezen vanwege de special effecten, het script werd de afgrond ingeboord.
quote:Wat een ongelooflijke drek was dat! Zelden zo'n slechte verfilming gezien, een bewijs dat filmmakers het maken van bagger met een grote B nog niet zijn verleerd.. ondergewaardeerd, hoe kom je erbij? ONgewaardeerd zou ik zeggen.
Op maandag 12 augustus 2002 10:52 schreef heijx het volgende:
Johnny Mnemonic vind ik toch wel lichtelijk ondergewaardeerd geweest.
Als je bijv. kijkt naar welke films bij de oscars zijn overgeslagen... kun je dit topic ook zo vol krijgen
Mulholland Dr. en The Man Who Wasn't There hadden imho een paar token-nominaties gekregen bijvoorbeeld.
quote:* Eddy_Albena is het met Gielekes eens!
Op maandag 12 augustus 2002 14:42 schreef gielekes het volgende:
Gielekes vindt Fallen zwaar ondergewaardeerd... Super film, al heb ik nu weer de hele dag het Stones liedje in mijnkop nazingen....
quote:Ja, al is het alleen maar voor die 6th sense actige twist aan het eind, en dat terwijl de film een jaar eerder dan de 6th sense uit was.
Op maandag 12 augustus 2002 14:42 schreef gielekes het volgende:
Gielekes vindt Fallen zwaar ondergewaardeerd... Super film, al heb ik nu weer de hele dag het Stones liedje in mijnkop nazingen....
quote:Goed is overdreven, ik vond hem wel aardig. Maar ja een film over Amerika in een negatieve manier, doorspekt met bloot en dan ook nog eens door een buitenlander? Dat pikken ze niet!
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:00 schreef lzandman het volgende:
Show Girls van Paul Verhoeven. Wat een goede film is dat zeg. Helaas kon Amerika er de lol niet van inzien.
quote:Volgens jouw redenering --> Niet ondervoed = overvoed
Op maandag 12 augustus 2002 10:49 schreef Marble het volgende:
Onterecht ondergewaardeerd = overgewaardeerd.Je formulering klopt dus niet helemaal.
Starship Troopers zou je idd wel kunnen noemen ja.
Dit is egt een geweldige actiefilm met Bruce Willis. Hij wordt niet ongewaardeerd door de veronica-gids, want daar krijgt hij 5 sterren, maar op IMDb heeft hij maar 6,3 en dat vind ik tog wel een beetje magertjes
U-Turn
Dit vond egt een spannende thriller.
The Virgin Suicides
krijgt bij Veronica maar 2 sterren maar op IMDb heeft wel weer een 7.2
En The Convent. Da's een horrorfilm die ontzettend B wordt gevonden en daarom laag scoort. Maar dat was juist de bedoeling van de makers volgens mij, je kan er gewoon aan zien dat het een soort B film moest worden. Dat maakt um zo leuk
Deze comedy kreeg 1 ster, maar ik vond hem erg goed en er zat lekkere muziek bij. What is love, baby don't hurt me tralala. Over twee broers die een discotheek in willen maar ze zijn niet cool genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |