Moussy, waar haal je de kracht toch vandaan om zo rechtop te blijven staan, niet alleen voor jezelf en je familie, maar ook ons nog eens op de hoogte houden (al snap ik ook wel dat het vast ook een 'van je afschrijven-functie' heeft). Ongelofelijk. Je bent niet alleen moeder van een overleden kindje, maar ook nog eens pas bevallen, en de moeders onder ons weten wat pas-bevallen zijn voor je lichaam betekent. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je gigantisch bewonder. Wat ben jij sterk zeg!
(Maar als je straks nog een grote klap mocht krijgen, in alle heftigheid, ik bedoel, zo na de crematie, als de dingen die geregeld moeten worden geregeld zijn), dan moet je niet schromen om ook dan hier te komen, weet dat nu alvast).
Nou net dus wezen fietsen. Wat een plezier heeft die kleine dan zeg. Gillen dat ze deed niet normaal. Ze zat ook best stevig, niet te zwabberen met haar hoofd of lijf ofzo. Maar ik vond het nog wel eng hoor. Best nog ff eng met sturen enzo, ook al was het minder eng als ik verwachtte. En die bochies he..... *liever op een groot stuk weg rijd*
quote:Alleen de mensen die ons ontzettend gesteund hebben tijdens de zwangerschap mogen bij de crematie zijn.... dat zijn er ondertussen maar ontzettend weinig uit onze directe omgeving.... Dat zijn 10 mensen en misschien nog een stel vrienden van ons, die nog niet wisten of ze het aan zouden kunnen.
Op maandag 12 augustus 2002 19:02 schreef moralia het volgende:
Moussy, heb je alleen familie bij de crematie, of ook vrienden en vriendinnen? Het lijkt me zo moeilijk om te bepalen wie je er wel en wie je er niet bij wil hebben. En heb je ook rouwkaarten gestuurd of zet je nog een advertentie?
We hebben geen kaarten verstuurd, of een advertentie geplaatst. Dit doen we pas na de crematie. De mensen die we het wilde laten weten hebben we telefonisch op de hoogte gebracht. En jullie dan gewoon via een berichtje hier op het forum, net zoals bij de babybrabbel.
quote:Ze weet het nog niet, we zullen het haar vertellen op het moment dat ze mag gaan kliederen.
Op maandag 12 augustus 2002 19:21 schreef jessie het volgende:
Moussy wat een goed idee zeg om Rene het kistje te laten beschilderen. Hoe vind ze dit?
quote:ik moest hier eerst even over nadenken hoe ik dit precies neer zou zetten, omdat ik bang was dat dit niet het topic zou zijn om het te plaatsen
Op maandag 12 augustus 2002 19:00 schreef Nausicaa het volgende:
Ow god dat zijn allemaal van die dingen die je helemaal niet weet natuurlijk, van die lichaamseigen stoffen.Moussy, waar haal je de kracht toch vandaan om zo rechtop te blijven staan, niet alleen voor jezelf en je familie, maar ook ons nog eens op de hoogte houden (al snap ik ook wel dat het vast ook een 'van je afschrijven-functie' heeft). Ongelofelijk. Je bent niet alleen moeder van een overleden kindje, maar ook nog eens pas bevallen, en de moeders onder ons weten wat pas-bevallen zijn voor je lichaam betekent. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je gigantisch bewonder. Wat ben jij sterk zeg!
Ik ben niet sterk hoor, ik ben geen problemen-prater en dit is eigenlijk het enige dat ik kan. Thuis met Peet kan ik er wel over praten, of met Rene er over kletsen, maar er buiten lukt het me gewoon niet. Ik heb in de afgelopen tijd ook nog maar 1 iemand aan de telefoon gehad, omdat ik het gewoon weg mn strot niet uit kan krijgen.... Ik had zo graag een gezond kindje bij me gehad, dat huilde en bewoog en nu lekker inz n bedje kon liggen slapen
Mijn eigen lijf... het voelt als verdooft aan... buiten de dikke buik die er nog zit heb ik helemaal het gevoel niet dat ik bevallen ben.
quote:
(Maar als je straks nog een grote klap mocht krijgen, in alle heftigheid, ik bedoel, zo na de crematie, als de dingen die geregeld moeten worden geregeld zijn), dan moet je niet schromen om ook dan hier te komen, weet dat nu alvast).
quote:Ik denk dat het wel in dit topic past....
Op maandag 12 augustus 2002 22:10 schreef moussy het volgende:[..]
ik moest hier eerst even over nadenken hoe ik dit precies neer zou zetten, omdat ik bang was dat dit niet het topic zou zijn om het te plaatsen
Ik ben niet sterk hoor, ik ben geen problemen-prater en dit is eigenlijk het enige dat ik kan. Thuis met Peet kan ik er wel over praten, of met Rene er over kletsen, maar er buiten lukt het me gewoon niet. Ik heb in de afgelopen tijd ook nog maar 1 iemand aan de telefoon gehad, omdat ik het gewoon weg mn strot niet uit kan krijgen.... Ik had zo graag een gezond kindje bij me gehad, dat huilde en bewoog en nu lekker inz n bedje kon liggen slapenMijn eigen lijf... het voelt als verdooft aan... buiten de dikke buik die er nog zit heb ik helemaal het gevoel niet dat ik bevallen ben.
[..]
Een dikke virtuele zoen heb ik wel voor jullie .
Wat een ontzettend mooi mannetje is Mink trouwens Moussy!
Hoe was het nu eigenlijk met Minks ruggetje? Want je schreef dat hij zijn beentjes en zelfs zijn teentjes bewoog. Betekent dat dat het met die open rug eigenlijk erg meeviel? Ik was daar eigenlijk wel verbaasd over, toen ik dat las. Weet je daar al iets meer over?
quote:Waar we zo verschrikkelijk bang voor waren viel zo verschrikkelijk mee... zoals het er uit zag had hij gewoon kunnen lopen... Het zag er naar uit dat alleen zijn blaasje niet werkte , daar had hij mee kunnen leven. Zo ook was het met zijn hoofdje, hij had echt een minimaal waterhoofdje, wat zelfs niet eens groter hoefde te worden zoals het er allemaal uit zag.
Op maandag 12 augustus 2002 22:57 schreef Rewimo het volgende:Hoe was het nu eigenlijk met Minks ruggetje? Want je schreef dat hij zijn beentjes en zelfs zijn teentjes bewoog. Betekent dat dat het met die open rug eigenlijk erg meeviel? Ik was daar eigenlijk wel verbaasd over, toen ik dat las. Weet je daar al iets meer over?
Had Mink gewoon kunnen plassen dan had hij zijn longetjes kunnen ontwikkelen en had het een vrolijk en springerig jongetje kunnen zijn. maar de zekerheid of dat het alleen was hebben we nog niet, dat komt pas als we de uitslagen hebben van de obductie
quote:Wat ik berijp is de doodsoorzaak dan nog niet echt bekend? Zijn het de niertjes geweest (wat frustrerend Mous: je denkt aan het ene en het andere blijkt je zoon bij je weg te halen
Op maandag 12 augustus 2002 23:10 schreef moussy het volgende:[..]
Waar we zo verschrikkelijk bang voor waren viel zo verschrikkelijk mee... zoals het er uit zag had hij gewoon kunnen lopen... Het zag er naar uit dat alleen zijn blaasje niet werkte , daar had hij mee kunnen leven. Zo ook was het met zijn hoofdje, hij had echt een minimaal waterhoofdje, wat zelfs niet eens groter hoefde te worden zoals het er allemaal uit zag.
Had Mink gewoon kunnen plassen dan had hij zijn longetjes kunnen ontwikkelen en had het een vrolijk en springerig jongetje kunnen zijn. maar de zekerheid of dat het alleen was hebben we nog niet, dat komt pas als we de uitslagen hebben van de obductie
(mijn stemming is wel flink verbeterd, op wat lichamelijke klachten na. Nu is 'ineens' mijn vriend uit zijn hum en hangerig....zeer tegen zijn karakter in. Dus: als je last krijgt van hangerig, humeurig, overal beetje pijn en last...dan ist een virus en geen PMS of watdanook.)
quote:JA !!!!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik word net op mijn werk gebeld door mijn vrouw.met de mededeling dat ze wat bloed verloreren is op het toilet.
betekend dit dat de bevalling gaat beginnen.?
moet ik mij er op instellen dat ik niet de dag volmaak op mijn werk?
quote:Wat verschrikkelijk zonde is dat... Ik vind het zo oneerlijk allemaal. Je realiseert je gewoon niet hoe alles bij zo'n kindje-in-de-maak met elkaar samenhangt. Hoeveel gevolgen het heeft als 'een onderdeeltje' niet goed werkt.
Op maandag 12 augustus 2002 23:10 schreef moussy het volgende:[..]
Waar we zo verschrikkelijk bang voor waren viel zo verschrikkelijk mee... zoals het er uit zag had hij gewoon kunnen lopen... Het zag er naar uit dat alleen zijn blaasje niet werkte , daar had hij mee kunnen leven. Zo ook was het met zijn hoofdje, hij had echt een minimaal waterhoofdje, wat zelfs niet eens groter hoefde te worden zoals het er allemaal uit zag.
Ik hoop dat jullie vandaag en de komende dagen nog veel kostbare tijd mogen delen met jullie kleine mannetje. Koester hem nu het kan, je kunt nu herinneringen opbouwen waar je heel lang op kunt teren. Sterkte lieve Moussy, Peter en René
quote:heel mooi, ik ben er toch al niet zo met mijn hoofd bij op mijn werk de laatste dagen.
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:46 schreef just me het volgende:[..]
JA !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Zou ik zeker doen ja
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik word net op mijn werk gebeld door mijn vrouw.met de mededeling dat ze wat bloed verloreren is op het toilet.
betekend dit dat de bevalling gaat beginnen.?
moet ik mij er op instellen dat ik niet de dag volmaak op mijn werk?
Niet zenuwachtig worden!
quote:Ze hoeft nu nog niet te bellen hoor, pas als de weeën echt doorzetten. Maar eh, moet jij niet naar huis
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:49 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
heel mooi, ik ben er toch al niet zo met mijn hoofd bij op mijn werk de laatste dagen.
kan iemand uit ervaring zeggen in welke fase van de bevalling ze nu zit, en moet ze de verloskundige bellen?
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:50 schreef Rewimo het volgende:[..]
Zou ik zeker doen ja
Hee! Je wordt papa!
Niet zenuwachtig worden!
quote:*pakt tas in van Gebruikersnaam*
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:54 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
ik ben bloed nerveus.
dat begon vanmorgen al toen ik wakker werd, ik heb heel onrustig geslapen, en zit nu nog steeds met kriebels in mijn buik.weet ik ook gelijk war dat van komt.
het liefste zou ik nu al naar huis gaan, en lekker bij mijn vrouw gaan zitten.
*meldt hem af bij de chef*
Nou daaaaaaaag!!!!
GOGOGOGO!!! En vooooor je je ouders belt: eerst een foto op fok hee, je weet het!
quote:Enne, waar blijft die fietsfoto nou
Op dinsdag 13 augustus 2002 09:02 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
BO
quote:Wat een verschrikkelijk lekker ding!
Op dinsdag 13 augustus 2002 09:02 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
BO
GEBRUIKERSNAAM!!!! JE WORDT PAPA!!! (ik denk... laat ik het nog een keer schreeuwen... misschien ga je het jezelf dan beseffen!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |