quote:ik kan mezelf er nie van weerhouden het best leuk te vinden, alhoewel ze echt wel probeert skaterig over te komen terwijl haar muziek gewoon pop is maar ok
Op vrijdag 09 augustus 2002 04:32 schreef LoekB het volgende:
Waarom is er nog geen topic over deze schoonheid met die prachtige stem en superlekkere muziek??? 'complicated' word vast en zeker een nummer 1 hit en anders word de opvolger 'skateboys' het wel... Live kan ze nog zingen ook en ze speelt zelf gitaar en schrijft haar muziek zelf...
quote:Heb ik ook een beetje
Op vrijdag 09 augustus 2002 05:18 schreef sweek het volgende:[..]
ik kan mezelf er nie van weerhouden het best leuk te vinden, alhoewel ze echt wel probeert skaterig over te komen terwijl haar muziek gewoon pop is maar ok
quote:Ach, vergeleken met die van Brainpower zijn ze best te pruimen.
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:09 schreef Lamon het volgende:
Jammer dat 'r songteksten zo beschamend slecht zijn..
quote:Vergeleken met Bush is Henny Huisman een intellectueel, dat zegt verder niet zoveel..
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:10 schreef Marble het volgende:
Ach, vergeleken met die van Brainpower zijn ze best te pruimen.
quote:'He was a skater boy
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:17 schreef barthezzz het volgende:
..een pakkende tekst..
quote:Is ook een goed nummer ja, word niet voor niks de 2de single...
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:17 schreef barthezzz het volgende:
Download Skater Boy maar eens, een iets ruiger nummer met een pakkende tekst
quote:Ach, er zijn slechtere teksten...
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:21 schreef Lamon het volgende:[..]
'He was a skater boy
She said see you later boy
He wasn't good enough for her
Now he's a super star
Slamming on his guitar
Does your pretty face see what he's worth?'
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 08:39 schreef Djek_D het volgende:
cd kopen?????
quote:Als net als jullie niemand nog CD's zou kopen zou er ook niks te downloaden vallen. Ga je dus eens gauw schamen en dank hen die CD's kopen op je knietjes
Op vrijdag 09 augustus 2002 09:18 schreef Dezz het volgende:
downloaden zal je bedoelen denk ik he?
Avril Lavigne - Complicated
Avril Lavigne - Skater Boy
Avril Lavigne - Unwanted
Avril Lavigne - Losing Grip
Avril Lavigne - My World
quote:Image means nothing vrij naar de sprite reclame.... oftewel het is gewoon erg leuk, ongeacht wat voor imago ze heeft of probeert te hebben
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:59 schreef Zander het volgende:
Mwah, er is veel ergere muziek op de markt en dat liedje ligt wel aardig in het gehoor, maar qua imago is dit gewoon Britney Spears voor het Blink / Sum - publiek, wat dat betreft is het net zo 'gemaakt' als de rest van de Top 40.
quote:zo is dat. ik luister naar elk nummer dat ik vet vind al is dat 'fout' of zo...
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:49 schreef ranja het volgende:[..]
Image means nothing vrij naar de sprite reclame.... oftewel het is gewoon erg leuk, ongeacht wat voor imago ze heeft of probeert te hebben
quote:idd....
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:49 schreef ranja het volgende:Image means nothing vrij naar de sprite reclame.... oftewel het is gewoon erg leuk, ongeacht wat voor imago ze heeft of probeert te hebben
Het is toch gewoon een leuk marketingpopje... quasi alto... idd een soort Britney voor de quasi alto scene...
Alleen jammer dat het muzikaal nog slechter is dan Wheatus - Teenage dirtbag en Googoodolls - Iris bij elkaar.
Maar ja, dat boeit die bakvisjes toch niet. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |