Je kunt ook naar Fokker's begrafenis gaan om een andere fokker te steunen.
Ik zou zeker naar de begrafenis gaan van:
Yvonne/Familie
Jane
GellarBoy/Snitch
Ripley
En nog vast wel een paar waar ik niet opkom.
Maar ik denk dat ik voorlopig alleen die van mezelf ga bijwonen. Ik respecteer genoeg Fok!ers, maar ik ga er vanuit dat tegen de tijd dat het voor ze zover is, dat ik dan niet meer dagelijks Fok!
quote:Nee, want er is ruimte voor een (serieus) gesprek. Dus zeker geen SC.
Op woensdag 07 augustus 2002 12:51 schreef MrTorture het volgende:
(opnoemtopic is toch SC btw?)
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 12:55 schreef dwerg het volgende:
De meeste Fokkers bestaan niet. Het merendeel is verzonnen door pubers die de hele dag niets anders te doen hebben dan achter de pc zitten. Samen verzinnen ze dan een imago (de slotjesroeper, de lompe Hagenees, deposter, de taalpurist die een punt achter een smiley zet) en zo wordt een 'online community' van virtuele ego's gecreëerd.
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 12:55 schreef dwerg het volgende:
De meeste Fokkers bestaan niet. Het merendeel is verzonnen door pubers die de hele dag niets anders te doen hebben dan achter de pc zitten. Samen verzinnen ze dan een imago (de slotjesroeper, de lompe Hagenees, deposter, de taalpurist die een punt achter een smiley zet) en zo wordt een 'online community' van virtuele ego's gecreëerd.
dat was het denk ik wel...
quote:Je bent hier 3 maanden en je zou meteen al naar de toch bekende fokkers hun begrafenis gaan??
Op woensdag 07 augustus 2002 12:47 schreef Stormvogel het volgende:
Welke Fok!ker waardeer jij zo dat je zeker naar zijn of haar begrafenis gaat. En ik bedoel dat dus om respect te tonen, niet om op iemands graf te dansen.Je kunt ook naar Fokker's begrafenis gaan om een andere fokker te steunen.
Ik zou zeker naar de begrafenis gaan van:
Yvonne/Familie
Jane
GellarBoy/Snitch
Ripley
En nog vast wel een paar waar ik niet opkom.
Hmm Nou ik zou alleen gaan naar de mensen die ik persoonlijk irl redelijk goed ken.
quote:Sluit ik me helemaal bij aan
Op woensdag 07 augustus 2002 13:05 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Hmm Nou ik zou alleen gaan naar de mensen die ik persoonlijk irl redelijk goed ken.
quote:*lijstje weer weglegt*
Op woensdag 07 augustus 2002 12:47 schreef Stormvogel het volgende:niet om op iemands graf te dansen.
quote:Dat noemen ze netwerken.
Op woensdag 07 augustus 2002 13:05 schreef Bolletje... het volgende:Je bent hier 3 maanden en je zou meteen al naar de toch bekende fokkers hun begrafenis gaan??
Waarom is het btw een ziek topic? Ik wens niemand dood, ik geef alleen aan wie ik zeker de laatste eer zou bewijzen.
Oh ja, SunChaser natuurlijk!
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 13:37 schreef Jane het volgende:
Nou, laat eens kijken....Def P en Yvon J natuurlijk... Tetelepta, Klik-Spaan, Cool en uiteraard ook Random_Runner, Madestoutje, Lief en Hunk.
En dan ook nog Slotje, Icnoreknop, Son of Slotje, MohammedAli, Vondel en niet te vergeten Napoleon!
Hmmmm, volgens mij vergeet ik iemand....God, hoe heet 'ie ook al weer....?Oh ja, SunChaser natuurlijk!
![]()
Daar hoef je gelukkig maar 1 dag voor vrij te nemen.
(en alle anderen die ik wel persoonlijk ken maar ik niet van weet dat ze onder een of andere nick hier op FoK! rondlopen.)
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 14:35 schreef Kuupke het volgende:
- Ivetje
- Hanneke1983
- Kuupke (zal er toch bij moeten zijn he)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |