Bij videoland(niet alle) is er een actie 2 dvd's voor 25 euro. geld voor zo'n 15 dvd's Swordfisch, Miss Congeniality, The Piano, Proof of Life, Deep Blue Sea, The Mask, Blue Streak, Analyze this, Hard Rain, The Haunting, Ticker, Nutty proffessor 2 - The klumps, Jumanji.
Maar de leukste 2 Jurassic Park en Jurassic Park 2 -the lost world. En die liggen bij de meeste zaken nog voor 19,99 dus dat scheelt 15 euro.
quote:"Temporarily out of stock"
Bij play.com is voor weinig de usual suspect SE te halen 9.99 pond.
Wat ga je me nou doodmaken met een blije mus! Ik moet dat ding hebben.
De R1 is wel nog in voorraad, zijn er veel verschillen (is uit de beschrijvingen niet echt op te maken dus is er iemand die 't WEET?).
Enneh... ben een newbie met online kopen. Is play.com veilig en goed en zo?
quote:Ik heb nog nooit wat slechts gehoord over play.com, echt alleen maar goeie ervaringen en ook een goeie service. Ik zelf heb er ook besteld en geen problemen gehad.
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:35 schreef California het volgende:
Wil ik m'n verse reply editen, zit er een slotje op...
Nog eens proberen:
[..]"Temporarily out of stock"
De R1 is wel nog in voorraad, zijn er veel verschillen (is uit de beschrijvingen niet echt op te maken dus is er iemand die 't WEET?).
quote:Jep maar als je er hier dus 2 haalt dan zijn ze 12,50 per stuk. Maar mij ging het vooral om de jp's, weet jij een winkel waar die goedkoper zijn?
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:46 schreef Roscoo het volgende:
De films die jij daar noemt zijn bij Blokker nog goedkoper. Swordfish The Mask Miss Concheniality en Deep Blue sea zijn daar bijvvorbeeld maar 15,99.
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 06-08-2002 13:50]
quote:Play is volkomen veilig en erg goedkoop.
Nog eens proberen:
Ook iets wat even niet in voorraad is kun je gewoon bestellen hoor...meestal is het er na een paar dagen weer wel en wordt het meteen opgestuurd.
quote:OK dan, zanks.
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:50 schreef Mike het volgende:[..]
Play is volkomen veilig en erg goedkoop.
Ook iets wat even niet in voorraad is kun je gewoon bestellen hoor...meestal is het er na een paar dagen weer wel en wordt het meteen opgestuurd.
quote:Voor die prijs wil ik hem nog wel hebben...
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:53 schreef Tweek het volgende:
Oh en volgens geruchten op verschillende fora gaat lotr bij media markt 17 euro doen.
quote:Klopt !!
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:53 schreef Tweek het volgende:
Oh en volgens geruchten op verschillende fora gaat lotr bij media markt 17 euro doen.
Gladiator S.E. was bij Rodirect ook voor maar ¤19,99 te krijgen - dus ook gelijk besteld. Alleen moet je hier nog wat verzendkosten betalen, bij de FRS kun je gewoon in de winkel afhalen (goedkoop en makkelijk!)
Taxi 1 en 2 bij FreeRecordShop voor 8.99 per stuk
Ook dogma is daar te krijgen
Blade
en voor de die-hards, ff de collector's edition van "the emperor's new groove" bestellen. Fantastische film, met 3 uur aan extra's. Kostte me een duit, maar is het waard!
quote:Ik wacht nog ff:
Op woensdag 07 augustus 2002 11:48 schreef -Dutch- het volgende:
Pulp Fiction DTS bij de Free Record Shop voor maar ¤19,99 - gelijk besteld dus!
Ik zag dit staan op Dvd Home:
Vreemd genoeg wordt het beeld en geluid, naast de laag overgang 2x even onderbroken. Ik vermoet dat dit een overblijfsel van de "seamless branching" techniek is, daar er ook een "Extended Directors Version (EDV)" van deze film bestaat. Die heeft enkele toegevoegde scènes, welke met de "seamless branching" techniek op die plek er perfect tussen kunnen worden geplaatst. NL standaard versie 148.04 min., Uk standaard versie 147.59 min (= gecensureerd), aangekondigde "EDV" versie 154.22s min.
3 onderbrekingen... vind ik weer iets te veel van het goede Ik wacht denk ik maar op die EDV
. En trouwens, de DVD is 'voorlopig alleen bij de FRS verkrijgbaar', dus misschien wordt ie nog wel goedkoper als RCV mogelijk aan andere winkels toestemming gaan geven om het te verkopen.
Er zijn nu veel meer interessante!
Wat ik nu vooral interessant vind zijn die DVD's van MGM en WB die ze verkopen voor £7,50 (da's momenteel ¤11.84 en FL.26.09!).
Zitten titels bij als:
Spaceballs, A Fish Called Wanda, The Apartment, Hair, Shallow Grave, South Park - Bigger Longer Uncut, Three Kings, de 3 Shaft films enz.
En voor £8,99 (¤14,19 en FL.31.27) hebben ze oa:
Full Metal Jacket, Superman - The Movie (Special Edition), A Clockwork Orange, Blade (versie zonder die vaste ondertiteling die ze hier durven te verkopen), The Crow, American Psycho, Heat, Goodfellas, Doctor Zhivago, Gone with the wind, een paar Bogie films waaronder Casablanca enz. Ennn... Peter Jackson's Braindead en Bad Taste, beiden de volledige versies als het goed is (Braindead zou 104 min worden!). Ze komen 13 augustus uit dus ik wacht nog ff nadere details en reviews af. En ik zie nu trouwens ook dat ze Jackson's film The Frighteners voor £7,99 hebben (¤12.61 / FL.27.79).
En nog veel meer interessant nou ja, een lachende smiley... m'n virtuele mandje zit weer veel te vol
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 08-08-2002 07:17]
quote:dat ga ik dus ook doen....
Op donderdag 08 augustus 2002 06:09 schreef Shiner het volgende:
Koop ook in godsnaam LOTR nog niet.
In november komt er een 4-disc editie uit met meer deleted scenes, meer gelul van iedereen en gewoon een fantastische uitgave. Dan is zelfs 17 euro teveel voor deze.
Als je toevallig nog op reis gaat: op schiphol achter de douane ook een goede actie met vele dvd's. Naast die actie is see buy fly echter te duur.Taxi 1 en 2 bij FreeRecordShop voor 8.99 per stuk
Ook dogma is daar te krijgen
Bladeen voor de die-hards, ff de collector's edition van "the emperor's new groove" bestellen. Fantastische film, met 3 uur aan extra's. Kostte me een duit, maar is het waard!
quote:Daar staat een extended versie op, en ik wil nou eenmaal ook de theatrical versie hebben, dus ga ik voor allebei.
Op donderdag 08 augustus 2002 06:09 schreef Shiner het volgende:
Koop ook in godsnaam LOTR nog niet.
In november komt er een 4-disc editie uit met meer deleted scenes, meer gelul van iedereen en gewoon een fantastische uitgave. Dan is zelfs 17 euro teveel voor deze.
quote:Ow had ik net de laatste in stock dus
Nog eens proberen:
quote:Waarom zou je die uit engeland halen als diezelfde s.e gewoon in de FRS te koop is heb hem nu al een maandje of 2 ultieme box moet ik zeggen. hij is trouwens net zo cheap als bij play
Nog eens proberen:
quote:Het lijkt me sterk dat ie daar maar 16 euro is.
Op donderdag 08 augustus 2002 11:57 schreef incubus het volgende:
Waarom zou je die uit engeland halen als diezelfde s.e gewoon in de FRS te koop is heb hem nu al een maandje of 2 ultieme box moet ik zeggen. hij is trouwens net zo cheap als bij play
quote:Ik vind vaak de FRS duurder in prijs.
Op donderdag 08 augustus 2002 11:57 schreef incubus het volgende:[..]
Waarom zou je die uit engeland halen als diezelfde s.e gewoon in de FRS te koop is heb hem nu al een maandje of 2 ultieme box moet ik zeggen. hij is trouwens net zo cheap als bij play
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |