abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5230962
De onderstaande e-mail heb ik verstuurd aan Groen Links. Ik heb er nog geen antwoord op gehad, maar omdat ik ervanuit ga dat ik indien ik een antwoord krijg het wel relevant is voor dit forum en omdat het 'Waar is Paultje' topic is gesloten terwijl ik het 'Bijlhout topic' niet wil vervuilen heb ik dit topic maar even aangemaakt.
quote:
Mijne heren, dames,
Mag ik uit het feit dat Paul Rosenmöller het niet nodig vond om deel te nemen aan het debat over de regeringsverklaring, concluderen dat hij zich heeft gevoegd bij de politici die 'wachten tot er wat leuks voorbij komt' ?

Met vriendelijke groet,

H

PS Ik heb deze mail verstuurd naar aanleiding van een topic over dit onderwerp op forum.fok.nl

Uw antwoord zal ik derhalve ook op deze website plaatsen

Ik heb overigens nog geen antwoord ontvangen op deze email.
pi_5230994
Ik ben benieuwd. Het is een legitieme vraag, dus ze moeten gewoon antwoord geven.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_5231007
Hoop dat ze Rosenlöller wegpromoveren naar het buitenland.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_5231022
Aanvullende info, ik heb de email 'ondertekend' met mijn volledige naam en adres. Het is dus geen semi-anoniem schrijfsel.
pi_5231030
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 16:55 schreef R@b het volgende:
Wat een leuk woordgrapje, zelf bedacht?
pi_5231043
Volgens mij was hij afwezig wegens familie omstandigheden.
Op zich maakt het niet uit, aangezien GL gewoon een vervanger heeft. Het komt ook wel vaker voor dat een fractievoorzitter er gewoon wegens omstandigheden niet bij kan zijn. Dit was echt niet de eerste keer.

(persoonlijk vond ik het wel leuk iemand anders het woord te zien doen aangezien ik me dooderger aan dat betweterigge toontje van Paul Rosemöller).

"If I had to choose between betraying my country and betraying my friend, I hope I should have the guts to betray my country."
pi_5231072
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 16:58 schreef eenuitduizend het volgende:
Volgens mij was hij afwezig wegens familie omstandigheden.
Dat had ik ook gehoord.
quote:
(persoonlijk vond ik het wel leuk iemand anders het woord te zien doen aangezien ik me dooderger aan dat betweterigge toontje van Paul Rosemöller).
Jaja, je vond gewoon de nieuwe "woordvoerder" leuker.
-------Practice Mindfulness-------
pi_5231079
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 16:55 schreef R@b het volgende:
Ik ben tegen het toeschuiven van leuke sinecures aan ex-politici.
pi_5231246
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 16:57 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Wat een leuk woordgrapje, zelf bedacht?

Nee, dan zou ik hem reuzenluller en links lullen-rechtszakkenvullen- hebben genoemd.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_5231793
Ik heb wel eens iets 'gehoord' dat ze bij GL in de statuten hebben staan dat een fractieleider maar twee kabinetsperiodes mag aanblijven, maar ik weet dit dus niet zeker.
  donderdag 1 augustus 2002 @ 18:19:02 #11
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_5231839
Misschien had hij een bijeenkomst met zijn vermogensbeheerders in Zwitserland en/of Liechtenstein
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_5234307
Ik weet het niet hiz, met die topics van jou.
Slotje op 'waar-is-paultje' topic? had het nog niet eens in de gaten.

Op de een of andere manier doet me dit denken aan dat topic over potenrammers, dat zij bang zijn voor hun eigen latente gevoelens enzo.

Volgens mij ben jij gewoon stiekum een groot groen-links aanhanger, en verslaafd aan het gel*l van Paultje, alleen wil je dat niet toegeven en maak je er daarom zo'n punt van.

donderdag 1 augustus 2002 @ 21:57:08 #13
10090 waspman
life is sweet
pi_5234540
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 16:52 schreef HiZ het volgende:
omdat het 'Waar is Paultje' topic is gesloten
schandalig eigenlijk dat een Moderator het topic zo erg verneukt heeft (oa door herhaardelijke offtopic posten) dat er een slotje op moet..

maar ontopic hier:

ben erg benieuwd of je een reactie krijgt. maar ik vrees van niet. GroenLinks is erg sterk in het kankeren op alles en iedereen maar kritisch naar zichzelf kijken willen ze niet.

pi_5234557
Het antwoord van Groen Links
quote:
Geachte heer ....,

Die conclusie mag u wel trekken, maar is niet juist. Paul Rosenmöller kon vanwege familieomstandigheden niet aanwezig zijn bij het debat over de regeringsverklaring. Vandaar dat onze vice-fractievoorzitter, Femke Halsema,
hem verving.

Met vriendelijke groet,

Olof van der Gaag
GroenLinks

Beste meneer van der Gaag,

De 'verklaring' dat de heer Rosenmöller 'wegens familieomstandigheden' niet bij het debat over de regeringsverklaring kon zijn was mij wel bekend. Maar het zal u niet verbazen dat ik in het huidige politieke klimaat niet veel vertrouwen heb in dergelijke vage verklaringen.

De gemiddelde medewerker kan ook niet van zijn werk wegblijven met zo'n vage reden. En uiteindelijk is meneer Rosenmöller 'werknemer' van het hele Nederlandse volk. Wij betalen ook de ruime vergoeding die hij krijgt voor het werk dat hij nu kennelijk niet wil verrichten.

Kunt u niet wat duidelijker zijn?

Met vriendelijke groet,

H.

P.S. in het kader van de volledigheid zal ik natuurlijk ook dit deel van de correspondentie online zetten.

donderdag 1 augustus 2002 @ 22:01:24 #15
10090 waspman
life is sweet
pi_5234611
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 21:58 schreef HiZ het volgende:
Het antwoord van Groen Links
[..]

Beste meneer van der Gaag,

De 'verklaring' dat de heer Rosenmöller 'wegens familieomstandigheden' niet bij het debat over de regeringsverklaring kon zijn was mij wel bekend. Maar het zal u niet verbazen dat ik in het huidige politieke klimaat niet veel vertrouwen heb in dergelijke vage verklaringen.

De gemiddelde medewerker kan ook niet van zijn werk wegblijven met zo'n vage reden. En uiteindelijk is meneer Rosenmöller 'werknemer' van het hele Nederlandse volk. Wij betalen ook de ruime vergoeding die hij krijgt voor het werk dat hij nu kennelijk niet wil verrichten.

Kunt u niet wat duidelijker zijn?

Met vriendelijke groet,

H.

P.S. in het kader van de volledigheid zal ik natuurlijk ook dit deel van de correspondentie online zetten.

goede reply van je
pi_5234612
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 21:42 schreef niego het volgende:
Ik weet het niet hiz, met die topics van jou.
Slotje op 'waar-is-paultje' topic? had het nog niet eens in de gaten.

Op de een of andere manier doet me dit denken aan dat topic over potenrammers, dat zij bang zijn voor hun eigen latente gevoelens enzo.

Volgens mij ben jij gewoon stiekum een groot groen-links aanhanger, en verslaafd aan het gel*l van Paultje, alleen wil je dat niet toegeven en maak je er daarom zo'n punt van.

Het slotje is als ik het goed heb het gevolg van het feit dat het topic verwerd tot een flame-slowchat.

Jouw verdere perverse fantasiën laat ik geheel voor jouw rekening komen.

pi_5234631
Wel wat agressief HiZ, benieuwd of ze nog steeds reageren .
pi_5234660
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 22:02 schreef Meneer_Aart het volgende:
Wel wat agressief HiZ, benieuwd of ze nog steeds reageren .
Agressief vind ik het mailtje niet, het is wel wat aanhoudend.
pi_5234665
Beste Hiz,

Wat heb jij met de familie omstandigheden van de heer Rosenmoller te maken ? Dat is privé. Of moet jij je werkgever ook verantwoording afleggen als je de dokter een bezoek moet brengen ?

Groetjes,

Gelly.

pi_5234683
Tot mijn verrassing kreeg ik deze auto-reply, ik zal de bovenstaande reactie nogmaals verzenden naar het algemene adres.
quote:
Sinds 9 juli 2002 ben ik niet langer werkzaam bij de Tweede-Kamerfractie van
GroenLinks. Persoonlijke berichten voor mij kunt u sturen aan
b.herberigs@wanadoo.nl.
Berichten voor GroenLinks voorlichting kunt u richten aan
w.klei@tk.parlement.nl of o.vdgaag@tk.parlement.nl.

Met vriendelijke groet,
Bert Herberigs

pi_5234791
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 22:04 schreef gelly het volgende:
Beste Hiz,

Wat heb jij met de familie omstandigheden van de heer Rosenmoller te maken ? Dat is privé. Of moet jij je werkgever ook verantwoording afleggen als je de dokter een bezoek moet brengen ?

Groetjes,

Gelly.

Beste Gelly,

Zoals jij ook wel weet is er een verschil tussen 'ziek zijn' en 'familieomstandigheden'. Als ik mij bij mijn werkgever op het eerste beroep, dan moet ik naar een arbo-dienst. Als ik mij op het tweede beroep dan moet ik aan mijn werkgever verklaren welke omstandigheden dat dan wel zijn.

Aangezien meneer Rosenmöller aan niemand anders verantwoording hoeft af te leggen dan het Nederlandse volk, vind ik het alleszins redelijk om hem te vragen dat ook daadwerkelijk te doen.

Jij mag je taak als kiezer voltooid achten op het moment dat je de knop van het stem-apparaat hebt ingedrukt, ik denk daar anders over.

Met vriendelijke groet,

donderdag 1 augustus 2002 @ 22:12:16 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_5234799
IK vind het erg inpertinent....
Met andere woorden:L ik vind dit niet kunnen.
We kennen in Nederland zoiets als recht op privacy, en wie ben jij dat jje dat wilt doorbreken ?

Ik begin langzaam boos te worden om zulke ondoordachte stomzinnigheid.

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_5234827
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 22:12 schreef buzzer het volgende:
IK vind het erg inpertinent....
Met andere woorden:L ik vind dit niet kunnen.
We kennen in Nederland zoiets als recht op privacy, en wie ben jij dat jje dat wilt doorbreken ?

Ik begin langzaam boos te worden om zulke ondoordachte stomzinnigheid.

Is het erg impertinent? Het lijkt mij juist een basisprincipe van democratie dat de kiezer de gekozene controleert. Ulx heeft mij terecht gewezen op het feit dat wij daar zelf een verantwoordelijkheid in hebben.
pi_5234832
Dus omdat hij een volksvertegenwoordiger is moet hij maar z'n hele prive leven aan Jan en Alleman openbaar maken?

Wat een gezeik zeg... Ga je eens druk maken om echt belangrijke dingen...

pi_5234864
HiZ, zit niet zo te zeiken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')