abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 26 augustus 2002 @ 15:41:02 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5542132
ik durf te betwijfelen dat het zo lang gaat duren, Waarschijnlijk zal het toch weer min of meer conventionele oorlogvoering worden in tegenstelling tot afghanistan waar de vijand van het 1e op het andere moment in de burgerij kon oplossen.

Ik denk dat als de amerikanen echt willen en een directe en massale aanval opzetten dat het binnen die 3 maanden gebeurd is eerlijk gezegd.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 26 augustus 2002 @ 15:43:12 #252
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5542180
Gaat idd op zeer korte termijn gebeurden daar. Maar dat gaat daar echt geen 3 maanden duren het is nu een 6 weken plan. (grondtroepen) en 8 weken lucht

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_5542968
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 22:00 schreef logisnack het volgende:
De oorlog is stiekem al begonnen:
[..]

Bron: Nosnieuws.nl

Onzin. Zoals in het bericht dat je post ook al staat is dit niets nieuws, maar gebeurt dit al jaren nu en dan.
pi_5543682
quote:
Saddam Killed Abu Nidal
Nidal Refused Role As Saddam's Terror Chief

British newspapers are reporting that legendary terrorist Abu Nidal was killed on orders from Saddam Hussein after Nidal allegedly refused to take on a commission to train terrorists to attack US targets. Saddam asked him to train groups of al-Qa'eda fighters who moved to northern Iraq after fleeing Afghanistan. Saddam also wanted Abu Nidal to carry out attacks against the US and its allies. The old terrorist, suffering from cancer, refused. Shortly thereafter, Iraqi authorities announced he committed suicide by shooting himself in the head four times.

bron: UK Telegraph

Weet niks over de waarheid van het bericht, maar komt uit UK Telegraph en die lijken me aardig betrouwbaar.. ook al snap ik niet hoe ze aan die info komen.. net of Irak dat tegen die krat gaat vertellen
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:18:19 #255
19961 Sollog
Hail Arawn!
pi_5543824
Saddam schijnt ook het pestvirus te hebben als biologisch wapen:

http://www.intelmessages.org/Messages/National_Security/wwwboard/messages/1582.html

Kan nog leuk worden die oorlog
Op naar deel4!

Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
pi_5548446
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 14:32 schreef Tia_Tijger het volgende:

[..]

En jij denkt dat het Congres dan zegt "haal ze maar weg"?
Lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk, ze zullen mischien een impeachment starten maar troepen gaan echt niet in het midden van een oorlog (als het langer als 90 dagen duurt wat mij sterk lijkt) teruggehaald worden.

Hoogst onwaarschijnlijk scenario maar wel mogelijk.

Daar doel ik ook op... hahahahaha Naa 90 dagen zit hij dus in een gevarenzone in eigen land.
pi_5548626
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')