Ik denk dat als de amerikanen echt willen en een directe en massale aanval opzetten dat het binnen die 3 maanden gebeurd is eerlijk gezegd.
mav out
quote:Onzin. Zoals in het bericht dat je post ook al staat is dit niets nieuws, maar gebeurt dit al jaren nu en dan.
Op zondag 25 augustus 2002 22:00 schreef logisnack het volgende:
De oorlog is stiekem al begonnen:
[..]Bron: Nosnieuws.nl
quote:Weet niks over de waarheid van het bericht, maar komt uit UK Telegraph en die lijken me aardig betrouwbaar.. ook al snap ik niet hoe ze aan die info komen.. net of Irak dat tegen die krat gaat vertellen
Saddam Killed Abu Nidal
Nidal Refused Role As Saddam's Terror ChiefBritish newspapers are reporting that legendary terrorist Abu Nidal was killed on orders from Saddam Hussein after Nidal allegedly refused to take on a commission to train terrorists to attack US targets. Saddam asked him to train groups of al-Qa'eda fighters who moved to northern Iraq after fleeing Afghanistan. Saddam also wanted Abu Nidal to carry out attacks against the US and its allies. The old terrorist, suffering from cancer, refused. Shortly thereafter, Iraqi authorities announced he committed suicide by shooting himself in the head four times.
bron: UK Telegraph
http://www.intelmessages.org/Messages/National_Security/wwwboard/messages/1582.html
Kan nog leuk worden die oorlog
Op naar deel4!
quote:Daar doel ik ook op...
Op maandag 26 augustus 2002 14:32 schreef Tia_Tijger het volgende:[..]
En jij denkt dat het Congres dan zegt "haal ze maar weg"?
Lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk, ze zullen mischien een impeachment starten maar troepen gaan echt niet in het midden van een oorlog (als het langer als 90 dagen duurt wat mij sterk lijkt) teruggehaald worden.Hoogst onwaarschijnlijk scenario maar wel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |