abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2002 @ 00:02:07 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_5182981
men heeft best wel spijt geloof ik en dat lijkt me ook niet echt vreemd

LPF verliest bijna de helft in peilingen

Uitgegeven: 26-7-2002 22:37

HILVERSUM - De LPF verliest fors en het CDA boekt winst als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. Volgens een opiniepeiling die het bureau Interview/NSS heeft gehouden in opdracht van het tv-programma NOVA levert de LPF 11 zetels in en houdt er nog maar 15 zetels over van de 26 die zij nu in de Tweede Kamer heeft.

Het CDA boekt vergeleken bij de Kamerverkiezingen van mei vijf zetels winst en zou nu uitkomen op 48 zetels, aldus de Politieke Barometer die NOVA vrijdag naar buiten bracht, op de dag dat premier Balkenende zijn regeringsverklaring aflegde.

De derde regeringspartij, VVD, staat met 25 zetels op één zetel winst. De regeringscoalitie zou, met in totaal 88 zetels, nog steeds een ruime meerderheid in de Tweede Kamer hebben.

PvdA krabbelt op

De PvdA, die in mei de helft van haar zetels verloor, krabbelt weer een beetje op. Zij zou nu uitkomen op 26 zetels, drie meer dan in mei. Hiermee zou de PvdA, na het CDA, de op een na grootste partij worden.

Bij de overige oppositiepartijen is nauwelijks sprake van verschuivingen. De SP (van 9 naar 10) en de SGP (van 2 naar 3) staan allebei op een zetel winst, de andere partijen zijn stabiel.

NU.nl (c) ANP

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 29 juli 2002 @ 00:04:22 #52
29890 Graveworm
All is Silent
pi_5183033
quote:
Op zondag 28 juli 2002 14:47 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Je bent een debiele rechtse rakker. Links is alles behalve asociaal man! Rechts houdt in dat de sterksten overleven, links dat je wat meer geld afstaat voor milieu en de medemens.
En dan ook nog es die beschuldigingen hier...

Kvin je dom

nee links zorgt ervoor dat alle hardwerkende mensen worden uitgezogen zodat uitkeringstrekkers in de watten worden gelegd

in nederland krijg je altijd bijstand/uitkering/wao dus je zal nooit van honger omkomen

en wat betreft het milieu, er wordt onder andere voor gezorgd dat er meer kerncentrales komen, zoals je wellicht weet is dat de meest duurzaame vorm van energieopwekking

je zal vast wel het groenlinks-sprookje over windmolens geloven maar als je een beetje realistisch denkt dan zie je dat het nieuwe kabinet op bijna alle aspecten een beter beleid heeft dan het vorige kabinet, enige minpunt is dat ze minder te besteden hebben maar dat is de schuld van het vorige kabinetsbeleid in combinatie met het slechte economische klimaat

[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
  maandag 29 juli 2002 @ 00:06:48 #53
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5183079
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:39 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik begin het vermoeden te krijgen dat ook Paultje gesubsidieerd wordt. Hij is niet in de Kamer geweest bij de debatten over de regeringsverklaring.

Ach ja, mensen met schoolgaande kinderen kunnen bovengemiddeld vaak alleen in de zomermaanden met vakantie. Het zijn soms net normale mensen he, die GroenLinksers. Gelukkig zitten er nog meer knappe debaters in die partij.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_5183300
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:06 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ach ja, mensen met schoolgaande kinderen kunnen bovengemiddeld vaak alleen in de zomermaanden met vakantie. Het zijn soms net normale mensen he, die GroenLinksers. Gelukkig zitten er nog meer knappe debaters in die partij.

nog meer Femke's Halsema?
pi_5183376
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:02 schreef Re het volgende:

Het CDA boekt vergeleken bij de Kamerverkiezingen van mei vijf zetels winst en zou nu uitkomen op 48 zetels, aldus de Politieke Barometer die NOVA vrijdag naar buiten bracht, op de dag dat premier Balkenende zijn regeringsverklaring aflegde.

Hmm, ik ben benieuwd waneer het CDA de boel 'uit elkaar laat klappen'...
  maandag 29 juli 2002 @ 06:54:31 #56
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5185673
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:06 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ja je zou maar prioriteiten stellen en bij de installering van de nieuwe regering zijn als politicus. De vakantie duurt slechts tot 1 september dus hij had idd weinig tijd meer....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 29 juli 2002 @ 13:29:50 #57
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5188641
quote:
Op maandag 29 juli 2002 06:54 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ja je zou maar prioriteiten stellen en bij de installering van de nieuwe regering zijn als politicus. De vakantie duurt slechts tot 1 september dus hij had idd weinig tijd meer....

Lastig he, zo'n formatieproces. Opeens kan het klaar zijn. Moeilijk te voorspellen op het moment dat je een vakantie boekt.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  maandag 29 juli 2002 @ 13:36:58 #58
17075 extreme
-wannahave-
pi_5188699
laat ik er nou geen spijt van hebben dat ik niet op de LPF gestemd heb

als ze Pim niet hadden neergeschoten had ik trouwens wel op ze gestemd, maar dat terzijde...

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  maandag 29 juli 2002 @ 13:44:25 #59
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5188813
quote:
Op maandag 29 juli 2002 13:29 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Lastig he, zo'n formatieproces. Opeens kan het klaar zijn. Moeilijk te voorspellen op het moment dat je een vakantie boekt.

Het laat de mate van betrokkenheid van de voorman van Groen Links wel duidelijk zien ja .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5188868
LPF so far:
-. Levert een minister die binnen 9 uur opgestapt is.
-. Wil deze minister terug in de tweede kamer, maar is tegen achterkamertjespolitiek.
-. Heeft een fractieleider die publiek over persoonlijke situaties praat en het later van een ander verafschuwt.
-. Heeft een fractieleider die het belang van politie onderzoeken in de weg staat door zijn verhaal te verkopen aan de telegraaf wanneer hij bedreigt is.
-. Heeft een minister die na 9 uur in functie te zijn geweest, die toch nog het lef in haar harses haalt om wachtgeld aan te vragen. En het meest a- sociale van alles is dat dit voor haar kinderen zou worden gedaan, over de ruggen van haar kinderen om precies te zijn. X- ray zijn commentaar : Niet op eigen portomonee te letter maar meer op nationaal belang te letter. Drie maal raden wie de inhoud van jouw portomonee nu heeft, het land of mevrouw Bijlhoud? [ lees wel 2 jaar 40 000 euro ]
Tevens word er over puinhopen van paars gesproken, in geen enkele andere tijd hebben wij zo'n enorme economische vooruitgang geboekt. Nederland is juist door die Linkse rakkers sterker geworden!
-. LPF levert 2 ministers die nog NOOIT een vergadering hebben bijgewoond.

CDA: belooft meer geld voor gezondheidszorg, meer geld voor onderwijs en miljeu. Beloften van de verkiezingscampangne word niet uitgevoerd, dit omdat het CDA de veel kleinere partij LPF tegemoet komt. Belofte maakt schuld is een onbekend begrip bij de CDA!
CDA: levert TE weining vrouwelijke bewindsvoerders in de nieuwe fractie.
CDA: Maakt kabinet in TE snelle tijd, vertel mij hoe je een regering in 1 uur overleggen met leden kan samenstellen

VVD: Als je iets niet wilt, moet je het ook niet doen.

Eindconclussie: Als wij een jaartotaal zouden moeten maken over de eerste week dan zouden we over 4 jaar over de Puinhopen van Balkenende Zalm en Fortuyn kunnen spreken.

Wat betreft minister Bijlhoudt: Ooit naar Over de Balk gekeken?

pi_5189038
Euhm, 'minister' Bijlhout was 'slechts' staatssecretaris, hoor...
pi_5189255
quote:
Op maandag 29 juli 2002 13:59 schreef Nuoro het volgende:
Euhm, 'minister' Bijlhout was 'slechts' staatssecretaris, hoor...
Nou dan lees je het stukje nog een keer en vul je Staatsecretaris op de plaat van Minister in, you get my drift.
pi_5189310
Het is: "you catch my drift", hoor.
pi_5189320
quote:
Op maandag 29 juli 2002 14:18 schreef Nuoro het volgende:
Het is: "you'll catch my drift", hoor.
Ook een LPF stemmer? Als je niets beters te zeggen hebt zoek je een ander onderwerp om over te zeiken zodat je partij er beter uitziet.
pi_5189338
Nee, SP stemmer. Sukkeltje
pi_5189408
Door die opmerking te maken, vraag ik me af wie is hier het sukkeltje?

Ik voel me en ben op dit moment 10x hoger door die opmerking, thanks.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')