K's choice Reoleerd, maar Krezip roeleert slechts bij enkele nummers van hun..
quote:Niet, een Hanson kloon!
Op 07 september 2000 11:54 schreef Vork het volgende:
Krezip is een K's choice kloon!
[Dit bericht is gewijzigd door §erum op 07-09-2000 12:34]
Ondanks dat heb ik er wel CD's van, dus het is niet zo dat ik een hekel aan K's Choice heb.
quote:Nee, Ludo vindt Krezip ongetwijfeld ook beter. Maar ja, die zangeres he...
Op 07 september 2000 12:51 schreef Bug het volgende:
Ben ik de enige die Krezip beter vindt dan K's Choice??
quote:ze kan goed zingen, maar echt knap is ze niet
Op 07 september 2000 12:55 schreef bogus het volgende:
die zangeres he...
[Dit bericht is gewijzigd door Ulx op 07-09-2000 13:09]
quote:Krezip vind ik verschrikkelijk (maar dat komt vooral doordat ik dat nummer onderhand tig keer gehoord heb zonder het zelf ooit gedraaid te hebben(werk, buren, cafe's etc) 1 keer is leuk en mooi, maar ik wordt nu onderhand psychotisch als ik dat nummer weer hoor, dus als je mij wilt martelen
Op 07 september 2000 12:51 schreef Bug het volgende:
Ben ik de enige die Krezip beter vindt dan K's Choice?? Ik heb bijna bij elk nieuw K's Choice nummer een aha-erlebnis.Ondanks dat heb ik er wel CD's van, dus het is niet zo dat ik een hekel aan K's Choice heb.
quote:Jaaaa! Dat lijkt mij ook retegaaf! Ik vind beide bands fantastisch (vooral K's Choice, Krezip bestaat nog maar net).
Op 07 september 2000 11:43 schreef SHARKYKING het volgende:
Lijkt me echt werelds als sarah mee gedaan had als derde stem bij i would stay of dat jacqueline mee gedaan had bij not an addict dit lijkt me echt werelds.ben ik de enige?]
quote:Maar wel heel leuk...
Op 07 september 2000 13:08 schreef Ulx het volgende:
ze kan goed zingen, maar echt knap is ze niet
quote:De nieuwe single wordt All Unsaid!!
Op 07 september 2000 11:43 schreef SHARKYKING het volgende:
En weet iemand al wat de nieuwe single van krezip word?
ik hoop happy now
evi
quote:WHO CARES?? Als ze toch mooi kan zingen...dan is er toch niets aan de hand. Je hoeft niet perse naar haar hoofd te kijken ofzo...En als jij het luisterd terwijl je aan het computeren bent ofzo dan zie je haar hoofd toch niet! Het gaat om de muziek..niet om het uiterlijk..
Op 07 september 2000 13:08 schreef Ulx het volgende:
ze kan goed zingen, maar echt knap is ze niet
Vind je Tina Turner wel een lekker wijf soms?
quote:Ze heeft dezelfde neus als Karl Malden in "The Streets of San Fransico".
Op 07 september 2000 12:55 schreef bogus het volgende:
Nee, Ludo vindt Krezip ongetwijfeld ook beter. Maar ja, die zangeres he...
quote:Dan moeten ze die zangeres buiten de videoclip houden
Op 08 september 2000 16:08 schreef elegancez het volgende:
Het gaat om de muziek..niet om het uiterlijk..
quote:Nou Krezip bestaat toch al 4 jaar, jij KENT ze nog maar net.
Op 07 september 2000 19:58 schreef Arcee het volgende:
Jaaaa! Dat lijkt mij ook retegaaf! Ik vind beide bands fantastisch (vooral K's Choice, Krezip bestaat nog maar net).
quote:Precies!
Op 08 september 2000 17:00 schreef Love Mae King het volgende:
Nou Krezip bestaat toch al 4 jaar, jij KENT ze nog maar net.
quote:Zangeres Krezip bijt van zich af
Op 08 september 2000 16:51 schreef Juan Zueco het volgende:
Ze heeft wel een fraai bos hout voor de deur
Juan Zueco moet zijn bek houdennnn!!!! Ik kan goed zingen, daar gaat het om. Jaaaaa????
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 08-09-2000 18:15]
quote:Owkee ze is dan misschien niet knap..maar als je besluit een live-optreden als clip te gebruiken is het nogal lullig om de zangeres uit beeld te houden!!
Op 08 september 2000 16:21 schreef SunChaser het volgende:
Dan moeten ze die zangeres buiten de videoclip houden
Misshcien bij de volgende clip??
GreetZz elegancez
"Hoe verliefd we ook allemaal op Krezip zijn, over het songmateriaal kun je - op incidentele voltreffers als Won't Cry na - niet anders dan kritisch zijn. Songschrijfster Govaers weet wel heel erg precies hoe haar bandje moet klinken, waarbij het idioom van K's Choice en Amerikaanse radiorockgroepen als Matchbox 20 als voorbeeld diende. Bepaald niet de spannendste popgroepen.
Nederland pruimt deze brave en eenvormige gitaarpop al jaren niet meer. Maar Krezip is 'van ons' en voorziet vooral in een niet-muzikale behoefte. [....] Krezip is, net als Kane en Anouk, de vleesgeworden ontkenning van de vaak geopperde stelling dat Nederlandse gitaargroepen het zo moeilijk hebben ten opzichte van Engelse en Amerikaanse collega's . In Krezip zou niemand geïnteresseerd zijn als ze uit de VS kwamen".
I tend to agree...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 11-09-2000 18:30]
K's choice daarentegen is veeel maar dan ook echt veeeeeeeel beter in het rustige werk. De nummers komen beter uit en ook de stem van sarah is meer geschikt voor rustige nummers. Het gitaarspel van k's choice is perfect en dit merk je dus vooral bij de rustigere nummers. Ook met geluidseffecten zoals in shadowman weet k's choice net even iets beter om te gaan. Hierin moet krezip gewoon nog even iets langer oefenen.
Als sarah samen met krezip een "duet" zou doen dou dit mij totaal niet verbazen. Krezip heeft al vaker in het openbaar gezegd groot fan te zijn van k's choice en hun als grote inspiratiebron te zien. Ook zag ik ze al meerdere keren bij concerten van k's choice (o.a. in de melkweg en 013) en daar zongen ze alle lyrics mee, of k's choice weleens naar krezip concerten gaat weet ik niet . . . zal denk wel
René
quote:Is het alweer 'Gooi eens een topic omhoog'-dag?
Op woensdag 31 oktober 2001 14:05 schreef Modelmaker het volgende:
On-topic:
K's choice is origineler, vooral qua teksten een stuk subtieler, volwassener en persoonlijker.
Krezip is live gewoon een van de meest opzwepende groepjes op dit moment.
Iedere keer als ze weer op een festival staan, denk ik; 'Nu heb ik 't wel gezien.'
Maar wanneer ze beginnen te spelen, kan ik het niet laten om er toch weer heen te lopen. Vooral op Werchter waren ze weer verbazend goed. (en populair, ongelooflijk!)
Toen de tijd dat Krezip een ceedeej kreeg wilde ik um alleen hebben omdat ik toen best wel bewondering voor ze had, ze waren nog zo ontzettend jong!! Maar verdurs vind ik K's Choice toch echt wel stukken beter!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |