abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2000 @ 11:43:17 #1
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_329587
Als krezip en k's choice op dezelfde dag zouden optreden op lowlands dan zouden ze samen iets gaan doen(dit zie sarah bettens op 3 fm) Lijkt me echt werelds als sarah mee gedaan had als derde stem bij i would stay of dat jacqueline mee gedaan had bij not an addict dit lijkt me echt werelds.ben ik de enige?]
Lijkt me echt super als ze in ahoy werkelijkheid word.
Oh ja het nieuwe album van k's choice is gewoon weer super!!! en weet iemand al wat de nieuwe single van krezip word?
ik hoop happy now
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  donderdag 7 september 2000 @ 11:46:38 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_329595
Misschien dom van mij hoor.. maar het album van K's Choice komt toch pas de 24e ofzo?? Ik heb al op Napster gezocht maar kon niks vinden.. Enig idee waar ik het wel kan horen??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage donderdag 7 september 2000 @ 11:48:52 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_329602
Rot op met die Krezip topics Laten we het liever over Dawsons Creek of 2pac hebben
  donderdag 7 september 2000 @ 11:54:00 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_329612
Krezip is een K's choice kloon!

K's choice Reoleerd, maar Krezip roeleert slechts bij enkele nummers van hun..

Redactie Frontpage donderdag 7 september 2000 @ 12:25:08 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_329675
quote:
Op 07 september 2000 11:54 schreef Vork het volgende:
Krezip is een K's choice kloon!
Niet, een Hanson kloon!
pi_329703
2pac is toch die kloon van Hanson ?

[Dit bericht is gewijzigd door §erum op 07-09-2000 12:34]

Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
  donderdag 7 september 2000 @ 12:51:48 #7
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_329753
Ben ik de enige die Krezip beter vindt dan K's Choice?? Ik heb bijna bij elk nieuw K's Choice nummer een aha-erlebnis.

Ondanks dat heb ik er wel CD's van, dus het is niet zo dat ik een hekel aan K's Choice heb.

donderdag 7 september 2000 @ 12:55:43 #8
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_329760
quote:
Op 07 september 2000 12:51 schreef Bug het volgende:
Ben ik de enige die Krezip beter vindt dan K's Choice??
Nee, Ludo vindt Krezip ongetwijfeld ook beter. Maar ja, die zangeres he...
Destroy all dreamers with doubts and depression...
  Overall beste user 2022 donderdag 7 september 2000 @ 13:08:31 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_329786
quote:
Op 07 september 2000 12:55 schreef bogus het volgende:
die zangeres he...
ze kan goed zingen, maar echt knap is ze niet

[Dit bericht is gewijzigd door Ulx op 07-09-2000 13:09]

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_330520
quote:
Op 07 september 2000 12:51 schreef Bug het volgende:
Ben ik de enige die Krezip beter vindt dan K's Choice?? Ik heb bijna bij elk nieuw K's Choice nummer een aha-erlebnis.

Ondanks dat heb ik er wel CD's van, dus het is niet zo dat ik een hekel aan K's Choice heb.

Krezip vind ik verschrikkelijk (maar dat komt vooral doordat ik dat nummer onderhand tig keer gehoord heb zonder het zelf ooit gedraaid te hebben(werk, buren, cafe's etc) 1 keer is leuk en mooi, maar ik wordt nu onderhand psychotisch als ik dat nummer weer hoor, dus als je mij wilt martelen )
Maar K's choice gaat er volgens mij alleen maar op achteruit, ben er dan ook van overtuigd dat de eerste cd van K's c. de beste is omdat hun kwaliteiten zich het best uiten in acoustische nummers, en die staan volgens mij het meest op die eerste plaat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2000 @ 19:58:28 #11
862 Arcee
Look closer
pi_330701
quote:
Op 07 september 2000 11:43 schreef SHARKYKING het volgende:
Lijkt me echt werelds als sarah mee gedaan had als derde stem bij i would stay of dat jacqueline mee gedaan had bij not an addict dit lijkt me echt werelds.ben ik de enige?]
Jaaaa! Dat lijkt mij ook retegaaf! Ik vind beide bands fantastisch (vooral K's Choice, Krezip bestaat nog maar net).
quote:
Op 07 september 2000 13:08 schreef Ulx het volgende:
Maar wel heel leuk...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 7 september 2000 @ 22:10:18 #12
5496 evi
love?? i love it!!
pi_330916
quote:
Op 07 september 2000 11:43 schreef SHARKYKING het volgende:
En weet iemand al wat de nieuwe single van krezip word?
ik hoop happy now
De nieuwe single wordt All Unsaid!!

evi

pi_332049
quote:
Op 07 september 2000 13:08 schreef Ulx het volgende:
WHO CARES?? Als ze toch mooi kan zingen...dan is er toch niets aan de hand. Je hoeft niet perse naar haar hoofd te kijken ofzo...En als jij het luisterd terwijl je aan het computeren bent ofzo dan zie je haar hoofd toch niet! Het gaat om de muziek..niet om het uiterlijk..

Vind je Tina Turner wel een lekker wijf soms?

-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_332056
quote:
Op 07 september 2000 12:55 schreef bogus het volgende:
Nee, Ludo vindt Krezip ongetwijfeld ook beter. Maar ja, die zangeres he...
Ze heeft dezelfde neus als Karl Malden in "The Streets of San Fransico".
Een AARBEIEN neus dus.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 september 2000 @ 16:21:50 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_332075
quote:
Op 08 september 2000 16:08 schreef elegancez het volgende:
Het gaat om de muziek..niet om het uiterlijk..
Dan moeten ze die zangeres buiten de videoclip houden
  vrijdag 8 september 2000 @ 16:51:15 #16
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_332109
Ze heeft wel een fraai bos hout voor de deur
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_332121
quote:
Op 07 september 2000 19:58 schreef Arcee het volgende:
Jaaaa! Dat lijkt mij ook retegaaf! Ik vind beide bands fantastisch (vooral K's Choice, Krezip bestaat nog maar net).
Nou Krezip bestaat toch al 4 jaar, jij KENT ze nog maar net.
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 september 2000 @ 17:31:17 #18
862 Arcee
Look closer
pi_332165
quote:
Op 08 september 2000 17:00 schreef Love Mae King het volgende:
Nou Krezip bestaat toch al 4 jaar, jij KENT ze nog maar net.
Precies!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 september 2000 @ 18:14:20 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_332221
quote:
Op 08 september 2000 16:51 schreef Juan Zueco het volgende:
Ze heeft wel een fraai bos hout voor de deur
Zangeres Krezip bijt van zich af

Juan Zueco moet zijn bek houdennnn!!!! Ik kan goed zingen, daar gaat het om. Jaaaaa????

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 08-09-2000 18:15]

pi_332345
quote:
Op 08 september 2000 16:21 schreef SunChaser het volgende:
Dan moeten ze die zangeres buiten de videoclip houden
Owkee ze is dan misschien niet knap..maar als je besluit een live-optreden als clip te gebruiken is het nogal lullig om de zangeres uit beeld te houden!!

Misshcien bij de volgende clip??

GreetZz elegancez

-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_335180
zij is nou echt een boerin
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  maandag 11 september 2000 @ 18:26:59 #22
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_335196
In de Volkskrant stond vanmorgen een recensie van het concert van Krezip in de Tagrijn.

"Hoe verliefd we ook allemaal op Krezip zijn, over het songmateriaal kun je - op incidentele voltreffers als Won't Cry na - niet anders dan kritisch zijn. Songschrijfster Govaers weet wel heel erg precies hoe haar bandje moet klinken, waarbij het idioom van K's Choice en Amerikaanse radiorockgroepen als Matchbox 20 als voorbeeld diende. Bepaald niet de spannendste popgroepen.

Nederland pruimt deze brave en eenvormige gitaarpop al jaren niet meer. Maar Krezip is 'van ons' en voorziet vooral in een niet-muzikale behoefte. [....] Krezip is, net als Kane en Anouk, de vleesgeworden ontkenning van de vaak geopperde stelling dat Nederlandse gitaargroepen het zo moeilijk hebben ten opzichte van Engelse en Amerikaanse collega's . In Krezip zou niemand geïnteresseerd zijn als ze uit de VS kwamen".

I tend to agree...

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 11-09-2000 18:30]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 31 oktober 2001 @ 14:05:00 #23
17942 Modelmaker
Snelheid is relatief!
pi_2048958
Ik vond krezip zeker niet beter als kaas keuze. Maar ze zijn ook niet echt slechter, het is gewoon anders. Krezip is gewoon duidelijk in hun setting, lyrics en stijl. De nummers verschillen niet zoveel van elkaar, dit zal je nog beter merken op de nieuwe CD die ze gaan uitbrengen. Toch moet ik bekennen dat krezip in de hardere nummers net iets betere drums e.d. heeft.

K's choice daarentegen is veeel maar dan ook echt veeeeeeeel beter in het rustige werk. De nummers komen beter uit en ook de stem van sarah is meer geschikt voor rustige nummers. Het gitaarspel van k's choice is perfect en dit merk je dus vooral bij de rustigere nummers. Ook met geluidseffecten zoals in shadowman weet k's choice net even iets beter om te gaan. Hierin moet krezip gewoon nog even iets langer oefenen.

Als sarah samen met krezip een "duet" zou doen dou dit mij totaal niet verbazen. Krezip heeft al vaker in het openbaar gezegd groot fan te zijn van k's choice en hun als grote inspiratiebron te zien. Ook zag ik ze al meerdere keren bij concerten van k's choice (o.a. in de melkweg en 013) en daar zongen ze alle lyrics mee, of k's choice weleens naar krezip concerten gaat weet ik niet . . . zal denk wel

René

De extreme is de beste puke ride op de wereld!!!! zie hem op [url]www.extrememachine.nl[/url]
pi_2049177
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 14:05 schreef Modelmaker het volgende:
Is het alweer 'Gooi eens een topic omhoog'-dag?

On-topic:

K's choice is origineler, vooral qua teksten een stuk subtieler, volwassener en persoonlijker.

Krezip is live gewoon een van de meest opzwepende groepjes op dit moment.
Iedere keer als ze weer op een festival staan, denk ik; 'Nu heb ik 't wel gezien.'
Maar wanneer ze beginnen te spelen, kan ik het niet laten om er toch weer heen te lopen. Vooral op Werchter waren ze weer verbazend goed. (en populair, ongelooflijk!)

pi_2049686
Krezip is veeeel minder als K's Choice!!

Toen de tijd dat Krezip een ceedeej kreeg wilde ik um alleen hebben omdat ik toen best wel bewondering voor ze had, ze waren nog zo ontzettend jong!! Maar verdurs vind ik K's Choice toch echt wel stukken beter!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')