[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 23-07-2002 17:25]
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:12 schreef BrammeS het volgende:
Ik bef zekers wel, Mijn getrainde wervelstorm tong zorgt dat mn vriendin keer op keer weer goed klaar komt. Ik eis maar één ding, een vers geschoren poes.
Niks zo ranzig als na een avondje stappen een muts beffen die al een keer of 10 geil is geweest
P.
quote:iedereen is vrij een topic te openen, ga je gang. Blijf btw een beetje ontopic in de topics.
Op dinsdag 23 juli 2002 14:25 schreef vosss het volgende:
Zeg hebben we dalijk alleen nog maar Centrale topics in SEX of hoe zie ik dat
ontopic:
ik zou graag eens een keertje een ander willen beffen. Zelf gebeft worden vind ik minder.
Zelf beffen wil ik ook nog wel eens proberen, ben wel nieuwsgierug eik
[Dit bericht is gewijzigd door sweetie op 23-07-2002 15:26]
Hoe willen jullie dan gebeft worden?
1. Terwijl jullie op jullie rug liggen?
2. Terwijl jullie op jullie knieen zitten?
3. Terwijl jullie met je doos op het gezicht van de ander ziten?
4. ?
En mijn antwoord is ja, maar dan wel als hobby, niet meer dan dat.
quote:Vind je het minder om dat je denkt dat het voor de andere helft vies is om te doen waardoor je er niet van kan genieten of vind je het gewoon niet lekker??
Op dinsdag 23 juli 2002 14:41 schreef Knorretje het volgende:[..]
iedereen is vrij een topic te openen, ga je gang. Blijf btw een beetje ontopic in de topics.
ontopic:
ik zou graag eens een keertje een ander willen beffen. Zelf gebeft worden vind ik minder.
quote:ik vind het gewoon niet echt geweldig. We doen het wel hoor (manlief vindt het nml wel heel lekker om te doen). Maar het hoeft van mij niet en mis het ook totaal niet, vermaak me prima op andere manieren.
Op dinsdag 23 juli 2002 16:42 schreef CrashOne het volgende:[..]
Vind je het minder om dat je denkt dat het voor de andere helft vies is om te doen waardoor je er niet van kan genieten of vind je het gewoon niet lekker??
quote:Doet ie 't toch echt niet goed hoor
Op dinsdag 23 juli 2002 16:47 schreef Knorretje het volgende:[..]
ik vind het gewoon niet echt geweldig. We doen het wel hoor (manlief vindt het nml wel heel lekker om te doen). Maar het hoeft van mij niet en mis het ook totaal niet, vermaak me prima op andere manieren.
quote:Wordt ?
Op dinsdag 23 juli 2002 13:46 schreef Knorretje het volgende:
Beffen, wie beffen er wel ? Wordt je graag gebeft ?
Een Tong die niet beft is geen echte Tong.
quote:als dat zo zou zijn, dan zouden alle partners die ik heb gehad het fout doen
Op dinsdag 23 juli 2002 17:19 schreef Privateer het volgende:[..]
Doet ie 't toch echt niet goed hoor
Denk meer dat het ligt aan het feit dat het enorm gevoelig is daarbeneden, waardoor beffen algauw "irritant" is.
quote:Idd absoluut wel goed geschoren natuurlijk.
Op dinsdag 23 juli 2002 14:16 schreef vosss het volgende:
Beffen mits geschoren en gewassen
quote:Zeg... Kut moet wel naar kut smaken... Anders kan je net zo goed een blok zeep gaan likken...
Niks zo ranzig als na een avondje stappen een muts beffen die al een keer of 10 geil is geweest
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 17:38 schreef SliderTPP het volgende:
Ik bef, dus ik ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |