Goede zang, fijne gitaren
Een topalbum.
Opmerkelijk vind ik wel dat track 7: "In spite of" mij een beetje doet denken aan de Radiohead track "Paranoid android".
Is dit iemand anders ook opgevallen?
Andere meningen over dit album?
maar verder een erg leuk plaatje idd. vindt de zang een beetje te jaren 80 naar mijn smaak, en mischien iets te veel leentjebuur gespeeld bij bijv. radiohead en vooral coldplay, maar zeker niet slecht.
Day after tomorrow een van de beste nummers van deze eeuw
2002-10-10
Rotown, Rotterdam - NL
2002-10-11
Kleine Zaal, Tilburg - NL
2002-10-12
Ekko, Utrecht - NL
www.ekko.nl
2002-10-15
Melkweg, Amsterdam - NL
www.melkweg.nl
2002-10-16
Vera, Groningen - NL
quote:Absoluut!
Op zaterdag 07 september 2002 18:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja! The Second You Sleep moet ik ook hebben! Is de hele CD net zo goed als The Day After Tomorrow en The Second You Sleep?
quote:Dat is een goed teken
Op dinsdag 10 september 2002 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben al bij de platenboer geweest maar ze kregen 'm volgende week pas weer.
quote:Ik vind het ook veel op A-ha lijken.
Op dinsdag 23 juli 2002 12:04 schreef punchdrunk het volgende:
maar verder een erg leuk plaatje idd. vindt de zang een beetje te jaren 80 naar mijn smaak, en mischien iets te veel leentjebuur gespeeld bij bijv. radiohead en vooral coldplay, maar zeker niet slecht.
Deze album ga ik maar eens beluisteren in de winkel en dan besluit ik of ik het ga kopen. De singles The Second You Sleep en The Day After Tomorrow zijn iig erg mooi.
Zeker een van de betere albums van dit jaar. Zo maar weer ff opzetten voor het slapen gaan.
quote:Dat vin'k juist koel, die teksten
Op vrijdag 20 september 2002 18:53 schreef RuDe1234 het volgende:
Ik heb het album ook, ik vind het goede muziek...alleen een beetje depressieve teksten af en toe!
quote:daar heb je wel gelijk in ja....maar ik heb er niet altijd zin in! Gelukkig heb ik dan nog een hele stapel albums om uit te kiezen...
Op vrijdag 20 september 2002 23:57 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Dat vin'k juist koel, die teksten
Past heel erg goed bij de muziek die ze maken.
quote:Tot nu toe vond ik alles wat ik gehoord heb een beetje op Radiohead lijken, maar veel ken ik dan ook niet.
Op dinsdag 23 juli 2002 11:33 schreef Sjaakman het volgende:
Opmerkelijk vind ik wel dat track 7: "In spite of" mij een beetje doet denken aan de Radiohead track "Paranoid android".
Is dit iemand anders ook opgevallen?
Dan wacht ik nog maar even en koop het gelijk met die nieuwe van Krezip.
alle overige concerten blijken al UITVERKOCHT.
Maar binnenkort zal ik het album toch maar gaan aanschaffen ... heerlijke herfstmuziek
Wanneer komen ze weer???
Saybia er mange fint!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |